22 Mart 2017 Çarşamba

ATATÜRK'ü ve ÇANAKKALE ŞEHİTLERİNİ KULLANMAK

Çanakkale şehitleri...siperlerde askerlerimiz....ah ne harika film deyip gözyaşı akıtakken...o da ne? Kimin sesi bu? Kimin sesi? Tayyip Erdoğan'ın sesi! Çanakkale...derken Tayyip çıktı! Şiir okuyor, sanırsın Çanakkale'de Tayyip savaşmış, Tayyip kurtarmış vatanı. Sırtındaa 200 kiloluk mermi görünümlü dekor eksikti! Seyit onbaşı değil, Tayyip onbaşı derdik!!  Müslümanlık, din, ezan hepsini  kullanıyor epeyce, sonra kendisi! Camiden çıkıyor! HAYAL görmüyorum. Bu kadar olmaz diyebiliyorum. Dini kullanmasa olmazdı. Bayrak da unutulmamış! Hatta en sonunda 'iki ayyaş' dediği Atatürk'ün de portresi geldi görüntüye.  Bir  " EVET"  eksikti.  O kadarına utanmışlar herhalde. Yok bence utanmayın siz o sınırı aştınız çoktan.

(Merak edenlere televizyonda az önce izledim. Çanakkale şehitleri için birkaç dakikalık bir spot sandım. Çanakkale bahane, cami bahane, şehitler bahane, bayrak bahane, Tayyip kendi reklamını yaptı,  'evet' propogandası için. )


Bir başka kepazelik de altta. Lise öğrencilerini seminer diye Bilal'in konuşmasına götürmüşler. Öğrenciler itiraz edince de tehditler!

Linki Cumhuriyet' ten kopyaladım altta:

buradan


Allah cezanızı versin. 



28 yorum:

  1. Herşey ortada canım?????sözün bittiği yerdeyiz:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de izledin mi Aysel'ciğim? Sanırım çok yeni. Akşam geç saatte, Anne dizisine bakmıştım o bittikten sonra rastladım. :(( Söz bitti hakikaten:(((

      Sil
  2. Ben bile izledim yurt dışından. 16 Nisana kadar daha çok şey göreceğiz. Bu çılgınlıkları ile yapamayacağı şey yok. Dehşetle izlemeye devam edeceğiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sinir oldum Berfin'ciğim ya, sanırsın Çanakkale'de Tayyip savaşmış!

      Sil
  3. Allah'tan ben görmüyorum bunları,zaten Tğrkiye haberlerini senden izliyorum.Olsun eceli gelen ,camşye gidiyor,yavaştan uyanmalar başlamış,millet artık sevdiğinden değil korktuğundan evt diyeceğini söylemeye başlamış.Eh,kediyi çok korkutup,köşeye sıkıştırırsan,sonunda ğzerine atlayıp çırmalar,Az kaldı ,çırmalayacaklar bunu bence,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi ki görmüyorsun Sevda'cım, kullanmadığı bir Çanakkale şehitleri kalmıştı. Onu da kullandı. Valla bilemiyorum sonumuzu Allah hayretsin.

      Sil
  4. Ben hemen gazete haberini okudum ve inanamadım.Öğrencilere bu şekilde bir dayatmayı insanın aklı almıyor.Şok oldum inan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Yurdagül'cüğüm, bir de nasıl azarlıyordu öğrencileri, nasıl tehdit ediyordu. Onlar da İzmir marşıyla çıktılar gittiler. Sınava da gireceklermiş morallare bozuldu kıyamam....

      Sil
  5. Dün twitterda kendi hesaplarından birinin yaptığı referandum anketini gördüm %96 HAYIRdı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahaha, hadi inşallah. Bu durumda memleketin % 96'sı terörist, darbeci mi oluyor?:))))

      Sil
  6. hayır da evet de olsa durum iyi değil yaaa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır çıkarsa en azından bir şansımız olacak. Diktatörlüğe direnme şansı...

      Sil
  7. Bende gördüğümde yuuhhh dedim.İnanılmaz dedikçe kudurdular da kudurdular!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yuhh hakikaten, sanki Çanakkale'de Tayyip savaşmış Anzaklarla, İngilizlerle, Fransızlarla!!!!

      Sil
  8. Daha ne çekeceği var bu ülkenin. Bütün dünyada imajımız zedelendi. Diktatörlüğü isteyen bir halk dünyada görümemiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görülmemiştir işte cehalet dedikleri bu kadar kötü bir şey:( Stockholm sendromü diyorlar ya biraz da o var. Bir kere bağlanmışlar körü körüne öyle gidiyorlar.

      Sil
  9. Durum hiç içaçıcı değil. Allaha sığınmaktan başka bir çaremiz yok artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Nilgün'cüğüm, Allah'ı kullananları, Çanakkale'yi, şehitlerimizi kullananları Allah'a şikayet ediyorum.

      Sil
  10. Kamu spotunu bende izledim, hah dedim gözü kapalı tayyip sevdalıları zanneder ki çanakkaleyi kurtaran kaptan bu :))
    Lise öğrencilerine de hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:)))valla öyle ne yapacaklarını şaşırdılar. Nur'cuğum hani derler ya Allah insanı şaşırtmasın işte bu sözün tam örneği oldu. Lise öğrencilerine helal olsun. Ben de taktir ettim çok. İnşallah başlarına bir şey gelmez. :(

      Sil
  11. Reklamı es geçtim de liselilern cebabı çok güzel olmuş yaa, tam kapak👏🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atatürk boşuna ülkeyi, cumhuriyeti gençlere emanet etmedi. Ben de alkışlıyorum.

      Sil
  12. "yasal işlem yaparızı" ben de duydum..çok netti..çanakkalede miydi nerdeydi bir görüntü görmüştüm,tv,de.. sanmıyorsam çanakkaleydi..rte,nin yanında bi sandık vardı,o sandkığın kapağında "evet" yazıyodu..Yani,aslında sandıktan "evet" çıkacak imasını dile germeye çalışıyorlar gibiydi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa!! İnanmıyorum, onu görmedim ben...yuh artık daha önce de yazmıştım, utanmazlıkta çağ atladılar.

      Sil
    2. Çanakkale değilmiş,Ankarada ormanla ilgili bir açılış yapılırken o evetli sandık koymuşlardı..İşte haberin kaynağı; http://odatv.com/akpden-orman-iddiasi-2203171200.html Bu da resim; [image src="http://odatv.com/images/resimler/ERO%C4%9ELU%20ERDO%C4%9EAN'A%20CEV%C4%B0Z%20SANDIK%20HED%C4%B0YE%20ETT%C4%B0(1).jpg"/] Resim gözükmüyorsa,adresine gidip bakabilirsiniz.. http://odatv.com/images/resimler/ERO%C4%9ELU%20ERDO%C4%9EAN'A%20CEV%C4%B0Z%20SANDIK%20HED%C4%B0YE%20ETT%C4%B0(1).jpg

      Sil
    3. Çok teşekkürler Yıldırım bey.

      Sil
  13. Okullu çocukların yazısını okudum. Sinirlerim zıpladı!
    Kadıköy'de bazen rastlıyorum. Liseli gençler bir araya gelip sokaklarda yürüyüş yapıyorlar. Bu çocuklar her şeyin farkında. Onları aptal sanan eğitimcilere de yazıklar olsun! Çocuklar tepkilerini iyi ki göstermişler. Bir daha yapmaya kalkışmazlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Zülal'ciğim, evet her şeyin farkındalar, helal olsun onlara, Mustafa Kemal'in askerleri olduklarını ispatladılar. Umarım dediğin gibi olur.

      Sil