7 Nisan 2017 Cuma

AMERİKA YİNE BİR MÜSLÜMAN ÜLKEYİ İŞGAL EDECEK

Irak'ı   işgal etti.

Libya'yı  işgal etti.

Suriye'yi   işgal edecek.

Irak'a 'demokrasi' götürecekti.
Libya'ya 'demokrasi' götürecekti.
Suriye'ye 'demokrasi' götürecek.  

Yerseniz....

İngiltere'nin eski büyükelçisi bile bu  pis, bu kirli oyunu yememiş. Bakın ne demiş:

kendi kusmuğunu yiyen köpekler gibi

Yazar Mahiye Morgül hanımefendinin makalesini de bu kimyasal yalan hakkında:



Odatv'nin bu konudaki makalesi ve özellikle makaleye yapılan okur yorumlarını lütfen okuyun ve ülkemizi bekleyen tehlikeyi görün.




Irak'ta Saddam'ın heykelini deviren adam BBC kameraları önünde salya sümük ağladı. Bin pişmanım diye. 

Libya halkı farklı değil. Kaddafi'yi mezardan çıkartmaya razılar. Bin pişmanlar. 

Suriye, 5 yıldır direniyordu ABD işgaline. Baktılar ki, işgal edemiyorlar.

Kendi cihatçı gruplarına kimyasal kullandırttı. "Esat yaptı" bahanesiyle Suriye'yi işgal edecek. 


Bu konuda daha önce yazdığım : Suriye yalanlar - gerçekler  okuyabilirsiniz. 

Kısaca, ABD; Müslüman bir ülke olan, bağımsız bir ülke olan Suriye'yi bombalıyor, işgal etmek istiyor. Kim dünden hevesli?  Beş yıl olduğu gibi yine Tayyip Erdoğan! 

Müslüman, Müslüman'ın kurdudur. sözü çok doğru.

Bilirsiniz sürekli yabancı basını takip ederim, makalelerini, köşe yazılarını, yabancıların forum sitelerini, Fransa'daki, Amerika'daki 'sokaktaki insan' la yapılan röportajları izlerim, karikatürlerine bakarım. O Hristiyan dediğimiz insanlar, köşe yazarları, karikatür çizerleri bile

" ABD, yine bir Müslüman ülkeyi işgal edecek. Yazık Suriye'ye. Kimyasal filan hepsi yalan."

diyorlar. İşte bir örnek: Amerika, İsrail, Araplar, kırmızı fesli sanırım Türkiye, hep bir olmuşlar Suriye'yi parçalamak istiyorlar. Suriye de yara bandı yapıştırıyor. :(

İlgili resim


usa syria cartoon ile ilgili görsel sonucu


usa syria cartoon ile ilgili görsel sonucu
Fransız çizer Latuf

$ : Ucuz iş gücü görüyorum
Avrupa Birliği : Şimdiden başıma ağrılar girdi
ABD:  Bir dahaki askeri maceramda görüşürüz 


usa syria cartoon ile ilgili görsel sonucu

Ortadaki minik balık Suriye
Diğer balıklar:
ABD
İsrail
Fransa
İtalya
İngilere
Katar
Suudi Arabistan
ve
maalesef
Türkiye.....:(



32 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Suriye'yle de yetinmeyecek. Sırada İran var. Petrollerine konmadan rahat etmeyecek. Ama Amerika'nın bu ülke yeme huyundan sonra 3. Dünya Savaşı çıkacak korkarım.
      Sevgiler.

      Sil
  2. Yine çalkalanıyor dünya, bizse çaresiz izleyicileriz, çok acı, olan zavallı halka oluyor... paylaşımınız için teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ençok onlara ve ikinci olarak bize oldu. 4 milyon Suriyeli içimizde. Bunların hepsi Suriyeli de değil içinde bir dolu terörist, canlı bomba, casus, pkk'lı, ışid'li var.
      Ben de yorumun için teşekkür ederim Eren'ciğim. Sevgiler.

