28 Mart 2017 Salı

AAAA! BACAK!


İki başbakan, koskoca bir ülkenin geleceği ile ilgili önemli konuları konuşmak için bir araya gelmişler. Dikkat ederseniz iki başbakan dedim, iki 'kadın' başbakan demedim. Ama güya çağdaş, modern, feministi bol, ateisti bol, eşcinseli sürüyle  İngiltere'de bile gazetenin manşeti kadınların bacakları!

Bir twitter kullanıcısı ne güzel yazmış:  "İki kadının dört bacağı var, beyinlerini boş verin."

Hatta  şurada  bu konuda burama gelmişti de, uzun bir yazı yazmıştım. 

Kadınlardan bir tanesinin saçları ağarmış, boyatmamış bile. Ötekisi erkek çocuğu gibi kısacık kestirmiş, belli ki, ülke sorunları vaken, kuaförde ve duşta zaman harcamak istememiş (taktir edilesi), ikisinde de makyaj hak getire, sanki ayıp olmasın diye birazcık ruj sürmüşler. O kadarını ninem de yapar.:) Yani mankenler, ünlüler, yarı çıplak gezen medya maymunlarıyla uzaktan yakından ilgileri de yok. Bildiğin yaşlı teyze bir tanesi, ayıp lan insan teyzesi yaşındaki kadının bacağına bakar mı? Ne olmuş bacakları gözükmüş. Aaa! Bacak! Aman ne görülmemiş şey!  "Anna ve Siyam Kralı' nda Anna'yı hep yerlere kadar uzun elbiselerle gören Siyam'lı kadınların, Anna'nın bacaklarının olmadığını sanması gibi şaşırmışlar bacaklara. Kadınların birer bacağı var! (Evet yürümeye yarar) Sanki dinci ülkelerdeki aklı fikri uçkurunda olan bir zihniyet  kaleme almış yazıyı. 

Mahalle baskısı bu oluyor işte. Şimdi bu iki başbakan, başka sefere pantolonlu mu gelsinler yani? Kendilerini mi cezalandırsınlar? Pantolon giydin popon belli oldu, saçın günah, kolun günah, bacağın günah, iyi o zaman yaratmasaydı Allah bu kadar 'sakıncalı' bir türü. Ya da ucube gibi yaratsaydı tüm kadınları da, bakan "ay ne çirkiiin" deyip kafasını çevirseydi, o zaman "günah" filan olmayacaktı. Ne çekilmez bir dünya yahu.

Ya sekiz bacaklı, iki kafalı hatta kanatlı bir uzaylı olsaydık ne olacaktı? 

34 yorum:

  1. Kadın ve erkek eşittir demek kötü bir şey. Kadın erkek eşittir derken bile insanlar içlerinde sanki kadınlar ayrıymışta benim için eşitlermiş manası çıkıyor. insan ve insan eşittir demek kadar saçma bu cümle. Neden insanlar hala anlayamıyor bilemiyorum. sırf bunun için çok kafa patlattım ama insanlar neden kafa patlatacak kadar değerli görmüyorlar bu konuyu anlamış değilim. Kafa patlatmasalar da olur; bir beyine sahibiz. Sinirlerime fazlasıyla dokunuyor bu cinsiyetçilik olayı. Feminizmin bile olmaması gerekiyor. Feminizmin olması kadınlar için fevkalade oldu teşekkürler diyelim Simone de Beauvoir'ya. Ama feminizmin olması insanlık için utanç verici bir durum. İnsanlar hala kendilerinin pislik olduğunu kabul etmiyor buna üzülüyorum işte...

    insan olmaktan nefret ediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüm insanlar sizin gibi düşünseydi Levent bey kardeşim, bu dünyada feminizme de gerek olmazdı, maalesef cinsiyet olarak o kadar ayrımcılığa maruz kaldı ki, kadınlar (tüm dünyada ama özellikle Müslüman ülkelerde)tepki olarak feminizm doğdu. Yine iyi ki, doğmuş:) Ben de insan olmaktan değil ama dünyadan nefret ediyorum. Olmasaydı keşke...hiç yaratılmasaydı...

      Sil
  2. Senin bacağın yok mu kardeşim? Kadınız diye bacağımız olmasın mı? Pantolon giysek; çok dar, çamaşırın belli oluyor, Etek giysek bacağın gözüktü. Ne giyeceğimizden size ne be.. Bıktım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne giysek kabahat:( aaa saçı gözüktü, aaa kolu gözüktü! Yahu kadınlar balkona çıkıp çamaşır asamıyor rahat rahat, önce kafasını örtüyor sanki tüm komşuları camlara, pencerelere üşüşmüş, Ayşe hanım, Fatma hanım çamaşır serse de, saçının kıllarına bakmak için sapık sapık bekleşiyorlar:( Çorbama düşse tiksinirim saç telinden o kadar. Ben de bıktım!

