20 Ağustos 2017 Pazar

KARPUZ APARTMANI 15. Bölüm

ZZZRRRR!...


"AA! Zeynep, Arzu hoşgeldiniz

kızlar.."



"Hoşbuldukkkk
Gözaydına geldik,
tüm hanımlar bebek için
 bir şeyler örmeye başladık.
Ooo Huriye teyze çoktan örmeye başlamış bile.."




"Heee...daha neler örcem torunuma.."



" Senin bebek bereketli maşallah,
Halim, sayende bol bol satış yaptı,
çöpçatan teyzeler, kedici teyze hepsi
 bizim dükkanda:)"
indirim de yaptık tabii...


"Ben örgü bilmediğimden hazır aldım
Gülse abla."

bebek patik ile ilgili görsel sonucu
kız mı, oğlan mı olacak bilmediğimden, 
bir pembiş...


bebek patik ile ilgili görsel sonucu
bir maviş aldım...



" Üüüüüü...."


"A! N'oldu canım şimdi?"




"Mutluluktan ağlıyorum...."
insanın böyle komşuları
olması ne  güzel...



"Aşkolsun canım mutlu ol ama ağlama
Huriye teyze siz köye dönmemişsiniz
yanlış anlamayın oğlumun izni bitince
döneceğim dediniz diye sordum."



"Torunum doğacak gitmem artıg."


"Üüüüüü...."


"Yine n'oldu canımcım?"




"Mutluluktan....
Üüüüüüü..."


"Ağlar tabii benim gibi gaynana ner'den
bulan? Ben omasam lahmacun, pizağ
yedirecekler torunuma"



"Ta..ta...tabii..."


O sırada doktorun başı yine
 eski sevgilisiyle
başı dertteydi. 


"Arzu, Hale'nin bu apartmana 
taşınacığını bilmemeli."


" Haklısın, öğrenirse bitersin."



"N'apacağız?"



"BULDUM!"
Kılık değiştirsin.
 O arada başka
ev arasın kendisine"



"Harikasın kanka.
evet iyi fikir. Başka
bir yere taşınana kadar
kılık değiştirsin."


Ancak bu fikir Hale'nin hiç hoşuna gitmedi.


"NE? Kılık değiştirmek mi?
Yok artık! Ben tiyatrocu değilim,
doktorum."



"O zaman ömür boyu
konuşmam senle Hale.
Başka ev ara, buraya
taşınamazsın."



"Hmmm...
kılık değiştirmek mi?..."



"Pekala, anlaştık,
buraya taşınmıyorum. 
Yeter ki, bana küsme. "

BİR KAÇ GÜN SONRA....

"Bonjur matmazel."


"Merhaba siz yeni taşınan komşusunuz
di mi? "


"Evet matmazel
Paris'ten yeni döndüm;
ismim Nejat. Ressamım."

" Ben de Arzu, yazarım.
Güle güle oturun.."


"Anşante matmazel, 
Mersi. O'rvar.
o- la- la"

"Ben bu rengarenk saçları
bir yerden tanıyorum ama..."


"Ben de tanıyorum ama
Hale erkek kılığına girip buraya
taşınacak değil ya!"


"Haklısın, 155'in paranoyası
bana da bulaştı galiba. 
Hadi görüşürüz canım"
biraz dolaşayım belki dördüncü bir koca
adayı ile tanışırım. :))))


"Sahi Gülse'ciğim kayınvaliden belki
evcil leylek konusunda bize yardım eder.."


"Hee haberim va, bizim göyde dopal bi leylek
var, onu getiririz artık mecburen...sonra
yine köye götürürüz.."


"A, bu harika Huriye teyze...neyse hadi biz
gidelim artık canım oğlanlar yemek bekler.."


"Tamam kızlar çok teşekkürler...üüü"



"Yakaladım sizi...elele tutuşmuşlar

grrrr! "



"Seni öldüreceğim Arzu.
Hapislerde yatsam bile..."


"Yemeğe seni çok romantik bir yere götüreceğim."


" Hastanenin kafeteryası değildir inşallah?"
:))))


"Aşkolsun Arzu yaa...
Boğaz manzaralı, ismi: Yıldızların Altında"


"Yıldızların Altında ha?
Aklıma bir fikir geldi.
Onlardan önce orada olmalıyım."



"Bu liste ne annecim?"


"Bunna gebeyken bağmayacan şeylerin listesi"
ayıya, deveye bağmacan"

"Demin belgeselde Kanada
ayılarına baktım. "

"Ganada ayıları sayılmaz; gerçek
ayıya bakmayacan ama sen
belgesellere de bakma "


"Yok artık! Kocakarı lafları."


