25 Şubat 2017 Cumartesi

SİYASETÇİLERİN GİZLİ HİPNOZ TEKNİĞİ

hitler hand gestures ile ilgili görsel sonucu


hitler hand gestures ile ilgili görsel sonucu

hitler hand gestures ile ilgili görsel sonucu


obama hand gestures ile ilgili görsel sonucu


trump hand gestures ile ilgili görsel sonucu



clinton hand gestures ile ilgili görsel sonucu


clinton hand gestures ile ilgili görsel sonucu


clinton hand gestures ile ilgili görsel sonucu

hand palm up

clinton hand gestures ile ilgili görsel sonucu

Bülent Serim yazdı

Fotolar google görsellerden alıntıdır.


Efendim, elleri böyle avuç içi  seyircilere / halka dönük uzatmak, siyasetçilerin halka güven vermek için kullandığı bir gizli hipnoz yöntemiymiş. Hitler'in Nazi selamı da buna giriyormuş. Papa'yı da ekledim o da siyasetçi sayılır. Gördüğünüz üzere eski, yeni politikacıların hepsi aynı hocadan ders almışlar. :)Bizimkiler de aynen uyguluyorlar. 

Kulağa komik gelebilir ama bu konuda kitaplar var, tezler yazılıyor. Siyasetçilerin halkı hipnozlamak (hipnoz Latince uyutmak demek biliyorsunuz:) için belli etki yaratan süslü sözcükler kullanmalarından, televizyonlardaki reklamlardaki şeyleri satın almamıza kadar  gizli hipnoz teknikleri kullanılıyor. Bunlar o kadar etkili ki, ertesi gün gidip 'filan deterjanı',  'falan ürünü' hipnozlanmış gibi alıyoruz. 90'lı yılları yaşayanlar bilir, Gorbaçov, iki sihirli sözcük kullanırdı. Glasnost ve Perestoroyka. O yıllarda çok ünlü oldu bu iki sözcük. Türkçe anlamı 'yeniden yapılanma' ve 'açıklık' idi. (Bir tür açılım diyebilirsiniz). Sonuç: Tarihe Sovyetler Birliği'ni çökerten adam olarak geçmekten kurtulamadı. Ciddi ciddi adamın cia ajanı olduğunu söyleyenler var. Artık bilemem.

Bizde de
"Kürt açılımı",  dendi, tutmadı, "Demokratik açılım" dedi, o da tutmadı, "Barış ve Kardeşlik Projesi" dedi, o da tutmadı. En sonuda "Çözüm Süreci" dedi. Hepsi aynı şeydi ve fiyaskoyla sonuçlandı.

Şimdi de önce "Başkanlık sistemi" dendi, tutmadı, "Türk tipi başkanlık" yaptı, o da tutmadı "Cumhurbaşkanlığı sistemi" dedi, olmadı; "anayasa tasarısı" na çevirdi; en son "cumhurbaşkanı hükümeti" gibi abuksabuk bir hal olmuş:))


Valla ister ellerini böyle yapsınlar,  ister "Korkunnnn bendennn" bakışı atsınlar, ister 40 takla atsınlar, bende işe yaramıyor:)))

Kaynaklar: 
Hipnoz ve Beyin Yıkama
Liderler ve hipnoz (Türkçe ) : (Bu röportajda Tayyip'çi bir bakış açı var ama ilginç)





43 yorum:

  1. Çok ilginç. İlk kez dikkatimi çektiğini itiraf etmeliyim. Şimdi kaynaklara da bakacağım. Bilgilendirdiğin için teşekkür ederim ablacığım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim canım, Türkçe kaynak maalesef çok az bulabildim. Buldukça ilave edeceğim. Ben de yorumun için teşekkür ederim. ♥

      Sil
  2. özellikle bu tekniğin Hitler döneminden itibaren çok yaygın hale geldiğini tahmin ediyorum..Hitler,bu hipnotizmanın öncüsü sayılırdı..Bu liderler de bunu takip edenler olarak bilinir..aslına bakarsanız,biraz uçuk olacak ama dünyayı yönetenlerin ,bu liderleri de yöneten çok başka varlıklar olduğuna dair bilgi ve paylaşımlarda var..yazınızı okuyunca aklıma bunlar gelmişti..iyi bir noktaya temas etmisşiniz..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlluminati denen gizli örgütün işaretlerini kullandıkları da yazıyordu ben o kısma girmedim, çünkü bilgim yok o konuda. Nedir, necidirler bilmiyorum. Efsane mi? Gerçek mi? Dünya dışı varlıklar mı? Yok artık:))))mazallah kötü olur öyle bir şey varsa:)Sen de sağol arkadaşım.

