15 Ocak 2018 Pazartesi

GÜZEL KATİL / BEAUTIFUL MURDERER - 4 -


Bir süre sonra Aylin eve gitti, dekoratör
arkadaşı Canan'la
dertleşiyordu...


After a while Aylin went home, she was
talking to her interior designer friend Canan.


"Bana 'kız kurusu cadaloz' dediler"
"They called me 'oldmaid, hag' , spinster."


"Sen güçlü kadınsın Aylin. Bu tür şeyler senin üzemez."
"You're a strong woman Aylin. This kind of things cannot
make you sad."


"Beni üzen bu sözler değil canım.
Kariyeri aşka tercih ettim. 


"I'm not sad because of this my dear.
I preferred career to love."



Fiyakalı bir unvanım,
var: Nöroloji bölüm başkanı profesör doktor...


 "I have a showy title:
Professor doctor, director of neurology dept."



"Her şeyim var
ev, araba, bankada para
ama ya AŞK?"

"I've everything,
a good house, a good car, money in the bank..
But what about LOVE?" 


mother and child at park ile ilgili görsel sonucu
"Arkadaşlarım facebook'ta çocuklarıyla resimler paylaşıp duruyorlar. "
"My friends have been sharing pictures with their kids in facebook."

woman man dancing romantic ile ilgili görsel sonucu

"Torunlarına anlatacak romantik bir aşk hikayeleri var."
"They have a romantic love story to tell their grandchildren."


records ile ilgili görsel sonucu

"Çocuklarına 'Bu, babanızla benim şarkımızdı' diyorlar."
"They tell their children: 'This was our  song..."
the song of your father and I"


"Şimdi çok geç. Treni kaçırdım."
"Now it's too late. I missed the train."



"Torunlarıma anlatacak bir aşk hikayem ve bir aşk şarkım yok,
çocuklarım yok, torunlarım yok, çünkü ben
hastalarımın hayatını kurtarmakla meşgul bir kariyer kadınıydım."

"I don't have a love story and a love song to tell
my grandchildren. I don't have children, grandchildren
 Because I was a career woman
busy with saving lives of my patients."




"Keşke yeniden 25 yaşıma dönebilsem..."
"I wish I could be 25 years old again..."




"Canım, seni yeniden 25 yaşına döndüremeyiz ama...
yeni yazlığında harika günler geçirmeni sağlayabiliriz.
Ben iyi bir tasarımcıyım. İnan iyi iş çıkarttım."

"My dear, we cannot make you 25 again but...
we can make you spend wonderful days in your
new summer house. I'm a good interior designer.
Believe me I did a good job. "

  

"SÜRPRİZZZZ! Dekorasyon bitti..
Al ve yeni evinin tadını çıkart."

"SURPRIIISE! I've finished decorating.
Take this and enjoy your new house."


Fakat...
But...

Aylin, yeni ve güzel villasına taşınır taşınmaz,
olağandışı bir şey yaşayıp, bunun sonucunda
başının büyük derde gireceğini bilmiyordu.

Aylin, didn't know that she would encounter an extraordinary
experience and as a result of this she'd be in great
trouble as soon as she moved to her
new and beautiful villa.






Tüm bölümler:

GÜZEL KATİL -1-
GÜZEL KATİL - 2 -
GÜZEL KATİL - 3 -
GÜZEL KATİL - 4 -
GÜZEL KATİL -5-
GÜZEL KATİL - 6 -
GÜZEL KATİL -7-
GÜZEL KATİL - 8 -
GÜZEL KATİL - 9 -
GÜZEL KATİL -10-
GÜZEL KATİL - 11 -
GÜZEL KATİL - 12 -
GÜZEL KATİL - 13 -
GÜZEL KATİL - 14 -
GÜZEL KATİL - 15 -
GÜZEL KATİL - 16 -
GÜZEL KATİL -17-
GÜZEL KATİL -18-
GÜZEL KATİL -19-
GÜZEL KATİL -20-
GÜZEL KATİL -21-
GÜZEL KATİL -22. FİNAL



Written & illustrated by
Müjde Dural
(Bücürük ve Ben)

70 yorum:

  1. Yazlıkta ne gibi macera bekliyor bizi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki bölüm kaldı her şey ortaya çıkacak. :) Tam yazlık eve taşındığı gün başına öyle bir şey gelecek ki....:))

      Sil
  2. Başına gelecekleri merak ediyorum. Çok kötü değildir umarım. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de sağolun, sürpriz olsun söylemeyeyim. Gerçi önceden okuyan arkadaşlarım biliyorlar başına ne geleceğini:))))

