23 Kasım 2017 Perşembe

KARPUZ APARTMANI 28.Bölüm


Aylar ayları kovaladı ve 
Gülse için büyük gün geldi:)


" Burak! Galiba bebek geliyor!"


"NE! Bebek mi geliyor? Hani? nerede?
Doğdu mu yoksa? 
Panik yok! Panik yok..."


"Sen daha paniksin! Doğum çantamı getir
mor renkte, ben Zeynep'i arıyorum."


" Korkma canım, bak ben üç 
tane doğurdum. Haydi Bismillah..."


"Siz çıkın, Halim gelir gelmez,
bir taksiye atlayıp peşinizden geliyorum."


"TAKSİ!" 

"N'apıyorsun Burak?"

"Taksi çağırıyorum."


"Arabamız var ya!"



"Sahi ya! Unuttum! 
Taksi de önüme gelince..."


"Hay Allah! Bunarın ikisi de beceriksiz.
Bok üzerinden sinek uçuramazla, ne yapcam
ben bunlala? Şinci arabada doğuracak."

AZ SONRA....


"Telaş etmeyin, biliyorsunuz
ben kardiyoloğum ama  kadın doğum
uzmanımız sizle ilgilenecek. Emin ellerdesiniz yani.
Odanızı hazırladılar."


"Sağol abicim. Ben acele köye gidip
babamı ve topal leyleği alıp geleceğim. "


"Leylek mi?"
 (Bak: 13. bölüm) ve (Bak: 14.bölüm)



"Sorma abicim , uzun hikaye...
Annem anlatsın size. Hadi görüşürüz."

"Doğuma yetişirsiniz değil mi?"


"Merak etme boncuk gözlüm, 
yetişiriz. sen annemle odaya yerleş 
ben hemen gideyim."

Mudurnu, 14800 Mudurnu/Bolu - İstanbul güzergahının haritası
Burak, babasını ve topal leyleği
almak için köye doğru yola çıktı.:)))

  
"Burak yanlış çanta getirmiş! Bunlar
benim çamaşırlarım değil."

"Yanlış çanta değil ben goydum.  Doğum yapacan
üşütme, hem ıccacık tudar, seninkiler cıbıldak,
cıbıldak, öyle don mu olur? Don didiğin
böyle olur."


Aradan saatler geçti...


" Burak nerede kaldınız?
Doğumhaneye alacaklar..NE?"


"N'olmuş?"


"Leylek yüzünden her trafik polisi
durduruyormuş. Ceza da yemişler."


"AH! Benim yüzümden! Affet
canım arkadaşım. İnşallah yetişir doğuma
kazasız, belasız...hay şu Mıstık'ın yüzünden
çıktı bu leylek işi. "



" Te Alla'm ben nelere geldim."



"GAAAK! GAAKK! GAAAAK!"


O SIRADA HEMŞİRE KILIĞINDAKİ
BİR KADIN 155'i GÖRDÜ


"Doğum katında, kafasında tavayla 
dolaşan bir deli var."


" Yetişin zır deli yakaladık
Kafasında tavayla dolaşıyor."

"İMDAAAT! Ben deli değilim!"


"Hepsi öyle der."

Neyse ki, doktor zamanında yetişti...

"Siz ikiniz hemşireye pek benzemiyorsunuz.
Kimsiniz? Doğru söyleyin."


"İkimiz de bulaşıkçıyız ama yandaşız diye
hastanede bizi hemşire yaptılar."


"Bulaşıkçı haa? Güvenliği çağırın,
bu olayın peşini bırakmayacağım. Bulaşıkçılara
hastanede hemşirelik vermek ha?"


"Puuu! Sizi hemşire yapanın
 7 sülalesini........"

saat ile ilgili görsel sonucu


SONUNDA


"Kız istiyordum ama oğlan geldi."


"Yetiştik gari. Tam zamanında."

"Yetiştik baba, 
ooo babacığım, annecim hoşgeldiniz."

"

"Hala küpe takıyorsun ha damat?"

"Babacığım, ne zaman küpe deseniz aklıma
başımdan aşağı bir kova su boşalttığınız gün
geliyor."


