1 Nisan 2017 Cumartesi

BU BENİM ÜLKEM DEĞİL :(


Biz,  bir nesil bu güzel insanlarla büyüdük. 


Hababam Sınıfı'nı ...

mavi boncuk emel sayın ile ilgili görsel sonucu

Mavi Boncuk'ta Emel Sayın'ın halıya sarılıp kaçırılmasını
birlikte seyrettik


mavi boncuk emel sayın ile ilgili görsel sonucu

Adile Naşit "aaa Emel Sayın'ı kaçırmışlar" dedi
güldük...


erol evgin ile ilgili görsel sonucu

Hani bir yıldız kayar da birden 
Hani bir dilek tutar da insan
işte öyle bir şey"
diye şarkılar söyledik...



O yıllarda Fettoşçular ve Fettoşçulara her istediğini verenler, ne isterse verenler yoktu. Ya da belki vardılar, gizleniyorlardı bilmiyorum. Son yıllarda ise bu güzel insanlarla dolu olan güzel ülkeme bir haller oldu. Tanıyamıyorum artık ben ülkemi. Tarık Akan öldü arkasından küfürler, beddualar. Halit Akçatepe öldü, arkasından küfürler, beddualar. (akit gibi akp yanlısı paçavraların facebook, twitter sayfalarına bakmak yeterli).

Erol Evgin'e sırf malum şahsın partisini desteklemiyor diye "Sen kimsin yeaaa? Sen sanatçı olsan ne olur, olmasan ne olur yeaaa?" denmeye başlandı. Benim ülkemde kimse ülkesini düşmanlardan kurtarmış, kadınlara haklarını vermiş, üç kez 'boş ol' demekle kapı önüne konmaktan kurtarmış, İsviçre'den çağdaş medeni kanun getirmiş, bir adamın dördünce eşi olmaktan kurtarmış Atatürk'e dil uzatmaya cesaret edemezdi. Ne oldu tepetaklak olduk? Piyanist tutuklanır, orkestra şefi işten atılır, ordu tarumar edilir. 4 milyon Suriyeli ülkeye doldururulur. 70 askerimiz Suriye'de harcatılır. Sanki biri " bu ülkeyi mahvet!" diye görev vermiş. 

Dün bir adam eline pompalı tüfeği almış, kahveye girmiş " 'Burada hayır diyecek o...ç var mı?' diye sormuş, 62 yaşında bir adam terbiyeli konuş diye tepki gösterince vurmuş öldürmüş.".  Ne oldu bu ülkeye? Kovboy filmlerindeki kovboy kasabalarına döndük. Belinde silah olan, güçlü olan kendini haklı görüyor. Bu benim ülkem değil, bambaşka bir ülke olmuş. Barzani ile elele tutuşanlar yoktu  "Bizden olmayan teröristtir diyenler yoktu. "Her şeyi en iyi bir tek ben bilirim, sen kimsin yeeaaa?" diyenler yoktu. Bakanların evlerinden ayakkabı kutularıyla  dolarlar çıkmıyordu. Hırsızlık, iltimas, rüşvet, kötülük, yalakalık kötü şeylerdi benim ülkemde. Şimdi en iyi şeyler oldu! Akraba akrabaya, komşu komşuya düşman olmuş. Kim bu hale getirdi bu ülkeyi diye kendinize lütfen bir sorun. 


İlgili kaynaklar:


Tarık Akan ve Halit Akçatepe'nin ölümünün ardından Yeni Akit gazetesi facebook sayfasından kopyalayamadım. Ekran görüntüsü nasıl alınır, beceremedim. Ancak gözüme ilişen küfürlerden birkaçını buraya kelimesi kelimesine aktardım:

"İsmail Yücel: Cehenneme kadar yolu var
"Bir Hayır'cı eksildi"
Halim Ceylan : anasının a..... kadar yolu var
Adem Bektaş: Güzel olmuş, üç aylar bereketi, darısı Müjdat itine.
:( 

41 yorum:

  1. Hep beraber getirdik Müjdecim, oturduğumuz yerde kılımızı kıpırdatmadan durduğumuz için biz de onlar kadar suçluyuz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kovboy filmlerinde de öyledir ya Handan'cım. Kasaba halkı beli silahlı kovboylardan korkar ve siner. Ses çıkartmaz. Ses çıkartmayınca onlar daha güçlenir.

