18 Mart 2017 Cumartesi

DİL, KALBİN AYNASIDIR



Tam  "Kandil  'hayır' çıkarsa biz bittik" derken

Aniden dona kalıyor.

kıpırdamadan öyle duruyor.  İçinden "sı...tık" diyor.

Sonra  ilk söylediğinin tam tersini söylüyor.

Destekçileri "dil sürçmesi' diyor geçiyorlar.  Dil, kalbin aynasıdır. İçinden geçeni söyler. Sonra öyle dona kalır, kıvırtırsın.

 Her gün televizyon kanalındaki hava durumunda, Türkiye'nin neredeyse yarısını Kürdistan olarak gösteren Barzani'yle ben mi elele  sırıttım?


barzani tayyip ile ilgili görsel sonucu

Ben mi açılım- saçılım yaptım? Ben mi apo'ya televizyon gönderttim? Birkaç yıl öncesine kadar apo'nun poposunu yalıyordunuz. Altta damgalı, mühürlü ispatı.




Biz Atatürkçüler, biz laikler "Allah cezanızı versin" deyince de

"Bunlaaar  analar ağlasın istiyorlar!" diyordunuz.

Şimdi hayır diyenler terörist öyle mi?


38 yorum:

  1. Aahh ahh..hepimiz terörist iz ablacim

    YanıtlaSil
  2. Onlardan değilsek ya fetöyüz ya pkk..kabul etmiyorlar böyle olduğunu ama bir ben böyle görmüyorum heralde dimi durumu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım yaaa, biz hepimiz aptalız, salağız, kötüyüz, bir onlar iyi, bir onlar akıllı.

      Sil
  3. Teşekkürler Müjde. Sayende hafızalarımızı bir kez daha tazeliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum için teşekkür ederim Makbule. Unutmayalım bu olanları.

      Sil
  4. Kötü bir şaka gibi herşey. Umarım bir gün geriye bakıp gülebiliriz.

    YanıtlaSil
  5. Boylemidemis gercekten, artik sadiramiyorum bile

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Videosu olmasa ben de inanmazdım ama video ortada.

      Sil
  6. Her haltı yiyip nasıl üstümüze atıyorlar ben hala oradayım :)) Fethullah hoca efendi diye etek öpüyorlardı, fetö patladı, ihale bize kaldı. korkarım Barzani de üzerimize kalacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çirkeflik budur işte, her haltı yiyip sonra karşısındakinin üstüne atana çirkef denir. Bir öyle demedikleri kaldı:)))Ama bekliyorum, elbet 15 Temmuz'un iç yüzü ortaya çıkacak. O zaman göreceğiz bunları.

      Sil
  7. Sürçmeden sonra o hava şişikliği nasıl da indi 😆

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle:) Sürçme de değil kişinin fikri neyse, zikri de odur. Daha şimdiden Topbaş "İstanbul özerk olsun" demeye başladı. Alıştırıyorlar e İstanbul özerk olunca, diğer yerler haydi haydi olur....

      Sil
  8. Bugünler bitsin artık. Aydınlık günler görelim. Ben çok sıkıldım artık:( Kaleminize sağlık... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri hissediyorum, yeter artık, bitsin bu kabus:((( sen de sağol canım. Sevgiler.

      Sil
  9. bozuk saat bile günde iki kere :D denk düşüyor bunlara da işte , bir umut doğuyor içimde o zaman galeyana gelip gerçekleri anlatsalar ama hala anlamak istemeyen çıkar diye de korkuyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün bana da şöyle geliyor. "Eeee! Sıktınız ulan! Ne salaksınız, açılım yaptık anlamadınız, Barzani ile elele kolkola girdik anlamadınız, ypg'yi sınırdan geçirttik yine anlamadınız, gemicikler, ayakkabı kutuları yine inanmadınız, size her şey müstahak! diyecekler.:)))bu sefer de "Yok canım estağfurullah siz öyle şey yapar mısınız?" diyecekler::))))