"Boşalttım ama işe yaramamış"


"Bu emzikte verici var bebeği kaçırırlarsa
yerini cep telefonundan izleyebileceksin."


"Gülse'ciğim ben altınımı takıp hemen
koridorları biraz kolaçan edeyim
4. kocam olacak bekar veya dul bir doktor
bulurum belki. "


"Bu da bizden Gülse ablacığım.
güle güle giysin."


"Ah, çocuklar siz öğrencisiniz
niye masraf yaptınız? Sağolun..."


"Gülse'ciğim oğlan maşallah tıpkı sana
benziyor."


"Anadan doğma bir sarışın daha
iyi ki, oğlan, senin gibi
anadan doğma sarışınım diye övünmez.
Hihihihi..."


"Aşkolsun ya, ne zaman övündüm?"


"Tabii canım 40 yıllık arkadaşlığımız
boyunca her hafta sadece bir kezcik..."

"Sahi isim koydunuz mu?"

"Dedesinin ismini koyacağız tabii ki: Abuzettin."


"Abuzettin mi? "



"He ya, adettir dedesinin ismi
verilir gari. Torunumun ismi 
Abuzettin olacak.  "


"Şştt! Huriye! Sen dur bakayım!
Abuzettin çok eski moda
Gelinimle oğlum ne isterse o ismi koysunlar."


"Teşekkür ederim dedesi. Henüz
bir karar vermedik zaten. Eve bir
gidelim de. Düşündüğümüz isimler var Burak'la.."

Gülse, bebeğiyle eve gelince, leyleği 
çocuklara göstermek için apartmana getirdiler.


"Hay Allah! Tutamıyorum gagalıyor!"



"Ne inatçı leylekmiş canım
çıktı bea..."


Sonunda leylek yoruldu....


"Offf! Çok şükür. Şimdi
Gülse'yi ve çocukları
çağırabilirim."


"Bebek için 
çok teşekkürler leylekciğim.
Hadi güle güleeeee" 



" Mıstık da burada.
hepiniz gördünüz bebeği leyleğin getirdiğini. 
Şimdi Sait efendi ona bakacak sonra yine köyüne gidecek.
Hadi ben Gülse teyzenizdeyim. Siz de çok oyalanmayın.
Dikkat edin gagalamasın sizi. Sonra eve girin. " 


"Yaşasınnn! Geyzekten leylek bebeği getiymiş."



"Zavallı leylek bebeğini ondan aldılar.
Özleyip ağlayacak hep."

"Üüüüüü....."


"Bebeklerimi hep alıyorlar, beni
bebeksiz bırakıyorlar diyecek..."


" Üüüüü..."



"Sizi doğar doğmaz annenizden ayırsalar
nasıl olur?



"ÜÜüüüüü.."


"Hihihi..."

akşam mahalle ile ilgili görsel sonucu

Akşam olduğunda Gülse'lerin evi çok  kalabalıktı.
Tüm komşular onlardaydı.


"Gülse'ciğim bebeği bir getirsene
 doyamadık valla..."


"Tamam canım."

bebek beşiği ile ilgili görsel sonucu

" ! ! ! "



"Bebeğim yok!"
BURAAAAAKKK! Bebek yok!"


"Bebek mi yok!"



"Bebek mi yok?!"


"Amanııın! Şinci goduydum beşiğine. Nası yok
oldu? Bana bişiler olubatı. Şinci düşüp
bayılacam."


"Zeynep! Oğlanlar yok! Karanlık
olmuş hala gelmediler eve; 
buradalar mı?"