      Sil
  2. Dünkü olanı hiç duymadım ama bu da olmaz ki. Aslında pek de şaşırmadım. Polisler bile "hayır" diyen millete karşı çıkıyor, "evet" mitingi yapın diyor. Çok affedersin hala b... batmaya devam ediyoruz. Şimdi turizme kafayı takmışlar. Sana uygun fiyat sağlayan siteleri kapatıyorlarmış :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeniçağ gazetesi yazmış, sahi iyi hatırlattın, link/kaynak göstereyim. Ben kaynaksız yazmazdım bugün unuttum. Allah Allah turizm sitelerini niye kapatıyorlarmış?

      Sil
  3. Ölenin arkasından bile küfürler edecek kadarmı düşmüşler ablacım.Ne diyim yaziklar olsun hepsine :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinimizde günahtır diye biliyorum ben de canım.
      Hayır hani dayanamazsın öyle kötü bir insandır, herkes kötülüğünü görmüştür, ne bileyim hırsızlık, uğursuzluk, katil, tecavüzcü, hayvanlara şiddet gösteren biri filan olur da, arkasından kötü kötü - dayanamaz- konuşur belki insan. Ama bu ülkede kim Tarık Akan'dan, Halit Akçatepe'den bir kötülük gördü? Kim Erol Evgin'in bir kötülüğünü gördü? Bu insanlar vatan haini değil, katil değil, hırsız değil, uğursuz değil bir neslin en sevdiği sanatçılardı. Sırf onlarla aynı görüşe sahip değiller diye bu nasıl bir kindir ki, ölünün bile arkasından küfür ediyorlar? Yazıklar olsun hakikaten:(

      Sil
    2. Çocuk tecavüzcülerini bile unutuyolar bunlari unutmazlar :(evet dinimizde cok günah ancak bunu söyleyeblerin çok alakaları olmasa gerek ki müslümana yakismayan hareketlerde bulunuyolar :(

      Sil
    3. Haklısın canım, Müslüman veya başka bir dine de yakışmaz. Yani hangi dinde ölmüş gitmiş üstelik çok sevilen insanların arkasından öyle çirkin sözler söylemek hoş karşılanabilir ki?

      Sil
  4. Sivas olaylarından sonra otobüste bizzat tanık oldum Aziz Nesin öldürülemediği için üzülen yaratıklara. Sene 92 ydi. Üzerinden 25 geçmiş zihniyet hala devam ediyor. Utanmasalar davulla zurnayla kutlayacaklar insanların ölümünü.
    Halit Akçatepe çok tatlı bir adamdı. Ölmesine üzüldüm ama kalbimizde yaşayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıklar olsun, ne kadar acımasız, sadist yaratıklar bunlar, insan olmamışlar ama sorsan hepsi namaz kılar, hepsi dindar...
      Kalbimizde yaşayacak gerçekten. Mekanı cennet olsun. :(

      Sil
  5. Şarkı sözleri de ne kadar anlamlıydı.Duygulara-düşüncelere tercüman olurdu. Erol Evgin'in çok güzel bir şarkısı vardı."Gel sen ne çektiğimi bir de bana sor..."
    Küfür önce ailede sonra okulda ve sokakta kabul görmezdi.
    Hatalı davranışlarda soru soran birileri olurdu: Bazen anne-baba, bazen öğretmen, yönetici, bazen bir din görevlisi, bazen bir hukuk adamı, bazen bir güvenlik görevlisi...
    Soru sorulmazsa insanlar kendilerince hesap soruyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, evet o şarkısını da bilirim, "evlerin ışıkları birbir yanarken, bendeki karanlığı gel de bana sor...." o şarkılar, o filmler...ne güzel günlermiş meğerse..şimdi dediğiniz gibi hukuk kalmadı, güvenlik kalmadı, dini bile kendilerine benzettiler.

