10 Nisan 2017 Pazartesi

SON PİŞMANLIK FAYDA ETMEZ

Bugün hiç keyfim yok arkadaşlar, yayınladığım kayıtları düzenlerken, yanlışlıkla yani kazara, bir önceki yazım 'Sonbahar Kedisi'nin Mimi' silindi. Değerli yorumlarınız gittiği için çok özür diliyorum. :(  Haftanın melodisine bile elim gitmedi. :(

Keyfimi kaçıran  şey şu eski "yetmez ama evet" çilerinin salyasümük ağlamaları. S....tirin gidin görmek istemiyorum o sahtekar suratlarınızı. Hayır o kadar benciller ki, ağlamasının sebebi de ülkenin hali değil, kendisi için ağlıyor, anası için ağlıyor. Kızım senin tuzun kuru, en kötü ihtimalle ananı da alır Los Angeles'a, Londra'ya, New York'a, Paris'e gidersin. Senin gibilere bir şeycik olmaz merak etme. Olan ülkeye ve bize olacak. Sen yaptın yapacağını, Bir de sinirimi bozma.









36 yorum:

  1. Günaydın Müjde abla, sıkma canını demek isterdim ama ne mümkün. Biz ne zaman huzura kavuşacağız çok merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Burcu'm. Az önce düşündüm de, Afganistan, İran, Irak, Libya ve Suriye. Bir ülkenin huzurunu kaçırtıp, çökerten sadece Amerika değil, o ülkedeki dinciler ABD ile işbirliği yapmasalar kimse yıkamazdı. O yüzden endişeliyim. Atatürk sayesinde bu kadar yıl dayandık, Atatürk'ün yolunda gitmemeye başlayınca, o ülkelere benzemememiz için bir sebep kalmayacak.

      Sil
  2. Müjde Hanım, üzülecek ne var bunda, hatayla olmuş, can sağlığı olsun.
    Ama diğer paragrafta üzülecek o kadar çok şey var ki.
    Olabilecekleri düşündükçe uykularım kaçıyor. Bizi nasıl bir diktatörlük bekliyor, cevap hakkı olmayacak, muhatap bulamayacağız... Her taraf anlattığın sahte insanlarla dolu.
    Offf.
    Memleketim :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, dikkat ediyorum hep dinci ülkelerde böyle şeyler oluyor. 2. Dünya Savaşı ile Almanya'nın başına gelenden sonra Avrupa'da diktatörlükler yıkıldı. Bizde tam tersi:(

      Sil
  3. Çok üzmüşler seni ablacığım, sıkma canını. Her şey olacağına varacak, hakkımızda hayırlısı artık.. Ben de bulandım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şey olacağına varacak Kerime'ciğim haklısın...

      Sil
  4. akp,nin izmir mitingini tvden baktım..kalabalık gibiydi..tabii oradan buradan toplama değilse..farkettiğim birşey var..o da maalesef büyük paralar dökülüyor bu referandum için..milletin vergisi,devletin kasası,yetimin hakkı işte böyle seçimler için çarçur ediliyor.. yazık gerçekten..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devletin tüm imkanlarını kullanıyorlar. Otobüsler bedavaya taşıyor. Geçenlerde Ankara'da yaptılar da oradan biliyorum tüm otobüsler bedavaydı.

      Sil
  5. Sıkma canını Müjde Abla. Şu dangalaklar yüzünden hepimiz iyiden iyiye gerildik. Bazen ufacık bir şeye patlayacak hale geliyorum. Özellikle yarı cahillere olan öfken geçmek bilmiyor, yok ettiler ülkeyi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu'm yaa...bak yarı cahil demişsin, bu bahsettiğim kadın ve türevlerine ne diyeceğiz? Hepsi en iyi okullarda okumuşlar, birkaç yabancı dil biliyorlar. Okumuş cahil hepsi:( Okumasaydı da bu kadar olurmuş boşuna okumuş yazık. :( Dün "yetmez ama evet" dedi başımıza musallat etti bu haramileri. Şimdi salya sümük ağlaşıyor.

