9 Mart 2017 Perşembe

AKP'nin FETÖ MÜCADELESİNE İNANIYOR MUSUNUZ?

Ben asla inanmıyorum. Alttaki dört olayı da kanıt olarak gösteriyorum:

1. KANIT:




Bu ahlaksız tweeti kopyalamadan önce, gerçek mi, sahte mi araştırdım. Hani bir tivit atıyorlar, sonra siliyorlar veya "hesabım hacklendi"  yalanını atıyorlar ya. Üşenmedim biraz önce tek tek bu kişinin Nisan 2010 yılındaki tivitlerine baktım. Ahlaksız teklif, ahlaksızlığının damgalı, mühürlü ispatı olarak orada duruyor.

Sadece ahlaksız değil, kocası gibi Fetöcü de. İşte sadece bir tanesi:


Nagehan Alçı'nın Fetö övgüleri

Bu ahlaksız kadın, birkaç yıl önce Fetö'nün tehlikeli bir terör örgütü olduğunu söylediği için Albay Dursun Çiçek gibi, genel kurmay başkanı İLKER BAŞBUĞ'un tutuklu yargılanmasının ŞART olduğunu söyleyen azılı bir TSK düşmanıdır. Alttaki videoda,  koskoca genel kurmay başkanına "televizyona çıkmış ahkam kesiyor" diye çatmış. Sen kimsin? Bu ülkenin genel kurmay başkanı kim?  Ya arkadaş bunlar kendilerini dev aynasında görüyorlar herhalde. Ülkenin sorunları hakkında genel kurmay başkanı ahkam kesmeyecek de kim kesecek, sen mi? Sen kimsin?  Kimin maşası iki mendilsin karılı-kocalı, kullanma tarihiniz gelince çöpe atar efendileriniz.

İşte damgalı, mühürlü ispatı. Youtube'da kendi sözleri:



O kadarla da kalmıyor. "Kürdistan yollarındayım, fonda Ahmet Kaya" diye twit atıp; utanmadan Türkiye Kürdistan'dır gibi abuksabuk yazılar yazıyor:




Bana arkadaşını söyle, sana kim olduğunu söyleyeyim derler. Şu anda Tayyip Erdoğan'ın,  AKP'nin ve 'EVET' çilerin en büyük destekçisi işte bu kadın. Namuslu, ahlaklı her insanın uzak duracağı ve kendisini desteklemesinden, aynı fikirde bile olmaktan  korkacağı biri.  Evlerden uzak olsun. Tahtaya vurun.

2. Kanıt:

Gelelim şu satırlara, Fettoş'a yazılmış. "Hocam" derken Fethullah Gülen kasdediliyor. Yazan kişi, yukarıdaki ahlaksız tweetin sahibi Nagehan Alçı denen kadının kocası, Rasim Ozan Kütahyalı denen şahıs:

"
- Muhterem hocam  bu yangını söndürecek tek kişi sizsiniz...
 - Hizmet erlerinin devlet kademelerinde görev alması analarının ak sütü gibi helaldir....
-  Cemaat devlete sızıyor, cemaat devleti ele geçiriyor diyenlerle cansiperane en etkili ben savaştım hocam, bunu en iyi siz biliyorsunuz.
- Muhterem hocam bu işi en iyi siz tek hamleyle bitirirsiniz.
- Sizin sözünüz dinlenmezse çok sancılı bir döneme gireriz...."


Hocaefendiye açık mektup - SABAH
(mektubun orijinali, tamamı)


Bu ahlaksız ve Fetöcü karı koca hala televizyon kanalında program yapıyor. Atatürkçülere saldırıyorlar. Komutanlarımıza çamur atıyorlar. Bozacının şahidi şıracı, bu karı-kocanın şahidi de Kabataş Yalancısı Balçiçek imiş. Yaptıkları bu ahlaksızlıklar sayesinde Fettoş'un bankası BankAsya'dan aldıkları krediyle Boğaz'da yalıda oturuyorlarmış.