      Sil
    2. demek istediğim tam olarak yazdıklarınızdı, ama yine dediğiniz gibi "yok yapmamışsınızdır efem "diyen çokları da olacaktır. Ki aslında bu dediklerimiz olmadı da değil hatırlayın ayakkabı kutularını kimse inkar etmedi ama "amann hepsi çalıyor biraz da bunlar götürsün"den "helali hoş olsun adamlara bir de üstüne yol yapıyorlar , nankörsünüz" diyenleri gördü bu gözler. Bazen anlatmak bile boş geliyor birilerine , her şey ayan beyan ortada iken , neden göremezler bilmem.

      Sil
    3. Sorma:(((bazıları dediğin gibi "çalıyor ama yol yapıyor" havasında, bazıları da hiç inanmıyor, kulağımla duydum akp'li komşum var çünkü "ben o ayakkabı kutularına filan inanmıyorum" diyor. E, yani bu resmen aşkın gözü kör olma durumu. Sevdiğine toz konduramama durumu. Psikolojik bir olay. Maalesef psikoloji olunca yapacak bir şey yok ancak zamanla anlayacaklar belki.

      Sil
    4. ha unuttum, ilkini söyleyenler için sosyal medyada çok iyi bir benzetme yapmışlar görmüştüm. "Kızım fahişelik yapıyor ama çok iyi kazanıyor" dan farkı yok. demişlerdi bunlarınki de hesap:)))hırsızlıkla övünmek bir de Müslüman olduğunu iddia edenler için ayıp yahu..

      Sil
  10. Normalde televiyonu hiç açmam, izlemek istediğim şeyleri vaktim olunca netten izlerim. Az önce oğluş açtı, reklam aralarında evet propagandaları, birilerinin şiirsel sesinin eşliğinde şehitlerin anılması, saçmalıkların yüceltilmesi, ah Müjde ah... Neresinden tutsak elimizde kalır bir hal içerisindeyiz malesef ve dediğin gibi kakayız bu halimizle. :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, ben de hep 'Evet' propogandası görüyorum ama hiç 'hayır' propogandasına rastlamadım. Bu ne iş? Dediğin çok doğru tutulacak yanımız kalmamış, ülkeyi ne hale getirdiler hala mağduru oynuyorlar. Hollanda polisine kızıyorlar ama burada Meral Akşener'in toplantısını, diğer MHP'li hayır'cıların toplantılarını basanlar Hollandalı mı?

      Sil
  11. Ben televizyon açınca artık midem bulanıyor ama o konuşmayı dinledim. Allah işte öyle dilini alt üst eder. Daha bunlar bir şey değil... Dilerim halk olarak herkes aklını başına alır. Bu işin dönüşü olmaz. Allah hakkımızda HAYIRRRR!!! lısını versin dilerim. Sevgiler Müjde'ğim. Kahraman yürekli kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, ağzına sağlık. Valla aynen, Allah insanın dilini alt üst ediyor. Aminnnnn HAYIRlısı olsun. Estağfurullah canım, BİRLİKTE öyleyiz, sen, ben yorumlarıyla destek verenler birlikte kahraman yürekliyiz. Sevgilerimle ablacım.

      Sil
  12. Kaç kişi hatırlıyor ki bunları Müjde...?
    Anlık güdüleri ile günü kurtarıp mantıksız yaşayan o kadar asalak insan var ki.
    İki rekat namaz kılar tövbe der.
    Olur biter... Be gülüm. bu kadar biz yorulduğumuzla kalıyoruz ama olsun.
    Erdem-Namus ve Ahlak en önemlisi bizlere mahsus olan insan olmak.
    Sevgiler arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Balık hafızalıyız Merih'im, hani ben et yemiyorum en az hafızalı benim olmam gerekirken:))))neler yaptılar altalta madde madde kaç kez yazdım, fotoğraflarını koydum, ha bir de TRT, atv, star filan kendi yandaş kanalları bunları unutturuyor. Erdem,namus,ahlak işte özetlemişsin. Ünlü bir yazar galiba Bertold Brecht (yanlış aklımda kalmadıysa)demişti. "Yapılanları görmüyorsan cahilsin ama görüp de, susuyorsan ahlaksızsın" diye. Bir sürü insan "aman ses çıkartmayayım benim şirketime bir şey olmasın, Dolar yükselmesin, istikrar, aman evet diyeyim bunlar iç savaş çıkartır' diyormuş:( kulağıma geliyor:(
      Benden de sevgiler...