      Sil
  3. İngilizceyle birlikte yazman çok iyi oldu abla.Hem de dilimizi geliştiriyoruz.Hem görsel şölen,hem hikaye hem de de yabancı dil.Üçü bir arada.Daha ne olsun ki?Teşekkürler ablacığım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna sevindim, hiç aklıma gelmemişti böyle bir işe de yarayacağı.:))))Ben de yorumun için teşekkür ediyorum Yurdagül'cüğüm. :)

      Sil
  4. İki bölümdür doktor çok üzgün. Yoğun çalışma hayatının sonlanmasıyla geçmişin muhasebesine gömüldü. Emeklilik benim hayatımda farklı bir şekilde gerçekleştiğinden olsa gerek sarsılmamıştım. Bana bakarmısınız, bir yandan hikayeyi okuyorum diğer yandan da hayatıma göz atıyorum. :))
    Ev harika görünüyor. Doktorun uzun süre keyfini çıkaramayacak olması üzücü oldu. Yeni bölümü merakla bekleyeceğim.
    Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Zülal'ciğim geçmişte kariyerini aşka, yuva kurmaya, çocuk doğurmaya tercih ettiği için pişman oldu. Bunu da ancak o iki asistanın sözüyle hatırladı.:)))Sen aaaa sen daha gençsin ne emekliliği???Zaten okuduğumuz hikayeler, izlediğimiz filmler hep kendi hayatımızı da göz atmamıza yol açmaz mı?:)))Çok teşekkürler canım, sen de sağol.:)

      Sil
  5. El çizimlerine bayılıyorum, Müjde Abla, zaten biliyorsun :)
    İyice meraklandırdın, demek iki bölüm kaldı...
    Evde ne var da hapishaneye düşecek bu defa tahmin edemedim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Feride'ciğim, google görsellere anahtar tutan kadın eli" yaz tıkla:) ona baka baka çiziyorum:))))evet az kaldı her şey anlaşılacak...:)hapse niye düştüğü biraz daha vakit alacak ama belki de tahmin edeceksiniz birkaç bölüm içinde..:)

      Sil
  6. Doktor hanımı acaba ne gibi olağandışı şeyler bekliyor?
    merak ettim şimdi. Ayrıca, İngilizce yazman da çok iyi olmuş Müjde, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında çok güzel bir şeyler bekliyor:) O kadarcık söylüyorum:))sürprizi kaçmasın.:)Çok teşekkürler Esin. Sen de sağol.

      Sil
  7. Eeee her sey bir arada olmuyor ne yazık...
    Evde güzel görünüyor haaa.
    hadi bakalım bari ev renklendirse azıcık kadının hayatını bu aralar iyi olacak bir boşluk olacak hayatında emeklilik alışmak zor tabii
    Emeğine sağlık arkadaş bu çizimler bir harika.
    O göz yaşlarına kıyamam ne fışkırmış yaaa..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %100 haklısın Merih'ciğim, her şey bir arada olmuyor.emeklilik hayatı ve o güzel evde dediğin gibi güzel şeyler olacak önce. Çok teşekkürler:)

      Sil
  8. Müjdeciğim çok güzel gerçekten eline emeğine sağlık. Çok akıcı sürükleyici ve merak uyandırıcı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Hanife'ciğim, çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  9. çok pis heyecan yaptım yine , :D

    YanıtlaSil
  10. Aa, ay ne olacak ki? Ben şimdi duramam meraktan :D

    YanıtlaSil
  11. Hızınıza yetişip senaryoları takip edemiyorum. 4 bölümü hızlıca okudum. Farklı ve güzel bir senaryo olacak gibi. emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hızlı mı? Gerçi kimi arkadaşlar aynı gün içinde 5 - 6 paylaşım yapıyorlar ben onlara göre hızlı sayılmam:))iki hatta üç gün bekletiyorum okunsun diye, umarım öyle olur, siz de sağolun.:)

      Sil
    2. Hızdan kastettiğim bazı günler bloğa girme fırsatım olmuyor. Girdiğimde 3. bölüm geçmiş oluyor. O yüzden ben de toplu olarak okuyorum. Hatta toplu olarak okumak da güzel oluyormuş. Bunu da farkettim.

      Sil
    3. Birkaç arkadaşım da toplu daha keyifli oluyor diyorlar. Okuyan gözlerine sağlık:)))

      Sil
  12. Yeni dizi çok ilginç görünüyor dört bölümü birden okumak çok süper oldu (şehir dışında olduğumdan bakamamıştım) devamını merakla bekliyorum. Elinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birkaç arkadaşım da biriktirip okumayı seviyor:))sevindim beğenmene, sen de sağol Gül'cüğüm.:)

      Sil
  13. Ay ıykı uykum kacmıs izleyemedıgım dızılerımıde tamamladım .merakla beklıyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, iki gün sonra yeni bölüm inşallah.

