8 Mart 2017 Çarşamba

HAFTANIN MELODİSİ - BELLE / GÜZEL



Aaa, ayol bunak ben bugün Çarşamba. Haftanın şarkısını koymayı unutmuşum. Bu sefer kendim gibi eskilerden şarkı seçmedim. :))))Notre Dames'in Kamburu  müzikalinden çok sevdiğim bir şarkı. Hani romanda  çingene kızı Esmeralda var ya, işte  'belle / güzel'  dedikleri o kız. Canlı konser kaydı, üç şarkıcı var, kızların alkışlarına, bağırışlarına bakılınca ençok son çıkan yakışıklıyı seviyorlar:)))))

Not: Videoyu bazı arkadaşlar açamamış, bir arkadaşım da görüntüleyememiş. :( İnanın bilemiyorum teknik işlerden anlamam:( Anlayan varsa yardım edebilirse sevinirim.  Youtube'da paylaş'a basarak paylaşmıştım. 

30 yorum:

  1. Sabah sabah çok iyi geldi Müjde abla. Bayılırım puslu seslere.

    YanıtlaSil
  2. Ay bir türlü açılmadı iş yerimde.Akşam eve gidince dinleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa, tüh, youtube' tan dene istersen. :)

      Sil
  3. Çevire çevire dinlediğim bir parça Müjdem,harika.Hatta bir ara arabada o kadar çık dinlemiştik ki,kızım Fransızca öğrenmeye kafayı takmıştı ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğin bir şarkı olmasına sevindim Sevda'm, ben de yıllar önce bir blog arkadaşımın bloğunda görüp dinleyip çok beğenmiştim. İyi işte fena mı olur Fransızca öğrensin. ♥♥

      Sil
  4. güzel şarkımış..zaten fransızca şarkılar nostalji doludur..şarkıcılar da iyiymiş..blogunuzda yabancı nostalji şarkılara yer veriyorsunuz..bizim türk şarkıcılar kıskanıyordur herhalde.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Beğenmenize sevindim, aklımda aklımda, sıra gelmedi yoksa Emel Sayın'dan güzel şarkılar da koyacağım. Çok severim kendisini, sesi, yüzü, gözleri...:)

      Sil
  5. Merhabalar.
    Haftanın melodisini dinlerken bir sorunla karşılaşmadım. Bu güzel paylaşım için teşekkür ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep bey, buna sevindim, ben de yorumunuz için teşekkür ederim. Selamlar...

      Sil
  6. emeğine sağlık müjde ablamıs :)

    YanıtlaSil
  7. İşten eve geldim,yemek yedim ve hemen açtım şarkıyı :)Ne güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Yurdagül'cüğüm, sevgiler:)

      Sil
  8. Anılara götürdün bizleri canım eline sağlık .

    YanıtlaSil
  9. AH Esmeralda ah, açamadm ama youtubedan açıp dinlicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, sen de mi açamadın? Hay Allah! Niye açılmıyor acaba bazılarında? Açamasan da yorum yazmışsın, teşekkürler Meltem'ciğim.

      Sil
  10. Oyy bu nasıl bir nostaljidir ablacım.Ellerin dert görmesin 😃 bide kadinlar günün kutlu musmutlu olsun 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım, senin de ellerin dert görmesin. Çok teşekkürler, senin de kadınlar günün kutlu olsun:)

      Sil
  11. Daha dün dikkatimi çekti bir bölümünün tanıtımını izleyebildim.
    Harika bir Müzikal.
    Sayende şarkının tamamını dinledim. sağol canısı.
    Filimini de izledim ve çok güzel bir filim di.
    Adamın seside çok etkileyici.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben müzikalini izleyemedim hiç ama kitabı çok etkileyiciydi, yıllar önce televizyonda eski bir filmini görmüştüm. Hayal meyal hatırlıyorum. Beğenmene sevindim Merih'im. Sevgiler.

      Sil
  12. Aaa radyodan ne çok dinledim bu şarkıyı, söyleyen arkadaşı bambaşka bekliyormuşum, şaşırttı beni.
    ahahaa bu benden küçük ayol :D

    bunak derken? aşkolsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seslere göre hayalimizde başka yüzler görüyoruz:)))çok doğal.:)))))her şeyi unutuyorum daha nasıl bunayayım:?:))))

      Sil
  13. Sabahın ilk saatlerinde nasıl iyi geldi bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beste güzel olunca, sözler ve yorum da iyiyse o şarkı tadından yenmiyor:))çok sevindim.:)

      Sil
  14. Ah bayılırım bu şarkıya, ne kadar güzel seçmişsiniz, çok güzel oldu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, ne sevindim:)))çok teşekkürler.:)

      Sil
  15. Yok ya bu şarkı bana söylenmiş bence :P Seçim yine harika 😙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, sahi yaa, çok hoş bir tesadüf oldu bu:))çok teşekkürler.

      Sil