11 Aralık 2017 Pazartesi

YEŞİM 12. Bölüm




"Çöpleri akşam çöp arabası alıp gitmiş
eğer çöpe insülin şişesi attılarsa
bulamam. "


shopping bags ile ilgili görsel sonucu

Yeşim ve Aydan hanım eve elleri kolları
paketlerle döndüler.


Fatma da Aydan hanımın aldıklarını giydi.


"Kesenize bereket Aydan hanım ama 
 mahçup ettiniz bizi.
Sağolun..."


"Çok yakıştı Fatma'cığım, güle güle giy.
Ben eşimin hayatını senin rahmetli eşine borçluyum.
Ne yapsam hakkınızı ödeyemem..."



Aldıklarından birini giyen Yeşim
öyle giyinmeye alışık olmadığından
utanmıştı.


"Çok yakıştı Yeşim'ciğim, güle güle giy."


" Woooow bu sen misin?
Valla az kalsın tanıyamayacaktım.
Fıstık olmuşsun."



"Yaaa! Sensin fıstık!
Kimse bana fıstık diyemez!"



"Haydaa! Ne dedim ki ?
Yoksa feminist misin bir de?"



"Biraz yabanidir benim kız
kusuruna bakmayın gayri...kızım,
kötü bir şey demedi ki
Serdar bey oğlum."


" Hahaha, eve yeniden neşe 
geldi valla. Annen haklı Yeşim'ciğim
oğlum kötü bir şey demedi hakikaten
fıstık olmuşsun. "



"Yaaa...utanıyorum işte...."




"Aydan hanım, özel dedektif Feridun
bey geldi, Yeşim hanımla
görüşecekmiş."


malikane ile ilgili görsel sonucu



"Yeşim hanım, size fotoğraflar göstereceğim,
hepsinin sol kolunda akrep dövmesi var,
üzerine bilgisayarda şapka takalım...bakın bakalım
sizi kaçıran kameramanlı adama benzeyen var mı?"


"Bu değil..."

saat ile ilgili görsel sonucu

Saatlerce baktılar...



"İŞTE BU! Ta kendisi!"



"İyi de ben bu adamı gördüm...
neredeydi.....Hah!
Aslan'ın yanındaydı. "



"Aslan?"


"Aslan Paşazade,  Mehmet Paşazade'nin oğlu. 
Bir de ablası var Zerrin."



"Mehmet Paşazade mi? ! ! ! "


malikane ile ilgili görsel sonucu

Fatma, güveneceği insanlar olduğundan 
sırrını söylemekte tereddüt etmedi ve Mehmet Paşazade'nin
Yeşim'in öz babası olduğunu ve velayet konusunu
anlattı.



" Hmmm! Beni zaten Yeşim hanımın babası
tuttuğu için  bu hikayeyi biliyordum."



" Yoksa?......Benim aklımdan geçeni mi?..."




"Acele etmeyin, henüz elimde hiçbir kanıt yok.
Kimin yaptığını bilmiyoruz hala."



" Aydan hanım, Zerrin hanım düğünde
olanlara geçmiş olsuna gelmiş, salona aldım."



"Zerrin hanım sizi görmesin, beni de.
Babasının beni özel dedektif olarak tuttuğunu 
bilmiyor henüz. İş arkadaşı sanıyor.
Burada görürse işkillenir."


"Ben Zerrin'i oyalarken siz mutfak kapısından
çıkarsınız Feridun bey."


malikane ile ilgili görsel sonucu




" Hay Allah!
Babamın baretini salonda unuttum!
aşçı teyze  görmek
istemişti. "



"Zahide hanım bu madenci şeyi değil mi?
Burada ne arıyor? "







" !!!....."

Tam o sırada Serdar
merdivenlerden aşağı indi...

"Babamın bareti,  hatıra
olarak saklıyoruz. Zahide tozunu alacaktı"


"Sahi unutmuşum derhal
Serdar bey..."


TÜM BÖLÜMLER:


Hikaye&çizimler
Müjde Dural (Bücürük ve Ben)

54 yorum:

  1. Kesin Zerrin işkillenir şimdi, öylesinin gözünden kaçmaz, ne yere bakan yürek yakandır o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söylemeyeyim spoiler olmasın, yorumun için çok sağol Feride'ciğim. :)

      Sil
  2. Müjdecim, dün pazar günüydü, hafta sonları gelen olmuyor pek. Apar topar bitirme bak, keyifle okuyoruz :)

    Olaylar çözülmeye başladı, hımmm, bakalım neler olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazar insanlar işe gitmiyor daha çok okur diyordum ama bilemiyorum....hatta acaba her gün yayınlıyorum o yüzden mi diye düşündüm, biraz geç yayınlamak istedim normalde sabah erken saatte yayınlıyordum.

      OLabilir de bıkılabilir de Handan'cığım, TV ye gelen dizilerden bile bıkıyorlar 3 gün sonra yayından kaldırılıyor.

