12 Mart 2017 Pazar

AY, FENALIK GELDİ, YİNE MAĞDUR OLDULAR:(

Bıktım mağduriyetlerinden arkadaşlar
her hafta yeni mağduriyet!!!!!







Sevgili blog arkadaşlarımdan Vladimir' le aynı konuda yazı yazmışız, az önce farkettim, izniyle onun yazısının linkini ekliyorum: Mağduriyet mi, danışıklı döğüş mü siz karar verin, lütfen Vladimir'in sayfasındaki bu kısa ama öz yazıyı okuyun derim.

Vladimir'in yazısı


39 yorum:

  1. Eceli gelen köpek cami duvarına işiyor 😡😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilemiyorum Sevda'm, canımıza tak dedi yaa...inan ruhen de, bedenen de hasta oluyoruz. Bir tek ülkenin hazinesini yağmalayanlardan geçinenler mutlu mesut. Onlar da "üzümüne ye bağını sorma" oh mutlular. Bir yerden paralar, altlarına arabalar geliyor ama hiç sormuyorlar bu değirmenin suyu nereden geliyor?

      Sil
  2. bak ben bu maddeyi bilmiyodum /unutmuş olabiliirim..Hadi biz sıradan vatandaşız,bilmeyiz bunları..siyasal iktidar nası unutyo bu maddeyi?..belki unuttuğundan deil,bilerek yapıyodur bunu..madur edebiyatı bitmez tükenmez bunların..bi de şunuda sölim..bilemiyom ama sanki bu hollanda almanya olayları bilerek yapılıyo gibi..hollanda,almanya,akp hatta hdp vs bunlar işbirliği içerisinde gibi..hdp,hayır diyo ama kimse inanmıy buna..maksat halkın tepesini artırıp milliyetçiliği körükleyerek,refde "evet" oyunu sağlamak olabilir..bilemiyom artık..ben hiç güvenmiyom bu tür olaylara..seçimlerede güvenmiyom artık..gene bi dolaplar dönüyo ama bakalım allah sonumuzu hayr eylesin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyordum, dediğin gibi bizler sıradan vatandaşlarız, her şeyi bilmemiz mümkün değil. Fatma Sibel Yüksek'in her gün onlarca kez tıklarım tweet sayfasını. O yazmış da öğrendim. Ama siyasilerin bilmemesi mümkün değil. Bilerek yapıyorlar. "Ay biz mağduruz mağdurum ben mağdurum ben" şarkısı söyledikçe gelsin 'evet' oyları
      Aminnnnnnnn..

      not: Seçimden enaz 10 gün önce tercih ettiğin bir partinin mahalle/ilçe teşkilatına başvurup gözlemci kartı alırsan, hile yapılmasını önlersin en azından senin oy kullanacağın sandıkta. Ben başvuracağım, telefon ettim referandumdan 10 gün önce ilçe teşkilatına başvurun dediler. Bu işi şansa, onların insafına bırakmayalım, ben tüm blog arkadaşlarımın naçizane gözlemci olmasını bekliyorum...(inşallah)

      Sil
  3. Görüyo musun, bak şu işe seen..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mağdurum ben mağdurum,
      mağdurum da mağdurum:))))

      Sil
  4. Kulaklarım çınladı :)

    Seçimler ile ilgili kanunu bilmiyordum. Şoktayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çınlamalı:)Konuya çok katkısı oldu yazının ve yazındaki haberin. Kalemine sağlık.
      Ben de bilmiyordum aynı durumdayım. :(

      Sil
  5. Biz de ablamla gözlemci olmayı düşünüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın:) İki sandık daha güvende:)))

      Sil
  6. Hahaha, artık o kadar saçma işlerle uğraşıyorlar ki şu başlığı görünce beni bie gülme tuttu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))gülelim iyidir:))özellikle bunlar bizi sinir ettiğinden nasıl katlanacağız?:))

      Sil
  7. Devletin uçağıyla imkanıyla evet mitingi yapacalarmış peh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla öyle:(( devletin malı deniz nasılsa:(

      Sil
  8. Bir Noel Baba olmadıkları kalmıştı :))
    https://www.facebook.com/karikateist/videos/1265537576876721/
    şu videoya çok güldüm ben de :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Noel baba mı? Aa!:))))bakarım, teşekkürler.:)

      Sil
    2. Ahaha yok o benim yorumum. Kapıdan kovuyorlar bacadan girmeye çalışıyorlar :D
      Video başka bir şey.

