24 Nisan 2017 Pazartesi

HAFTANIN MELODİSİ - SENZA FINE



Dört, beş yıl önceydi. Televizyonda HAYALET GEMİ  (The Ghost Ship) isimli bir korku filmi izlemiştim. Film, bu şarkıyla başlıyordu. Güzel bir gemi, güzel bir kadın, güzel bir şarkı. "Allah'ım ne güzel bir şarkı." dedim. İlk kez dinliyordum ama bayıldım şarkıya. İtalyancaydı. Ama  şarkının bitiminde felaket korkunç şeyler oldu. Brrrrr.....:(  

Ama korkmayın şarkıyı yarım kesmişler, korkunç sahneleri görmemeniz için.
O yüzden yarım kalmadan,  sonuna kadar, adam gibi dinlemek isterseniz şuradan Monica'dan dinleyin.

Bu arada şarkıyı söyleyen filmdeki kadın değil, ünlü orkestra şefi ve besteci Henry Mancini'nin kızı Monica Mancini. 


Bitmedi:))) isterseniz canlı olarak, Portofino'daki konserinde  Andrea Bocelli'den de dinleyebilirsiniz ki, o da çok güzel söylüyor. Dört yıldız verdim.   şuradan


46 yorum:

  1. hemen dinleyelim o zaman teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumun için teşekkür ederim Naz'cığım. :)

      Sil
  2. Şarkıyı dinlemek için üşenmeyip kulaklığımı taktım Müjdecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Handan'cığım. :)
      Bu seferki şarkıyı kimse beğenmemiş, dinlememiş 15 kişi anca tıklamış...:( ay acaba bıktı mı okurlar haftanın melodisinden? :(

      Sil
  3. Filmi geçen yaz izledim. Şarkının sonundaki o sahne neydi öyle! İzleyiciyi şoka sokmak için özellikle büyüleyici bir melodi kullanmışlar. Adrea Bocelli'nin konserini tercih ettim ikinci dinleyişte. Peşinden Quizas Quizas Quizas parçası gelince adamı birakamadım. Konserin verildiği ortamda çok güzel. Işınlanasım geldi :)) Teşekkürler;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay sorma yaaa, çok korkunçtu:)))Dediğin gibi böyle büyüleyici bir şarkıdan sonra tam şok...!! Ay o şarkı da çok güzeldir. Benim de, keşke orada otursaydık di mi?:))Ben de yorum için teşekkür ederim. :)

      Sil
  4. Müzik konusunda müthişsin. Yakınlarda öğrendik bunu da :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yasemin'ciğim, müziği çok seviyorum. :)

      Sil
  5. Çok dinlendirici bir müzikti. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize sevindim, unutmadan hoşgeldiniz sayfama. Ben de yorum için teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. Hoşbulduk:) Ne zamandır adını görüyordum ancak kısmet oldu.

      Sil
  6. Korku filmi diye izlememiştim ben filmi ;) Bu nefis parçayla korku filmini hiç bağdaştıramadım gerçi ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım senaryo yazarının ustalığı:)) böyle nefis bir şarkıdan sonra ben de şoke olmuştum.:( korkunç şeylere uygun bir müzik olsaydı seyirci hazırlıklı olurdu ama böyle tam şok oluyor:)))

      Sil
  7. Müjde ablacım teşekkürler bu güzel şarkı için. Ben korkucuklu olana cesaret edemedim, en baştakinden dinledim valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum için teşekkür ederim canım. İyi yaptın:)))

      Sil
  8. Ayyy çok romantik yaaa çok kalite şarkılar seçiyorsun 💕 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Meryem'ciğim, çok teşekkür ediyorum. ♥♥♥

      Sil
  9. Hayalet Gemi filmini çok beğenmiştim, şarkıya dikkat etmemişim ama gerçekten çok güzelmiş, yine harika bir seçim yapmışsınız, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eren'ciğim, beğenmene sevindim. Sevgiler. :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin Sebuş'um, çok teşekkürler:)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. A, hoşgeldin merhaba Emre'cim.

      Sil
    2. Hoşbulduk, şarkı için teşekkür ederim :)

      Sil
  12. Çok önceden izlediğim bir film ve çok beğenmiştim müziği.

    YanıtlaSil
  13. Merhabaa canımm:) Blogunu Ilgın'ın Dünyasından keşfettim:) Ve hemenn takibe aldım. Benim bloguma da beklerim canımm :) sen de beni keşfetsen olmaz mı ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A! Ne güzel, Banu çok sevdiğim arkadaşlarımdandır:))hoşgeldin canım, çok teşekkür ederim, elbette gelirim. Keşfederim:))

      Sil
  14. Merhabalar, Ben de filmi izlerken ilk sahnede kanım donmuştu. Yazıyı okuyunca yeniden canlandı o sahne gözümün önünde. Blogunuzu Ilgın'ın Dünyasından keşfettim ve ziyarete geldim. Ben de bir blog yazıyorum. http://birtutamkarinca.blogspot.com.tr/ Eğer ziyaretime gelirseniz beni çok mutlu edersiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yasemin, sen de hoşgeldin canım. Evete o sahne çok korkunçtu gerçekten. Ben hayalet filan fazla korkunç değildir derken şoke olmuştum. Elbette gelirim, çok teşekkürler. Sevgiler.

      Sil
    2. A:))Bloğunu zaten takip ediyormuşum:)))))listemdesin:))

      Sil
  15. Ben korkunç film izlemiyorum:))) müzik şahane yalnız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında ben de öyleyim ama ismi hayalet gemi olunca, çok korkunç değildir ya, alt tarafı hayalet deyip bakmıştım.:))Bir daha tövbe:))

      Şarkıyı beğenmene sevindim canım.

      Sil
  16. filmini sanmıyorsam tv,de izlemiştim..çok uzun zaman oldu,çatpat hatırlıyorum..şarkıda haftanın melodisi olmuş,elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de öyle, çok uzun zaman oldu. Sizin de yorumunuza sağlık.

      Sil
  17. Tıkladım dinledim çok da beğendim ...
    Aklım kalmadı değil filimde,çok korkunçsa izlemek istemem.
    Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Merih'ciğim. Valla bana korkunç geldi canım, izleme istersen. Senin de yorumuna sağlık.

      Sil
  18. Bu filmi izledim sanki? Ama emin değilim. :)
    Bir bakmam gerek... :)
    Ben de beklerim bloguma, iyi günler... :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korku filmlerinden hoşlanıyorsanız tavsiye ederim ama hoşlanmıyorsanız hiç izlemeyin:)Siz zaten takibimdesiniz, okuyorum bloğunuzu. Gelirim tabii ki. Teşekkürler, size de iyi günler. :)

      Sil
  19. Korku filmleri hiç bana göre degil:((şarkıyı Andrea Bocelli den dinliyorum genelde..sabahtan akşama muzik:)))sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bocelli güzel okuyor, sabahtan akşama müzik en iyisini yapıyorsun Emel'ciğim. Sevgiler.:)))

      Sil