29 Nisan 2017 Cumartesi

ÜLKECE PSİKİYATRİSTLİK VAKAYIZ



Bebekliğimi hariç tutarsam,  AKP gelene kadar, tam 18 başbakan gördüm. Süleyman Demirel, Bülent Ecevit, Erbakan, Çiller, Yılmaz ve diğerleri. O zamanlar da hayat pahalılığı, geçim sıkıntısı yok değildi, vardı. Arada mahallenin delisi filan tipler olurdu. Ama ülkenin yarısı yarısından nefret eder halde değildi.

Onbeş yıl içinde ülkenin yarısını Sigmund Freud mezardan kalkıp, gelse, tedavi edemeyecek tiplerle doldurmayı nasıl başardınız?

Ülkenin yarısını tedavi edecek uzman psikiyatrist bence doğmadı. Psikoterapi, nöroterapi, elektroŞOK, zihinsel rehabilitasyon, mikrouyarım tedavisi, manyetik uyarım tedavisi, ilaç tedavisi, alayını üstüste uygulasalar belki, anca düzelirler.

Psikiyatrisler  şu alttaki fotoğraflar ve vakaları analiz edebilir mi acaba?



kabe de ismailağa kavga ile ilgili görsel sonucu



 (Hz. Muhammed'e akp'li kimlik çıkarttı)




Fotoğraftakilerin kim olduğunu bilmiyorum.
ama sanırım AKP'li birileri...



piyaniste kelepçe ile ilgili görsel sonucu


yandaş medyada kavga ile ilgili görsel sonucu


yandaş medyada kavga ile ilgili görsel sonucu

Marx, "din, halkların afyonudur" ve aklın gözü "Din, filan kabile, falan kabileye nazaran ticari, siyasi, toplumsal ve cinsel menfaatler sağlasın diye  icat edilmiştir" derken haksız mı? (Tam cümlesi aklımda kalmadı, üç aşağı - beş yukarı böyle bir şeydi). Şu da var: Bunlar böyle birbirlerini yemeseler, hepsinin gayet mümin/ mümine, dindar olduklarına inanmaya devam edeceğiz. Allah'tan Kabe'de bile birbirlerine giriyorlar da, birilerinin gözü açılıyor. Varsa yoksa para, menfaat, rant, çıkar.  Din mi? Adnan Hoca ve kedicikleri ne kadar dindarsa, bunlar da o kadar dindar.

Ama bu birbirini yiyen 'dinciler' e sorarsanız, hepsinin ortak noktası, ortak düşmanı laikliktir. Onlara göre laiklik/sekülarizm kötüdür . Laiklik olursa bir ülkede bu kadar din tüccarı / din menfaatçisi, bu kadar cemaat, bu kadar tarikat yetişir mi? Yetişse de barınabilir mi? Orduyu, polisi, eğitimi, camileri, medyayı ele geçirebilir mi? Laiklik olmasın ki, yüzlerce dini cemaat türesin. Biri bitsin, öteki gelsin. Fetoş gitsin, Gö..ş gelsin. Pazartesi günü "Fettullah hoca efendi hazretleri" deyip, kıçını yalayanlar, Salı günü kendilerinden başka herkesi "Fetoşşçu ilan etsin". Bu da 'yeni Türkiye' oluyormuş.


Hala anlamayanlara Saftirik Town kasabası - naçizane çizgi hikayem tavsiye ederim. :)


26 yorum:

  1. Kimlik olayı baya ilginçmiş. Daha duymadığım neler var acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendini "g.. kılı olmaya layık gören hasta bireyler türedi diyeceğim ama duymuşsundur. Videosu bile var. :(

      Sil
  2. Freud, Adler VE Jung birleşse, yine toplayamaz bu kafayı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikli toplayamaz Emre'ciğim. Hastalarla yaşaya yaşaya bizim de ruh sağlığımızı bozuyorlar. :(

      Sil
  3. Adamlar ne zekiymiş öyle, 100 yıl düşünsem Peygamberimize kimlik kartı çıkartmak aklıma gelmezdi. Pes diyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah CC diye facebook sayfası bile gördüm Zülal'ciğim, hala var mı bilmiyorum, pes ki pes...