      Neyse bakalım...duruma göre artık :)) evet olaylar yavaş yavaş çözelmeye başladı:)

      Sil
  3. Zerrinden korkulur vallahi ben tırstım şuan..
    Diğer bölümleri de okudum harikaydı.. Çok güzel ilerliyor sakın erken final yapma ablacığım.. Ben şahsen okuyorum ama yorum yazmaya fırsatım olmuyor her zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zerrin psikopat bir kadın, Serdar'a da 2. bölümde düğün sahnesinde yazmıştım, saplantılı aşık. O yüzden kaset işini ayarladı ki, onun içinde de iş var gelecek bölümlerde açıklayacağım. Yani Binnur'a kumpas kurdu aslında...Binnur da anlatamadı olanları rezil oldu çünkü..

      OKuyan gözlerine sağlık canım, okuyan tüm arkadaşlar sağolsun..ben okuyanları da düşünüyorum elbette..onları hayal kırıklığına uğratmak istemem:)

      Sil
  4. Vav son anda serdar yetişti ya ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi kurtardı Sevde'ciğim, sen de sağol.:)

      Sil
  5. Hafta sonu son 3 bölümü okuyamamıştım..Neler olmuş...Ahmet amca sizlere ömür :( İstanbul'a gelinmiş..Alış verişe çıkılmış...Günü gününe okuyamasam bile sonuçta sıkı takip ediyorum Yeşim'i :))))) Ayyyy adaşım diye iltimas geçesim var :::)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sıkı takip ettiğini biliyorum Yeşim'ciğim, çok teşekkür ediyorum:)acaba haftada bir kez mi yayınlamaya başlasam bilemedim şimdi?:( daha mı rahat okunur?

      Sil
    2. Yok hayır katiyen yapma bunu..Hafta sonu 2 çocuk bir de eş..ödevleri,sporları,yemeleri içmeleri,oyunları,gezmeleri vs...derken kendi blogum ve hesaplarıma bile sık giremiyorum.O yüzden dedim.Bak ne güzel kemikleşmiş bir okuyucu kitlesi var ve peş peşe olması okuyuculuğu sürüklüyor.bence tabi..Yazmaya,çizmeye devam.Yok öyle haftada bir :)))))))

      Sil
    3. İyi o zaman:)sorun yok:))
      Arkası Yarın dedim bir kere, ağzımdan çıktı değişiklik yapmayayım, zaten yarılandı hikaye. Ben ilk başta 16 bölümde biter diyorumdum ama biraz daha uzayacak. Normalde bitmesi gerektiğinde bitecek yani, kısaltmayacağım. :))))
      Çok teşekkürler:)

      Sil
  6. Yalnız Zahide de bozmadı Serdar'i 😋
    Ah Zerrin ahh.Dimyata Prince giderken evdeki bulgurdan olacak!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet :)) Olsun hakediyor fazlasıyla ona müstahak:)

      Sil
  7. Kıvrak zeka ürünü bunlar :))

    YanıtlaSil
  8. Müjdecim bir süredir uğrayamamıştım.Bir geldim pir geldim 12 bölümü birden okudum ;) Fatih'cim Portakal'cım bilem var ;)) Bu defa polisiye macera da var heyecan sürüyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooo 12 bölümü birden mi okudun, Aytül'cüğüm okuyan gözlerine sağlık olsun. Valla tüm dizilerde Portakal'cığımız var valla:))Çok teşekkürler:)

      Sil
  9. zerrin ismi artık bana kötü kadın ismi gibi grliyor:)

    YanıtlaSil
  10. Bu dedektif çok hoşuma gitti, gerçekten zeki bir karakter. :) Zaten hikaye sağlam karakterlerle dolu, fikirlerinize ve emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında gidip çöpleri tek tek ayıkllatırmayı düşündüm dedektife:))ama tonlarca ve parmak izi başka yiyecek,içecek hatta kimyasal şeylerle, çocuk bezlerindeki çişlerle silinmiş, bozulmuştur parmak izi olmadan da bir işe yaramaz diye düşündüm:)))

      Çok sağol İrem'ciğim beğenmene sevindim, çekilse çok daha detaylı olarak anlatacağım karakterleri ama özetimsi bu kadar verebiliyorum. Diyalogları kolay okunsun diye minimuma indiriyorum mesela.
      Sen de sağol:)

      Sil
  11. Her zaman yorum yapılmada okunuyor müjde ablacım. Günlük olduğu için çok uzun tutmamaya bak bence.. naçizane fikrim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumlara o kadar takmıyorum zaten benim de, herkesin de belli bir kemik okur kitlesi var yorum yapan ama okur sayısı azalınca insan üzülüyor. Tamam çok teşekkürler fikir verdiğin için. Zaten çok uzun tutmak istemiyorum.

