20 Mayıs 2017 Cumartesi

ATATÜRKÇÜ, LAİK ÖZERK BÖLGEMİ İSTİYORUM

Şaka yapmıyorum arkadaşlar. Şu andan itibaren ülkemizde Atatürk'çü, laik kesimin özerkliğini istemesinin zamanı gelmiştir.

Diğer kesim kendisine Tayyibistan' mı der? (ki, bence en uygunu),Yeni Osmanlı mı der? Ne isim koyacakları umurumda değil. AKP'liler kendi özerk bölgelerinde, kendi davet ettikleri Suriyelilerle birlikte yaşasınlar. Kürtler de Kürdistan kursun umurumda değil. Yeter ki, orada tek Mehmetçik ölmesin.

Bizler, Atatürkçü, laik özerk bölgemizde

AKP'li - Fettoşçu,
cübbeli - cübbesiz tarikatlar,
Adnan hocalı kedicikler,
Kürt bölücüler,pkk'lılar
Atatürk düşmanları, 23 Nisan, 19 Mayıs, 29 Ekim'e alerjisi olanlar
Suriyeliler

olmadan, özgürce yaşayalım.


Şu saray soytarısı, ibişlerle  birlikte yaşamak istemiyorum.
Üçe bölünsün Türkiye.
Laikler - Tayyipçiler - Kürtler


Sözcü'ye yapılandan sonra, bu ülkede Atatürkçü, laik, muhalif  vatandaşların can güvenliği kalmamıştır. Ülkenin yarısı Atatürk'ten nefret ediyor madem, o yarısı kendi bölgesinde otursun; biz de kendi bölgemizde. Biz de rahat, onlar da rahat.

Sadece can güvenliği de değil, Ankara'nın, İstanbul'un en iyi üniversitelerinin hukuk bölümünü bitirmiş pırıl pırıl öğrencisiniz, AKP'li olmadığınız için 'hakim' yapılmazsınız. Öğretmensiniz AKP'li olmadığınız için atanmazsınız. (Mülakatta kaybettirirler). Zaten hepiniz fişlendiniz.


İnsanların başına bir iş geleceğinden korkmadan başı açık, şortlu, mini etekle dolaşabildiği, Ramazan'da korkmadan su içebildiği, dans ettiği, şarkı söylediği, yılbaşını kutladığı, çam süslediği, "şu tiviti attım başıma bir iş gelir mi?", "Şunu paylaştım içeri alırlar mı?"; diyerek, ömür boyu korka korka yaşamayacağı özerk Atatürkçü, laik özerk bölgemizi istemenin zamanı geldi de geçiyor.

Tüm Atatürkçü, laik partilere sesleniyorum: İş işten geçmeden önerimi destekleyin ve önayak olun. Yoksa SÖZCÜ'den sonra sıra CHP'ye, ODAdtv'ye, ekşi sözlük'e, bloglara, facebook ve twitter kullanıcılarına gelecek. Bahane hazır: Fetöcü olmak. Tayyip karşıtı olmak.

Bakın, çok ciddiyim, durum da ciddi. Parası, pulu olan laikler, gayri Müslimler çoktan ülkeyi terketti. İngiltere, Amerika, Almanya'ya gidiyorlar. İnanmayan araştırsın.


Not: Change.org'da kampanya başlatacaktım. Ama tam bitirdim, kaydet derken 'error' yazdı. Olmadı. :(

9 yorum:

  1. sonumuz hayırlı değil gibi..21 mayıstan sonra zaten yarı baskanlık sistemi geliyo..büyük ihtimalle eyalet sistemleri devreye girecek ve bu yolla özerklik elde edilecek gibi..tahminimde yanılmıyorsam,2 parti hariç diğer tüm partiler lağvedilecek..yani kapatılacak..chp,de bunlardan biri olabilir..

    abd,deki gibi demokrat parti ve cumhuriyetçi parti diye 2 yeni parti oluşturulacak ve diğer partilerin hepsi kapatılacak..eyalet sistemi ve özerklik bu şekilde elde edilecek..

    tabii benimki sadece tahmin..ama olmayacak bişeyde değil..sözcüye fetöcü damgası yapıştırıldığına göre neden olmasın ki diye düşünüyom?

    Adnan hoca ve kedicikleri :) dedinizde zaman zaman kendi televizyon kanllarında (A9) rastlıyom onlara..yakışıklı erkekler,huri gibi kızlar çıkıyo kanala,müslümanlığın tanımını yapıyolar.. :)) Tayyip erdoğana "Tayyip hocam" diye hitap ediyolar..Onu öve öve bitiremiyolar.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, zaten hatırlarsan. Hani google'da Tayyip- Barzani- Diyarbakır yazıp tıklayınca boy boy fotoğrafları ve haberleri geliyor. Videoları da mevcut. Bir elinde Barzani, diğer elinde İbrahim Tatlıses, bir yanında Şiwan Perver poz veren Tayyip, BOP eş başkanıyım, Diyarbakır bir yıldız olacak diyen Tayyip. Diyarbakır nasıl 'yıldız' olacak? Kürdistan eyaleti kurulursa oranın başkenti olarak yıldız olacak. Yani Tayyip'in gönlünde yatan da BOP eş başkanı olarak Kürdistan'ı kurdurmak. Artık umurumda değil, önemli olan biz Atatürkçü, laiklere de özerklik verilmesi. 7/ 24 Atatürk'e, annesine küfredenlerle aynı havayı solumaktan kurtulalım. Vakit, Akit gibi gazetelerin olmadığı bir dünyamız olsun.

      Ben onların tv kanalını kaydetmedim, bir kez youtube'da merak edip bakmıştım o zaman çarşaflı ama makyajlıydılar.:))))

      Sil
  2. Çok doğru, gidişat cidden kötü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kötü olduğu için bizler yukarıda saydıklarımla yolumuzu ayırmalıyız. Boşanalım yani, bunlarla birlikte yaşanmaz artık.

      Sil
  3. İzmiri ve Egeyi ayırsınlar işte biz oraya geçelim :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Referandumda HAYIR çıkan her yeri ayırsınlar Audrey'cim. Ankara HAYIR, İstanbul HAYIR, İzmir HAYIR. Ankara'yı da ikiye bölmek şart, ortadan eski Berlin duvarı gibi duvar öreriz artık. Kızılay'ın Keçiören tarafı Tayyipgiller, Çankaya tarafı laikler olur.

      Sil
  4. ChP, kaldı mı ki? ben en az diğerlerini eleştirdiğim kadar şu an CHP'nin başında olanı da eleştiriyorum , nasıl bir utanmazlıktır , nasıl bir koltuk sevdasıdır ... Çıkarttıkları Cumhurbaşkanı adayı vardı bir zamanların , başa onu getirmeyi süşünenler mi, Bir önceki cumhurbaşkanı gelsin diyeni mi , ne hale getirdi bizi, bir an önce kendini toplaalı CHP , yoksa ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sorma, ben de çok kızıyorum chp'ye, ama ondan başka geniş tabanlı bir muhalefet partisi de kalmadı. mhp bitti. Öteki partileri hiç saymıyorum bile. En değer verdiğim Osman Pamukoğlu'dur. Onu da kimse tanımıyor çünkü mahsus tv'lere çıkartmıyorlar:( Meral Akşener'i beğeniyorum. chp'nin Ekmelettin salaklığını da unutmuyor onu meğerse Bahçeli denen pislik önermiş chp'ye yeni okudum!!!!

      Sil