      Sil
    3. Haaa.anladım:))video çok karanlıktı pek iyi göremedim bir kargaşa, bir kargaşa:)) Gece çekimiydi galiba.

      Sil
  9. Akşam şaşkınlıkla izledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanır mısın sinirimden bakamıyorum ben, ancak haber sitelerinde okuyorum ne haltlar karıştırdıklarını.:)

      Sil
  10. Fransa ve Rusya da mağdur : Yanlış bayrak yakmayın laynnn !! Renkleri sayın en üstte kırmızı olacak ortada beyaz.
    Fransa bizimki dik renkli karşmasın bak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayol fi tarihinde hiç unutmam, sokakta mikrofon tuttular Kıbrıs nerede diye? Afrika yakınları diyen oldu, bayrakların rengini mi bilecekler:?:))))

      Sil
  11. Üzülerek gelişmeleri takip ediyoruz, maalesef elimizden başka bir şey gelmiyor :(

    YanıtlaSil
  12. Çıkarsız hiç bir hareketleri yok ki :)))

    YanıtlaSil
  13. Gerçekten ŞOKtayım! Bir de şunu duydum;bilinçli olarak Hollanda'da olay çıksın diye Polise tahrik etmişler (-ki inanırım) sırf olay çıksın da ellerine mağdurum edebiyatı geçsin.Hayır,anlayamıyorum!Alman Başbakanı bizim Ülkemize gelip Miting yapıyor mu? Rus'u veya İngilizi? Yapmak isteseler bunun kanunu veya Uluslararası bir anlatımı/kuralı olmalı (onu da duymadık/bilmiyoruz) ayrıca bizim aşırı DİNCİLER! sokakta sopayla kovalar eminim
    Seçim kanununu tabii ki de bende bilmiyorum ama mantıken düşünüce başka Ülke'de niye Miting yapayım ki? Ayrıca Özgürlüklerden bahsetmiyorlar mı? Bİ GÜLME GELİYOR...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de inanırım. Bu tipler mahallede, apartmanda hani olur ya, çirkef çirkef bağırır,çağırır, hakaret eder, küfreder sonra da herkes kapıyı açar ne oluyor diye? Ya da polis gelir olay yerine, ağlamaya başlarlar..tam o tiplerden.

      Yalnız chp de bu salakların mağduriyet olayını gaza gelip yiyor, ben de ona gülüyorum.:))

      Sil
  14. Yine ,yeniden ve hep Hiç şaşırmıyorum Müjde 'ciğim ;son güne kadar daha neler göreceğiz kimbilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet ya, bitse de şu referandum bunların oyunlarından kurtulsak Arzu'cuğum.

      Sil
  15. Bitmeyen mağduriyet yapmışlar, bi`bitmediler. Millet yediği sürece devam, bundan iyisi olmaz. Biraz da Avrupa`nın havasından suyundan faydalanmak lazım.
    Akşam Alman kanalında spor bakanı Kılıç`a denk geldim. Hayatları yalan dolan. Hep aynı ağız, hep aynı gerzeklik. Varsa bi`sıkıntın bari diplomatik ağızla konuş, politik yolları dene. O da yok. Almış eline dergi (Spigel) kapağında büyük patron. Siz de bunu yaptınız dedi. Karşısındaki Alman politikacı lafı giydirdi. "bu bir devlet düşüncesi değil, bunun adı basın özgürlüğü ve bu bizde vardır" dedi:)
    Offf rezillik diz boyu ama onların derisi kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya Semi'ciğim, ebedi mağdur bunlar, Tayyip mağdur, Emine mağdur, Sümeyye mağdur, Bilal mağdur ay bıktım yeminle. Alman politikacı iyi demiş. :)))başkası olsa mosmor olurdu. :)