      Sil
  4. Topluca delirmek bu olsa gerek.Ad kavmine benzediler iyice. Peygamberimize kimlik çıkarttıklarına göre limiti iyice zorlamışlar. Kabe'ye saygı da kalmamış. Ah Müjde'm ah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın ablacığım, bunların Kabe'ye gitmeleri şov, ha günahlarını affetirmek için gidiyorlarsa, Allah onca günahı bir Kabe'ye gittiler diye affedecek mi? Bir gün sonra 1 Mayıs'ta Balyoz kumpas kurbanı albay Murat Denizalp'ın ölüm yıldönümü var:( adamcağızın cenazesindeki fotolar gözümün önünden gitmiyor, ağlayan annesi, babası, ağlayan minik çocukları, eşi..
      Çok üzgünüm...

      Sil
  5. Allah rahmet eylesin canım. Bakalım 1 Mayıs için nasıl önlemler alacaklar?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn....sahi yarın 1 Mayıs....:( inşallah kötü bir şey olmaz..

      Sil
  6. şu ak ocaklar :( yeni duydum..google baktım ama hep sosyal medyada boy göstermişler,resmi olarak var mı onu pek göremedim..üstelik bellerinde silahlarla..yazık,ülkem ne hale gelmiş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ilk kez duyuyorum, ülkü ocaklarından kopyalamışlar demek. Mahalle kabadayısı tiplerin iktidarı...

      Sil
  7. aklıma gelmişken şunuda söyleyeyim..gerçi yeri değil ama dediğiniz gibi birilieri bizi,milletçe psikiyatrik vaka hale getirirken,onlarda bundan fırsat bulup zenginliklerine zenginlik katıyorlar..bakın dün tele1,de izlemiştim..33 milyona alınan bir arsa,istanbul beldeyiseine 337 milyona satılmış.. ( http://www.sozcu.com.tr/2017/ekonomi/337-milyon-liralik-piyango-1717758/ ) .. 30 milyon nire 337 milyon nire? Yani,işte bu tipler milleti psikiyatrik vaka haline getirirken,bu şekillerde köşeyi dönüyorlar..siyasal iktidara yakın şakşakçılarında ailecek ihale zengini olmakta bunlara dahil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki, öyle karun gibi oldular zaten bunlar "aaa cambaza bak" diyerek bizi çeşit çeşit suni gündemlerle oyalıyorlar. Kah Erol Evgin, kah Müjdat Gezen, kah laiklik, kah öleli neredeyse 80 yıl olacak ülkenin kurucusuna bir hakaret ederek milleti oyalıyorlar. O arada yazdığın işleri yapıyorlar. Müteahhitler, ihale peşinde koşanlar, market zinciri sahipleri vs. bunlar zengin oluyor, zengin oldukça akp'yi baş tacı yapıyorlar. Yoksulu da 'din, ezan, türban" diyerek oyalıyor. Sanki akp'den önce minarelerden SİNATRA çalınıyordu beş vakit....

      Sil
  8. Hıhh abla bak katılıyorum sonuna kadar.46 lık olmayan oy kullanamıyor artık.Çıldırdık ve bu herkese ceza-i ehliyete sahipmisiz gibi normal geliyor.Komple hepsi hortlasa yinede iflah olmaz bu millet...Allah sonumuzu hayir etsin insallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 46 lık olmayan oy kullanamıyor derken 46 doğumlu mu? Anlamadım??? İLk kez duyuyorum bu dediğini canım.
      Ay aminnnnn...aminnnn. İnşallah canım.