      Sil
  6. Hastalık bu başka bir şey değil. Dün bir video izledim. Akp'ye oy veren, destekleyen bir teyze hayır diyeceğini söylüyor. "ülke tek bir kişinin eline verilmez" falan diyor. Hayır oyu vereceğini tekrar tekrar söylüyor. Genel seçimde yine akp'ye oy vereceğini söylüyor fakat ondan öncesi, feto ile ben kanka değildim diyor (etrafında laf atan insanlara karşı). İlk başta helal olsun demiştim ama şimdi düşünüyorum da yahu madem yaptıklarını biliyorsun ne demeye hala destekliyorsun? Hastalık cidden hastalık.
    video bu izlemek isterseniz: http://t24.com.tr/video/2019da-yine-ak-partiye-oy-veririm-ama-tek-adami-ben-getirip-basa-koyamam,6408

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kadar lafı ettiyse belki korkudan yine akp'ye oy vereceğim demiştir.:)))Ya da dediğin hastalığın ismi bile var: Stockholm sendromü. Daha ağır türü: Hibristofilya.
      Link için teşekkürler Utku'cuğum. Bakacağım. Bakayım hangisi Stockholm sendromü mü, hibristofilya hastası mı?

      Sil
    2. videoyu baştan sona doğru izledim..kadın bir yandan tek adama karşıyım diyo,öte yandan 2019,da gene oy veririm diyo..:)) bi acayip durum.. :)

      Sil
    3. Hibristofilya hastası:)) Günde beş posta dayak yer, "Kocamdır döver de, sever de" der o tiplerden.:))

      Sil
  7. Şu hafta bir Hayırlısıyla biteydi. Bari bir ufak nefes alaydık arada.

    Ben bilmem şarkımı isterim, akşama kadar vaktin var haberin olsun. Şöyle güzel eski filmler tadında bir şey istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy, canımsınnnn....sen istersin de olmaz mı? Tamam henüz pazartesi bitmedi hemen işe koyulayım:))

      Sil
  8. aa tüh okuyamamıştım:( neyse olsun canım! Bir daha yaparız:)) Diğer konuya gelince canınızı sıkmayın diyeceğim ama tabi mümkün olmuyor. Ben artık sinirden haber okuyamıyorum. O dediğiniz tiplerle zaten konuşup, anlaşamazsınız. O kör cahiller ve yalakalar yüzünden ülkenin halini gördükçe vallahi kahroluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet mimler kolay ama arkadaşlarımın değerli yorumları da silindi:( çok üzüldüm. :( Maalesef öyle, beni ençok sinirlendiren bu önce ülkenin içine eden sonra da ağlayan zırlayanlar.

      Sil
  9. geçmiş olsun, ben de tam yazınızı okudum yorum yapacaktım ki gitmiş yazı, olsun giden yazı olsun üzülmeyin..:) sinirinizi bozan konuda çok haklısınız tabi ama elden ne gelir..:( sevgiler, güzel haftalar dilerim..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de kusura bakma Eren'ciğim, elden bir şey gelmiyor hakikaten, en azından zırlamasın bir de salak.
      Benden sevgiler canım, güzel haftalar. :)

      Sil
  10. Ah Müjde'm, sayfayı göremeyince panik yaptım. Geçmiş olsun canım. İnanır mısın ben hiçbir şey yazamıyorumartık. O kadar gerginim ki anlatamam. Dilerim bu süreçten zaferle çıkacarız. Konuşmaların kalitesi iyice düştü, dayanılır gibi değil artık. Sürekli dua ediyorum. Adadım da inşallah okumayı nasip eder Allah.
    O zırlayanlar histeri nöbeti geçiriyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler ablacığım, hakikaten çok gerildik, ne cehennemlik olduğumuz kaldı, ne terörist, ne kafir! Allah dualarını kabul etsin canımcım, Aminnnnnnnnnnnn....

      Sil
  11. Müjde Hanım, üzel günler görme ümidiyle diyorum,üzülmeyi haketmiyoruz, doğruyu yanlışı anlatmaya çalışıyoruz, bizim burada adamın teki böbreğini satmış, hastanede, halen daha ben memnunum diyor, böyle bir akla ne diyeceksiniz!!! Bunun dışında ben de eksiklerimizi farkediyorum, ama ne yazık ki bizlerin en büyük eksiği; fazla iyi niyetli ve dürüst olmak!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cığım aaaa! Resmen Stockholm sendromü bu yukarıda yazdım hatta. Hastalık gerçekten. Taciz kurbanlarında çok rastlanır. Allah akıl fikir versin. İyi niyetli ve dürüstler, dini imanı para,dolar olanlara karşı mücadele ediyoruz.

      Sil
  12. Sıkma canını Müjde abla... Giden yayın olsun... İnşallah bugünlerde geçecek, umudumu kaybetmek istemiyorum... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah öyle olur canım, az önce kapımıza iki türbanlı kız geldi, zorunlu bir anket yapıyorlarmış doğum yerim, yılı, buraya hangi şehirden geldiğimi, son bitirdiğim okulu filan sordular. Birkaç kez daha geleceklermiş. Katılmak zorunluymuş. Ben de

      "vatandaşı fişliyor musunuz?" dedim.