"NE! Burada değiller. İki ufacık çocuğa
sahip çıkamadın Halimm!
Allah'ım! İmdat!"

akşam mahalle ile ilgili görsel sonucu


NOT: Kaynana Huriye'nin Mudurnu şivesi için sevgili Berfin 'e ♥♥♥♥ çok teşekkürler:) 


TÜM BÖLÜMLER:

64 yorum:

  1. Ne güzel bir sezon finaliydi öyle, herkesin gözü aydın :) O karışıklıkta bir de leylek derdine düşülmesi çok iyiydi :D Bakalım yeni sezonda neler olacak..
    Yeni bir dizi hem de drama. Merakla bekliyorum Müjde Ablacım, çizimlerinize sağlık.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim, mutlu oldum arkadaşım. Evet yeni diziye henüz isim koyamadım umarım seversiniz onu da. Sen de sağol canım, çok teşekkürler.:)

      Sil
  2. Ama ama ama, burada da kalır mı canım, çok feci sezon finali olmuş, çatlayacağız meraktan :D

    Bulaşıkçı hemşireler iyiydi, ağlanacak halimiz,ah ah...

    Teşekkürler Müjdecim, çok keyifle okudum. Bol bol kıkırdadım. Her kareyi ayrı sevdim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm merak etme, bebeği Zeynep'in minik ufaklıkları aldı.:)))Gerçi tahmin etmişsindir ama hani cia ajanları filan akla gelebilir dedim.:))
      Çok mutlu oldum Handan'cığım, çok teşekkürler:)

      Sil
  3. Ellerine sağlık güzel sezon bitti 2.sezonu bekliyorum ve yeni dizinin de iyi olacağını düşünüyorum şimdiden merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de sağol Sevde'ciğim, umarım çok beğenirsin. :)))

      Sil
  4. Çatık kaşlı kayınvalideyi çok sevdim ben:) yeni dizinizi daha düzenli takip etmeyi umuyorum:)) Elinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))Genelde kaynanalar sevilmez ama bak seveni de oluyor:)))Çok teşekkürler Gül'cüğüm, sen de sağol. Sevgiler:)

      Sil
  5. Ne güzel bir sezon finali olmuş bayıldım:)
    Kaynananın lafları,gülüşleri beni de çok güldürüyor.
    Merakla bekliyor olacağım yeni bölümleri..
    Ellerine sağlık.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum arkadaşım.:) Kaynananın laflarını biliyorsundur sevgili Berfin el atıyor sağolsun, bugün nezle olmasına rağmen beni kırmadı, Huriye'ye can veriyor. Çok teşekkürler umarım yeni bölümleri de seversin, sevgiler.:)

      Sil
  6. TV dizileri yazın senin dizler kışın sezon finali yapıyor Müjdem:)) Allah analı babalı büyütsün diyecektim ki bebiş yok oldu:))) ellerine sağlık yeni hazırlıklar için de kolay gelsin canım. sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu valla:)))Hahaha:))çok teşekkür ediyorum Hatice'm, senin de uykun kaçmış, beni de uyku tutmadı, baktım yorumun gelmiş:)sağol. Sevgiler canım.

      Sil
  7. Çok heyecanlı sezon finali oldu :)) Leyleği getirmelerine çok güldüm :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum sevgili kağıt salıncak, çok teşekkürler:))))

      Sil
  8. leylek olayına ben de güldüm..🙂kerata da pek yaramazmış,"leylek bebeksiz kaldı" şakasını yaparak çocukların başına iş açtıracak..🙂 sezon finali diğerleri gibi harikaydı,çizimler deseniz müthiş..👍 elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o Mıstık hatırlarsanız öyle yaramaz ki, leylek olayına sebep olan da Mıstık. (önceki 13. bölümde çocukları ağlatmıştı Zeynep de o yüzden leylek getirme işini planlamıştı:)))Çok mutlu oldum, siz de sağolun. :)

      Sil
  9. Bu hengamede leyleği de unutmamışlar bravo valla :D
    Kaynana da isim konusuna karışmasa olmaz.. Abuzattin ne ya?
    Bulaşıkçının hemşire olması, ah canım ülkem..
    Yeni sezonu merakla bekliyorum, ellerine sağlık ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Kerime'ciğim tam bu bölümü yazdığım gün, TV haberlerde bebeğe isim koyma kavgası oldu, bir kişi öldü, iki aile birbirine girdi. Nasıl bir ülkeyiz yani trajikomik:(
      Sen de sağol Kerime'ciğim.

      Sil
  10. Zeynep favorim:)) Ne alem apartman bu..Emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizdiğim karakterlerin tutulması büyük mutluluk benim için:)) sen de sağol.