      Sil
  6. Yuh artık, ne demeli bilmiyorum.
    Korkudan beslenen bir siyaset dönüyor, "sus, yoksa seni öldürürüm." Vay halimize...
    Halit Akçatepe'yi çok severdim , mekanı cennet olsun. Her daim gençti usta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık de kubad'cığım
      Aynen öyle: "Sus, yoksa seni öldürürüm."
      Balık baştan kokar. En tepedeki mahalle kabadayısı, dizi filml kabadayısı gibi konuşunca, vatandaşı da onu örnek alıyor.

      "Evet" çadırı, "Hayır"çadırı yapmışlar - izlemişsindir- tutmuş "hayır çadırına girmiş, millet de "Ay, ne medeni, ne çağdaş cb var desin" oraya hayırcıları azarlamak, hem hayırcılara, hem parti başkanlarına hakaret etmeye gitmiş.
      Resmen RUH HASTALIĞI. Başka bir şey değil.
      Ben de çok severdim, o eski aydınlık, güzel insanların hepsini çok severim, bu halimize katlanamıyorlar gidiyorlar, memleket böyle olmasa belki daha uzun seneler yaşardı:( kahırlarından gidiyorlar.:( Kimi insan 100 yaşına kadar yaşıyor, Halit Akçatepe gibiler 80'i bulmuyor..sanatçılar hassas olur, ülkenin haline üzülen herkes kalpten gitmeye başladı:( parası olanlar da zaten terkediyormuş buraları. İngiltere'ye, Amerika'ya gidiyormuş.

      Sil
  7. Korkunç bir ortam yaratıldı. Sinir stres içinde yaşar olduk... Korku ile sindiriliyoruz. Allah sonumuzu hayır etsin... Geçen marketten alış veriş yapıyorum. Market sahibi anlatıyor: dün akşam bir müşterim içerde oturuyor. Bir müşteri de geldi alış verişini yaptı, çıkarken de hayırlı akşamlar dedi. İçerde oturan bir müşteri: sen kimsin de hayırlı akşamlar diyorsun diye diğer müşteriye diklendi. Olay çıktı. Hayırlı akşamlar diyen diğer adamı bir güzel dövdü. Dükkanım dağıldı diye anlattı market sahibi... Yok artık bile diyemedim. Getisini sen düşün... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaaaaa! Aaaaaaaaaa! "Allah'ım sana geliyorum" oldum resmen!!!!!!!!! Hayırlı akşamlar diyen diğer adamı bir güzel dövdü cümlesi bu olayın tek hoşuma giden yanı oldu. E, hümanizm filan demesin kimse? Hayırlı akşamlar lafından bile nem kapacak kadar paranoyaklaşan her türlü dayağı hak etmiştir.
      Sevgiler..

      Sil
  8. Müjde ablacım bu toplum ne zaman böyle değişti diyoruz ya hani, aslında hiç değişmediler. Hep aynıydılar sadece kendilerini çok güzel gizlemeyi başarmışlar. Şimdi onların cahilliğinin alkışlandığı zamanlardayız. O yüzden bu kadar rahatlar ve gizlenme gereği duymuyorlar. Belki biliyorsundur, ama bilmiyorsan mutlaka oku. Şükrü Erbaş - Köylüyü Niçin Öldürmeliyiz şiiri günümüzü çok güzel özetliyor...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Köylüyü Niçin Öldürmeliyiz ilk kez duyuyorum, mutlaka okuyacağım, çok teşekkür ediyorum haber verdiğin için. Örgütlü cehalet diye bir yazı yazmıştım sanırım o işte cahilliğin alkışlandığı zamanlar:( cahillik alkışlanınca, kabadayılık kutsanınca, o ülke çöker. Bir ülkeyi cahiller değil aydınlık, çağdaş, sanatsever, bilimsever, demokratik insanlar ileri götürür, tersine, geriye gitmek isteyen de o ülkeyi geri götürür. Biri Osmanlı'ya gideyim istiyor, öteki Kürdistan hayali kuruyor,e Türkiye Cumhuriyeti ne olacak? İkisinin arasında bir oraya çek, bir buraya çek, kopacak:(

