5 Mayıs 2017 Cuma

TİYATRO OYNUYORSUNUZ

TOPBAŞ fetö  tahliye edildi ile ilgili görsel sonucu

Kadir Topbaş'ın Fetöcü yeğenini salıyorsunuz ama Atatürkçü olduğu için, Tayyip'i ve AKP'yi desteklemediği için tam tersine eleştirdiği için  gücünüz Atilla Taş'a yetiyor. 

(Ha, bu arada kızı 'damat' olarak bunu çok aramış mı acaba? Hani merak ettim:)))))

hocaefendi'ye açık mektup ile ilgili görsel sonucu

Hocaefendisine övgüler yazıp, yardım isteyen, Bank Asya'dan kredi çekip yalı alan Rasim- Nagehan karı-kocasına dokunamıyorsunuz. Kendi kalemiyle yazdığı köşe yazısı/mektubun orijinali

25 yorum:

  1. Şu sahneyi izler misin Müjde Abla, Misak-ı Millî'nin kabulü. Akşam beni çok ağlattı. Bir yanda cep dolduran, kendi çıkarlarını vatandan üstün tutanlar; diğer yanda vatan için evladından bile vazgeçenler var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İzlerim tabii ki, Burcu'm, maalesef hep böyle olmuş, Mustafa Kemal'in Kağnısı olayı gibi, insanlar iki türlü kimi vatanını, bayrağını, kimi cüzdanını sever.

      Sil
  2. Haksızlığa, hukuksuzluğa, yalancılığa tahammül edemeyen yapılarımız derinden acı çekiyor, isyan ediyor. Daha iyiye gitmek varken giderek batıyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle arkadaşım, tahtarevalli gibi oldu ülkenin hali bir tarafında haksızlık,hukuksuzluk,yalancılık,hileciler oturuyor, karşı tarafta da bunlara isyan edenler. Sonu ne olacak bilemiyorum...

      Sil
  3. Zenginin parası fakirin çenesini yorarmış be Müjdem. Akşam haberlerde ben de izledim. Sinirden çıldırdım. Belediye başkanı çıkmış, “Yargıya intikal etmiş konularda asla konuşmam. Yargı ve adalet, buna güveniyorum. Adaletin herkese eşit mesafede olduğunu biliyorum” dedi.. Ne denir ki..Ne söylesek tesirsiz kalıyor maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, yargı, adalet!!!:))Ne kadar AKP'li varsa (isimleri- soyadları, çalıştıkları yerler yazıyor)hakim yapmışlar. Ülkenin ismini Tayyibistan olarak değiştirsinler bari....:(

      Sil
  4. İSYAAAAAAANNNNNNN..! Çanları bir gün çalacak,çalınacak hiç bir şey kalmayacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıllardır isyan ediyoruz Merih'm...:( isyan ettik, sokaklara çıktık, tencere, tava çaldık ama fayda etmedi bizim biber gazımız, silahımız yok. Güçlü olan her zaman isyan edeni bastırıyor:(

      Sil
  5. Selam Müjdecim ,herzaman büyük balık küçük balığı yutar bu lafım senin son yorumun için... kürkün varsa arkan sağlamsa kodesede girsen sadece misafir olarak kalır çıkarsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım, maksat milleti Fetö ile mücadele ediliyor diye uyutmak, öyle bir görüntü vermek. Dahası Fetöcü diyerek ne kadar muhalif Atatürkçü, laik, sesi çıkan insan varsa onları alıyorlar. Fetö'nün poposunu yalayanlar ortalarda geziyor.

      Sil
  6. Nezaman bitecek bu kabus be Müjde'cim, nezaman... :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıl diyeceğim ama bazı insanları öyle kandırmışlar ki, normal düşünme yetilerini kaybetmişler. Birkaç nesil sonra belki akıllanırlar. :(

      Sil
  7. Anneciğim böylelerine "yunmuş,arınmış"derdi mecaz anlamda Müjde'ciğim.Ne desek bunlar hep haklı cıkıyor kahretsin.Fıldır fıldır dönekten bir gün düşerler umut ediyordum....Sevgiler canım kardeşim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anneciğin ne güzel demiş, çok haklı. Umarım düşerler canım kardeşim, benden de sevgiler.