      Sil
    2. Politikacıların az buçuk da olsa bir saygınlığı vardı çooook eskiden. Şimdi ağzından çıkanı günde birkaç kere yalanlayana poltikacı desek yanlış bilgi vermemiş oluruz. Düz duramayan inaandan düzgünlük beleyenler kendilerinin yanı sıra bizi de yakacaklar diye korkuyorum. Kandırıldık kandırıldık. Kandırılıyorsan kandırılmamaya çalışan birine devret. EN kandırılanı seçmeyin bir zahmet Politik geçmişi kandırılmalarla dolu insanlara güvenen bir halka ne demeli. Bilemiyorum :(

      Sil
    3. Eskiden öyleydi. Hani hep deriz ya "Aaahh eskiden buraları şöyleydi, buraları ağaçtı," aynı o durumdayız. Eski siyasetçiler büyükelçilik yapmış, görgülü, oturmasını, kalkmasını bilen, çok okuyan, çok araştıran, yabancı dil bilen, eşleri piyano çalan, ne bileyim piyano çalmasa da tiyatroya, sinemaya, operaya giden insanlardı.Ben çocuktum hep hatırlıyorum mesela İnönü eşi ile elele iki pinpon mutlaka devlet tiyatrosunun galalarına gider, kaçırmazlardı, yanlarında koruma filan hak getire, korkacak bir şeyleri yoktu çünkü halkı seviyorlardı, halk da onları seviyordu, halka düşman değillerdi, nefret etmiyor, kutuplaştırmıyorlardı. O kadar iyi aklımda ki, Hayat mecmualarında AKP li ve CHP li birbirine rakip iki partinin karda, Çankaya'da top oynarken resimleri vardı. Hele öyle "Kandırıldım" diyen hiç olmadı bu yaşıma kadar. Hiçbiri "Bizi / beni kandırdılar" demedi. Ne Ecevit, ne Erbakan, ne Demirel, ne Çiller, hiçbirinden duymadık "kandırıldım". Yok arkadaş, bunları kandıran yok, asıl bunlar bizi kandırıyorlar....ama hiç affetmeyeceğim son nefesimde bile bu kadar çapsız insanlara oy atanları..çünkü ülkemi mahvettiler. :(

      Sil
  13. Hep dil sürçmesi canımm :))) Hayır sanki ilk defa yönetimde olacaklar, yıllardır niye bitirememişler madem bu rezaleti.

    YanıtlaSil
  14. tuluat bunlar yaaa komedii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim:) Pişekar ve Kavuklu eksik:)

      Sil
  15. Ahahahahahaha,tam o andaki yüz ifadesi pek komik,akşama dayak var evde diye düşünen çocuk gibi,Allah ıslah etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha, Sevda'cım beni çok güldürdün, Allah da seni güldürsün iyi geldi, bugün sinirlendim çünkü, bak kesin Tayyip bunu dövmüştür ha:)))))
      Amin de pek umudum yok, bunlar umutsuz vaka.

      Sil
  16. Aydınlık günlere olan özlemimiz öylesine çok ki!
    gülsek mi ağlasak mı!.şaka desen şaka değil, parodi desen parodi değil.."ne zaman bitecek Tanrım bu azap, yarını olmayan günlere kaldık " :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten ne zaman bitecek? Bıktık yalanlarından, dil sürtçmesi dedikleri fikir neyse zikirlerinden, inşallah bitecek bir gün. Umutsuz yaşanmaz:)

      Sil