      Sil
  9. "O yıllarda Fettoşçular ve Fettoşçulara her istediğini verenler, ne isterse verenler yoktu." giriş cümlenize itiraz ediyorum. Gerçi sizde yazmışsınız "belki vardı" diye.
    Eğer o günlerde bu zihniyet yoktuysa bugüne nasıl geldiler, palazlandılar?
    Demek ki vardı.
    Gizleniyordu sözünü de benimsemiyorum.
    Geçmişe bir göz atarsanız bunların adım adım nasıl dal budak saldıklarını da görürsünüz.
    Eğer öyle olmasaydı bugünkü durum birden bire mi olacaktı?
    Ha o günlerde teknoloji bu denli geniş bir haberleşme ağına sahip değildi.
    Bizler ancak o dönemin Radyo ve gazetelerinde duyduklarımızı, okuduklarımızı biliyorduk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam, mutlaka birdenbire olmadı hiçbir şey. Haklısınız, yavaş yavaş birileri yolunu yaptı bunların, Özal mesela hatırlarım Barzani'ye kırmızı pasaport vermişti, Barzani ile bizim ülkemizde kimse muhatap olmuyordu, kimse onu adam yerine koymuyordu, değil böyle karşılanmak, Kürt bayrağı dikilmek, elele türkü söylemek. Evet gizlenmemişler haklısınız yavaş yavaş yolunu yapmışlar. :(

      Sil
  10. Olay artık evet-hayır ı aştı. Saraya kulluk edenler ve özgür vatandaş olarak ayrıldık.. karşı karşıya getirildik.. Zıtlaştırıldık. Bindik bir alamete, gidiyoruz kıyamete..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle Berfin'ciğim, Allah sonumuzu hayretsin. :( Allah'ın bu işlere karıştığını düşünmüyorum ya işte adetten söylüyorum. Belki halimize acır:(

      Sil
  11. Müjdem;
    Yakınlarım bana hep der,çocukların yurtdışında,sende gider kurtulursun diye..Çok kızarım bu söylemlere o kadar basit değil çekip gitmek,kendi adıma,ben ülkem dışında kendimi,kendim gibi hissetmem ki hiç bir yerde.

    Sende güzel dile getirmişsin,burasıda benim ülkem olmaktan çıktı,yaratıklar yüzünden.Bu nedir ya zıvanadan çıktı herkes.
    Ölenin arkasından konuşulmaz,diyen bir dine inanmışken bu nedir böyle...
    Bugün Ayşe ARMAN ropörtaj yapmış (sapık bir yaratığın yaptıkları) sabahtan beri beynim durdu,bu yaratık bir de öncesinde imamlık yaptığını okuyunca ben yine dinden imandan çıktım.

    Ellerine-emeğine sağlık güzel kalpli arkadaşım.

    Dileğim baharda( HAYIR )larımızla,bir umut,bir ışık bu cahil-zuhala azıcık aydınlanırda ülkemiz toparlanır,Yazı-Sonbaharı-Kışı-Bahar gibi adam gibi yaşarız.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'im daha hiç gazete, haber sitesi okuyamadım, bugün sabah 08.00'de evden çıktık, yeğen oğluşum yabancı dil sınavına girdi, çok geç saatte eve geldim.
      Gelirken bir şey gördüm umut verdi bana sana da söylemek istedim. (Sana ve tüm okuyan arkadaşlara)
      Sınava girdiği okul Bahçelievler'deydi, dönerken tam Anıtkabir'in kapısından geçtik, nasıl bir kalabalık, nasıl bir kalabalık. Çoluğunu, çocuğunu almış aydınlık, güzel insanlar, akın akın Anıtkabir'e tırmanıyorlardı. İçim gitti, aç karna evden çıkmıştım, Bücürük'e mama koymayı da telaştan unutarak:( çok da yorgundum, yaşım malum ..bir an önce eve gidip önce Bücürük'ü sonra kendi karnımı doyurayım, bir banyo yapayım, yorgunluktan bitik haldeydim o yüzden inemedim ama o insanları gördüm ya umut oldu bana.


      Röportajı mutlaka okuyacağım, imam olmasına şaşırmadım, ne kadar fanatik dinci varsa sapık oluyor, normal Allah inancına sahip, kalbi temiz insanlarda bir iç huzuru olur ama aşırı dincilerde maşallah her tür sapıklık oluyor. Çünkü bunlar aslında sapık olup, sürekli SEKS düşünen, sabah akşam seks düşünen tipler, dinle kendilerini koruyacaklarını sanıyorlar din, doktor değil ki, onlara faydası olsun tabii korumuyor ve sonuçta en sapık şeyleri o dinciler yapıyor.