      Sil
  3. Ağzına sağlık Müjde abla ne güzel yazdın.. Ve ne kadar şaşırtıcı cidden bu başlığın bizim dışımızda bir ülkeden çıkmış olması; hem de İngiltere.. Kadın olmak dünya çapında zor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla çok sinir bozucu, kadın kadının kurdudur derler doğruymuş (söz meclisten dışarı), hakikaten çok zor.

      Sil
  4. Bu konudan ekmek yiyen çok dünyada. Değişmez bu düzen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle:( değişmesi için iki türden birinin yok olması gerekiyor ya da iki tür yok olup, yerine biyonik insan/robot filan alırsa...:))

      Sil
  5. Kadın ya da erkek olarak değil, İNSAN olarak gördüğümüz, düşündüğümüz zaman dünya daha rahatlayacak ve uygar bir dünya olacak herhalde.
    Selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Makbule hanımcığım, öyle olursa uygar bir dünya oluruz. Benden de selamlar.

      Sil
  6. İngiltere bunu yapıyorsa biz gömelim kendimizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle:((bugün kıymet nadir bindebir'in twitinde gördüm, alıntı yapmış son 6 ayda 25,000'den fazla kişi Türkiye'yi terketmiş. Parası olan durmuyormuş:( İngiltere vs. laiklik olan yerlere kaçıyorlar...

      Sil
  7. Hayvan dünyasının erkekleri güzeldir. Amaç dişisini etkilemek. İnsan dünyasında da böyledir belki. Erkeklerde saç uzatıp etek giyse kozmetik cinsinin her türünü kullansa kadınlardan ne farkları kalır ki? Bakiniz: Fransız ve ingiliz aristokrat erkeklerinin birkaç yüzyıl onceki hallerine...
    Şu erkek milletine bir etek giydiremedik gitti. Öyle maksi olanlardan da değil mini giydireceksin birde topuklu ayakkabi. :) Empati yaptiracaksin 3-5 ay... Belki, o da ufak bir ihtimal anlarlar kadınları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Zülal'ciğim gözümün önüne geldi hani saçları lüle lüle peruklu, üzerinde yaldızlı pudralı, feminen erkekler:))))evet evet önerini çok beğendim 3 ay bile yeter.

      Sil
  8. Bütün ülkelerde bi haller oluyor aslında.

    YanıtlaSil
  9. Mejdeciğim,ağzına ellerine sağlık.
    Sanırım İSLAMOFOBİ(Google=Müslümanlara ve İslam dinine karşı sürdürülülegelen önyargı ve ayrımcılıktan kaynaklanmaktadır.Müslümanlara karşı duyulan irrasyonel nefret,ayrımcılık,düşmanlık ve kin besleme anlamına gelir.)den etkilenmiş haberi yapan/yayınlayan.
    İngilterenin tarihindeki KADIN'ın yerine bakacak olursak onlarda da ''kara noktalar''var.Geçmiş geçmişte kaldı tabii.Dünya artık bu tür söylemleri kabul etmiyor.Ayıplıyorum!
    Ne çekti be KADINLAR bu DÜNYADAN!!!
    Ben iki çok zarif,şık ve naif İNSAN görüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum Nur'cuğum, sen öyle deyince ben de google'da bir bakayım bu yazar nasıl biri diye, baktım, sadece görsellere baktım, bir,iki yazısının manşeti de vardı görsellerde. İlgi manyağı deriz ya,öyle biri geldi bana. İlgi çekecek bir manşet olsun, yazım ilgi çeksin de gerisi önemli değil tipli biri. Reklamın iyisi, kötüsü yoktur şimdi de reklam oldum diye büyük ihtimalle çok sevinyordur.
      Hakikaten kadınlar çok çekti ve çekmeye devam ediyor, daha dün akşam bir kadıncağız, 5 yaşındaki kızı, koca terörüne kurban gitti, bıçaklanarak:(((

      Çok teşekkürler canım, senin de yorumuna sağlık.

      Sil
  10. Algı mekanizması farklı çalışıyor bu sıralarda tüm dünyada :(
    Sonumuz hayır ola diyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çivisi çıktı, zıvanadan çıktı denir ya o:(
      Amin ama ben Allah'tan ümit keseli çok oldu. Allah, dünyadaki şeylere baksaydı çok önceden kıyameti kopartırdı. :(

      Sil
  11. Ağzınıza sağlık Müjde Hnm! Daha da diyecek bir şey yok... Belki bir gün... Bu şekilde yetiştiriyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman ne yapıyoruz? Oğlan çocukları daha minicikken, herkes eşittir, herkesin iki bacağı vardır, yürümeye yarar diye yetiştiriyoruz:))
      Sizin de yorumunuza sağlık sevgili dağınık anne.

