8 Mart 2017 Çarşamba

TALABANİ' ci, BARZANİ'ci EVET DİYOR

Hani hep "falan filan hayır diyor, o yüzden hayırcılar da falan filancıdır" diyorlar ya,

O zaman ben de onların mantıklarıyla bir çıkarım yapıyorum:

"Talabani' nin has adamıyım"

"Barzani ile ilişkim kıskanıldı"

diyen adam "EVET" diyor. Demek ki, Talabaniciler, Barzaniciler 'evet' diyor.

 İspatı: Sabah gazetesindeki 13 Nisan 2008 haberi:





Aynı adam

"HAYIR derseniz 7 haziran sonrası kaos ve istikrarsızlığı mumla ararsınız" diye milleti yine tehdit etmiş, sonra tepki gelince kıvırtıp, tweetini silmiş. Fatih Portakal akşam haberlerde söz etti.

İsmi İlnur Çevik, aynı zamanda Erdoğan'ın danışmanı imiş. Hemen her devirde başbakanlara danışman olduğuna göre çok akıllı biri! Milyon dolarlarla oynayan birisi,  tipi bana hiç güven vermiyor , kurnaz bakışlı, karanlık bir tip (Google görsellerde  bakabilirsiniz)

Demek ki,  Talabani'nin has adamı,  Barzani ile ilişkisi kıskanılacak derecede iyi  olan adam Tayyip'in de danışmanı.  Peki bu Talabani "Türkiye'ye değil pkk lideri, Kürt kedisi bile vermem" diyen adam di mi? (Evet o). Barzani Irak Kürt özerk yönetimi (yani Kürdistan) lideri mi? Evet öyle. 

10 yorum:

  1. İvett demeyenlerin vayy haline:))haklarında söylenmeyen sıfat kalmadı :p öptüm canımm ispatına kurban:) inan olanları tiye almaktan başka çare yokk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))daima, hem de damgalı, mühürlü ispat ediyorum canım, ben de öptüm:)

      Sil
  2. bu tür skandal ve tehtidlerden sonra şimdi referandum sonrasını çok merak etmeye başladım..ref sonrası işler tamamen karışık çorbaya dönecek gibi..hadi sıradan evetçi normal vatandaşların bu tür çıkışlarını heyecana bağlayp anlayabiliriz ama koca koca siyasetçilerin hele de siyasal iktidarın bu tür tehtidlerini anlamak pek mümkün değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar tehdit savurduklarına göre, Tayyip'in diktatör olmasını bu kadar çok istediklerine göre korkuları yargılanmak diyorum. Suçlu olduğunu bilen insanların korku ve telaşı içindeler. (Rahmetli İNönü aynı cümleyi zamanındaki DP hükümeti için demişti)

      Sil
  3. Ay işte her şey ispatlı,gün fibi açık da,algısı kapanmış yüzde kırka bunları anlatamıyorsun Müjdem.Öyle acayip şeylerle açıklama getiriyorlar ki,anam ben bunun kullandığı dili bilmiyorum galiba diyorsun.Kafaların içi neyele dolu merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah psikoloji ah psikoloji bilimi...sorma canım sen doktorsun psikoloji bilimine çok daha yakınsın, o %40'ın bir kısmı tamamen Stockholm sendromü muzdaribi ben eminim, tabii bir de "Aman hükümet değişmesin, iş yerim, istikrar, borsa filan" kendini düşünüyor,
      Dün odatv'de rastladım %40 ın içindekiler lüks araba alıyor, ŞİRKETİN ÜZERİNE GÖSTERİYORMUŞ, bak ben de DÜN ÖĞRENDİM bilmiyordum, böyle üçkağıtları ne bileceğiz bizler (sen, ben, blog arkadaşlarım)- ha işte sonra karısına, kızına, oğluna da alıyormuş yine şirket üstüne gösteriyor- hepimizin vergilerinden ödeniyor bunlar- ve bu adam "AKP giderse bu üçkağıt ortaya çıkar bir daha böyle üçkağıtlar yapamam" diyerek evet diyor!!! Ya da eşi, oğlu, kızı ilkokul mezunu ama hepsine AKP li diye bakanlıkta üst düzey müdürlük vermişler inan durum böyle...:( yani menfaat, çıkar...bir kısmı da cahil ve bunlardan haberi yok, işte ne yalan at inanıyor, chp kötü, akp iyi demişler öyle gidiyor:(

      Sil
  4. Referandum sonrasını ben de merakla bekleyenlerdenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence bir şey değişmeyecek, yani yine aynı hayat pahalılığı, aynı yukarıda yazdığım üçkağıtlarına devam edecekler, terör başlarsa demek ki, terörü kendileri yapıyormuş ortaya çıkacak. Bunların dinle, türbanla filan ilgisi hikaye, ülkenin hazinesine çöktüler ve öyle hortumluyorlar ki, o yüzden torunlarına kadar hep bu düzen sürsün istiyorlar.

      Sil
  5. Referandumdan ne çıkarsa çıksın, gidişat fena.
    Kaç yıldır iktidardalar, yapamadı(lar), başkan olunca mı yapacak(lar)? Ya sabır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15 yılın sonunda ülkeyi getirdikleri hal: Herkes birbirine düşman olmuş, Fetö'nün poposunu yalayanlar elalemi Fetöcü ilan etmiş, hekes Fetöcü ama AKP'de hiiiç Fetöcü yok! Hapisaneler gazeteci, karikatürist, facebook, twit paylaşımı yapanlarla dolu, üniversite hocaları terörist! Piyanist, kemancı işten atılır, piyaniste kelepçe takılır! Müjdat Gezen, Erol Evgin hepsi tu kaka! Bir bunlar iyi! Hayırcılar darbeci, hayır diyenler terörist! Barzani ile kolkola girenler, Talabani'nin HAS ADAMI iyi! Ordu çökmüş, Suriye'de 70 askerimiz şehit, ekonomi bb..tan, eğitim çökmüş, kanalların 2-3'ü hariç Akp'ye çalışıyor, kendi aralarında da birbirlerini yiyorlar, sonra suçlu Atatürkçüler oluyor!!! Yurt dışında saygınlığımız sıfır, ödül olarak da başkanlık istiyorlar!! Yapmazsanız tehdit ediyorlar...e o zaman tüm terörü 15 temmuz dahil bunlar yapıyor derim ben de.
      Ya sabır hakikaten...

      Sil