"Gocagarı mocagarı. 
Ye  datlıyı doğur atlıyı ben gidip
depme helvası yapan."


"İçim dışım 'depme helvası' oldu.."

Gülse, çöpü koymak
için kapıyı açınca, Arzu'yu gördü.


"N'oldu Arzu'cuğum kıyamam?"


"Üüüüü......bugün Adnan'la 
Boğaz'da yemeğe gittik."


"Eee?"


"Garson beni görünce
 'Hoşgeldiniz Ayşe hanım' dedi."


"Aaa?"


"Başkasına benzettiniz herhalde deyince
'Zehra' dedi.  Böyle böyle on tane kız ismi saydı!"


"Olamaz 10 tane mi?"


"Sonra da 'Kusura bakmayın han'fendi
her hafta başka kız olunca şaşırdım' dedi."


"Hihihi yaşasın dünya rüşvet verdim
ama işe yaramış. Aferim garsona."


"Yuh! İnanmıyorum!
Sen ne yaptın?"

"Çorbayı kafasına boca ettim geldim."


"Şimdi yanık tedavisi mi görüyor?"


"Yok. Doğuştan şanslı.
Çorba yaz çorbasıydı.
Soğuktu."


"İyi akşamlar matmazeller..."
bonsuvar, o - la- la..."

"Yemin ederim o garson niye öyle dedi anlamadım?
Beni başkasıyla karıştırdı herhalde."

"Allah Allah! Çok garip bir olay.
Sonra n'oldu?"


"Adamı iyi bir benzettim. Şimdi kolu alçıya
alınmıştır. "Bodigardlar da 
garsonlarını patakladım diye 
beni benzettiler."


"Allah Allah! Bence bu işin altında bit yeniği var."



"Doktoooor civanıııım.."



" Bu gidişle Arzu'yu öldürmeme
 gerek kalmayacak."


ZZZRRR!!



"Buyrun Gülse hanım...
Zeynep salonda..."


"Üüüüü...."

"ZZZZRrrr!!"


"Üüüüü...Zeynep evde mi Halim bey?"



"Evde...buyrun Arzu hanım.."



"Halim...."



"Anladım karıcığım...ben bahçedeyim.."



" Üüüüüüü...."


"Kaynanam gitmeyecekmiş."



"Her hafta başka kızla çıkıyormuş."

"Ayıya baktım."


Beyler de bahçede toplandı:)))


"Alay ettiler benleeee heeeppp..."


"Size son bestemi dinleteyim...
halimi anlatan bir şarkı..."


"Biri annem, öteki eşimmm
ben bitmişimmmm
iki arada, bir derede of of"


"Ben de bitmişim of..of...Arzu
benimle bir daha konuşmaz."



" Abicim sen koskoca kardiyologsun ama
kedici teyzenin hatırına Minnoş'u
Sarman'ı dinliyorsun bu bile altın kalpli
olduğunu gösterir."



"Doğru, eminim Arzu bacım affeder seni.
O garson başkasıyla karıştırmıştır..."



"Bilmiyorum..inşallah..
155 geliyor..."


"N'oldu arkadaşlar?"
Yeni icadımı deniyordum sizi
böyle üzgün görünce ben de üzüldüm..."


"N'olucak Selahattin'ciğim, ah kadınlar...
sakın evlenme e mi?"



"Ama ben Filiz'i seviyorum."



"Bizi dinle evlenme...
hem sen bilimle evlisin..
kadınları anlamak çok zor çok."


" Hadron çarpıştırıcısını anlamaktan
 zor mu?"


" Hadron çarpıştırıcısı hiç kalır
kadınların yanında...ooff"



"Bonsuvar mösyöler...
kadınları anlamaya çalışmayın,
Ne demiş şair? Kadınlar anlamak için değil,
aşık olmak için yaratılmıştır
o la la ...bonsuvarrr"


"Doğru söylüyor şerefe arkadaşlar..."


"Bu kim ki yeni mi taşındı?"


"Yeni taşınmış Paris'ten gelmiş
ressammış."

" Nasıl derim terketti?
Bırakıp beni gitti...
çal Burak abicim çal.....
üüüüüü."




 TÜM BÖLÜMLER:





58 yorum:

  1. Doktor da yakışıklı ama pek şanssız :) İşi bir türlü rast gidemedi :) Gülerek takip ediyorum her bölümü :) Çizimler de her zamanki gibi harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi doktorun başı dertten kurtulmayacak çünkü ressam Nejat'ın Hale olduğunu uzun süre anlamayacaklar:))))Çok teşekkürler Yurdagül'cüm. :)

      Sil
  2. Ne büyük emeklerle hazırlanmış bir hikaye. Yüreğinize sağlık. Sizden çok iyi bir çizgi roman yazarı olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, yorum yapan ellerinize sağlık arkadaşım.

