23 Temmuz 2017 Pazar

KARPUZ APARTMANI - 8. Bölüm


BİR ÖNCEKİ BÖLÜMDE, KAYNANASINDAN KURTULMAK İSTEYEN
GÜLSE,  BU YÜZDEN HAPSE GİRMİŞTİ. 😂


"Karakoldaaa aynaa var,
ayna vaaar...ah kaynanam
yaktın beni...."



"Sen niye düştün kız?"


"Şey, hayalet kılığına girip
kaynanamı korkutmaktan"


 

"ahahahaha...ilk
kez böyle bir suç şekli
duyuyorum. ":))))



Gülse, 'Karakolda Ayna Var' türküsü söylerken,
saat 10'a doğru uyanan Burak, 
eşinin evde olmadığını farketti.


"Gülse evde yok anne! Allah Allah!
markete mi gitti acaba?"


"Hayalet alıp götürmüş olmasın. 
Valla üzülme sana kız mı yok? 
Şööne ağızlım yüzlüm yimek yapmasını
 bilen bi gız bulurum sana. "



" Yok artık anneciğim. 
Ben karımı seviyorum. "



"Seveyon emme her gün, her gün lahmacun
 mu yenirmiş? Gocasına yimek yapmayan
 garı olur mu anasının glu gulusu? "



"Ben bahçeye çıkıp arayayım. Konu komşuya sorayım.
Annecim bir de ne olur benim yanımda sorun yok da,
başkalarının yanında glu gulusu demesen bana..
artık büyüdüm."



"Benim gözümde hala çocuksun
anasının glu gulusu hadi ara bakalım.

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu

Burak eşini aramaya gidince...



"Oh, yandan
inşallah bulamaz:)))))..."
gelin dedin gocasından önce galkar,
sofrayı hazırlar...."



"Eğer akşama kadar bulamazsa,
izdivaç programından glu guluma
münasip bi eş bulurum gari...
büle ağızlım yüzlüm yimek yapan..
dolma neyim saran..."


"Memur bey valla billa  kötü bir niyetim yoktu, sadece kaynanamı korkutmaya çalışıyordum. 155 Selahattin abiden sis makinası ve uzatma kablosu aldım."


" 155 Selo mu? 
Karpuz Apartmanı'ndaki 155 Selo mu?"



" Evet...ama onun bi suçu yok, valla niçin
aldığımı bilmiyor. Sakın onu da
gözaltına almayın.."



"Kızım daha önce söylesene 
Karpuz Apartmanı'nda 
oturduğunu. Serbestsin, gidebilirsin."



"Ay, sağolun, Allah razı olsun, 
çok teşekkür ederim yalnız
 ne olur eşimle, kaynanama hayaletin 
ben olduğumu söylemeyin. 
Söylemezsiniz değil mi?"


"Hmmm...bilmem ki. Kaynananın resmi var mı cep telefonunda?"


"Var..."

"Bir göster bakalım..."



"Hmmm. Söylersek kalbimiz kurusun."
😆😆😆

"Amirim niye serbest bıraktınız? Halkın huzurunu bozmaktan birkaç gün tutsaydık?"

"Sen yenisin bu karakolda bilmiyorsun o apartmanda oturan herkes zararsız delidir. Oradan biri gelirse hemen serbest bırakabilirsin yani..."

"Haaa...vay canına...zaten apartmanın isminden de belli.."

"Değil mi ya? Karpuz diye apartman ismi mi olur? Bize de eğlence oluyor."


"Gülse? Az kalsın polise kayıp 
ihbarında bulunacaktım? Neredeydin?"


"Hayatım, bahçede hayaleti görünce aşağı indim, polislere yardımcı oldum şahitlik ettim karakolda. İfademi verdim geldim. Uzun sürdü Ama hayalet kaçmış ehm..."


"Abovvv...gaçmış mı? Hep o Şaziment'in
paşa babasının yüzünden, yazık hayalete..."


