6 Mart 2017 Pazartesi

BÜCÜRÜK'lü İYİ HAFTALAR OLSUN:)

Yıllardır şöyle renkli kalemlerle resim yapmadığımdan, özlemişim ve resim yaptım. Aslında resim yapmamamın sebebi var. Renkli kalemlerimi çok severek almıştım ancak kullandıkça uçlarını kalemtraşla açmak lazım ya, bir de ne göreyim?

Kalemleri normal kalemtraş açmıyor arkadaşlar!  Kırıyor ve kalemtraşın içindeki kırığı iğneyle saatlerce uğraşıp çıkartıyorum, yine açıyorum, yine kırıyor. Değişik kalemtraşlar aldım yok olmuyor. Çakıyla, ekmek bıçağıyla açmaya çalıştım eğribüğrü, berbat oldular. :( O yüzden pes ettim. Yıllardır kalemlerimi kullanamıyordum. :(

Sonra aklıma araştırma yapmak geldi, kalemlerin markasının sitesine girdim, abov! Meğer bu kalemlerin özel, kendi kalemtraşı varmış. Altta:(


Eşşolosu kırtasiye niye satarken, "Teyze bunu da al, yoksa kalemlerini asla açamazsın, kudurursun" demiyor? Kaç yıl boya kalemlerimi kullanamadım:( şimdi yeğen oğluşum bende ya, kendine internetten onu bunu alır, "Çocummm bana da şu kalemtraşı al" dedim. Nihayet kargodan kalemtraşım geldi, postacı zarf içinde kutuya atmış. Tüm kalemlerimi bir güzel açtım. Oh be nasıl sevindim. :)



bu daha yakından...


Neredeyse tüm renklerimi denedim, rüzgarda, kumsalda oturan bu kız resmi de siz blog arkadaşlarıma hediyem olsun:) İyi haftalar olsun,  :)

54 yorum:

  1. valla abla yeteneğine hayran kaldım çöp adam çizmeden ileriye gidemediğim için resmen bayıldım çizimine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Gülşah'cım, sen iki pırıl pırıl evlat yetiştirmişsin annelik en zor sanat ve yetenek, çöp adam çizemesen ne gam.:)))Çok teşekkürler:)

      Sil
  2. İyi haftalar canımcım :)

    Tüketim çılgınlığında son nokta ahahaaa :)) Kalem alıyorssan kalemtraşını da alacaksın, iyiymiş :))

    Hediyen pek bir güzel ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi haftalar Sebuş'um:)
      Ah sorma valla öyleymiş hayır deseydiler yıllar önce alırdım, eziyet çektim.
      Çok teşekkürler♥

      Sil
  3. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
    Bücürüğün patilerini yerim,yerrrrim :)Resmine bayıldığımı söylememe gerek var mı? Öptüm canım sevgiler♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ye ablası:)))çok teşekkür ediyorum canım, ben de öptüm, sevgiler♥♥♥♥♥♥♥♥♥

      Sil
  4. ne güzel çizmişsin Müjde abla :) hele ki rahatlatıyorsa ne güzel bir uğraş sennkisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok rahatlatıyor, çocukken de çok severdim, teşekkür ederim canım.:)

      Sil
  5. Abla hayran kaldım şu yeteneğine. Hiç beceremem ben öyle :D Eltim çizer ben bakarım seninki de o hesap :d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Kerime'ciğim, ben de senin el becerilerini, o harika bebe ipiyle örgülerini, battaniyelerini beceremiyorum, iğneye iplik geçiremiyorum:))çok teşekkürler:)

      Sil
  6. gerçekten bence de harika bir çizim olmuş..elinize sağlık..ben de eskiden böle çizimler yapardım..bi ara fatma girikin portresini yapmıştım..sonra braktım çizimi,aradan uzun zaman geçti..şimdilerde beni görenler "hala çizimler yapıyormusun?" diyor :) ama ne yalan söleyim şimdilerde çöp adamı bile çizemiyorum artık..zor zanaat çizim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, siz de sağolun, bırakınca yetenek köreliyor:( o yüzden bırakmamak lazım. Yeniden başlayınca geliştireceğinize eminim, yeter ki başlayın tekrar:))

      Sil
  7. Ah resim ayrı, renkleri ayrı güzel olmuş bayıldım!
    Not: Özel kalemlerin özel kalemtraşları olduğunu ilk duydum:)
    Mutlu haftalar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Sebuş'um, ya sorma ben de bilmezdim, başıma gelene kadar:((mahallede dört,beş normal kalemtraş aldım hepsi çöpe gitti:(
      Mutlu haftalar canım. :)

      Sil
  8. Ne güzel bir kız.Rüzgarda da mest olmuş sanki :)) Daha çok resim bekliyorum ben senden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yurdagül'cüğüm, teşekkürler, kalemlerimi açtım ya yine yaparım:)))

      Sil
  9. Yetenekler sergilenmeden fark edilmiyor.
    Renkler tam baharı simgeliyor.
    Bu güzelliklerin devamı beklenir.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, bir şeyler çizmeyi seviyorum yine çizerim. Sevgilerimle.