      Sil
    2. resimlere tekrar bakınca,orkestrayı yöneten orkestra şeflerinin o hareketleri aklıma geldi..biliyorsunuz orkestra şefleri de,orkestrayı yönetmek için bu şekilde el hareketleri yapar..aralarındaki benzerlikte şaşırttı beni ama bişey eksik..orkestra şeflerinin sağ ellerinde genellikle baton denen bir çubuk olur..siyasilerin ellerinde ise o baton yok..onlarda anca çene var.. :))

      Sil
    3. Şimdi sen öyle deyince tekrar baktım gerçekten de çubuksuz orkestra şefine benziyorlar, dediğin gibi çeneleri yetiyor:))))

      Sil
  3. Çok düşündürücü, etkileyici ve ilginç bir yayın idi.
    Bir söz hatırlıyorum; "Politika müşterileri aldatmak ama alışverişi hiç kesmemek sanatıdır."
    Dünya çapında halklar uyumaya, aldatılmaya neden bu kadar düşkünler Müjde...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Sorunun cevabına gelince etten, kemikten, duygusal varlıklarız sonuçta. Yani en ufak şeyden etkileniyoruz, bir de böyle teknikler olunca, kolay aldatılıyoruz diyorum. :(

      Sil
    2. O söz de çok güzelmiş. Çok doğru bir söz.

      Sil
  4. Şimdi yazacağım hipnoz yöntemine giriyor mu bilmiyorum ama son zamanlarda Trump'ın da kullandığı bir yöntemi yazmak istiyorum.

    AKP son 10 yıldır kendini ezik hisseden, zamanında hor görülen kitleye çok oynadı. Bunun aynısını şuan Trump da yapıyor. Kendini ezilmiş hisseden bu kişiler, şimdi sorgusuz sualsiz destek veriyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hipnoz yöntemine girmiyor sanırım. Ama %100 psikolojiye giriyor. Dediğin çok doğru, bir kesim kendini ezik, dışlanmış hisseti. ( Bu yanlıştı, sorumlusu da üniversitelerde türban yasağına imza atan kişilerdi.) Ve psikolojik olarak onları yanına aldığı için şimdi o ne yapsa da kusurunu görmüyorlar. Gerçekten o yüzden "g....kılıyım" oldular. Şimdi Tayyip caddenin ortasına kakasını yapsa, yine ona oy atarlar. İşte tehlikeli olan da bu psikolojik durum.

      Sil
  5. Bu konu hakkında duyumum olsa da tam olarak yazını okuyunca öğrendim doğrudur bence akla hipnoz etkilemez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimizi hazırlarsak etkilemiyor, mesela şu el hareketleri filan bana vız geliyor ama seçmenleri etkiliyor olabilir. :)

      Sil
  6. Böyle hipnoz ve etkileme yöntemleri var ablacığım.Hitlerin odasının tarif edildiği bir kitap vardı şimdi adını hatırlayamıyorum.Kitapta Hitlerin odasına giren kişinin kendini yenik ve zayıf hissedeceği tüm şartlar hazır edilmişti.Zaman zaman danışanı etkilemek için bizler de kullanıyoruz itiraf edeyim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, o kitabı almam lazım mutlaka. Psikolojik harp çok önemli, biliyorsundur askerlikte de en önemli savaş psikolojik savaştır. Bu ülkede de halkın üzerinde psikolojik harp çok kullanılıyor. İnsanlar farketmiyorlar günlük hayatın gailesinde. Mesela akp başa geldiği günlerde hep "Atatürk'ün modası geçti" demeye başladılar, halkı psikolojik olarak etkilemek için, bir yalanı 40 kere söyle inanırlar, insanlara ülkenin kurucu liderini kötülemek için çok çeşitli yalanlar uydurdular. Bir kısmı inandı maalesef özellikle okumayan, yazmayan insanları inandırmak kolay oldu.