      Sil
  3. Tüm bu işgallerin tek nedeni BOP! Ortadoğuda sınırların yeniden çizilmesi projesi..Sınırları çizdiler..işte ırak,libya,suriye..Gitti gidecek..yakında kürdistan bağımsızlığını ilan edecek..büyük güçler bunun için uğraşıyor..aslında kürdistanın kuruluş amacıda,küçük israilin korunmasının sağlanılması ve büyük israilin ilk zeminini hazırlamak.. şimdi gene bir işgalden bahsediliyor..sıra türkiye'de mi acaba? olabilir ama henüz erken gibi..çünkü şimdi sanmıyorsam sırada iran var..iranın işini bitirmeden türkiyeyi kolaylıkla işgal etmek biraz zor gibi..gerçi ülkemizde o kadar çok hain var ki,belki bu da mümkün olabilir..ama asıl hedeflerinin iran olabileceğini tahmin ediyorum.."iran zor" diyenler var ama ben olabileceğini tahmin ediyorum..çünkü suudiler,kuveytliler vs gibi (abd,israil ve ingiltereye hizmet eden) arap ülkeleri olduğu sürece bu işgal o kadar zor olmayacaktır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Tayyip de zaten "Amerika'nın bir planı var: Büyük(Genişletilmiş) Orta Doğu Projesi, biz o planın eş başkanlarından biriyiz" diyordu. İran'ı uzun yıllardan beri işgal etmek istiyor. Oradaki hükümetleri hep kendi getirdi, kendi götürdü. Musaddık'ı cia komplosuyla devirdi.Şah'ı getirdi, götüren yine ABD oldu. Hillary, e-maillerinde başkan seçilirsem İran'a saldıracağız. demişti. Wikileaks ortaya çıkarttı. Bizi zaten örtülü işgal etmiş sayıyorum. Kukla yönetimler getirir bir ülkeye, o şekilde işgal eder. Silah kullanmasına gerek kalmaz. Dediğin gibi Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt denilen reziller ABD'ye uşaklık ediyor.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Destekleyen herkese yazıklar olsun. :(

      Sil
  5. Maalesef Hristiyanları sevmez Müslümanlar ama Müslümanlığı uygulamaktan bihaberler.Mısır'a gittiğimde inanamıştım camilerin pisliğine.Halbuki temizlik imandandır denmiyor mu :( Müslüman,müslüman kurdu gerçekten :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hristiyanları sevmiyorlar ama onların Müslüman ülkeleri işgal etmelerine bayıla bayıla destek oluyorlar. Camiler pisse diğer yerlerini sormaya korkuyorum. :(

      Sil
  6. Kısa ve net açıklamanız yeterli aslında.
    "Irak'a 'demokrasi' götürecekti.
    Libya'ya 'demokrasi' götürecekti.
    Suriye'ye 'demokrasi' götürecek.

    Yerseniz...."
    Nokta....
    Vietnamı'ı da unutmamak lazım.
    Orada arkasına bakmadan kaçışını da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız hocam, Vietnam, Afganistan, hatta şu anda Yemen. Dünyanın büyük çoğunluğu gözünü kapatmış Yemen'e. :(

      Sil
  7. yakında ABD bize de demokrasi getirecektir böyle giderse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ondan korkuyorum Audrey'ciğim. Bölgede biz kaldık:(

      Sil
  8. Sıra bize gelmesin diye uğraşıyoruz ama anlayan kim çok merak ediyorum Müjde :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anlamaktan geçtim, Amerika gelsin, bize de 'demokrasi' getirsin diye uğraşıyorlar farkında değiller Sebo'cum. :(

      Sil
  9. Yalan, aldatmaca, kötü niyet dünyanın her yerinde kol geziyor.Savunmasız insanların üzerine ölüm yağıyor.
    Dünya ülkeleri kol kola sadece izliyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle maalesef, güçlü güçsüzü yiyor. Yamyam gibiler. Bu kimyasal yalanı artık baydı, Irak'ta da aynı bahaneyi söylediler sonra ABD Kongre'sinde "cia bizi aldattı, özür dilerim, yokmuş kimyasal" diye Colin Powell itiraf etti.

      Sil
  10. Sana mı yazmıştım hatırlamadım şu an. Dersimize giren hoca "Her 100 yılda bir dünyanın dengesi değişiyor, siz de değişimin başındasınız şu an" demişti. Allah sonumuzu hayır etsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. AH, belle'ciğim bana yazdıysan bile hatırlayamam ki, b12 eksikliğim malum:(((evet maalesef çok kötü bir coğrafyadayız. En kötüsü de devlet adamı yok başımızda, bir Ali'ye, bir Veli'ye mavi boncuk veren, iki herifi de idare etmeye çalışan mahalle oros....u gibi bir politikamız var. Böylelerinin sonu 42 yerinden bıçaklanmak olur. Rus uçağı düşür özür dile, üst akıl de sonra, "ABD senin arkandayım" de. Ne halt ettiğini kendi de bilmiyor, deneye-yanıla dış politika yaptığını sanıyor. :(

      Amin canım.