      Sil
  8. hatırlarsanız ben bi ara 33 milyonluk arsayı 370 milyona İBB,ye sattığı ile ilgili bi yorum bırakmıştım sayfanıza..inanın bunun böle olacağını tahmin ediyodum..yargı deseniz onların ellerinde..tevelliki onlarda "yargıya güveniyoruz!" demesi boşuna değilmiş :)

    Yeri gelmişken sağ taraftaki "takipçilerim"le ilgili bi yorum bırakmıştım ..onunla ilgili bi düzeltme yapayım..galiba gene eksik bilgi nedeniyle yanlış anlaşılma oldu :)) yorumda desiğiniz gibi ben öyle yanlış düşünmemiştim..:)
    zaten blogunuzdaki o "takipçilerim" kısmı,bildiğim kadarı ile sizi ilgilendiren bi durum değil..eğer sizi takip etmek isteyen bir kişi varsa,onlar buraya kendileri ekleyebiliyorlar..siz bu kısma bir şey yapamıyorsunuz,üstelik boş ve gereksiz blogları dahi kaldıramıyorsunuz..yani sizinle alakalı değil..
    .ben takipçi olarak ekleme yaptığım için acaba neden benim profilim gözükmüyodu diye düşünmüştüm...o nedenle yanlış anlamayın demiştim..tabii eksik bilgi verdiğimden dolayı da böyle karışıklık oluştu..:)) siz benim yazılarımın sizin "okuma llistesi"ne düştüğünü söylediğiniz için benim sizi takip ettiğimi anlamış oldum..:) böyleleikle bu şekilde sorunumuz da halledilmiş oldu. :)) kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırladım, maalesef yargıya güvenmeleri boşuna değil ne de olsa yargı dedikleri de kendi adamları. :(

      Ha önemli değil ya, o vesileyle bir kontrol etmiş oldum benim için iyi oldu, profili gözükmeyen daha doğrusu bir GÖLGE olarak gözükenler var, onların bir kısmı boş çıktı tıklayınca, isim yok, blog ismi yok. Onları sildim. (sanırım bloğunu kapatmış blogculardı)maalesef ben de yeni takip ettiğim bloglarda GÖLGE olarak gözüküyorum:( siz takibi bırakıp tekrar ekleyin demiştiniz ama henüz onu denemedim. Daha doğrusu denemekten korkuyorum olur da tam takibi bıraktığımda blog arkadaşım aaa Müjde teyze/abla beni takibi bırakmış derse diye:)))

      Teşekkürler size de kolay gelsin.

      Sil
  9. Ben de bu durumdan çok muzdaribim.Geçen müdür aradı dedi ki ayrılma ücretsiz izne.Dedim ne etik,ne liyakat var.Adamı olan,makam alıyor ve saygısız.Bu yapılanmada bulunmak istemiyorum dedim.Israr edemedi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıklar olsun. İlkokul terk, cahil kadınları belediyelerde müdür yapıyorlarmış. Sırf kocaları AKP'li diye. Bir tane vardı baldızını filan hepsine birer makam vermiş. Dediğin gibi liyakat, o makamı hak edecek eğitim, bilgi, kültür sıfır. Utanmasalar ilkokul terk karılarını, kızlarını sırf türban takıyor diye doçent filan yapacaklar.

      Sil
  10. Sağlık Bakanlığında yöneticileri sözleşmeli yaptılar.Antrenör,ev hanımı kim varsa arkası olan müdür oldu :)) Daha ne deyim ki ben :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kepazelik! Bak sen birebir tanık olmuşsun, tüm kurumlar böyle. İlkokul iki terk ev kadını müdür olduğu yeri iki yıla kalmaz batırır. :(( Böyle böyle her yerin içine edecekler. :(

      Sil
  11. Ellerini arsızca uzatmadıkları,her uygulamayı kendi menfaatk-leri doğrultusunda hiç gecikmeden uyguluyorlar. Ne hesapçı güruhmuş Müjde. Aklım almıyor içim dayanmıyor kardeşim. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi bir de aklına estiklerinin malına, mülküne çöküyorlar, işten atıyorlar böylece kendi eş, dostlarını yerleştiriyolar o yerlere, cumhuriyet tarihine kara bir leke olarak geçecekler. Torunları, çocukları utanmaları varsa utanacaklar. Sevgilerimle ablacım...

      Sil
  12. Referandum sonrası allah affetsin hocayı da kandırmışlara döner gibi olay. Olan yüzlerce masum insana ve bu gibi şarlatanlara hiç inanmamış bizlere olur gene.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle düşünüyorum, yüzlerce masum insan öldü ama bize anlattıkları senaryoya asla inanmıyorum.

      Sil