"Anneciğim şimdi hayalet kaçmış ya, yine gelebilir yani, hani tedirgin olup, Mudurnu'ya dönmek isterseniz hiç kırılmayız...yani en azından yakalanana kadar..."

" O hayaletin derdi Şaziment'le 
benim gibi gocagarıyı n'apsın?
Yoğsam siz beni istemeyo musunuz?
Gideyim ben, toplim bavulumu"


"Yok annecim, aaaa! Öyle demek istemedim.
Hemen de alınıyorsunuz."

"Yok annecim, öyle şey olur mu?
aşkolsun..."
"Hmmmm....."



"Tunç, sorma öyle bir şey oldu ki, 
Arzu artık beni hiç affetmez."



"N'oldu ki doktor? Bu sefer de yanlışlıkla 
'Ben maçoyum' tişörtü mü giydin?"


" Yok abicim, eski sevgilim Hale geldi, ev sahibi kovmuş, bende kalmak istedi, tam o sırada Arzu merdivenlerden inmez mi?
Ben de Hale'nin hizmetçi olduğunu söyledim. Ama gerçek ortaya çıktı."


"OHA! Oğlum bu sefer işin çok zor. Bak ne diyeceğim? En kırmızısından bir buket gül yaptır, kapısına git özür dile, hiçbir kadın kırmızı güllere hayır diyemez. "

"Sahi mi?"

"Tabii o'lm. Kadınlar romantiktir. Bizim gibi odun değildir.":)))


çelik kapı ile ilgili görsel sonucu


ZRRRRRR!
man hand giving red roses ile ilgili görsel sonucu




"Git bu gülleri hizmetçi diye yutturduğun eski sevgiline ver!"



"Ah! Arzu! Affet beni n'olurrrr....Arzuuuu!"

"Biraz burnu sürtsün."


"Aferim kızım iyi yaptın, 
şimdi biraz da kıskandıralım mesela senin 
155 Selahattin ile nişanlanacağın
 dedikodusu yayalım bakalım ne tepki verecek?"



"A! Ama Filiz'in kulağına gider,
kızcağız üzülür. "


"Merak etme sadece yarım saat kıvransın
sonra 'yanılmışız bunadık ne de olsa' der düzeltiriz. Filiz'in 
kulağına gitmeden. Zaten Filiz şu anda harıl harıl fizik okuyor.."


Çöpçatan teyzeler hemen
doktorun kapısını çaldılar:))


"Duydun mu doktor bey evladım? 
Arzu ile 155 Selahattin bey nişanlanacakmış"


"NE!!!? Kafasında tavayla dolaşan
 155 Selahattin'le mi?"


"Biz de çok üzüldük. 
Eee...gönül bu çocuğum, 
ayrıca rahmetli anne, babası söylemişti. IQ'sü Einstein'le
aynıymış. Beynine aşık olmuş olabilir."

Sahte nişan haberi alan doktor, akşam olunca bahçede bira içip, Dario Moreno dinlemeye başladı.


"Alay ettiler benle heeep.....
içelimmm, şerefeee!
Hadi herkes kadeh kaldırsın.
sevdiğim kız bi üşütükle nişanlanıyormuş"

"Yapma kanka ya, kendimi Ediz Hun
filmi izliyor sandım. Ağlayacağım şimdi.."


"Nasıl derim terketti? 
Bırakıp beni gitti?...
Şerefe!"


"Of abicim üzülme yine seversin.."


"Ben hayatta bir kere seven erkeklerdenim.
on kere sevmem...
alay ettiler benle heeep..."



" Nankör Arzu! Yakışıklı doktor abicim
dururken sen git bi çatlakla nişanlan.."


"Nişanına beni çağır sevgilim....
şerefeee......"



"Ayyy kız Nagehan ben dayanamıyorum 
gidip söyleyeceğim doktor bey evladıma..."



"Benim de içim parçalandı Raigan, 
hadi söyleyelim, İzabella dizisi başlamadan koş."