      Sil
  11. heyecanlı yerde bitti ama ben tahmin ediyorum ne olduğunu :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Çok merakta kalmayın istedim:))))tahmininde haklı çıkacaksın:))

      Sil
  12. Müjde ablam çok hoşums gitti valla. Bana hitaben yazman çok duygulandırdı beni.
    Ahh benim doğum günüm 5gün geçti ama daha doğurmadım :)
    Inşallah yazın uğur getirsinde biran önce rahatlarım.
    Çizimlet,final harika olmuş.Kaynaya çok güldüm ve leylek olayı harikaymış :))
    Yeni dizini merakla bekliyorum.
    Seni seviyorum.
    Sevgiler, selamlar 😘 💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah uğur getirir hayırlısıyla güzelce, çok kolay bir doğum olur İnci'm. Benim ve tüm okurların duaları eminim seninle olacak.
      Leylek olayının öncesini okudun mu bilmiyorum, muzir çocuk Mıstık'ın yüzünden oldu hepsi:))))
      Beğenmene sevindim canım, umarım yeni diziyi de seversin, bebeğini çok yakında sen de kucağına alırsın. Ben de seni seviyorum sağol, sevgiler, selamlar. ♥♥:)

      Sil
  13. Abuzettin mi! Oyyy, oy kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Kaynana da hiç mutlu olmuyor. Dediğim dedik havalar da üşütmese bari. Nazarlık, kundak hazır ama vukuat yeni sezonda da yolda.

    Yeni diziyi çok beklemeden bekliyoruz. Teşekkürler, şimdiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))Komik isim düşünürken aklıma geldi.:))Umarım bunu da çok seversin Mukaddes'ciğim. Ben de güzel yorumuna teşekkür ediyorum.

      Sil
  14. Abuzettin mi?!!

    Bebeği de kesin efbiyavlar kaçırmıştır. Lanet olası federaller! Lenet olasıca!

    Güldüm yine. Güzel sezon finaliydi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))Lanet olası Federaller:)))hahaha ben de buna güldüm:))Ama bu sefer bebeği kaçıranlar sadece iki minik afacan:))neyse ki...çok sevindim güldürdüğüme malum ağlatmak kolay, güldürmek zordur:)Çok teşekkürler:)

      Sil
  15. Selam Müjde'm. Gecelerin Ece'si geldi canım :)))
    Aslında dün gördüm, lakin gözlerim kayıyordu, yarın adamakıllı okur, izler, yorum yaparım dedim. Ama şimdi ben o çocuğu düşünmeden edemem. Büyük ihtimalle, leylek evlatsız kalmasın diye o , diğer çocukların üzdüğü iki yumurcak aldılar yavruyu. Leyleğe teslim etmek için. Çarpıcı bir finaldi. Şimdi ben tüm oyuncuları özlerim ya...
    Başlı başına çok güzel bir bölümdü. Yeni dizi geliyor demek, çok sevindim. Bol esinler dilerim kardeşime. Düşüncene, ellerine sağlık kardeşim benim. Sevgiyle öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecelerin Ece'si gerçekten de. Ben de sabah 12.00'ye doğru anca kalkabildim ablacığım, bu aralar kalkamıyorum:(((evet evet hikayenin gelişiminden çıkarımın doğru ablacığım:)))yeni diziye odaklandım harıl harıl tipler için google görsellere bakıp kağıtlara çiziyorum çok zor keşke çizimleri başkası yapsa ama nerede o günler:))))
      Sen de sağol Ece ablam, çok teşekkürler, ben de öpüyorum, sevgiler..:))

      Sil
  16. Tam bir sezon finali olmus:)) ama spoiler vermissin. Hic olmadi. Gerci tahmin etmistim o iki cocuktan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayenin gelişiminden anlaşılıyordur diye verdim, biraz da yeni sezona kadar çok merakta kalmasın okurlar istedim:)))Çok teşekkürler Berfin'cim, kaynana Huriye için senin de tekrar eline sağlık.:)

