6 Mart 2017 Pazartesi

YALAN HABER GAZETESİ TAKVİM:))))

Yahu bu dinciler (dindarlar değil), yalan habere doymuyorlar.

Bakın bu AKP'nin yandaş paçavrası Takvim'in haberi:



Bu da  fotoğraftaki toplantının gerçek / orijinal haberi:



Takvim, Amerikalı ajanların Büyükada'ya gelip "HAYIR" toplantısı yaptıklarını yazmış. 
Oysa, toplantı 29 Eylül 2016'da, ABD, New Orleans'taki  ticari şovlarla ilgili sponsorların, menejerlerin, yöneticilerin kendi aralarındaki olağan bir toplantısıymış.  

Başka ülkede olsa böyle yalancıları gazeteden kovarlar ve başka gazetede iş bulamaz. Ekmeğinden olur. Takvim'cilerin yüzleri bile kızarmaz. 

28 yorum:

  1. Ha haaa :) Bu yalan haberi yapanların hayal güçlerine hayran kaldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))senaryo yazarı olsalar bayağı para kazanırlar. Hem de dürüst bir şekilde:)

      Sil
  2. Off,inanıyorlar,bir de bangır bangır anlatıyorlar bu paçavraları okuyanlar.Gördük işte Ergenekon'da,Balyoz'da ama bir parçacık da utanmıyorlar gerçekler ortaya çıkınca.Allah çarpsın topunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kaçıncı yalanları keşke çetelesini tutsaydık. Utanmazlar canım, Aminnnnnnnnnnnnn....

      Sil
  3. Şaka gibi. Nasıl utanmıyorlar, ben anlamıyorum:( Din de yalanın yeri var da bizim haberimiz yok!? Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinciler için amaca giden her yol mübah canım, bunlar yüzünden inan ateist, deist sayısı patlama yaptı. Sevgiler...

      Sil
  4. başka bir gazete/gazeteci yapsa aynını terörist ilan ederler. yaptıkları en iyi şey yalan, yalnış...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle yaparlar, bunlar iki şeyde uzman:
      1)Yalan haber yapmak
      2)10 Kasım'larda öleli neredeyse 80 yıl olacak, ülkenin kurtarıcısının arkasından çirkin, çirkef yazılar yazmak.

      Sil
  5. Geçen gün biz de nasıl dünyanın en mükemmel uçağını yapmak üzere olduğumuzu okuduk. İnsanlar da buna inanıyorlar anacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:))))))valla cehalet böyle bir şey google'dan al bir fotoğraf olsun bitsin.

      Sil
  6. Yakında blogger da amarigan ajanı diye haber çıkar. eyyy gıgıll sen kimsin yaaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha:)))))aynen:)))bir ara ey Nobelll demişti adam öleli kaç yıl olmuş..:)))

      Sil
  7. referandum yaklaşıyo,o yüzdendir..nası olsa "bu millet saf,bişey anlamaz,ne dersek inanmaya mahkum!.." düşüncesndeler herhalde..aslında bu tür yalan haberlerle "bu millet o kadar aptal ki!.." düşüncesini kanıtlamaya çalışıyorlar gibi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle o yüzden, ama haklılar o kadar çok zeka özürlü var ki, zaten ülkenin yarısı teyze/amca oğlu/kızı ile evlene evlene bu hale geldik:(((

      Sil
    2. mrhb. ben bişeyi düzeltmek istiyodum..yazdığım yorumu tekrar okuyunca,sanki "bu millete ben aptal" diyormuşum gibi bişey olmuş..belki siz benim ne demek istediğimi anlamış olabilirsiniz ama yorumu okuyanlar belki yanlş anlam verebilir buna.. benim kasteddiğim şey "yandaş medyanın yalan yanlış haberler yaparak bu milleti aptal yerine koymasını" ön plana çıkarmak idi..yoksa bizim ne hadddimize bu yüce milleti aptal yerine koymak..iyi dileklerimle..