"Doktor bey evladım, 
bunak ben yanlış duymuşum,
155 Selahattin bey ile nişanlanacak
olan Arzu değilmiş, Filiz'miş."


YAŞASINNNNN!:)))))


"Gözünaydın."


"Sağol abicim, çok sevindim yaaaa, hadi
eve gidip kutlayalım kanka"



"Garibim nasıl da sevindi
iyi ki, bu oyunu fazla uzatmadık hemşire.."

"İyi ki canım..."


İki doktor arkadaş evlerine gittiler....



"Ama Arzu hala bana küs.
Bir çare bulmam lazım.
Beni affetmesi için..."

"Dur bi düşiniim! Buldum.
Yine çöpçatan teyzelerle
işbirliği yapacağız..."

"Şştt...yerin kulağı vardır
dinle şimdi:......."


O sırada...


Filiz ise saatlerce evde kitap okumaktan 
sıkıldı..biraz da açık havada, bahçe
aydınlatması altında okumaya karar verdi..


"Kara delikler, genel görelilik, uzay- zaman, kuantum Ah!"


"Galiba bayılıyorum..."

Komşular Filiz hanımın başına koşturdular. 
Ve hemen doktora haber verdiler...

"Endişe edecek bir şey yok, tansiyonu 
düşmüş, beynini aşırı yormuş sanırım. 
Tüm gün fizik okuduğunu söylediniz."



"Bu kızcağız Beyaz diziden başka
şey okumazdı ki, ağır geldi tabii..."


""Filiz hanım? N'oldu size? Amanın?"



"Zamanda geriye gidip büyükannemi 
öldürürsem o zaman doğmuş olmam"



"Doğru..." 



" Doğmuş olmazsam, 
zamanda geçmişe yolculuk da yapamam."


"Yapmayıverin canım olsun."



"Hem ben büyükannemi çok seviyorum
 Üüüü! Niye öldüreyim ki kendi büyükannemi?
Büyükanneeee..."


"Yok canım! Tabii insan kendi büyükannesini 
neden öldürsün ki?"

"Hiii!Aklını fıydırmış"
insan büyükannesini öldürür mü heç?"

"Ayol bir daha bu kıza beyaz
diziden, pembe diziden
başka kitap veren kitapçı olursa, paralarım.."

"Merhaba sevgili izleyicilerim, "Üç Çocukla Mutfakta"ya hoşgeldiniz, bugün size kısır yapacağım. Malzemelerimiz ince bulgur yani köftelik bulgur, soğan, salça, maydanoz, biber salçası..."


"Ayol bu senin gomşun Zeynep değil mi?"

Evet annecim meşhur oldu,
 yemek programı yapıyor. oğlu da çekiyor. "


"Yetiştim, gıdır ööne yapılmaz bööne yapılır.
70 milyona yanlış öğretiyo"


"A!Huriye teyze ner'den çıktın? Ehm..sayın seyirciler 
Huriye teyze komşumuz olur da ehem.
Komşum Gülse'nin kayınvalidesidir kendisi."


"Domatis suyunna yoğuracan öne olmaz!"

"A! Ama Huriye teyze! Sen benim 
değil Gülse'nin kaynanasısın!
şaşırdın galiba, burası benim mutfağım,
sen kendi mutfağına gideceksin..."




"Gideyim de 70 milyona yanlış
öğret he?"



"Cadaloz!

"Anandır!"

Televizyon seyreden vatandaşlar bunun
kurgu olduğunu sandılar:))))

"Ahahaha, valla sanki
gerçekten kavga ediyorlarmış
gibi oldu. Ne akıllıca bir fikir.."




"Git mutfağımdan yelloz."

"Beddelek"


"Oğlum çekme! 
 Hay Allah! Şunu çek! 
Sayın seyirciler kusura
bakmayın aayyyy!"


O sırada kazara İlker görüntüye girdi...