      Sil
  12. Gerçekten her şey cinselliğe alet oldu. Medeni ülkelerde de bu tür manşetler atılırsa halimiz yaman. Sanki insanlar öncelikle tek şey için yaşıyorlar diye düşündürüyor. Arkadaşlar çok güzel yorumlar yapmışlar. Ben de nefret ediyorum artık insan olmaktan, insanlık bu noktada tıkandıysa Müjde kardeşim.
    Bu konuları yazıp kaç kişiyi aydınlatsan kârdır. Bunu paylaşıyorum kardeşim. Helal olsun sana canım. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ablacım, İngiltere'de böyle manşet atılırsa, burada hepimize zorla burka giydirirler. Biraz akıl fikir herkese:)çok teşekkür ediyorum ablacım, bil mukabele, sevgilerimle.:)

      Sil
  13. Yorumuna tümüyle katılıyorum Kadını cinsel obje olarak algılamak yerine insan olarak algılamak lazım. Beyinleri göbek altı çalışan türün yapacağı şey kadınların bacaklarını, poposunu gündeme getirmek ve bundan rant sağlamak. Öyle ya insanlar kadınların düşünceleri ve yaşamları ile değil de orası burası ile ilgileniyor. o halde bizde bunları gazetemizde, dergimizde gündeme getirip reyting sağlayalım.
    Her toplumda kadına yazdığınız açıdan bakan zavallı zihniyet vardır.
    Kimi toplumlarda (doğu) bu daha belirgin, kimi toplumlarda (batı) bu daha az.
    İngiltere "demokrasi"nin beşiğidir.
    Mağna Carta Libertatum'un yayınlanıp benimsendiği bir ülkedir.
    Lakin gelinen nokta da durum ortada.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklın yolu birdir Hüseyin hocam, bana katılmanıza memnun oldum, maalesef çok reyting getiriyor dediğiniz gibi bacaklar, popolar vs. öyle olunca da bir kısır döngüdür gidiyor. Kadınlar da (yukarıdakiler gibi aklıbaşında olanlar hariç) "Madem reyting yapıyor, ünlü olmak, dikkat çekmek için bolbol oramızı, buramızı açalım" diyorlar. İki hastalıklı düşünce birbirini besliyor. :( Magna Carta'nın ülkesinde bu noktaya gelinmesi çok acı. :(

      Sil

  14. Müjde'm ;
    Evlilik proğramlarına bakıp insan profolinin ne olduğunu,gelecekte erdem-ahlak-etik değerlerin olmadığını çok kolay anlayabiliyor insan...
    Örtülü-örtüsüz ne manasız,değersiz yaşananlar ;
    Kadınlarda kendini kullandırtmaya pek bi meraklı ve müsait bir o kadar çok kadın var biliyorsun,
    Maymunlara yapılanları,eleştirirken biz,şimdi insanları maymuna cevirdiler,müjdem Ben artık şaşırmıyorum biliyormusun.?
    Kadınlara yaşatılan,dayatılan olumsuzluklardan kurtulmanın tek yoluda kadın kadına destek olup,kıskanmayacak ki düze çıkalım maalesef buda çok zoooorrrr....!
    Sen gene kadın olarak görevini yapmış güzel-değerli bir yazı yazmışsın ellerin-yüreğin dert görmesin.

    Sevgilerimle yürekli arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık Merih'im, "maymunlara yapılanları eleştirirken, insanları maymuna çevirdiler"
      çok haklısın maalesef öyle oldu, her şeyi ayağa düşürdüler, siyaset olmadığı kadar çamur oldu, hırsızlık kanıksanır oldu, kötülüklere insanlar gözlerini yumar oldu. Ne için? Aman benim param gelsin, bana bir şey olmasın. Ben günümü kurtarayım. Çok yozlaştık çok:(

      Benden de sevgiler...

      Sil
  15. Herkes çevresinden görme nasıl gördüysek öyle devam ediyor eğer kimse bişey demezse bu millet böyle olmazdı ama sanırım hiç bitmeyecek bu ayrımcılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben çocukken kimse kimseye aaa mini giymiş, aaa saçı kapalı, aaa açık demezdi. Gayet iyi hatırlıyorum 60'lı yılları. Maksi modası da vardı, mini modası da vardı. O yılların Yeşilçam filmlerinde görülür. 80'den sonra böyle olduk yavaş yavaş:(

      Sil
  16. Ay komiğime gitti, gülümsedim de okudum.
    Bu 'zaaf' diyeyim artık, cahillikle mi artıyor, görgüyle mi artıyor, bulaşıcı mı bilmem ama açıkçası beklemiyordum İngiliz efendilerden.
    Vay halimize vay.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de beklemiyordum yani hani derler ya ummadık taş baş yarar. Yani ne yapalım? Burkaya mı girsin başbakanlar? Farkında olmadan radikal dincilerin eline büyük koz veriyorlar. :(

      Sil
  17. Sanirim bu genel bir sorun. Erkekler yaratilirken teknik bir ariza olusmus 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %10000 katılıyorum, genel arıza. :)))doğuştan arızalılar erkek okurlar kusura bakmasın istisnalar kaideyi bozmaz. :))

      Sil