      Sil
    3. Merhaba arkadaşım, yok estağfurullah yanlış anlaşılmaz, ben yanlış anlamadım, blog arkadaşlarım da anlamamıştır eminim çünkü milletin tümü elbette ki aptal değil, zaten sen de onu kastetmemişsin, ama Aziz Nesin'in dediği üzere - bu benim fikrim- aptal olanı, zeka özürlü olanı da çok, onlar da zaten televizyonda mikrofon tutuyorlar ve sorular soruyorlar görüyoruz. Mesela bir haber muhabiri elinde mikrofon, yanında kameraman, CANLI YAYIN sokaktaki insanlara sormuştu:
      "Mısır piramitlerini Türkiye'den kaçırmışlar ne yapsak?" adam "kaçıramazlar, biz şöyle yaparız, geri alırız" filan demişti. Ya da Kıbrıs'ın yerini sordular "Avrupa'da, Afrika'da" diyenler oldu, daha neler gördüm de şu an aklıma gelmiyor.
      Çok teşekkürler, selamlar..

      Sil
  8. Gözün içine baka baka yalan söylüyorlar Türk Milletine! Ahhhh ahhhh!!!

    YanıtlaSil
  9. Ya bunlar var ya senaryo yazmakta bayağı sınırı zorladılar. İftiranın, yalan haberin böylesi... yani şaşırtmıyor da. Ne beliyoruz ki. Haberlerde gördüm, ben Fox izliyorum, bir adam elinde tabanca whatsap'ta "Bize evet demeyenlere işte böyle kurşunu sıkarız" diyor sırıtarak ve üst üste patlatmış. Sanki hepimizi kalın urganlarla bağlayıp, bunların rahat rahat yayınlanmasına izin verip, bir de eğer EVET demezseniz, şusunuz busunuz deyip hakaretler ediyorlar. Milletçe AİHM'ye mi başvursak acaba Müjde kardeşim. Bunlar bizi delirtmeye mi çalışıyorlar ne?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ben de gördüm o haberi, sonra da hemen kıvırıyorlar, bugün yine bir tanesi HAYIR çıkarsa kaos ve terörle tehdit etmiş, ağababaları HAYIR diyenler 15 temmuzu yapan darbecidir dedi, ben artık eminim tüm terörü, 15 Temmuz dahil bunların parmağı var. Delirtmekten çok korkutmak diye düşünüyorum ablacığım.

      Şöyle ki, MSP arkadaşımın sayfasında bir gerilim filmi tanıtımı vardı, o yazmış filmdeki psikopat katilin amacı insanı korkutmak ve çaresiz hissettirmek, bunlar da psikolojik baskı, korkutma, çaresiz hissettirme yöntemi izliyorlar.:( AİHM'ye başvurabiliriz aslında ama onun da koşulu var önce ülkemizde mahkemelere başvurmak gerekiyor, sonuç alamazsak oraya başvuruyoruz yani uzun bir süreci var:(

      Sil
  10. Yazık halimize, vay halimize ya... Ülke ne halde artık. emeğine sağlıkkk....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazık hakikaten:((bak aradan bir gün geçti, hiç özür dileyen, yerin dibine geçen, kovulan var mı acaba? Sen de sağol canım.

      Sil
  11. "Yalancının mumu yatsıya kadar yanar."Derler bunların ki namaz falan da dinlemiyor.
    Sabaha kadar da namaz kılar,döner yine utanmadan yalan söyler.
    o namaz ne zaman ki onları çalar-çırpar işte o gün hepimizin yüreği ferahlar...ki az kaldı Müjdem az kaldı,
    HAYIR lısı ile o günleride göreceğiz umuduyla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kadar yalan söyleyenlerin namazı, orucu acaba kabul olunur mu?:)))Merih'im inşallah HAYIRlısıyla şu kabus gibi günlerden kurtulalım. :(

      Sil
  12. Gururla yaptıkları en büyük iş yalan! Ama ne! Bu haberler zaten bize yapılmıyor, sorgulamadan yutan kesim var nasıl olsa.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semi'ciğim özlemiştim seni öncelikle bunu belirtmek istedim, hoşgeldin:)evet maalesef öyle, biz yutmuyoruz en azından araştırıyoruz, gerçeği öğreniyoruz.

      Sil
  13. Onu bunu geçtim, madem çok gizli bir toplantı o fotoğraf nereden gelmiş :D Ama arada bu tarz eğlenceler güzel oluyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))haklısın. Herhalde Takvim gazetesinin muhabirleri 007 James Bond kadar becerikliler ve cia ajanlarını bile atlatmışlar:)))

      Sil