22 Nisan 2017 Cumartesi

23 NİSAN KUTLU OLSUN

23 nisan ile ilgili görsel sonucu

23 nisan ile ilgili görsel sonucu


Görüntünün olası içeriği: 1 kişi, iç mekan
23 Nisan'daki bu harika etkinliği için
İNCİ' ye tebrikler..♥



Görüntünün olası içeriği: yazı
Başka takımı tutan arkadaşlarım
darılmasınlar:))bir de Fener'li 23 Nisan
paylaşmak istedim:)




HAYIR biz kazandık. HAYIR sayısı artacak, azalmayacak.
yok yeni Osmanlı'ymış, yok Suada'yı istiyormuş, yok padişahlık gelecekmiş..
geçti o günler canım,  padişah İngiliz gemisiyle kaçtı, cumhuriyeti ilan ettik
bu topraklarda Mustafa Kemal'ler bitmez....:)



45 yorum:

  1. Kutlu olsun Müjde'm. Neşeyle dolsun yavrular. Biz kazandık, zira bizim gibi düşünenlerde görünür bir atak var. Her şerde bir hayır var bence kardeşim. Sevgiyle kucaklıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle atağa geçtik, hile, hurdayla bile suratları bin parça olmuş, tokatı yediler milletten. Daha da yiyecekler. Ben de sevgilerimle kucaklıyorum Ece ablacığım. :)

      Sil
  2. 23 Nisan Bayramımız Kutlu ve Daim Olsun. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz sayfama Gül kardeşim, amin, sevgiler:)

      Sil
  3. Dünya durdukça kutlamak dileğimle :)

    YanıtlaSil
  4. 23 Nisan İstanbul Çocuk Festivali gibi pankartlar asıldığını okudum. Algı yönetimi. Silemeyecekler!
    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı kutlu olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersine, Atatürk'e çamur attıkça TERS TEPİYOR, işte en son örneği İstanbul'u, Ankara'yı kaybettiler. Daha da kaybedecekler.

      Sil
  5. Biz 23 Nisan'ı da 29 Ekim'i de sonsuza kadar kutlamaya devam edeceğiz. Elimizden almaya kimsenin gücü yetmeyecek. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Almaya kalktıkça ters tepki yapıyor, Anıtkabir ziyaretçi REKORLARI kırıyor, Atatürk'e nankörlük ettikçe onlar bitecekler.

      Sil
  6. Ulusal Egemenlik Ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  7. İçindeki çocuğun ve bücürügün bayramini kutlarım müjde ablam.3. resme ayrı bi bayıldım yaa ne güzel düsünmüs inci 💕😊 hayrli kandiller dilerim umutlar hic bitmesin kalpler hiç pes etmesin.Hayatimizdan isiklar,güzellikler eksik olmasın insallah 💕🌼

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, hakikaten çok hoşuma gitti, aaa Kandil'mi bugün aynı zamanda? Ne hoş tesadüf olmuş, o zaman hem 23 nisan bayramın, hem Kandil'in kutlu olsun. Aminnnnn...ay ay emojiler ne şirin:)yaa klavyede de böyle renkli şeyler yapabilsek keşke:( ♥♥

      Sil
    2. Ay, unuttum bunak ben, çok teşekkür ederim, kendim ve Bücürük adına:))

      Sil
  8. aynı şekilde herkesin 23 nisan ulusal egemenlik ve çocuk bayramını kutlarım..Daha nice 23 nisanlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler arkadaşım, aminnnn...sonsuza kadar.

      Sil
  9. "23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı" herkese kutlu olsun.
    ( T.B.M.M ) İlelebet kalacaktır bizler var oldukça...

    Müjdem,
    Sevgilerimle canısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlelebet var olacak Merih'im, sevgilerimle canım...:)

      Sil
  10. Ben de fenerbahçeliyim 😆. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayrami Kutlu olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo memnun oldum:) kutlu olsun canım.

      Sil
  11. Hayirli Kandiller bu arads 😊

    YanıtlaSil
  12. Kesinlikle az olmadığımızı gördük.Umut verici bir şey bu.Güzel günler görebilmek dileğiyle hem bayramını hem de kandilini kutluyorum ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Psikolojik harp taktiği uyguluyorlardı, az olduğumuzu sanmamız için. Ama hepsi boşa çıkıyor.
      Senin de kutlu olsun canım. Teşekkürler:)

      Sil
  13. Umudumuz var oldukça 23 Nisanlar bitmez yavrularımıza kutlu mutlu osun.Hayırlı kandiller güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bitmez Aysel'ciğim, kutlu mutlu olsun. Sana da hayırlı kandiller canım.