"Aa! Evde örümcek ağlarıyla kaplı
bir çocuk var!"

necefli maşrapa trt ile ilgili görsel sonucu


"Ayol necefli maşrapa değil mi o? ":)))))))))))
1970'li yıllardan beri görmemiştim
:))))


"Ben ikisini ayırmaya gidiyorum!"



"Bekle ben de geliyorum..."



"Arzu kızım, elçiye zeval olmaz. Doktor bey oğlumu affetmeyeceğini biliyoruz ama başına bir felaket gelmiş. En azından affediver. Komşu hatırı, komşu komşunun külüne muhtaç."



"Felaket mi?!
Bir saat önce iyiydi Filiz'in
tansiyonunu ölçüyordu bahçede..."


Sonra olmuş demek ki ne olduysa, 
..bir helalleşin...sonra istemezsen yine affetme."



"Allah! Allah! Peki siz ikinizin 
gül hatırı için gidiyorum. "


"Kapı çalıyor, geldi!
Abicim daha inandırıcı olması için 
şu takma bıyığı da mı taksan?
Kartal Tibet gibi olursun"



"Yok artık saçmalama Tunç, 
böyle kaç gün numara yapacağım hem?"


"Arzu, seni affedene kadar. 
Nasılsa yıllık izindesin. Ben kapıyı açıyorum."

çelik kapı ile ilgili görsel sonucu






"Aaa!"



"Hoşgeldin Arzu, beni bu halde görmeni istemezdim, 
kaderde sakat kalmak da varmış."

Yeşilçam acıklı müziği girer..😆




Not: Mudurnu şivesi için sevgili  Berfin'e teşekkürü borç bilirim.
Eline sağlık arkadaşım. :)



Tüm Bölümler:

KARPUZ APARTMANI KARAKTERLERİ













47 yorum:

  1. Gene gülerek okudum valla, çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha, yine çok keyifle izledim Müjdecim,vallahi izler gibiyim yalnız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Handan'cığım, aslında hani biliyorsun ya, Çocuklar Duymasın bitince yayınlayacaktım. (ikisini kıyaslayın diye) ancak düzenlerken kaydet yerine elim yayınlaya bastı kazara ve dizinin ortasındayken yayınlamış oldum. :)

      Ben teşekkür ediyorum. :)

      Sil
  3. Müjde Abla idolümsün, mizahın çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. Hahaha çok tatlı yav. Hero tişörtü giysin doktor, gay'den daha tehlikeli şu sıralar ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Burcu'm, onu giyerse hapsi boylar:)))sana iyi haber: haftaya Bücürük de dahil olacak:))

      Sil
  5. Hahaha. "Aklımı fıydırdım" iyiydi. Bu dialoglardan haberim yoktu. Ama iyi olmuş, kaptın sen bu şiveyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım en korktuğum şey yardımsever arkadaşlarımın yardımını suistimal etmektir, sürekli seni yormamak için internette Mudurnu şivesi yazıp araştırma yaptım:)) orada buldum:)))Çok teşekkür ederim. :)

      Sil
  6. Polislerin tepkisi harikaydı :)) Yine keyifle okudum :))

    YanıtlaSil
  7. Ablaaaa begenmedim çocuklar duymasini. Favorim sensinnn 💕😘 çok güzel olmis yine ablacim eline saglik 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'ciğim çok teşekkür ediyorum canım, kıyaslama sonucunu çok istiyordum, ben de izledim Çocuklar Duymasın'ı. Üstelik çok ojektif, tarafsız gözle izledim, hatta belki benimkinden çok daha güzel olacaktır diye umut ettim ama tam bir hayal kırıklığıydı hiç kusura bakmasınlar diziyi yapanlar ben de beğenmedim. Güzel yapsalar beğendim derdim egom onlar gibi Kaf dağında değildir.
      Yorumuna sağlık :)♥♥♥