      Demek sizler de kullanıyorsunuz aaa:)))10'a kadar sayacağım uyuyacaksın mı diyorsun merak ettim şimdi:)))

      Sil
  7. Yok öyle değil ablacığım :)) Etkili bir söz bile bazen hipnoz özelliğine sahiptir.Dokunmak,güven vermektir mesela.Beden dili ve sözlerle bir neci kullanmış oluyoruz hipnozu.Kitabın adı da sanırım Dikkat Vücudunuz Konuşuyor.Öyle hatırlıyorum umarım yanlış değildir :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))şaka yapmıştım zaten ama psikiyatrların hastalarını iyileştirmek için hipnoz yaptıklarını okuruz hep:))politikacılar da o yüzden seçmenlerin elini sıkıyorlar, omuzlarına dokunuyorlar demek..:)

      Sil
  8. Sözcüklerden çok, insanı etkileyen şey beden dili. Ne söylediğiniz değil, nasıl söylediğiniz ve bedeninizin pozisyonu daha önemli. İnsanlar %80'e yakın oranda beden dilini kullanır. Siyasetçiler bunu bilmese şaşarım. İnsanı iyi tanıyan, psikolojiyi iyi bilen siyasetçi her zaman bir adım önde!!! Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın arkadaşım, iş başvuruşu yaparken bile dikkat edin diyorlar, gençler için çok önemli olmalı, siyasetçilerin yanlarında sürekli image maker, danışman filan oluyor ya hep parlatmak için:)))Senin de yorumuna sağlık, sevgiler.

      Sil
  9. Daha çok beden dilleri ile tesir altına alırlar. Bilgilendirdiğiniz için teşekkür ederim
    http://tembelprenses.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek rica ederim, haklısınız insanları nasıl etki altına alacaklarını biliyorlar. Ben de ziyaretiniz ve yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgili Elif. Takibe alacağım, ne hoş isim bu tembel prenses:)

      Sil
  10. Aynen bilinçli seçmen neyin ne olduğunun farkında.
    Bu bir.
    İkincisi;
    Okuyan, düşünen kesim meselenin bilincinde bence.
    Hiç kimse geleceği ile ilgili verilecek karar da sorgusuz sualsiz biat etmemeli.
    Madem geleceğimiz söz konusu
    o halde geleceğimiz ile ilgili kararı okuyup anlayarak verelim.
    Kısacası "hipnoz" olmaya gerek yok.
    Bir profesör çıkıp demedi mi
    21 Mart 2016 tarihli gazete haberlerinden hatırlıyorum.
    aynen şunlar yazıyordu.
    "Sebahattin Zaim Üniversitesi Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Bülent Arı, okuma oranı arttıkça kendisine afakanlar bastığını söyledi ve cahil, okumamış halka daha çok güvendiğini belirtti. Arı, ülkeyi ayakta tutacak olanların okumamış cahil halk olduğunu söyledi."
    Aynı haberde devamla bakın neler söylemiş.
    ""EN TEHLİKELİ OLANLAR ÜNİVERSİTE MEZUNLARIDIR"

    "Ben daha çok cahil ve okumamış tahsilsiz kesimin ferasetine (anlayış-sezgi) güveniyorum bu ülkede. Yani ülkeyi ayakta tutacak olanlar, okumamış, hatta ilkokul bile okumamış, üniversite okumamış cahil halktır. Onlar bu yanlışların hiçbirini yapmazlar, o beyannamenin ben neresinden tutayım. Daha önce Jön Türklerin yaptığı gibi ateşe sürüklüyorlar Türkyie'yi. Türkiye'nin okumuş kesimi, profesörlerden başlayarak geriye doğru en tehlikeli olanlar üniversite mezunları. Olayları en rahat okuyanlar ilkokul mezunları. Çünkü zihinleri berrak. Üniversite ve sonrası durum çok vahim çünkü gidişatı okuyamıyorlar, zihinleri bulanık."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Hüseyin hocam, o haberi çok iyi hatırlıyorum, adamın söylediğinin tercümesi: "Eğitimli insanları kandıramıyoruz o yüzden de eğitimli insanlardan nefret ediyorum" idi. Üniversitelerde hocalara saldırıların ardında da bu var, Hacettepe tiyatro bölümü kapandı kapanacak, hoca kalmamış, piyanist, kemancı vs. atılıyor yok twitte hakaret etmiş, yok bilmem ne. Bugün bir akademisyen işten atılıp, iş de bulamayınca intihar etmiş, insanların ekmekleriyle oynayıp intiharlarına sebep oluyorlar. (Tanımam, etmem, ne yapmış olabilir bir üniversite hocası terörist değil, bir şey değil, hırsız değil, arsız değil)bunca vebalin altından kalkamayacaklar, bir üniversite hocası işten atılınca ne yapacak ailesini geçindirmek için? Temizlikçilik mi yapacak profesörler?