      Sil
  3. Leyleği bu şekilde bulacakları hiç aklıma gelmezdi. Bu fikir çok hoşuma gitti. :))
    Aksiyonu bol ve yine eğlendiren bir bölüm olmuş. Bir solukta okudum Müjde abla kalemine saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen gerçekten göç edemeyen, topal leylekler oluyor aklıma geldi. :))))Çok sevindim Zülal'ciğim, senin de yorum yazan ellerine sağlık. :)

      Sil
  4. Haha, depme helva.. Evet, diğer adı Mudurnu Saray helvası, meşhurdur. Şehirler arası otobüslerde bile satılır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mudurnu Saray helvası çok duydum ama diğer ismini internette 'Mudurnu meşhur tatlıları' diye aratınca dün öğrendim:)))demek ikisi aynı şeymiş. Çok teşekkürler canım.

      Sil
  5. Sabahın ilk saatleeinde yüzüme gülümseme yerleştirdim sayende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo yorum saati 07.32!! Ben de aksilik geç yattım, geç kalktım, banyo sonrası, balkon yıkadım bir baktım saat tam 13.00!!!!! Daha çay içeceğim, yorumları bekletmek istemedim.

      Çok teşekkürler canım gülümsettiysem ne mutlu bana.:)

      Sil
  6. Hale ortalığı iyice karıştırmış anlaşılan..:)) Fransız kılığına girmesi de bayağı yakışmış.... :)) kedici teyze olarak siz de dizi de rol alırsanız çok iyi olur diye düşünüyorum.. :) her bölüm ayrı bir heyecan oluyor..elinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))kedici teyze zaten benim:)))apartmanda kardiyolog olsa kesin Bücürük'ü dinlettirirdim:))))Çok teşekkürler, yorum yazan ellerinize sağlık.:)

      Sil
  7. :-)) çok eğlenceli gidiyor öykü..

    YanıtlaSil
  8. Çok eğlenceliydi.. Depme helva.. içim dışım depme helva oldu :DD
    Emeğine sağlık ablam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Kerime'ciğim, yorum yazan ellerine sağlık.

      Sil
  9. Kocaman bir emek var gerçekten.. Emeğinize sağlıkkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severek yazıyorum, çizerken yoruluyorum keşke başkası çizse diyorum hatta. Senin de yorum yazan ellerine sağlık canım.

      Sil
  10. gitmeyen kaynana yapmşlar, ben gönderiridm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, ama diziye hareket ve komedi unsuru oluyor. O yüzden göndermiyorum:)

      Sil
  11. Ablacım yine çok güzel çizimler ve güzel bir kurgu. Eline, emeğine sağlık gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Mücahit kardeşim, senin de yorum yazan ellerine sağlık.

      Sil
  12. "Ayıya baktım" repliğinde bittim cidden :D Harikaydı. Ah bu eski sevgili ne fenaa -,- Ne zaman Karpuz Apartmanı'nı okuma listesinde görsem yüzümde hemen bir gülümseme oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sır vereyim ben de çok güldüm ona. Bu konu gerçekmiş Anadolu'da hamilelere ayıya, deveye bakma derlermiş:))Çok sevindim İrem'ciğim gülen yüzün hiç solmasın.:)

      Sil
  13. Muhteşem çizimler ve diyaloglar harikasın Müjde'ciğim.Aklıma ne geldi;basımı yapılsa diziden çok çizgi roman olmaz mı?Emeklerine sağlık canım kardeşim ,sevgiler😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Arzu'cuğum o senin harikalığın. Çizgi roman olur tabii ancak satılır mı orasını bilemem. En uygunu tv sitcomu olması. Benden de sevgiler canım kardeşim. ♥

      Sil
  14. Maçtan sonra kaçan keyfim hiç yoktu seninkileri görünce gülümsedim yine. İyi ki varsın Müjde Abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah! Ben maç izleyemiyorum biliyorsun ama üzülme, Alex'i geri getirseler kazanırız her maçı diyorum ben. (Pek anlamam gerçi ama)
      Çok sevindim gülümsettiğime, sen de iyi ki varsın Burcu'm. Sağol.:)

      Sil
  15. Ne çok emek var. Çizimler, senaryo... Emeğine sağlık Müjde abla... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, yorum yazan ellerine sağlık senin de. Sevgiler.:)

      Sil
  16. yine çok eğlenceli bir bölüm olmuş ki , teşeküür ederim , keyifle okudum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Eylem'ciğim, ben teşekkür ediyorum yorumun için.