      Şöyle çocukluğumun huzurlu Türkiye'si burnumda tütüyor.
      Akşamları konu, komşuya gidip çay içmeler, (izdivaç rezaleti yoktu), akşam gezmesine bile can korkusu, bomba korkusu olmadan çıkılırdı hatta 86 yılıydı, akşam gezmeye çıktık, ben, rahmetli annem, komşumuzun kızı, onun annesi, apt. kapıcısının iki kızı ve anneleri. Onların da kedisi vardı, kedi de baktı ki, karanlıkta yürüyüş yapıyoruz bizimle yürüyüş yaptı onca yolu bizimle geldi. Adını da hatırladım Yumak...o zaman da sorunlar vardı ama böyle bir kesim, bir kesimi kafir ilan edip, düşman olmamıştı asla. Bir sürü parti vardı, hiçbiri diğerine düşman değildi.

      Sil
    2. Psikiyatrik olarak raporlu olanlara 46 lık denir ablacım 😄 ruhsal bozukluk.valla eskiler ne kadar da güzeldi huzur vardı en azından.Güven vardi komsuluk vardı.Yine olur insallah 😘💕

      Sil
    3. Aaa:)))bilmiyordum valla, e, sayende öğrenmiş oldum canım. Ne demişler bilmemek ayıp değil, öğrenmemek ayıp. :))İnşallah yine olur, eski komşularımı da, komşulukları da çok özlüyorum:((( ♥♥

      Sil
  9. Sevgili Müjde bilirsin, her ülkede "Eğitim Planlaması" yapılır, hangi mesleklere daha çok ihtiyaç varsa üniversitelerde o bölümler açılır. Birkaç yıl önce yazdığım bir yazıda psikiyatrist ve psikologlara gelecekte çok ihtiyaç olacak demiştim. Oysa hiç ihtiyaç olmayan alanlarda bölümler açılıyor. Diplomalı işsizler de giderek çoğalıyor.Felsefeciler, Sosyal hizmet uzmanları yok denecek kadar az. İlahiyatçılar ihtiyaçtan fazla.
    Eğitim planlamacıları ne yapıyorlar acaba?
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten psikoloğa, psikiyatriste çok ihtiyacımız var, hepimizi delirttiler. Bir dolu insan kaçmış İngiltere'ye, Amerika'ya, işsizlik zaten felaket:( 4 milyon Suriyeli olunca işsizlik daha da artacak. O kadar ilahiyatçı neye yarayacak acaba? Rezalet valla..eğitim planlamacıları dediklerin onun, bunun akrabası, eşi dostu akp'li lise, belki ilkokul mezunu kişilerdir...araştırmak lazım.
      Sevgiler..

      Sil
  10. Vallahi Müjdecim hangi kuyudan su içiyorlarsa ben de mi içsem diye düşünüyorum artık, çıldırma raddesindeyim aklıma mukayyet olayım diye boğuşmaktansa oooh saldım çayıra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son cümlenle sesli sesli güldürdün beni Handan'cığım:)))Allah da seni güldürsün. Bunların kuyusu 'din, maşallah, türban, mağduruz, ezan, bismillah" kuyusu. Adnan Hoca ve kediciklerinin bir başka versiyonular.

      Sil
  11. Ülkemizde psikiyatrik sorunlarım giderek arttığını düşünüyorum ben de :( Tedavi yöntemi olarak da sadece ilaç çok yetersiz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma:( Daha bugün Adana'da biri, cinnet geçirmiş aileden biri çocuk 5 kişiyi öldürmüş. Daha bugün...:(

      Sil
  12. ay neler var neler daha hele o tarikatın Kabe'de birbirlerine girmeleri çok isabet olmuş Atatürk'ün dedikleri bire bir çıkıyor gerçekten ama millet bir türlü bunları gerçek yüzünü göremiyor ya ona yanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Atatürk ta o zamandan tarikatlar, şeyhler, şıhlar, hocalar velhasıl ne kadar dinden nemalanan varsa ne halt olduklarını biliyormuş. Gelecekte ülkeyi bunlardan korumak istemiş. İşte laik ülkeler nasıl? Dinci ülkeler nasıl? Görebilmek için akıl lazım Audrey'ciğim. Dinciler akla düşmandır.

      Sil