      Senin de yorumuna sağlık Merih'im, o senin güzel kalbin.

      Aminnn..inşallah.
      Sevgilerimle..

      Sil
  12. ya sanıyorum bizim ülke ve millet böyleymiş herhalde aslında ancak atatürk biraz durdurmuş sanırım şimdi milletimiz özüne dönüyor galiba. galiba bu ülkenin halkının % 60-70'i genelde tutucu işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim fikrimi sorarsan sadece tutuculukla açıklamak yeterli olmuyor deeptone'cuğum. Çünkü düşün Kurtuluş Savaşı yıllarında insanlar çok daha tutucuydu. Ama en ücra, en ıssız köylerden koşup geldiler, Mustafa Kemal paşanın ordusuna katılmaya. Tutucu olsalardı Atatürk ve silah arkadaşları başaramazdı. Anadolu kadınıyla, erkeğiyle onun arkasında durdu. Bilirsin mermi ıslanmasın diye bebeğini örtmedi mermiyi örttü. O kadınlar da tutucuydu.

      O zaman ne diyeceksin?
      Bunların beynini yıkadılar. Psikoloji biliyorsun pozitif bir bilimdir ve çok önemli bir bilimdir. Çünkü doğrudan İNSANı etkiler, insanın duygularını, düşüncelerini, karar mekanizmalarını etkiler.

      Kolay etkilenir, bir insana psikolojik olarak "Atatürk kötüydü, şöyleydi, böyleydi" diye 40 kere söylersen etkilenir, kötü olduğuna inanır.
      Bir de menfaat var. Tayyip, Marksist olsaydı ama "türbanlı bacııımm" deyip dursaydı onu yine severlerdi. Bunlar psikolojik olarak "Biz türbanlıydık bizi dışladılar Tayyip bizim özgüvenimizi yeniden kazandırdı" diye artık ne yapsa ondan vazgeçemiyorlar. Bunu Tayyip de biliyor. Hani karı-koca ilişkisi gibi zaten çoğu akp'linin "Tayyip'i şöyle seviyorum, kocamdan başkasını seçsem Tayyip'i seçerdim" filan demesi psikolojilerini açıklıyor. O yüzden sürekli 'türban mağduriyeti' ni kullanıyorlar. Bir akp'liye sokakta konuş hemen "başörtümle bizi diploma törenine almadılar, başörtülüleri okutmadılar" a gelir. Yani sabit fikir olmuşlar. Tutuculuktan başka bir şey. Bir de menfaatciler var etrafında, öyle sadece makarna, kömür değil, adamın altına JEEP çekiyor, lüks araba çekiyor, (akp'ye ettiği hizmete göre, az hizmet edenlere makarna, kömür, çok hizmet edenlere jeep, araba, ve daha neler) e tabii ona gebe olmuşlar. Şimdi diktatör olacağını bilseler de "olsun seviyoruz" havasında evet verecekler. Tıpkı "çalsın seviyoruz" dedikleri gibi.

      Sil
    2. doğru tabisi ama bizim milletin hamurunda da tutuculuk, biraz da cahillik var demek ki. 1930 lar ve 1970 lerde yapılmış araştırmalarda okumuştum. bizim ülkenin yüzde yetmişi muhafazakar, yüzde otuzu ise işte laik imiş. şimdi de değişmedi işte.

      Sil
    3. % 70 muhafazakar, % 30 laik. Ancak kendisini "muhafazakar" olarak tanımlayan kesim Irak, İran, Afganistan gibi olmak ister misin diye sorsalar %3 - 5'inden fazlası istemez. Yani, aslında büyük çoğunluk laik bakma sen. Rakamlar öyle gösterir ama insanlara tek tek sorsan 'muhafazakar' olduğunu söyleyen akşam rakısını da içer, kızını zorla çarşafa sokulmasına da karşı çıkar.
      Ama işte cehalet yüzünden, bir gün o şeriat ülkelerine dönersek o kesim yüzünden döneriz, AKP'li Binali Yıldırım'ın oğlu KUMAR MASASINDA fotoğraflanmıştı, sorsan Müslüman kumar oynamaz. Yani sokakta gördüğümüz veya AKP'ye üye olmuş pekçok kadın veya erkek aslında hiç de muhafazakar filan değil.