      Sil
  11. Öncelikle merhaba, blogunuzu çok beğendim. Çok korkunç oyunlar dönüyor maalesef. İnsanlar canavar olmuş artık. Nasıl bu kadar korkunç olabiliyorlar? Müslümanların okuması ve üretmesi gerekiyor artık. Bunu nasıl göremiyorlar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba sevgili Yasemin, hoşgeldin bloğuma, çok teşekkür ediyorum. İnsanların canavar olmasını cehalet ve cüzdanlarının vicdanlarının önüne geçmesine bağlıyorum ben. Dediğin gibi okumaları, üretmeleri lazım. Sadece apartman dikerek ileri gitmiş bir ülke yok dünyada. Göremiyorlar çünkü okumuyorlar.

      Sil
    2. Hoş bulduk:) Aynen öyle. İnşaat üzerine dayalı bir ekonomi nereye kadar gidebilir? Ben sizi mimledim bu arada. Bakarsanız sevinirim:)

      Sil
    3. Hiçbir yere gitmez:((aaa mim mi? Tabii ki bakarım, teşekkürler:)

      Sil
  12. Ah Müjde'm ah... Şu an dünyanın hâlini görmek çok acı veriyor. Hadi biz neyse de, gençler daha hiç bir şeyden anlamayanlar, nasıl bir döneme rastladılar böyle :(( Suriye'de sivil bölgeyi vurdular ona üzülürken, hiç boş durmuyorlar, Amerika hiçbir açığı kaçırmıyor. Biz böyleyiz :(( Dilerim bu ayak sesleri 3. Dünya Savaşı'nın değildir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da çok acı veriyor ablacım, çok kötü bir dönemdeyiz gerçekten, ben de 3. Dünya Savaşı çıkacak korkusuyla yaşıyorum. Bu kadar endişe, korku, stres hepimiz kanser olacağız mazallah - evlerden uzak olsun:(((

      Sil
  13. Olan onca ölen müslümanlarimiza oldu bebeklerimize oldu ablacim bunlar nasil böyle vahşetlerle sevinebiliyorlar anlamiyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü siyaset mayası para, menfaat, çıkar olan bir çamur. Siyasetçiler de, medya da o çamura bulaşıyolar. (İstisnaları dün söylediğinin ertesi günü tam tersini söylemeyenler var)

      Bana burada yazmam için kimse 5 kuruş vermiyor, verse ben de onu allarım, pullarım, yalakalık yaparım, şükür öyle değilim, kimseden 5 kuruş almadığım için kimseye borcum olmadığı için sadece vicdanının sesini dinleyen bir kedici teyzeyim. Şimdi nasıl sevinirler anlaşılır gibi değil. Ortada belli ki bir oyun var, kandırmaca var. Diyorlar ki, hah fırsat bulduk, bahane bulduk, çökelim Suriye'nin tepesine Irak gibi, Liya gibi her yerini bombalayalım. (az bombaladılar çünkü...)bebeler ölsün, dedeler, nineler ölsün, sonra da Suriye'ye demokrasi özgürlük getirmiş olacaklar. Birkaç yıl sonra gelsin İran veya Türkiye...bu Amerika Müslüman ülkeleri sıraya koymuş teker teker - affedersin- beceriyor. En büyük destekçisi de Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Türkiye! Ben böyle siyasetin içine ....

      Sil
  14. Giriş dörtlük her şeyi anlatıyor, yapılacak bir şey yok Müjdem. Ben artık kendimden vazgeçtim anladım ki bu beni de gönderir. Çocuklarım torunlarım ne yapacak memleketlerini bırakıp kaçacaklar mı? Ya bu vatanın çocukları........
    yani demek istediğim halimiz gerçekten çok acı ve korkunç bir haftaya girmek üzereyiz. umutlar dilerim cancağazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol, Nur'um, beni de gönderir, aynı senin gibiyim, umudumu kalmadı, Atatürk en büyük savaş cehalete karşı yapılan savaş derken ne kadar haklıymış. Adam daha Türkiye Cumhuriyetinin nasıl kurulduğunu o kurtuluş savaşının ruhundan bihaber, Osmanlı kılığında kalmış aklı!! Babaların torunlarını daha beşikte boğdurttuğu günlere özeniyor! Cumhuriyete değil. Öteki gofret yakıyor, beriki g...t kılıyım diyor. Vah ki vah...umutların gerçek olsun dilerim canım.

      Sil
  15. Merhabalar.
    Ortadaki küçük balık Suriye'yi yedikten sonra, yenilmek üzere bu gruptan ortaya girecek balık kim olacak biliyor musunuz?.. TÜRKİYE!..
    İnşAllah olmaz!
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, ben de aynı fikirdeyim Recep bey kardeşim. Hani 1 Mart'ta tezkere geçseydi ABD askerleri (sayıyı şu an aklımda tutamadım yüzbinlerce)gelecek ve bir daha gitmeyeceklerdi. O yüzden çok kızıp, subaylarımızın başına çuval geçirdiler intikam için.
      Teşekkürler, bil mukabele.

      Sil