      Sil
  8. Hikaye keyifli ama ben çizimlere de bayılıyorum:) Kalemine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sezer'ciğim çok teşekkürler canım, senin de yorumuna sağlık. :)

      Sil
  9. kaynana da az değil yani :)) valla sizin bu senaryonuz tam bir sitcom komedi dizisi..tiyatro eseri olarak da ele alınabilir..gayet çok güzel..bu bölümü okuyunca rahmetli gazanfer ve gönül ülkü özcan çiftinin oynadığı "kuruntu ailesi" aklıma geldi.. sanki o dizinin içindeymişim senaryonuzu okudum :)) mekanları cennet olsun ,pek severdim onları.. ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee.adı üstünde: kaynana:))))Rahmetli Gazanfer ve Gönül Ülkü çiftine hayrandım, çok severdim. Hakikaten keşke hayatta olsalardı, hatta bu çekilse, onlar da oynasaydı. Aminn, nur içinde yatsınlar.
      Çok teşekkürler, yorumunuza sağlık.

      Sil
    2. Asiye teyzenin gelini kaybolduğunda yaşadığı mutluluk anına bittim :D Harikaydı :)

      Sil
    3. Çok teşekkür ederim İrem'ciğim. :)

      Sil
  10. Çok keyifli ya :) Tipleri iyi analiz etmişsin :) Severek okuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep gerçek hayattan tipler o yüzden:) çok teşekkürler Yurdagül'cüğüm. :)

      Sil
  11. 2 haftadır uzak kalmıştım bloglardan..
    Kaynana da uzak duramaz. Merakla bekliyorum gelecek bölümü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet farkındayım özlettin. Ama köyde tatil çok güzel olmuş. Perşembeye Begonvilli Ev'in yeni bölümünü çiziyorum şu an. Yavaş yavaş asıl heyecanlı olaylar başlayacak. Sonra Karpuz APt. yeni bölümüne başlıyorum. Çok teşekkürler canım.

      Sil
  12. gelin kaynana hep aynı demek ki :-))))

    YanıtlaSil
  13. Ha hahaaa Ya ne tatlılar,arkadaşım çok komikler kayınvalide iyice azıttı yani...
    Bir de Karpuz apt.bulunduğu sokağın gece halinide yansıtıyorsun ya,inan yokluk yaratıcılığı geliştirir derler işte örneği sensin kamera-set ekibi yoksada,mimiklerle ayrıntılarla tam bir çizgi roman izliyorum,eskilerdeki gibi boşver gitsin tv zaten göz yoruyor.
    Emeğine-yüreğine-kalemine-yaratıcılığına sağlık.
    Harikasın kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma canım gerçekten dediğin gibi yokluk, yaratıcılığı geliştiriyor. Google görseller imdadıma yetişiyor aslında ikisi aynı sokak değil ama aynı sokağın gece halini bulamadım.
      Senin de yorumuna sağlık canım, çok teşekkür ediyorum. O senin harikalığın.

      Sil
  14. DokTorun şarkılar eşliğinde ağlaması çok hoşuma gitti Mujde abla. Okurken hem mırıldandım hem de gözümde canlandırdım.
    Okudukça keyifledim yine:) Yüreğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Zülal'ciğim, çok teşekkür ediyorum, sen de sağol.:)

      Sil
  15. Müjde'm. Geçişlerin harika. Hiçbir şeyi atlamıyorsun. Gerçekten bir çekilse zevkle seyrederiz. Güldür güldürü severdim. Ama son bölümlerde iyice senaryo saçmalamaya, oyuncular doğaçlama ile süslese de, bir gürültüdür kopuyordu ve hiç beğenilmemeye başlamıştı. Ancak o salonda olup, Ali Sunal'ın hatırı için belki gülümsenirdi, o da belki. Üstelik ondan çok rahmetli Kemal Sunal'ın hatırı için.
    Böyle neşeli senaryolara ihtiyaç var. Dilerim dikkat çeker. Bol esinler kardeşime. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ablacım, Güldür Güldür'e bazen denk geliyorum ama nedense beni sarmadı, Kemal Sunal olsa bak o zaman çok farklı olurdu rahmetliye çok gülerdim, o zoraki yapmazdı çünkü. İnşallah ablacığım, çok teşekkürler, sevgiler:)