      Sil
  12. Yeşim'e cicişleri de çok yakışmış.Bi de saçlara düz fön olsa doğallığı bozulurmu ki acaba ? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim arkadaşım, yok bozulmaz da şöyle: Tanıyan olur diye kuaföre gitmediler ama bu detayları atlıyorum ben, film olmadığından her ayrıntıyı rahat rahat yazamıyorum:((

      Sil
  13. Çok alıştık biz bu resimli dizi öyküye. Her şey iyi güzel de çabuk bitiyor Müjdecim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Yasemin'ciğim, sen çabuk bitiyor diyorsun, Berfin'ciğim de çok uzun tutma diyor, iki arada bir derede kaldım kızlar.:))))

      Sil
  14. Tüm bölümleri okudum hatta keşke biraz daha birikse miydi dedim, art arda okumak da çok güzeldi :)) Okul yüzünden her gün bakamıyorum, gecikmeli okumam bu yüzden :/ Serdar’ı çok sevdim bu arada, bakalım Yeşim’de sevecek mi? ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa senin de yorumun cevapsız kalmış, Allah Allah iyi ki, dönüp baktım tekrar yorumlara, çok teşekkür ediyorum canım, okul tabii ki daha önemli ve buna rağmen okuyup yorumladığın için çok sağol, geciksen de yorumlar başımla beraber:)))

      Sil
  15. Hadi bakalım ,
    Gönül zenginliği,çoğu haksız zenginlikten bin kat değerli...
    Burada ki evlatların aç gözlülüğü neden acaba..
    Müjde'm zevkle takip ediyorum.
    Sevgilerimle arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'im inan hikayeleri yazarken hep gazeteye geçen gerçek haberlerden esinleniyorum, çiftlikler, hanlar, hamamlar sahibi olanlar daha aç gözlü oluyor. İlginç ben de sebebini bilemiyorum. Örnek Erbakan'ın kızı öz abilerini dava etmişti mal kaçırıyorsunuz diye. (Babaları Bosna için toplanan paraları iç etmiş!!! Dava örtbas edildi)Yine çok ünlü sosyetik zenginler babalarını mı, analarını mı miras için mahkemeye vermişti. O kadar çok yapıyorlar ki, ismi lazım değil görüyorsun bakanlar, vekiller, gözleri doyuyor mu? Oysa maaşları yeter millet 1000 küsur lirayla ay sonunu getiriyor...

      Sevgilerimle...

      Sil
  16. hımmmmm patlıycak yakında olay çözülcek herhalde :)

    YanıtlaSil
  17. bir anda değişti işler sanki , yine heyecanlı bir bölüm olmuş emeğine sağlık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarın daha da heyecanlı olacak:)çünkü bahçıvana otopsi yapılacak. Sen de sağol Eylem'ciğim. :)

      Sil
  18. Oo atik durumları severimm :D
    Yeşim de ne güzel olmuş cidden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sevmene sevindim, güzel oldu değil mi? Yalnız çok küçük yaşta gibi olmuş sanki, halbuki 20 yaşından küçük olmaması gerekiyor hikaye gereği. Çok teşekkürler.:)

      Sil
  19. Elbette doğrular gün yüzüne çıkacaktı :)

    YanıtlaSil
  20. Serdar'ın ailesi her şeyi öğrendi. İyi oldu.
    Şimdi kanıt bulma zamanı!
    Telekulak iyi olurdu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi oldu gerçekten, tabii dizi olarak çekilse tüm bunlar böyle bir çırpıda olmayacak:))))

      Sil
  21. Bir süredir kimseyi okuyamamıştım. Bugün Yeşim'e başladım, tek tek okudum:) Bir haftada döktürmüşsün maşallah Müjde. Eline emeğine sağlık. Hikaye güzel, çizimler zaten şahane.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, tesadüf bu 2, Aytül de öyle yapmış, okuyan gözlerine sağlık, beğenmene çok sevindim. Sen de sağol Sezer.

      Sil
  22. Zerrin'in gözü zaten Serdar da değil miydi?
    Kanabilir Serdar'ın yalanına.
    Resmen yaşıyoruz vallahi Müjde abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru hatırlıyorsun Nil'ciğim, Zerrin'in gözü Serdar'da hatta ona saplantılı aşık ileride göreceğiz o kaset işini de o ayarladı düğündü.
      Çok sağol canım.

      Sil
  23. Zerrin'in de yüzü mahkeme duvarı gibi :)) Hep kaşlar çatık mı olur yaaaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninle üç oldu Allah'ım bu bölümde üç yorumu cevapsız bırakmışım nasıl üzüldüm anlatamam, neyse ki geri döndüm gördüm,farkettim.
      Evet kaşları hep çatık çiziyorum:)))kötü karakter diye biraz:))

      Sil
  24. Serdar kurtardı ama ters köşe olacak sanırım :)

    YanıtlaSil
  25. Ay çok güzel ilerliyor, ne kadar emek isteyen bir şey Müjde'm ama yeteneğin sayesinde her şey tıkır tıkır ilerliyor. Ya bu zenginlik güzel şey valla Müjde'm. Zerrin güzel kız ama kıskanç şey. İyi gidiyor canım. Eline, emeğine sağlık kardeşim benim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zenginlik mutluluk getirmez be ablam, boşver sen, biz böyle züğürt, ay sonunu zor getirenler daha iyiyiz:))))Sen de sağol canım ablacığım.:)

      Sil
  26. Yeşim in utanmasını yerimm:) şirret Zerrin bakalım ilerleyen bölümlere doğru gideyim neler var.

    YanıtlaSil