      Sil
  10. Çok güzel. O kırtasiyeci gibi esnaf bozuntuları çoğaldı; ben artık yüzlerine söylüyorum .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Narda'cığım, iyi yapıyorsun, bu arada belki 10 yıl filan oldu ve bu kalemtraş Türkiye'de hiçbir yerde yoktu,mecburen yurt dışından aradı buldu çocuk...e madem böyle bir özelliği var, o zaman kalemtraşı da ithal et ki, müşteri mağdur olmasın...:( ama nerede....

      Sil
  11. Bunu da ilk kez duydum,ben de deli olurdum çocukların boya kalemlerini açarken,çoğunlukla da aça aça kalem tükenirdi.Demek özel açacak varmış.Sayende öğrendik Müjdem sağol ,lazım olursa birgün aklımızda olsun.Resim çok güzel olmuş,hediyen için teşekkür ederiz,aldık kabul ettik,başımızın üstüne 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman çok dikkat edin, öyle kalemleri almayın yoksa uğraş dur benim gibi:)))aklıma internetten araştırmak çok sonra geldi:( Çok teşekkür ederim canım, sağol. :)

      Sil
  12. Bücürük'ü de koklaya koklaya öp benim için ❤❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öperim ablası tam şu anda yanımda uyuyor ♥♥♥

      Sil
  13. Hediyemi sevgiyle kucaklıyorum Müjde ablam :) Ellerine sağlık. Samimi söylüyorum çok güzel bir hediye bu. Birde bücürüğün o yatış şekli yokmu. Ohh dedim valla bu keyif bende yok. Kıskandım seni tatlı Bücürük :) Maşallah size iki güzellik...
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Arzu'cuğum, çok teşekkür ediyorum. Sen de sağol. :) Kerata illa kalem kutusunun üstüne yatıyor:)))çizme benimle ilgilen der gibi:)
      Benden de sevgiler...

      Sil
  14. Harika :)

    Ben biliyorum senin renkli resimlerini ki gayet yakından :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler o senin harikalığın:)
      Ya, senin için çizerken henüz kalemtraş yoktu (daha bu sabah geldi) ve çok zorlanmıştım renklendirmekte:( gelecek yıla Allah ömür verirse rahat rahat çizer yollarım:))

      Sil
  15. Müjde hanımcım harikasın:)) Emeğine sağlık çok beğendim :)) Ben de resim yeteneği fazla yoktur :)) Çok beğeniyorum çizimlerini.Sevgilerimle :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, o senin harikalığın:))Ilgın ile Duru gibi iki dünya tatlısı çocuk büyütmek annelik sanatı en büyük yetenek.:)Sevgilerimle...

      Sil
  16. hediye resim için teşekkürler müjde'cim, harikasın sen, eline, emeğine sağlık. boya kalemlerinin özel kalemtraşı olduğunu bilmiyordum, birşey daha öğrendim:))
    bücürük'ü ve seni çok öpüyorum, kucak dolusu sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O senin harikalığın Nagehan'cım, sen de sağol, yok yok sadece bu aldığım tipe özgü bir şeymiş, yoksa yıllardır boya kalemi kullanırım hepsini bakkaldan aldığım kalemtraşla açardım. Bu kalemler biraz farklıymış.Biz de seni öpüyoruz canım,kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  17. Resimlerini daha sık görmek isterim ki, çok güzel olmuş. Bücürük de çok tatlı duruyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden çok sık koyardım, sonra nazar korkusundan sildim:( çok teşekkürler ablası:)))

      Sil
  18. Kara kalem resimlerini de beklerim Müjde :) Bende kara kalem çiziyorum :)) Tabi ben daha işin başındayım. Çok güzel olmuş Çizimin :))) Bilirim o duyguyu hepsi ayrı ayrı kalemler ayrı ayrı silgiler :)))Fenaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kara kalem ben de severim, tamam çizerim gerçi kömür kalem değil, normal resim kalemi, demek sen de çiziyorsun e, ne güzel:))işin başında olmak da daha heyecan vericidir:)...çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim. :))