      Sil
  16. Bir 10 gündür buralarda yoktum.Döktürmüşsün gene Müjde abla.Yalnız kayınvalide de müthiş komik bir tip olmuş.
    Ya birileri "ekşi sözlük" falan gibi bir mecraya çıkarsa seni veya sosyal medya mecralarında bir dikkat çekebilsen belki eserlerin değerlendirilir.
    Sosyal medyada aktif arkadaşlar bir el atsa şu işe bir şeyler olurmu ki ..
    Biz burda okuyoruz ama keşke daha fazla kişiye ulaşabilse :( Hem çok emek veriyorsun,hemde gerçekten güzel yazıyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nerelerde bu kız diyordum, herkes tatile gidiyor demekte haklıymışım:))))
      Ekşi sözlük benim de aklıma geliyor ama hesabım yok:( inşallah bir yapımcının dikkatini çeker..
      Çok teşekkür ediyorum canım, sağol.

      Sil
  17. Karakol da polis haklı bunların cesüpersinzai ehliyeti yok:)))))))))
    Müjdem süpersin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha sanırım öyle, canım çok teşekkürler o senin süperliğin:)))

      Sil
  18. Apartmandaki herkes zararsız deli.. böyle delilere can kurban :)))

    YanıtlaSil
  19. Ayy bu kaynanayı yolmak lazım hakikaten. Her yerden çıkıyor ayol. Ama doktor adam gibi gönlünü almak varken oyuna ne gerek var. Gerçeği öğrenince halin harap :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolabilirsin bol bol:)))ya doktor işte affetmez diye öyle düşündü saftirik:)))Çok teşekkürler Beyda'cığım.

      Sil
  20. heeey beddelek ne ki yaaa :) ya bu karpuz apartmanı tam doğu batı sentezi yaaaa, kaynana var, kuantum fiziği deeee sakat numarası daaaa, sayko favorim olsa daaaa hale de çok sevdim yemek programı kavgası daaa bi dee sahiden yaaa karpuz ismi nerden geliyoduuu onu kaçırdım sanırımsam :) bi de şaziment yok yaaaa, ben yorumda öyle isim takmıştım işteeeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))"beddelek"i google'da Mudurnu, Bolu ağzı ile ilgili sitelerden birinde bulmuştum. Beddelek şapşal filan demekmiş.:))
      Karpuz ismi şöyle:
      Apartmanın arsa sahibi "Kavun, karpuz sata sata bu apartmanı diktim" diyen azimli bir manav amca.:) Arsada gecekondusu varmış, müteahhite satmış sonra oraya apartman dikilince, ona da birkaç daire düşmüş ve de apartmanın ismini o yüzden Karpuz apartmanı koymuş.:)))

      Hmmm..ben de Şaziment kim diye aradım ama bulamadım:)

      Sil
    2. Şaziment hayalet hikayesindeki kadındı yahu, ben 30 bölüm çizdiğim için unutmuşum o ismi:)))sonra akşam yatakta uyumadan önce insanın beyni daha berraklaşıyor, aklıma geldi kendime güldüm:))))kendi yarattığım karakteri unuttum diye:)

      Sil
    3. çok öykü senaryo yazınca olur öyleee :)

      Sil
    4. Öyleymiş başıma gelince anladım:)

      Sil
  21. Hareket eksik değil bu apartmanda..:)))Filiz Hanım'ın işi zor.. 155'e ayak uydurmak kolay değil. Bakalım doktor bey'in başına ne gelmiş aslında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktorun başına daha çooook şeyler gelecek:))))söylemiyorum sürprizi kaçmasın:)))Çok teşekkürler Handan'cığım.

      Sil