3. Kanıt:



4. Kanıt: 


15 Temmuz araştırma komisyonunda, darbeci generallerin dinlenmesini AKP reddetti.



AKP, Fetö ile mücadele bahanesiyle, Atilla Taş gibi Atatürkçüleri, Fetö'nün tehlikesi hakkında kitap yazan hatta zamanında Fetö'yü deşifre ettiği için hapis yatan Ahmet Şık gibi Atatürkçü ve AKP muhalifi insanları içeri alıyorlar. AKP'nin Fetö ile mücadelesi koca bir yalandır. 

8 yorum:

  1. Hay ağzına sağlık,nedense fetoşun has adamları değil de hep küçük adamlar,ucundan kıyısından değmiş insanlar,hatta bilmesen onun okullarına,hastanelerine gidenler sorgulanıyor.Ta en başından beri ben de aynı soruyu sorup duruyorum,neden ağa babaları alınmadı içeri.O yılan kadın,o pislik kadın da ,kocası da iğrenç insanlar,o kadını görmeye bile tahammülüm yok.Ama atalarımızın ne güzel lafı var;eceli gelen köpek cami duvarına işermiş.Ay zavallı köpeciklerden özür dilerim bu arada.Ha bir de Topbaş 'la ilgili bir şeyler oluyormuş,tam anlamadım Müjdem,nedir o olay,onunla da mı çıkar çatışmasına düştüler acaba???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de yorumuna sağlık Sevda'm.
      Fethullah Gülen ile AKP ikiz kardeştiler. Şimdi sen çaldın, sen çok yedin, ben az yedim kavgası. Ayakkabı kutuları ortaya çıkmasa canciğer kuzu sarması olmaya devam edeceklerdi. Topbaş olayını fazla okumadım, yıllardır hortumluyor İstanbul'u onu biliyorum:)))Doymuyorlar da.Yani dediğin gibi çıkar çatışmasıdır. Her soyguncu filmin sonunda parsayı paylaşamaz. Bunlar siyasi parti filan değil, bildiğin çete.

      Sil
  2. Kalemine sağlık, konu hakkında aklıma gelmeyen güzel örnekler var. Yalnız fazla sinirlendirmişler seni. Canını sıkma ablam, bir gün bir sebepten içeri alınırlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sinirlendim, bu kadar ahlaksızlık olamaz yaaa..kişi herkesi kendi gibi bilirmiş, tüm asker eşleri hakaret davası açmalılar. Belki de gerçek olamayacak kadar ahlaksızca deyip inanmadılar! Ama maalesef gerçek. Böyle ahlaksız kişiler elini kolunu sallayarak bir de ekranlarda sırıtıyorlar:(

      Senin de yorumuna sağlık Belle'cim.

      Sil
  3. başından beri inanmıyodum zaten bunların kavgalı olduklarına..madem fetöcü avına çıktın,akp,deki (medyası da dahil) üst düzey fetöcülere niye dokunmuyosun? Demek ki samimi değiller..bu nedenle 15 temmuz hakkındaki şüphelerde bu yönde bayağı bi artmaya başladı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan arkadaşım milletin % 70'i inanmıyor. Şu anda öyle bir ruh hali içindeler ki, (bu yukarıdaki ahlaksız karı-kocanın ruh hali ile aynı) Fetöcü olduklarını UNUTTURMAK için Tayyip'i yıkama, yağlamaya giriştiler. Dolayısıyla 15 Temmuzun şüphesi dediğin gibi çok arttı. Zaten gariplikleri sayfalar tutuyordu.

      Sil
  4. Ahlaksızlık neymiş onlardan öğrendik biz. Allah ölmüşlerine kavuştursun hepsini bir an önce.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten de, bu yaşıma geldim, Demirel, Ecevit, bir dolu başbakan geldi, geçti hiçbirinin döneminde sınav soruları yandaşlara dağıtılmadı, o kadar ahlaksız değillerdi. Aminnnnn

      Sil