      Sil
  16. Her seçim de bir mağdurum türküsü çığırıyorlar işte. Şimdide Avrupa mağduriyeti. Traji komik bir korku filmi oynuyor hepimiz dehşet içinde izliyoruz konunun özeti bu sanırım. Allah yardımcımız olsun 😨😱😠😠

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnan akp ve mağduriyetleri diye Levent Kırca yaşasa skeç yapardı, bıktımmmmmmm bıktıkkkkkkkkkk bunların mağduriyetlerinden, devamlı mağdurlar, her zaman mağdurlar...Aminnnn

      Sil
  17. Ya Allah aşkına darbe gibi bunun da planlı bir oyun olduğu son derece açık. Herkes farkında, olayı büyütmek için ellerinden geleni yaptılar, o kadın bakanın ne işi var yoksa, ay mağdurum da mağdurum yani. Bir de şöyle düşün. Gezi olaylarında ne dediler, parka gidenleri vururuz, asarız, keseriz, polise ben emir verdim falan filan. O kadar çocuğu gözünden vurdu, kör etti, öldüler, komaya girdiler değil mi? Gerekçe nedir, bana karşı geldiler ben de indirdim. Eeee şimdi Hollanda, kendi vatandaşına diyo ki, oraya gitme, olay çıkarma yoksa cezasını çekersin. Neymiş efendim, atlarla köpeklerle saldırmışlar. E, sana ne? Hollanda'nın kendi iç ilişkileri, kendi aldığı güvenlik tedbirleri, kurallara uyarlarsa canları yanmaz. Sen yurtdışından ülkeler gezi konusunda konuşunca müdahale etmelerine sinir oluyordun, demokrasi denince delleniyordun, ne oldu? Şimdi ağızlarından düşmüyo yok insan hakları, yok demokrasi yok bilmem ne, Hadi ordan be, siz ne bilirsiniz bu kavramları, ancak işinize gelirse işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, LİMUZİN içine kendini kilitlemiş de "Orada ölecektim" diyor:)))Limuzin'de Ölüm! Yok artık! Resmen dizi film çekiyorlar. Sanırsın ölüm orucu tutuyor ya da Suriye'de iç savaşta mayın tarlasında yürüyor. Senin yazdığın üzere, Gezi'de yaptıklarını Fatma Sibel Yüksek fotoğraflarla koymuş, polis deniz kıyısında bir genç kızın saçlarından tutmuş çekiyor, bir başkasını yerlerde tekmeliyor yazı olarak da Hollanda polisi vatandaşı tekmelerken filan diye yazmış. Hayır zaten yurt dışında siyasi miting yapmayı AKP YASAKLAMIŞMIŞ. Anlaşılan evet oyları yerlerde sürünüyor. Sıkıysa Amerika'da da miting yapsınlar:)))

      Sil
  18. facebook da kanunun bu maddesini paylaşınc abir arkadaşım, ki o yaştakilerin genel adetiği olduğu üzere, seçim yapılmıyor referandum yapılıyor cümlesini kurarak karacahilliğini haykırdığını farketmeden ukalalık etmişti... Mine G. Kırıkkanat'ın yazısı cuk oturdu burada da paylaşmak istiyorum. http://www.cumhuriyet.com.tr/koseyazisi/702193/Madem_insanlik_oldu__yasasin_eseklik_.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçim yapılmıyor, referandum yapılıyor!!!!Allah'ım!Yarabbim!!!!Biz yaşlılar kalpten gideceğiz bunların yüzünden. Çok teşekkürler Vladimir, mutlaka okuyacağım.

      Sil