21 Mayıs 2017 Pazar

SEN YİNE SENSİN


Altını kirlettiği için üvey çocuğunu döverek öldüren kadın. Hep yazıyorum, çiziyorum:Din başka şey, insanlık başka şey. Önce insan olacaksın, insan olamadıktan sonra bir değil, beş dinin olsa ne fayda? Zannediyorlar ki, örtündüm çok iyi insan oldum, kapandım artık ben harikayım. Yok o kadar kolay değil. Örtünsen de, kapansan da sen yine sensin. Kapanmak seni daha iyi bir insan yapmaya yetmez. Daha ahlaklı bir insan yapmaya yetmez. Hırsızsan yine hırsızsın, sadece başı kapalı bir hırsızsın. 

Ben bunlarla dolu bir mahallede oturuyorum. Altı ayda bir sevgili değiştiren kapalıları gördüm. Daha 13'ünde evli adama kaçanı gördüm. (Babası Atatürk düşmanıydı, bizim apartmanın bahçesinde kediler için koyduğum suları dökerdi, Allah insanı böyle rezil eder; rezil olunca taşındı gitti.), bizzat kapalı olan bir komşum "Müjde teyze, kapalılar neler yapıyorlar bilsen" derdi. :))) "Neler yapıyorlar?" derdim. "Ooooo neler yapmıyorlar ki"...diye cevap verdi. Gerisini merak etmedim. Konuyu değiştirdim. Yani diyeceğim: Ülke dincilerin elinde işte böyle yozlaşmış bir hale geldi. Eskiden kimse kimseyi görüntüsüyle aldatmazdı. Yeni Türkiye dedikleri  içi boşaltılmış,  ucube din anlayışı oldu. 

10 yorum:

  1. evt,haberi gördüm..gerçekten yazık,halimiz içler acısı.."şeytan ayrıntıda gizlidir",denir ya o mesele..şeytan öyle türbanlıymış,dindarmış dinlemiyo maalesef..insanın nefsine girdimi artık kurtulması sadece Allah'a kalmış..Atatürk düşmanları da bunlara dahil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeytan dediğimiz şey insanın ta kendisi bence. Ben öyle düşünüyorum. İnsan 'ben şeytanım' demektense, görünmeyen bir varlığa suçu atıyor. Çünkü daima suçu başkasına atmak daha kolaydır.

      Sil
  2. din başka ahlak ve utanma duygusu bambaşka ki bunlarda yani çoğunda o yok işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çoğunda yok, olsa öleli neredeyse 80 yıl olmuş Atatürk'e, anasına küfredip durmazlar. Olmadığı için de kumaşla, takkeyle, tesbihle aldatmaya çalışıyorlar.

      Sil
  3. Ben, bir zamanlar kapalıydım.. Evet ben kapalıydım. Çünkü küçük bir ilçede okuyordum ve kalacağım pek yurt yoktu. Olan da cemaatti. Yok FETÖ cemaati değil, Hacı Hasan Efendi cemaati idi. (Kayseri-Yahyalı). Ve o yurt, başı açık, pantolon, mini-midi etek giymeye izin vermiyordu. Mecburen 1 yıl dayandım. Sonrasında tabi başımı açıp kıyafetimi de değiştirdiğim için çok yadırgandım, eleştirildim. Cehenneme gideceksin sen günah niye açtın da dediler. Ben olduğum gibiyim zorla yapamam sana ne ya? Hoş abim de dövdü sonrasında. (Abim pişman olmuş sonradan itiraf etti. Birşeye sinirlenip hıncını benden almış)
    Demek istediğim, görüntü (açık-kapalı) her şey boş.. Önemli olan insan olmakta.
    Köye gittiğimde komşular artık ne zaman kapanacağımı soruyor. Cehenneme kadar yolum var kapanırım elbet bir gün diyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, kıyamam canım yaaa:((((cemaatlerin, tarikatların eline düşüp de, bir de abi dayağı:(((Allah'tan ki akıllı, sağduyulu bir kızsın, görüntünün boş olduğunu, önemli olanın kalp görüntüsü olduğunu biliyorsun. Komşular acaba aç bir kediye yemek vermekten geçtim bir kap su veriyorlar mı? Ya da tiksinmeden uyuz bir köpeğe yiyecek sunuyorlar mı? Seni yadırgayana gelene dek.....

      Sil
  4. ya aslında görüntü ile insanlık kıyaslaması niye yaptırıyorlar bize , işte geldiğimiz son nokta ... İnsanlar o kadar çok önem veriyor ki , kafan açıksa efenim namus elden gidiyor , bana da sıkça sorulan sorulardan biriydi , yeni evlendiğimde , ne zama kapanacaksın? ne alakaysa , ?yazık , haber için tek şey söyleyebiliyorum , yazık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen o hale getirdiler. Kafan açıksa namussuz, dinsiz, imansız, pantolon giyen fahişe!!!!Cehalet böyle bir şey. Görüntüyle, bir metre kumaşla namuslu ya da namussuz olacaklarını sanıyorlar. Yazık gerçekten...

      Sil
  5. Ah arkadaşım çok yoruldum...
    Ahhh o çocuklara kıyamam kapalı-açık farettmiyor tabii ki iyi-kötü gerçek anneler var o kadar.
    Gerçek kötü annelerden bile,nasıl koruruz bu sabıları,
    bilemiyorum ki yetişemiyoruz ki,gittikçe kuluçka makinesi gibi doğurup doğurup ziyan ediyorlar...Yavruları...
    Sen hayvandan bahsediyosun,kendi doğurduğuna bile sorumluluk hisetmeyenler o kadar çok ki...
    Kapalı-açık artık umurumda değiller ancak haklısın o örtünün atına gerçek yüzlerini sakladıklarından da eminiz.
    Kahretsin ne yazık ki.
    Sevgilerimle canısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yoruldum Merih'im, bizler sokaktaki hayvanlara bile su, mama, bir şeyler yapmaya çırpınıyoruz, bunlardaki acımasızlığı benim aklım almıyor. Dediğin gibi kendi doğurduğunu da çöpe atıyor.
      Sevgilerimle canımcım.

      Sil