27 Nisan 2017 Perşembe

HANİ 'EVET' ÇIKINCA TERÖR BİTECEKTİ?


evet çıkınca terör bitecek ile ilgili görsel sonucu

Baktılar ki, "HAYIR" lar önde.  MÜHÜRSÜZ oyları da geçerli sayarak, halkın gözüne baka baka hile yapılarak, "evet" çıkarttılar.


Peki terör bitti mi? Yazıyı yazdığım an itibarıyla (27 Nisan 2017)  tam 25 - yirmibeş - askerimiz şehit düşmüş. İşin en acısı çoğu haberde (NTV, Hürriyet vs.) şehit askerlerimizin isimlerini soyadlarını bile yazmamışlar.  Bir 'rakam' dan ibaretler. :(  Müyesser Yıldız'ın sayfasında bulabildiklerimin isimlerini yazdım. Mekanları cennet olsun. Allah ailelerine sabır versin. :(  En kötüsü de bu askerlerimiz yaralanınca Diyarbakır, Şırnak'taki hastanelere kaldırılıyorlar. Orada pkk sempatizanı hemşireler, doktorların olduğunu da haberlerde öğrendik. :( Hatta yaralanan Mehmetçiklerimizin "Bizi buradaki hastanelere göndermeyin" dediklerini okumuştum. Bir hemşirenin sosyal medya hesabında pkk'lı olduğu ve sıksık yaralı askerlerin odasına girdiğini de okumuştuk. :(  



17 Nisan Tunceli helikopter kazası (ben kaza olduğuna inanmıyorum): 12 şehit

18 Nisan Hakkari Çukurca:  1 şehit. Harun Şenözüar. 

18 Nisan Ağrı Doğubeyazıt: 1 şehit. 

21 Nisan Şırnak Uludere: 2 şehit, 2 yaralı (Davut Kayalı, İslam Çubuk) ; Köy korucusu: Ramazan Ulaş (Diyarbakır, Ergani)

22 Nisan Şırnak Bestler Dereler: 1 şehit. (Muhammet İsmail Kaya)

22 Nisan Diyarbakır Kulp: 1 şehit. (Mehmet Özal)

23 Nisan Şırnak Bestler Dereler: 2 şehit. (Efe Osman Apaydın, Turgut Kurtçu)

25 Nisan: Şırnak, Kars, Bitlis: 5 şehit.   (Sedat Düzgün,  Hüseyin Emre Kul, Tekin Tekin,  Emrah Çelebi,  Nezih Pınarcı)  


çözüm süreci analar ile ilgili görsel sonucu


 "Çözüm süreci" olacak terör bitecek dediler.

 "Kürt Açılımı" yapıyoruz terör bitecek dediler.

"400 milletvekili verin terör bitsin" dediler.


15 yıldır iktidardalar. Apo'ya 'sayın' demeyi suç olmaktan çıkarttılar, pkk çaputu açmayı suç olmaktan çıkarttılar, Habur'da teröristlere şov yaptırdılar ama terörü bitiremediler ve 'kandırıldık' dediler. pkk'lılarla değil, Türk askeriyle uğraştılar. pkk'lı teröristleri değil Türk askerini, koca koca amiralleri, genel kurmay başkanlarını hapsettiler! Sonra 'ay, pardon, kandırıldık' dediler. pkk'lı teröristlerle uğraşmak yerine, Erol Evgin'le, Müjdat Gezen'le uğraştılar. Laiklikle uğraştılar, öleli neredeyse 80 yıl olmuş Atatürk'le uğraştılar, kötülediler ama pkk'lılara hep 'açılım yaptılar,  çözüm süreci' yaptılar, 'akiller' yaptılar. Ben bunların terörü bitirmek istediklerini de sanmıyorum.

Şimdi "Evet" çıkacak, terör bitecek diyorlardı. Mühürsüz oylarla 'evet' çıkarttılar. Hani terör bitti mi?


32 yorum:

  1. Referandum öncesi ortalık biraz sakindi, ama referandum sonrası yine terör arttı bence. Hatta eminim daha da artacağından. Hiç de bitecek gibi gelmiyor bana :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette bitmez. Zaten hep söyledikleri gibi koca bir yalandı.