      Sil
  17. Ay harika Müjdem ya, karakterlerin dile gelip konuşsa bu denli etkili olmazdı, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar'ım, çok teşekkürler, o senin harikalığın. Yorum yazan ellerine sağlık. :)

      Bugün Begonvilli Ev'in yeni sezonunu çizmeye başladım. Ona da beklerim:)Ela Masal'a öpücükler:)

      Sil
  18. Harika bir seri kızımla okuyup okuyup gülüyoruz Müjde abla aklına yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Kadriye'ciğim, ikinize de sevgiler. Yorum yazan ellerine sağlık. :)

      Sil
  19. Besteye çok güldüm :D Bu gidişle devamını da yazar.. :D Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yazabilir. Senin de yorum yazan ellerine sağlık canım. :)))

      Sil
  20. Bir sanatçı, bir mizah ustası, bir yazar, duyarlı bir insan...Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüseyin hocam, çok onur duydum bu güzel sözlerinizden, teşekkür ediyorum, yorum yazan ellerinize sağlık.

      Sil
  21. Merhabalar.
    Her bir bölüm için verilmiş onca emeğiniz ve yarattığınız dizinin sanat değeri karşısında saygıyla eğilip, hakkını vermeden geçmek bizlere yakışmıyor. Bu nedenle arada sırada da olsa sayfanıza uğradığımda ancak karşılaştığım bölümü izleyebiliyorum. Emeğinize ve yüreğinize sağlık ve mutluluklar diler, teşekkür ederim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Recep bey estağfurullah, estağfurullah, teveccüh göstemişsiniz, mahçup etmeyin ne olur. Beğenmeniz tebessüm etmeniz, benim için yeterli, çok teşekkürler, bil mukabele. Selamlar.

      Sil
  22. Bu kadar emek sarf etmek, düşüncelerini yansıtabilmek ve bunları gündelik yaşama uyarlamak bence yapılan işe saygının göstergesi.

    Emeğinize ve duyarlı kaleminize sağlık. Sevgi ve selamlarımla...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok severek yazıyorum; severek yapılınca iyi oluyor, farkediliyor. Çok teşekkürler, yorum yapan ellerine sağlık canım. Benden de sevgiler, selamlar.

      Sil
  23. Ay o ressamın renkli saçını başını yolar bu hatunlar öyle geliyor bana :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))Hale olduğunu anlarlarsa kesinlikle öyle yaparlar:)))

      Sil
  24. muhteşemsiniz Müjde Abla, inanılmaz bir emek, inanılmaz bir hayal gücü, keyifle okudum, elinize sağlık, maşallah diyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah canım, keşke yapımcılar da senin ve diğer arkadaşlarım gibi düşünseler de, çizgi dizi değil de, TV dizisi olarak izleseniz, emin ol çok daha keyif alırsınız:)

      Çok teşekkür ediyorum, yorum yazan ellerine sağlık. :)

      Sil
  25. İşler çok karışmış ben yokken buralarda.
    Emeğine sağlık kuzum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett, karıştı. :)))Senin de yorum yazan ellerine sağlık canım.

      Sil
  26. Emegine saglik canim benimmm muthis bir emek verdin ellerine saglik aksiyonlarin biri bitmeden digeri sinyal veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, hep birlikte 15 bölümü devirdik şükür:))Allah mahçup etmedi. Yorum yazan ellerine sağlık.

      Sil
  27. Ben biraz iptaldim Müjde'm. Ama bir iyi geldi ki okumak. İsim hafızam hiç yok ama hamile kızımızı zor günler bekliyor. O erkek kılığına giren kız beter bir şey. Bakalım neler olacak. Mükemmeldi. Eline sağlık. Sevgiler kardeşime. Ayrıca bayramın kutlu olsun canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi gelmesine sevindim ablacım, kendini kötü hissettiğinde Karpuz Apartmanı seni neşelendirir:))çok teşekkürler, yorum yazan ellerine sağlık, senin de ablacım.:)

      Sil
  28. Yazık doktora ya. Kaynana da postu serdi. Gidemiyor bir türlü. Yazık ki ne yazık gidene kadar gelini öldürecek :) Helva çok sıkıntı. Bana hayatta yediremezlerdi mesela ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doktora yazık gerçekten de:)o helvayı hiç yemedim ama Mudurnu'da ünlüymüş:)))beni de bayar helva:)ben turşu, ekşi, tuzlu şeyler severim.:))

      Sil
  29. ha haaaa parisli ressam nejat gerçekten de vaaar. nejat devrim hihi :) bi tane daha sayko ceyda var artıııık :) depme helvası ne kiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Depme helvası Mudurnu'ya özgü, oranın çok meşhur bir tatlısıymış deeptone:)))))

      Sil