      Sil
  11. Müjde Ablam, fikirlerin harika. Bayıldım yazına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Gökçe'cim, çok teşekkürler.

      Sil
  12. Güzel tespit. Ama sadece siyasette değil de vücut dili her zaman önemli, mesela bir arkadaş bir şey anlattığında söylediklerinden çok anlatırken ki mimik ve jestlerine yoğunlaşıyorum ister istemez. Galiba bu yüzden siyasetçiler halkın ilgisini ve merakını kendilerine çekmek için sürekli bu hareketleri yoğun olarak kullanıyorlar. Halkımızın da yarısı anlamadıkları halde Eveeet! diye bağırıyorlar, şaşırtıcı değil!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru, çok önemli. Siyasetçilere de akıl veriyorlar ki, halkı kolayca uyutsunlar:)))anlasalar zaten malum partiye oy vermezlerdi bazen videolar görüyorum Erdoğan bir şey soruyor halka, anlamıyorlar, bozuluyor adam, "Yok öyle demeyeceksiniz" filan diyordu:))))

      Sil
  13. Fotoğraflar çok ilgi çekici, hepsi de aynı dansı yapıyor gibiler. :) Beden dilinin haricinde izleyenleri etkilemek için reklamlarda filmlerde subliminal mesaj denilen bir olgu veya teknikte kullanılıyor. Amaç izleyenin bilinçaltını etkilemek...
    Bu üçkağıtları öğrendikten sonra izlemek yerine konuşulanları sadece dinlemekle mi kalsak diye düşündüm şimdi.
    Bir de yazmadan geçemeyeceğim 15 temmuz şehit ailelerinin evlerini ziyaret ediyorlar kamera eşliğinde, hastanede yatanları ziyaret edip (yine kamera eşliğinde) sevgi, şevkat gösterilerinde bulunuyorlar. Zamanlamaları ayarlanmış, siyaset gündemiyle ilişkili ziyaretler bunlar. İzlerken inanın midem kalkıyor. O insanları kullanıyorlar, halkın duygularını sömürüyorlar...
    Bülent Serim'in yazısını merak ettim ona bakayım şimdi.
    Paylaşım için teşekkür ediyorum Müjde abla, içimdekileri yazdım rahatladım biraz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dansı yapıyorlar Zülal'ciğim. Güzel benzetme:)
      İzlemeden sadece dinlemek iyi fikir. Üstelik söylediklerindeki çelişkiler, daha önce söyledikleriyle ters düşmeler, bir öyle bir böyle demeler de ortaya çıkıyor. Gazeteciler zaten bunun dün öyle /bugün böyle dediğini videolarla kanıtlıyorlar. :)
      Haklısın hepsi referandum için şov. Türbanlı dövme şovu bitti şimdi de "karargah rahatsız" kışkırtması çıkarttılar. Anlaşılan 'evet' oyları istedikleri düzeyde değil, panikle "bak bunlar darbe yapacak, türbanı yasaklatacaklar" a sığındılar. Dediğin gibi mide bulandırıcı.
      Ben de yorumun için teşekkür ediyorum canım. :)

      Sil
  14. Beden dili önemli olmuş hep. Ancak, bu çürümüş, kokuşmuş maya tutmaz artık bu topraklarda!.Çoğunluk neyin ne olduğunu biliyor artık!.Sahte olanı da, samimi olanı da bilen biliyor! Bilmeyenleri de 'zaman' denen öğütücü başlarına
    vura vura öğretiyor!.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım öyledir, inşallah biliyorlardır artık. Bazen okuduklarımla çok umutsuz oluyorum, az önce odatv'de İstanbul'da hilafet konferansı haberi mesela..ya yeter biz nereye gidiyoruz? Bir lisede de müdür siyasi diyerek İzmir Marşının okunmasını yasaklamış yine odatv'de gördüm. Of...var ya içim almıyor artık..ülke ne hale gelmiş:( umarım sen haklı çıkarsın arkadaşım.