      16 nisandan bu yana onbir geçti. Onbir günde 25 şehit!!!!! Şehit deyince insanlar kanıksadı sanki şehit olmak normal bir vazifeymiş gibi!!!! Onbir gün ve 25 insanımız; 25 askerimiz ÖLDÜ. :(( diyeyim belki anlarlar:((

      Sil
  2. Refarandum dönemi hiç şehit yoktu. Ya da vardı da gizliyorlar mıydı? yoksa. Kimse oralı bile değil. Dediğin gibi. sadece ateş düştüğü yeri yakıyor. Diğerlerinin umurunda bile değil. Yazıklar olsun artık söyleyecek söz de kalmadı. Söylesen de etkisiz kalıyor...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 2002'de - biliyorsun- terör bitme noktasına gelmişti, elebaşı apo denen psikopat yakalanmıştı, örgüt dağılma noktasındaydı. Tam o yıl AKP, seçimi kazanınca, yıl be yıl terör tekrar başladı. Çünkü askerler hapse atılıp, pkk'lılara 'açılım' yapmaya başladılar. Bunu en iyi, en ayrıntılı şekilde Prof. Ümit Özdağ, kitabında anlatıyor. Osman Pamukoğlu ve Erdal Sarızeybek de kitaplarında o dönemi çok iyi anlatıyorlar. Askeri darbeci diyerek Silivri'ye at, pkk'lıyı çözüm süreci yap! Sonra 'kandırıldık' de. ....:(

      Sil
  3. Sadece kazanmak için her şeyi söylediler.Sonrasını hiç düşünmediler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle.
      AKP/Tayyip, terörü bitirmek isteseydi, 2002'de neredeyse sıfır şehitle aldığı ülkeyi bu hallere getirmezdi.

      Sil
  4. bu konuya değindiğiniz iyi oldu..dikkat ederseniz refden güçlü bi evet çıkmadı..güçlü bi hayırda çıkmadı..düşük profilli bi evetin çıkması,belli ki birilerini rahatsız etmiş olmalı..

    referandum öncesi ne diyorlardı;

    'Evet' çıkınca terör biter." http://www.cumhuriyet.com.tr/haber/turkiye/664939/Kurtulmus_tan_Teror_sopasi__Canli_bombalar_devam_edebilir_referandumdan__Evet__cikinca_teror_biter.html "

    Sosyal medya Numan Kurtulmuş’un skandal sözlerine ateş püskürdü!" http://www.sozcu.com.tr/2017/gundem/sosyal-medya-numan-kurtulmusun-skandal-sozlerine-ates-puskurdu-1640817/

    Hayır çıkarsa, inanın ki kaybımız rakamlarla ölçülemez!
    http://siyasihaber3.org/burhan-kuzudan-referandum-tehdidi-hayir-cikarsa-inanin-ki-kaybimiz-rakamlarla-olculemez

    "Hayır" çıkarsa olacakları düşünmek istemiyorum...
    http://t24.com.tr/haber/akpli-burhan-kuzu-hayir-cikarsa-olacaklari-dusunmek-istemiyorum,397399

    ‘referandumda hayır’ çıkarsa iç savaş çıkar!’ dediği ortaya çıktı.
    https://www.evrensel.net/haber/308785/referandumda-hayir-cikarsa-ic-savas-cikar

    referandumda hayır çıkması halinde partililerden iç savaşa hazırlanmalarını istedi.
    http://www.gazeteduvar.com.tr/gundem/2017/02/15/hayir-cikarsa-ic-savas-cikar/

    'Evet Kazandı Ama Savaşa Hazır Olun'
    https://onedio.com/haber/cem-kucuk-un-evet-kazandi-ama-savasa-hazir-olun-tweeti-sosyal-medyanin-gundeminde-766868

    Daha bunlar gibi çok sayıda haber var..kaynak linklerini verdim,kafadan atmadığımız belli olsun diye :) Şimdi biz bu artan terörün nedenini ve ana kaynağını ne olarak göreceğiz? Asıl sorgulanması gereken taraf bu tahminimce..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkler için çok teşekkürler arkadaşım.
      Değişen hiçbir şey olmadı ki, terör bitsin. 16 nisan öncesi kim başbakan, kim cb, kim hükümet ise, 16 nisan sonrası da aynı kadro iş başında. Dolayısıyla 16 nisan öncesi nasıl terörle mücadele EDEMİYORLARSA, 16 nisan sonrası da edememeye devam edecekler.
      Onların mücadele ettikleri şey laiklik, chp, Atatürk ilkeleri, kendilerine muhalif olanlar. pkk tarafından şehit edilen askerlerimiz umurlarında değil. Hep diyorum Erol Evgin'le, Müjdat Gezen'le, laiklerle uğraşacaklarına, pkk ile uğraşsalardı bu hale gelmezdik. Kısaca ESKİ TAS, ESKİ HAMAM..