      Sil
  13. Sevdiğimiz değerli insanları birer birer kaybediyoruz. Halit Akçetepe'nin mekanı cennet olsun. Sanata gönülden emek verdiler. Unutulmayacaklar.

    Bütün sistem, siyaset anlayışı, değerler!? her şey yerle bir edildi. İnsanlıktan bîhaber! söz tükendi artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn sevgili Esin, unutulmayacaklar. Hayret ediyorum hiçbir kanalda Hababam Sınıfı veya onun oynadığı mesela Mavi Boncuk yok:(( eskiden ünlü bir sanatçı özellikle sinema sanatçısı vefat edince, akşam onun bir filmini gösterirlerdi. Her şey yerle bir edildi hakikaten. Güzel alışkanlıklarımız bile:(

      Sil
  14. Tüylerim diken diken oldu, vahşi batı olduk sanki, utanıyorum cidden, değerli sanatçılarımızı da birer birer sonsuzluğa uğurluyoruz, mekanları cennet olsun, paylaşımınız için teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle olduk, hani ben Saftirik Town yapmıştım ya, haksız değilmişim diyorum.
      Aminn. Ben de yorumun için teşekkür ederim Eren'ciğim, dün oğluşumun sınavı, bugün de İstanbul'dan arkadaşı gelecek o yüzden kimselere uğrayamıyorum haber vereyim dedim:)
      Sevgiler...

      Sil
  15. Öyle insanlara söyleyecek söz dahi bulamıyorum Müjde artık ve inan sırf sinirim bozulmasın diye okumuyorum artık :(

    Işık içinde uyusunlar hepsi... Güzel insanlarımızı teker teker kaybetmek acıtıyor içimi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sinir kalmadı zaten Sebo'cuğum, özellikle okuyorum üzüleceğimi bile bile, çünkü yazımda ispatlamak için link vermek zorundayım, ayrıca insanların siyaset yüzünden ne kadar nefret, ne kadar kin duyabilme sınırları olduğunu merak ediyorum, bir insan nasıl bu kadar kin dolu olabilir?

      Aminnn...ben de çok üzülüyorum:(

      Sil
  16. halit akçatepeyi hiç görmedim..ama harika bir adamdı..benim tek üzüldüğüm böyle çok değerli sanatçılar hayata gözlerini yummadan evvel onlarla karşılaşmamam idi..bu yönde hep düşünmüşümdür,hep bir pişmanlık duyarım bu nedenle..Allah rahmet eylesin hepsine..

    Bu arada kim olursa olsun böyle ölülerin arkasından sosyal medyada atıp tutanlar, çirkin konuşanlar özellikle de küfürbazların mutlaka tedavi görmesi gereken kişiler olarak görüyorum..İyi bir tedaviye ihtiyaçları var onların..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç görmedim, keşke görseydim ben de..özellikle o, Kemal Sunal ve onsuz film olmaz dediğim Hulusi Kentmen...ne şeker insanlardı..keşke gitmeselerdi, yine film çekselerdi:(

      Haklısın, kesinlikle ruh hastası bunlar. Normal insan değil.

      Sil
  17. Bu ülkede domuzlar bok yemekten usanmayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar bok yedikçe de asla huzur olmayacak. Ben göremem inşallah birkaç nesil sonrası görür.

      Sil
  18. Ülkeme döndüm.Ne var ne yok diye bakayım dedim ve senin bu yazını okudum :(( Üzüldüm ya :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzülmemek elde değil, düşünüyorum da adamcağız iyi ki, ölmüş, ölmese yarın bir gün 'düşman' ilan ederdi onu da. Hatırlıyorum da ne kadar akp muhalifi sanatçı varsa yıllar içinde hepsini tek tek 'düşman' ilan etti. Ne Müjdat Gezen'i kaldı, ne Mehmet Ali Alabora, ne Erol Evgin....

      Sil