      Sil
  14. 1920 li yıllara gidip TBMM'nin kurulduğu günlerin heyecanını düşündüm. O heyecan duygusunu ayakta tutmak lazım. Bizim sokaklarda bayrama dair hiç bir işaret yoktu. Doğduğumuzda önümüzde bulduğumuz haklarımız için hiç değilse bayrak asılamaz mıydı diye düşünmeden edemedim.
    Egemenlik Bayramımız kutlu olsun. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? O zaman TBMM'deki vekillerin derdi cüzdanları değildi, maaşları var mıydı, yok muydu bilmiyorum, Anadolu'dan gelenlerin otelde kalacak paralarının olmadığını, mecliste yer yataklarında yattıklarını hatırlıyorum. Tek düşündükleri vardı padişaha kul, köle olma dönemini bitirip, özgür ve çağdaş bir ülke olmak. Kutlu olsun Zülal'ciğim. :)


      Sabah ilk iş kar yağan balkonuma bayrağımı asmak oldu ama maalesef benden başka kimsede görmedim bayrak:(

      Sil
  15. Lütfen şu Osmanlı torunu olan şahısı hatırlatma bana. Kendisini gördükçe bir sıkıntı basıyor :/

    Daha nice 23 Nisan'lar görmek dileğiyle. İnşallah bir gün doğrular da ortaya çıkar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'ciğim hiç üzülme sen, sıkılma, bunlar hepsi üç,beş kuruş peşinde olan, asalaklar, dedeleri yüzlerce yıl yoksul Anadolu halkını sömürdü, bu da gelmiş belki AKP ülkeyi yıkar, üç kuruş da ben nemalanırım hesabı yapıyor, avucunu yalar. Bak ilk günler başı açıktı, referandum sonrası kapanmış:)))zavallı...:))
      Aminnn canım, bunlar böyle yaptıkça, kalan %50 (gerçekte % 40) %30'lara düşecek hatta sonunda % 20'lere hiç merak etme.

      Sil
  16. 23 nisan ve kandiliniz kutlu olsun. Müjde hanımcım paylaşım için teşekkür ediyorum.Sevgiler gönderiyorum:))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Banu'cuğum ben de yorumuna çok teşekkür ediyorum, senin de kutlu olsun canım. Sevgilerimle.:))))

      Sil
  17. Asla bitmez ve bitmeyecek!
    Hepimize kutlu olsun Müjde'cim.

    Öteki konulara hic girmeyecegim, icim sisti, dayanamiyorum artik. Yeni yeni toparlaniyorum zaten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kutlu olsun Ayşe'ciğim, umudumuzu kaybetmek yok, tam tersine hep olumlu düşünelim bak bugün hile-hurdayla yarı yarıyayız, hilesiz hurdasız gittikçe çoğalacağız.

      Sil
  18. 23 Nisan kutlu olsun herkese, ne mutlu bize ki böyle güzel bir bayram hediye etmiş Ata'mız bize:) padişah torunluğu dışında övünecek bir şeyleri olsaydı keşke, yazık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısın ne mutlu bize.
      Övündüğü padişahlar öz oğullarını, öz torunlarını kundakta boğduruyorlardı övünsün dursun övünülecek bir şeyse.

      Sil
  19. İnci'den kesinlikle alışveriş yapacağım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdiden güle güle alışveriş yap Yasemin'ciğim.:))

      Sil
  20. Merhabalar.
    Her Nisan'ın 23'ü geldiğin de, adet yerini bulsundan bir kutlama ile geçiştirilen 23 Nisan'ı anlamak, 23 Nisan gerçeğini görmek ve düşünmek gerekir.
    23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu ve mutlu olsun!
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklısınız ama galiba ülkenin yarıya yakını anlamaktan aciz:( birkaç yıl önce apartman komşumun ulusal bayramlarda (23 nisan, 19 mayıs, 29 ekim, 30 ağustos) hiç bayrak asmadığını farketmiştim, o zaman da çok samimiydik, bir bayrak aldım hediye ettim, olur ya belki bayrakları yoktur diyerek, kadın "Müjde hanım biz çocuk muyuz 23 nisanı kutlayalım?" demişti hiç unutmuyorum. 23 nisan çocuklara armağan edilmesinin anlamını bıraktım, meclisin açılmasını, milli eğemenliği filan da bilmiyordu. Sadece çocuk bayramı gibi basit bir şey sanıyordu. Aynı tipler 15 temmuz sonrası "egemenlik milletindir" diye döner ekmek yiyerek güya demokrasi nöbeti tuttular:)))ve aynı tipler bir yıl geçmeden milli egemenliği yok edip, meclisi yok edip, tek adama yetkiyi verdiler:)))

      Kutlu olsun onlar kutlamasa da bizler kutlarız, şunu da söyleyeyim kandili kutlayıp, 23 nisan'ı es geçiyorlar. Çok yazık..Atatürk olmasaydı acaba Kandil'i kutlayabilecekler miydi?

      Selamlar...sağlıcakla kalın.

      Sil
  21. Bu güzel güünü ve günleri hep kutlamak ümidiyle. Saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Nilgün'cüğüm. Saygılar benden. Aaa ama böyle çok resmi oluyoruz yaaaa:))))

      Sil
  22. İncinin vitrinine bayıldım.Her türlü pisliklerine rağmen kutlayacağız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Hatice'm. Sonsuza kadar kutlayacağız.

      Sil