      Sil
  5. zaten her seferinde aynı şey geçen seçimde de 400 milletvekili verin bitsin terör denildi ya bu da aynı işte :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! İyi hatırlattın Audrey'ciğim. Hemen yazıma ekleyeyim. Çooook teşekkürler.
      Şeye benzemiyor mu? Hani çocuğuna
      "Şunu yaparsan parka götürüceğim"
      "Bunu yaparsan parka götüreceğim"
      "Şunu da yap parka götüreceğim"
      der bazı ana,babalar ama bir türlü o parka götürmez. Sonunda "Yalancının evi yanmış, kimse inanmamış" olur ama hala inanıyorlar..

      Sil
  6. Terörü bitirmek lazım.
    Bu düşünce doğru.
    Lakin yol ve yöntemi çok iyi belirlenmeli.
    Terörü bitirmenin yolu terörü besleyen kaynağın bertaraf edilmesine bağlıdır.
    Terör insanlık düşmanıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam,
      Bunlar terörü değil ama Türk ordusunu bitirdiler.
      :(

      Sil
  7. Ordumuz dünyanın en büyük ordularından biriydi. Darmadağınık oldu. Asker yetiştiren okullarımız kapandı. İtibar kaybına uğratıldılar.
    Ölenler hep yoksul ailelerin çocukları.Akil adamlar neredeler acaba...?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız Makbule arkadaşım, ayrıca halkın en güvendiği kurumdu. Suçsuz, günahsız insanlar kalpten, kanserden ve intihardan öldüler:( Ali Tatar'ın intiharından sonra her şeyin sahte olduğu ortaya çıktı. Neye yarar? Akil adamların - çok affedersin- analarından çıktıkları yere kadar yolları var küfretmeden dayanamıyorum bu olanlara...

      Sil
  8. Bir tane dediklerinin elle tutulur yanı olsaydı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tek bir şeyleri var yatarlar, kalkar türban mağduriyeti, 15 yıldır mağdurlar bitmedi, başka ne yaptılar? Orduyu bitir, her yere Fettoş yerleştir, 4 milyon Suriyeliyi ülkeye doldur, sürekli laiklere sataş, sürekli Atatürk'e sataş, hile hurda, yalan dolan...bir 15 yıl daha böyle gitmek istiyorlar. Ha bir de oğlunun gemileri, damadının tankerleri...7 sülale zengin oldular.

      Sil
  9. Günahkârlar . Bunların hesabını verecekler muhakkak da, ya gidenler? Ben dünyanın cehennem olduğunu düşünmeye başladım artık Müjde. Dişlerim bir yandan komple ağrıyor, gönlüm yorgun, vatanımızda mutsuz, huzursuzuz. Ne olacak bizim sonumuz Müjde'm?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cüzdanı vicdanının önüne geçenler günah dinlemez, iki Allah, üç Bismillah, Kuran, peygamber deyince kanacak kılları var. Ne demişti Egemen denen meymenetsiz eski bar işletmecisi? Her cuma bir ayet sallıyorum, bakara -makara..ben çoktandır dünyanın cehennem olduğunu düşünüyorum, bebeklere tecavüz edilen, kedilere, köpeklere işkence yapılan bir yer olsa olsa cehennem olur. Biz niye buraya düşmüşüz onu bilemiyorum:(((
      Bilemiyorum ablacığım, çok üzgünüm.
      Dişlerin için çok geçmiş olsun....:(

      Sil
  10. Vaatler vaatler vaatler... Olan çoluk çocuğa oluyor ne yazık ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaatler vaatler vaatler aynen öyle, bol bol boş vaat, boş laf..az önce Sözü'de gördüm Van'da hain saldırı 1 şehit, 3 yaralı diye. :(((

      Sil
  11. Siz 16 Nisan'da evet çıkarsa terörün biteceğine inandınız mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be arkadaşım, hiç inanır mıyım? Ama oy atanlar inanıyor maalesef. :(