      Yok filan dediler ama pek yemedim....:(
      Naziler böyle böyle önce herkesin kapısına yıldız koymuşlardı, sonra yıldız olanları topladılar, sonrası malum. Ama şimdi utançlarından ölüyorlar yaptıklarına...

      Sevgiler..

      Sil
  13. Izmir mitingine asla inanmiyorum .toplamadır onlar....yüzsüzler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten oradan buradan bedava otobüslerle topluyorlar...

      Sil
  14. İzmir mitingin de getirilen araba konvoylarının haddi hesabı yok zaten 5.000 civarın da otobüsle halkımızı taşıyacağız 435.000 vatandaşımızı davet ettik hepsi olumlu cevap verdi diye açıkladı AK Parti İzmir İl Başkanı Bülent Delican her yerden destek gelen polis sayısı, devlet dairelerine giden mecburui katılım bildirileri o meydan böyle doldu işte..............
    18 maddeyi anlatacağız deyip sadece 18 madde kelimesini anıp hiç açmıyorlar konuyu varsa yoksa çamur at................
    Para fakirin cebine gireceğine işte böyle harcanıyor sat vatan toprağını seçimler de ye oh ne güzel.
    Canım geçmiş olsun pazar gününü söverek geçirdim onun etkisiyle döşendim:)
    Hayırlı sonuçlarla çıkalım inş. ortalık kötü olacak diye tehdit ediyorlar da suçlu kim olacak herkes biliyor işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vatandaştan çok polis gelir:)dediğin gibi zorla memurları filan getiriyorlar. Yıllardır 'kandırıldım' deyip de aniden 'kimse kandırmadı' diyen birini başkan yapmak isteyen en hafifinden zeka özürlüdür.
      Çok teşekkürler canım, aminnnn inşallah hayır çıkacak.

      Sil
  15. İzmir mitingi otobüs otobüs toplama. Biri yazmıştı Twitter`da otobüs plakalarını. İzmir`e özellikle gıcıklar. Miting ayrı rezalet, sonrası ayrı. Bıraktıkları çöp, Türk bayrakları yerlerde. İçler acısı. Neyi konuşuyoruz bilmiyorum, hala şaşırdığımıza şaşırıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Osmanlı'nın son döneminde, 4 yanımız işgal altındayken, sarıklı, sakallılar ve padişah yalakaları

      "Kahrolsun Mustafa Kemal paşa, kahrolsun Kuvayı milliye, Yunan'a, İngiliz'e karşı gelmek padişahımıza karşı gelmektir"

      diyordu. O tarihteki gazetelerde hepsi duruyor arşivlerde (Tabii eski Arapça harfli ama tercümeleri de mevcut). İşte İzmir'e gıcık olanlar, hayırcılara gıcık olanlar, hala kafasına sarık, üzerine kaftan giyenler bunların torunları. O zaman da Atatürk'e düşmandılar, şimdi de düşmanlar.

      Sil
  16. Pişman olmuşlarsa hatanın neresinden dönülse kardır diyecektim fakat üzüldükleri şey farklıysa Allah ıslah etsin. Valla pazarı gerçekten merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ama yapacağını yaptı şimdi anası için, kendisi için korkuyor. Senin, benim için değil. Zaten herkes kendisini düşündüğünden bu hale geldik.
      Ben gözlemci kartımı aldım, 60'ımdayım ama üşenmedim, sabah o saatte kalkılır mı? demeyeceğim bütün gün sandığın başından ayrılmayacağım. Hayırlısı olur inşallah.

      Sil
  17. Üzülmeyin diyemiyorum. Ne yorum yapacagimi da bilemiyorum. Birkaç gün sonra olabilecekler beni kaygilandiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah üzülmeyiz Derya'cığım, ben gözlemci kartımı aldım, en azından kendi sandığımdan çıkan sonucu bloğumda paylaşırım eve gelir gelmez.
      Uzun yıllar önce, Üsküdar'da Burhan Felek lisesinde yine sandıkta görevliydim, kendi sandığımdan da, tüm Türkiye genelinde de sevinmiştik. (Özal vardı o zaman, ama kaybetti, shp kazanmıştı) o yıldan sonra ilk kez pazar günü yine sandıkta görevliyim inşallah yine sevinerek gelirim:))) iyi düşünelim iyi olsun.

      Sil