      Sil
  19. Bir gökkşağı ancak bir kadının üzerinde,ahengini bulur o da Müjdemin kaleminden çıkınca,asil bir duruşla dünyaya meydan okur ve özğürlük simgesi saçları ile...
    Kalemler açıldığına göre artık resimlere daha çok yer vermen dileğiyle.
    Ellerine-emeğine sağlık...
    Bücürük var ya onu yerim ben,yatışa bak şımarıkım benim,utanmasa senle beraber resim yapacak neredeyse,öpüyorum onu burnuşundan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'ciğim, saçlar özgürlük simgesi demişsin ya o kadar isabetli bir tespit ki, ben de çizerken o yüzden öyle çizdim ve o yüzden sanırım kadın özgürlüğünü istemeyenler ilk saçları kapatıyorlar...rüzgarda püfür püfür uçuşsun istemiyorlar..o özgürlüğü kadınlara çok görüyorlar oysa saçların içinden havanın, rüzgarın püfür püfür esintisini hissetmek ne inanılmaz bir duygudur, serinlik hissidir, ay çenem düştü çok teşekkürler canım, sen de sağol.
      Bücürük'ü de senin için öperim ben.

      Sil
  20. Bücürüğe kocaman maşallah biraz kilolu mu nee :)) kız profilin süper kadınlar gününe yakışır bir resim olmuş yeteneğini kutlarım canım çizen ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablası, sorma biraz kilolu ve o yüzden sıksık hastalanıyor, beğenmene sevindim sağol canım, senin de o güzel dikişler, nakışlar diken ellerin dert görmesin:)

      Sil
  21. Yani kendimi ezik hissettim bu yeteneğinizin karşısında. Harika...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, aşkolsun:(o zaman ben de senin ellerinle diktiğin ceketler, etekler, kabanları gördükçe ezik hissederim..:))düğme dikemeyen biri olarak..o senin harikalığın canım, çok teşekkürler.

      Sil
  22. :))) ne güzel anlatmışsınız, Bücürük de sizi izliyor herhalde çalışırken, çok tatlı:) çok güzel çizmişsiniz elinize sağlık, ben de kalemtraş olayını duymamıştım hiç, paylaştığınız için teşekkürler, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ah videoya çekselerdi aslında sorma, kalemlere dayanamıyor üzerine yatıyor hemen:))kalemtraş ilk kez başıma geldi, her zaman bakkaldan aldığım kalemtraş her çeşit boya kalemini açardı, bu sadece o markaya ait bir özellikmiş bilmiyordum (stabilo Carbothello marka renkli boya kalemleri)o yüzden yıllarca kullanamadım, resim yapma hevesim kaçtı, bıçak, çakıyla da açamadım bir köşede kaldı durdular:(((
      Beğenmene sevindim canım, sevgiler:)

      Sil
  23. Maşallah, o ne güzel çizim, ne güzel renkler öyle! Bayıldım ellerine sağlık! Benim değil çizim, yazım bile berbat :D İlginçtir ki el yazım da şahaneydi, liseye geçince bıraktım. Bir gün deneyim dedim, körelse de normal yazıma göre iyi sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, sen de sağol. Ah, ah benim yeğen oğluşumun da yazısı berbat, hem de 30'a geldi eşek sıpası:)))(öyle diyorum kızmıyor e elime doğdu)o kalemi tuhaf bir şekilde tutuyor farkettim meğer çocukluktan beri öyle yanlış şekilde tutuyormuş annesi, babası da ilgilenmeyince öyle yer etmiş artık düzeltemiyor görsen kargacık burgacık:))))
      ama bak azmedince oluyor demek ki, ona da söyleyeyim.

      Sil
  24. Kalem açacağını takıldım ben. :) İlk kez gördüğüm bir araç. Ki kırtasiye ürünlerini seven biriyimdir.
    Resmi sevdim, efil efil olmuş renkler, çok güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sorma ya o kalem açacağı yüzünden yıllardır kullanamadım kalemlerimi:((çok teşekkür ederim canım beğenmene sevindim.

      Sil
  25. resim yapabilenleri , bu yeteneğe sahip olanları o kadar kıskanıyorum ki , ayrıca da kıskanç biri değilim :D hiç olmadım ama bu o kadar özel bir şey ki, emeğinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa...gerçekten mi?:( Bence çok gereksiz bir kıskançlık:))senin de onca kitap okuyabilmeni kıskanıyorum desem:) yorumuna sağlık.:)

      Sil
  26. Özel kalemtraşlar olduğunu hiç bilmiyordum, kim bilir en son ne zaman boya kalemi aldım elime. :D Boyalarını yeniden kullanabilmene sevindim. Renkleriyle çok hoş bir resim olmuş. ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bilmiyordum sadece buna özgüymüş. Sinir yani...:( sorma, kalemtraş gelir gelmez oturup hepsini açtım, seyredip seyredip durdum:))))
      Çok teşekkürler:)

      Sil