      Sil
  17. Çok severek okuyoruz Karpuz Apartmanını.Çok geç olmadan istiyoruz valla yeni bölümleri.Hastane yönetimi de pek uydurukmuş,bulaşıkçıdan hemşire ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl mutlu oluyorum Yurdagül'cüğüm anlatamam. Ya, geçenlerde öyle bir haber vardı bulaşıkçılık mesleği imiş aslı ama yandaş diye (türban taksın, facebook'una Tayyip, RTE resimleri doldursun yeterli CV) önemli bir göreve getirilmişti. Yani gerçekten yapıyorlar:(((

      Sil
  18. Uuu, bayağı bayağı maceralı bir bölümdü. Burak'ın "NE! Bebek mi geliyor? Hani? Nerede? Doğdu mu yoksa?" tepkisi çok iyiydi! Bunun dışında yeni diziniz hayırlı olsun, bakalım bizi ne tür maceralar bekliyor? ^_^
    Emeğinize sağlık, son olarak. :) Ve Karpuz Apartmanı'nı da fazla özlettirmeyin lütfen. ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim İrem'ciğim, çok teşekkürler ilk bölümün çizimlerine bugün başladım aslında günlerdir eskizler yapıyorum bugün tam olarak renkli çizimlere başladım, 2 foto çektim, yok yok fazla özlettirmem inşallah çünkü benim favorim de Karpuz Apartmanı.

      Yeni dizi bir maden kasabasında başlayacak:)umarım seversiniz hepiniz:) Sen de sağol İrem'ciğim.

      Sil
  19. Güzel bir sezon finali olmuş. Leylek kısmı daha hoşuma gitti. Çocukların tepkileri falan güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Arif kardeşim, çok teşekkürler:)

      Sil
  20. Allah analı-babalı büyütsün.gözümüz aydın....Bebiş doğdu.

    Yen dizimizde hayırlı uğurlu osun arkadaşım.Bekliyorum.
    Merakla...!
    Emeğine-bileğine sağlık güzel arkadaşım.
    Öpüldünüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğdu valla darısı İnci'nin başına:)Aminnn çok teşekkürler hayırlı uğurlu olur inşallah, sen de sağol Merih'ciğim, öptümmmm.

      Sil
  21. Ne tatlisiniz. Hepimiz Incinin bebegini bekliyoruz 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım o senin tatlılığın:))))hadi hayırlısıyla..:))

      Sil
  22. ayyy ne güzel bir son diyecektim ki gitti bebek , bir tane normal olmaz mı bir apartmanda ya :D emeğine sağlık , diğer dizini de sabırsızlıkla bekliyorum .d

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecan olmalı diye düşünüyorum:)))hep mutlu son olursa heyecan olmaz. Diğer dizide dün çok verimli bir gün oldu kendime Maşallah dedim hatta, epey bir çizim yaptım. Umarım bunu da beğenirsin Eylem'ciğim. Soma'da maden kasabasında başlayacak hikaye.

      Sil
  23. Leyleği kaç haftadır bekliyoruz Müjde Abla, bir bölümle köyüne yollamak olmazdı :))
    Yalnız o çocukta çok fenaymış, yine yaptı yapacağını :)
    Leylekten gideceğim ben yine ama kaynananın o yüz ifadesini çok tuttum. Leylek alınmaya gidildiğinde 'Te Alla'm ben nelere geldim' deyişi kahkaha attırdı bana. :)
    Sen bizi güldürdün, senin de yüzünden gülümseme eksik olmasın Müjde Abla.
    Yeni bölümlerde görüşmek üzere.
    Hoşçakal Karpuz Apartmanı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o çocuk yok mu? Mıstık yaramazı:))))Kahkaha attığını duymak bilsen nasıl mutlu etti beni canım, yani değil kahkaha gülümsemeye, tebessüm ettirmek bile beni çok mutlu ederken...Amin canım cümlemizi güldürsün. Hoşçakal şimdilik diyorum inşallah yeniden buluşacağız, yeniden buluşmak üzere hoşçakalsın bakalım:)))Çok teşekkürler Zülal'ciğim.