      Sil
  14. Yaş ilerleyince yapamadıklarına duyulan pişmanlık çok fena.Aylin bunu atlatır umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle her şeyi gençken, vaktinde yapmak lazım.

      Sil
  15. bakalım neler olacak yazlıkta...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu kadarını söyleyeyim bundan sonra hikayenin büyük kısmı hep yazlıkta geçecek.

      Sil
  16. Aylini böyle okumak farklı oldu benim için :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncekine üşenmiş resimler çizmemiştim.:)))

      Sil
  17. Müthişsiniz Müjde Abla, İngilizce de yazıyor olmanız çok güzel, sizi yürekten tebrik ederim 10 parmağınızda 10 marifet :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren'ciğim sağol canım, çok naziksin, ya yapımcılar çekmeyince marifet işe yaramıyor:( :(

      Sil
  18. Yazlıkta gençliğini geri mi kazanacak?.. :))

    YanıtlaSil
  19. Aylin sok bir suprizle karsilasacak sanirim
    Eline saglik😘💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bir sürpriz olacak.
      Sen de sağol canım. :)♥

      Sil
  20. bu sefer çizimleri öyküden çok inceledim
    gittikçe daha iyi oluyor her şey ama her şey Müjde'cim

    emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimlerde hiç iddiam yok, çizimlerin tek amacı okurların sıkılmaması:) yine de çok teşekkür ediyorum Kadriye'ciğim. Sen de sağol.:)

      Sil
  21. Vav bölümler harika müjde abla ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Sevde'ciğim sen de sağol:)

      Sil
  22. Yaaa, en heyecanlı yerinde! :)
    Bu arada Aylin'in duygularını ne güzel yansıtmışsınız öyle, hayran kaldım. ^_^
    Çok güzel bir bölümdü yine, emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasılsa iki günde bir güncelliyorum çabuk gelir yeni bölüm:)))İrem'ciğim beğenmene sevindim, sen de sağol.:)

      Sil
  23. Müjde Ablam bugün nihayet dört bölümü beraber okudum. Şimdi merakla 2 gün sonraki bölümü bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık İnci'm, gittikçe heyecanlanacak olaylar:)

      Sil
  24. Heyecanla okuyorum, çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum Ebrar, çok teşekkür ediyorum.:)Bu arada bloğunu bulamadım sanmıştım buldum az önce ve takipteyim:)

      Sil
  25. alla alla summer love mı ki olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deeptone'cuğum sürprizi kaçmasın diye ağzım mühürlü::)
      the summer wind
      came blowing in...

      Sil
  26. Ev de harika görünüyor, buraya bir de aşk yakışır, yeni bölümü merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de ne güzel değil mi? Ah keşke bizlerin de öyle evi olsa...rüyamda görürüm anca:(((neyse ya oturduğumuz evlere de şükür:) çok teşekkürler:)

      Sil
  27. Villa da güzel görünüyor. Heyecanla okuyorum 😊

    YanıtlaSil
  28. Yanıtlar
    1. Yarın yeni bölümü koyarım, çok teşekkürler:)

      Sil
  29. Hahhh işte o benim kafamı kurcalayan şimdi gençse eskiden nasıl yaşlı idi kısmı çözülmeye başlayacak gibi..Hala burada takılı kalmışım ben :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Yeşim'ciğim az kaldı, anlaşılacak nasıl olduğu umarım seversin.. :))))Önceden okumayan diğer arkadaşlar da umarım severler:))

      Sil
  30. Sanki bir hayat arkadaşı çıksa karşısına fena olmaz ha :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım çıkacak mı?:))Tüm yorumların için çok teşekkürler Nil'ciğim. :) Bugün dışarıda emekli sandığında işim vardı çok geç onaylayabildim yorumları...

      Sil
  31. Kesin geçmişte bu kadın bir şeyler yaptı şimdi karşısına çıkıcak yada eskiye ışınlanıcak ay bilemedim :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işınlanma deyince Uzay Yolu aklıma geldi:))bakalımmmm:)))toplu yorumların için unutmadan çok teşekkürler:)

      Sil
  32. Aylin hanım gibi kim bilir sonradan pişman olan kimler var ama ben doktorlara çok saygı duyuyorum. Bence arkasından söyledikleri o kötü yaftalamalardan sonra tetiklendi bu duyguları. Nasipten ötesi olmuyor zaten. Eline, aklına sağlık Müjde'ciğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hayatında o ya da bu, herhangi bir şey için pişmanlık duymamış kimse yoktur tahminim, Aylin de dediğin gibi hiç aklında yokken o arkasından konuşmalar tetikledi. Sen de sağol ablacığım.

      Sil