      Sil
  12. Bizde aynı şeyi söyledik haberlerde ,artık ilk sıraya bile konulmayan Şehitlerimizin haberlerini duyunca.Bunlar anca kendi ceplerine, kendi menfaatlerine çalışıyor asla başka şeye değil.Umurlarında değil memlekete ne olmuş, şehitlerimiz varmış.Üç beş kuruş doları altını düşürdüler borsayı çıkarttılar sanırsın memleket püri pak, herşey yolunda.
    Şehitlerimizin mekanları cennet olsun:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Mehtap'cığım. Kendi cepleri, kendi akrabaları, yedi sülalelerine çalışıyorlar. Memleket onlara güzel sadece. Ama 15 yıldır türban mağduruyuz ısıtıp ısıtıp getiriyorlar, iki Allah, bir Bismillah'la oy alıyorlar.
      Amin....:(

      Sil
  13. Ellerine sağlık canım,nasıl üzülüyorum nasıl sinirleniyorum anlatamam.
    Küfürlerim bitti!!!
    Yazık ölenlere,ailelerine ,sevdiklerine,gencecik fidanlar,umutlar,ışıklar.ŞEHİT demek çok kolay da ben KATLEDİLİYORLAR!!! diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de yorumuna sağlık Nur'cuğum. Sorma beni çevremde çok aşırı kibar biri olarak bilirdi herkes, eleştirirdi hatta...şimdi küfürbaz oldum, hem de ne küfürler.

      Sil
  14. Canısı az sabır daha,
    Sihirli değneklerini kaybetmişler bulsunlar herşey bambaska,olacak...BELİRSİZLİK ÇILDIRTIYOR BENİ...
    Zekamızla alay ettikleri yetti valla,
    Hadi biz bunu bir şekilde atlatırızda,şu gencecik kayıpların yerini-vebalini nasıl ? Neyle dolduracaklar ?
    Neyi ? Nereye ? götürecekler...
    Maskeleri eskidi artık aynaya nasıl bakıp,Allah'a yakaracaklar PES...!
    Öpüyorum güzel yüreğinden,kendine dikkat et,ben bu aralar iyi olmak için çok çabalıyorum,psikolojik olarak tükenmekten korkuyorum...
    Breysel şükürlerim çok Allah'a şükür ancak tek başına mutluluk suçluluk duygusunu da beraberinde besliyor,ülkemiz ellerimizin arasından kayıp gidecek diye ödüm kopuyor.
    Ne yapmalı,bu konuda caresizim ve korkuyorum gelecek nesil için...!
    Hiç bu kadar bitkin hissetmemiştim kendimi,enerjimizin hepsini sünger gibi çekip alay ediyorlar gibi geliyorlar,
    aptallar çoğunluğunda nefes almaktan yoruldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli değnek:))valla ha, iyi uyutuyorlar hakikaten, şimdi derler ki, "Bizim elimizde sihirli değnek yok, öyle demiştik ama bize zaman verin, on yıl sonra bitiririz terörü" E, zaten on yıla kadar, Nasrettin Hoca'nın hikayesi gibi kim öle, kim kala?...

      Canımcım bunların dini, imanı para olduğundan Allah'a yakarırlar nasılsa onlar için sakıncası yok dini kullanmanın. Gerçek dindar onca haksızlık, suç, yüzsüzlükten sonra Allah'ın huzuruna çıkmaya korkar, utanır ama bunlar "Ezan dinmez" diyor milleti uyutuyor. Sanki AKP öncesi, günde 5 VAKİT minarelerden SİNATRA çalınıyordu!!!!

      Kendine iyi bak canım, en azından milletin YARISI bunları yemiyorrrrr. Kocaman öpüyorum canım. Sağol.

      Sil
  15. Bu ülkede iç ve dış düşmanlar olduğu müddetçe bitmez maalesef...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın canım. Bizde de hem dış düşman, hem iç düşman bol bol:((((bir de 4 milyon Suriyeli geldi on yıla kalmaz hepsi özerklik ister...

      Sil
  16. Ne kadar acı şu durumlara düşmek.Daha acı olanı,düşüp de fark edememek.
    Dünyada birçok şeyin ilkini yaşatıyoruz halkımıza.Seçimden hemen önce de yasayı değiştirmek bu ilklerden biri.
    Allah rahmet eylesin Mehmetçiklerimize.Mekanları cennet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğuma hoşgeldiniz bir lahzanın aksi, çok acı gerçekten de. Kendilerini 'dindar' tanıtanlar oylar sayılırken yasayı değiştirdiler. Tersi olsaydı, onlar iktidarda olmasaydı ve başka parti iktidarda olsaydı, başka parti bunu yapsaydı kıyameti kopartırlardı.

      Aminnn....

      Sil