      Sil
  24. Sezon finali ha. Yeniden sahalara dönmesini bekleyeceğim. Leylek de ne datluuu tombiş tombiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Burcu'm, umarım beklemene değer.:)

      Sil
  25. Sennn harikasınn nasıl bir çizimdir onlar maşallah maşallahhh,sezon sonu olduğu iyi oldu geride kalanları okur yeni bölümlere de yetişirim....ama bebeği afacanlar aldı leyleğe götürmek için:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay, ay estağfurullah Aysel'ciğim, o senin harikalığın. Çok teşekkür ediyorum, okuyacak olan gözlerine sağlık canım. Evet doğru tahmin bebeği afacanlar aldı:)))

      Sil
  26. Aaa Müjde abla sezan finali mi olmuuş.Ya bizim gülmeye ihtiyacımız var .Yeni dizide iyi ama Karpuz apartmanı özletmesin kendinii :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme cam güzelim, yeni dizi çok uzun sürmez, Arkası Yarın, her gün yayınlayacağım, çabuk biter. Karpuz Apartmanı benim de favorim.:))

      Sil
  27. Ahahahha çocuklar bebeği leyleğe götürdüler ha 😂😂 Çocukları kandırmanın cezası😂😂 Bu arada bu kaynanayı leylekle annesinin yanına yollamak istiyorum. O nasıl don 😂 Hem sen kimsin de çocuğun ismine karar vereceksin... Çok sinirleniyorum bu kadına 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:)))Canımmmm yorumunu yüksek sesle gülerek, sevinerek okudum. Çok şekersin, evet ya çocukları kandırmanın cezası:))))ah kaynana değil mi işte her ota karışacak:))))))çok teşekkürler yorumun için İrem'ciğim, emojiler için de..:)

      Sil
  28. Hahahahaaaa dogum cantasina cok guldum.:)) Kaynana ne kadar fenaysa kayinpeder o kadar seker olacak galiba?:))
    Neyse bebis emin ellerde, bu apartmanin cocuklari cok yufka yurekli, zarar vermezler bebege'de leylegin yanina birakirlarsa o fena:)))
    Yeni sezonu iple cekecegim. Ama neyseki yerine yenisi geliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru tahmin ettin arkadaşım, hem kaynana, hem kayınpeder ikisinden biri iyi olsun dedim:)))Kesinlikle çok yufka yürekli çocuklar. Çok teşekkür ediyorum, ayrıca biriktirip kaç bölüme yorum yazmışsın üşenmeden, eline sağlık:)

      Sil
    2. Bu aralar dikise biraz agirlik verdim. O yuzden pek dolasamadim bloglari. Biriktiler. Ama zevkle okuyorum butun yazilarini. Yuregine kalemine saglik:)

      Sil
    3. Dikiş de çizim gibidir, başına oturan kalkamaz akşama kadar:)))sen de sağol, çok teşekkürler:)

      Sil
  29. Sonunda leylek te gelmiş bölüme ..Ama çocuk yüreği işte leyleği yavrusundan ayırmak istemediler demek ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle biz de çocuk olsak öyle yapardık belki:)))

      Sil
  30. ha haaaa, leylek doğurduuuu, çok komikti bu bölüm hehe. (geçen hafta kedi dili adlı bi öykü yazdımdı, belki ilgini çeker kiii :), iyileştin mi biraaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum deeptone'cuğum, iyileştim şükür, hatta Karpuz Apartmanı yeni bölüm aklımda inşallah yakında çizimlere başlayacağım; kedi dili aaa ilgimi çekmez mi hiç?:) mutlaka okuyacağım. Şimdiden eline sağlık.:)

      Sil
  31. Ay o iç donuna sesli kahkaha attım. Kadın resmen kaynana ya. Küpeli damat bende istemezdim sanırım. O ne öyle. Erkek gibi olsun azıcık demi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Beyda'cığım, Karpuz apartmanına artık senden başka yorum yazan yok, o yüzden çok mutlu oluyorum, hahahaha küpeli damat ben de istemezdim. Erkek dediğin şöyle Indiana jones filan gibi olmalı hatta. Ne dersin? :)Çok sağol canım.:)

      Sil