      Sil
  15. Çok güzel ve faydalı bir paylaşım olmuş yine Müjde abla. İletişimde neyi söylediğin kadar nasıl söylediğin de önemlidir. Ses tonu ve mimiklerde işin içine girdiğinde ortaya insan psikolojisine tesir eden inanılmaz bir güç çıkıyor. Fotoğraflarda gördüğümüz kişiler ve daha nicesi bu yöntemle milyonları etkilemiş. Etkilemeye de devam ediyorlar. Bu konuda yazılmış kitaplar var. Hatta bir kaç hafta önce bir tv programında da bu konuya değinilmişti. Bu tür olumsuz yönlendiren etkilere kanmamak ve uyanık olmak dileği ile ablacım.

    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Arzu'cuğum, çok teşekkür ediyorum. Evet dediğin gibi bir dolu kitap var, özellikle yabancı basında çok ilgi var buna, dediğin gibi uyanık olalım ve bizi uyutmalarına izin vermeyelim.
      Sevgiler.

      Sil
  16. İki ülke devlet adamı bir araya gelince çok vücut dilini kullanır mesela; bacak bacaküstü, jest-mimik, ellerin şekli vesaire... Karşıdaki ülke liderine üstünlük kurar.
    Türkiye'de ve diğer ülkelerde başa gelenler şayet diksiyon ve vücut dili eğitimimi almamışlar ise hiç bu eğitim onlara verilir.
    Tabii bizimkiler bunu ecnebilere değil bize karşı böbürlenerek kullanır bizi Millette öyle sinirlenmeden izler! :/ :/ :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle hatta haber sitesinde görmüştüm hiç unutmuyorum Erdoğan, Obama ile görüşmesini fotoğraflamışlardı. Obama bacak bacak üstüne ataratmaz bizimki de atıyor, Obama ellerini kavuşturuyor bizimki de kavuşturuyor, o ne yaparsa aynısını yapıyordu:))))

      Sil
  17. Canim ne güzel bir konuya değinmişsin.Beden dili, insan psikolojisi, hitabet sanatı gibi yöntemleri bilen ya da öğrenenlerin diğerleri üzerinde hakimiyet kurması kolaylaşıyor malesef.Malesef diyorum çünkü tüm bu yöntemler kişi ya da kuruluşların menfaatleri için kullanılmış oluyor.Yönetsin diye seçtiklerimiz, menfaatleri için kandırma teknikleri uyguluyor üzerimizde.Ve malum, nicelerini...
    Müjdecim emeğine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Aytül'cüğüm, maalesef haklısın canım, psikoloji bilimini çıkar, menfaat için kullanıyorlar, kendi normal halleriyle konuşsalar kandıramayacaklar. Sen de sağol Aytül'cüm, sevgiler.

      Sil
  18. Ah o siyasetçiler! Her yol mubah bunlarda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef öyle siyaset çamur diyorlar doğru.

      Sil
  19. Valla o elleri nereye koyarsa koysunlar insanlık zararina hic bur seye onay vermem.yaptiklari isin adi yalan .
    Resimlerin en tepedine hayalimde
    dunyayi kim mahvediyor yazdim😄😄
    gercek suclular elleri kaldirmis iste
    Sevgiler canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan bunların göbek adı. :( Harikasın dünyayı kim mahvediyor? Evet ellerini kaldırmışlar. :)))ağzına sağlık canım. Sevgilerimle.

      Sil
  20. Yani süpersin bu resimlerden de ortaya çıkan bunlar aynı beden dilini kullanıp lider oluyorlar. Dersi hep böyle anlatıcam artık:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurulah canım, o senin süperliğin, ahahaha derste kullanabilirsin bu tekniği bakalım nasıl sonuç verecek. :))

      Sil