18 Ocak 2018 Perşembe

GÜZEL KATİL / BEAUTIFUL MURDERER - 6 -


forest ile ilgili görsel sonucu

Büyülü Kızlar Pınarı ormanında büyük bir gündü.
It was a great day in the enchanted Kızlar Pınarı forest.

"Evet sevgili periler. Yılda bir kez kutladığımız
geleneksel armağan günü geldi."
"Yes dear fairies. The annual gift day we 
celebrate each year has came."



" Umarım bu sefer Brad Pitt gelir."
"I hope this time Brad Pitt comes..."

"Sana kaç kez söyledim Elvira? Periler fanilerle
birlikte olamaz. Yasak."
"How many times have I told you Elvira? 
Fairies cannot be with the mortals. It's forbidden."


"Ben geçen yıl kapana sıkışmış tilki oldum.
Bu yıl başkası olsun."
"I turned into a fox caught in a trap last year.
This year let someone else do it."


"Azura, dünyanın en kaprisli perisisin."
"Azura, you're the most capricious fairy
of the world."


"N'oluurrr N'oluuur bu yıl ben gideyim
N'oluuur baş peri."
"Pleaseeee Pleaseee head fairy,
let me go this year."


"Sen daha çok küçüksün Lilibel...."
"You're too small Lilibel"


"N'oluuuur...bu yıl armağanı ben vermek istiyorum."
"Pleaseeee, I wanna give the gift this year."


"Tamam, tamam
ama hep yaptığımız gibi önce faniyi test edeceğiz.
Bakalım armağanı hak edecek mi? Etmeyecek mi?"

"Allright, allright, but 
first of all, we'll test the human as usual.
Does he or she deserve the gift or not?"


" Brad Pitt gelmezse,
umarım Gökhan Akın gelir."

"If Brad Pitt does not come,
let's hope Gökhan comes "

car going forest road ile ilgili görsel sonucu


"Bir araç geliyor sesini duyuyorum baş peri."
" A car's coming head fairy, I hear
it's noise."


 "Ters dönmüş bir kaplumbağaya dönüş Lilibel."
"Turn into an upside down tortoise Lilibel."

tortoise upside down in road ile ilgili görsel sonucu

"Ters dön Lilibel! Çabuk!"
" Turn upside down Lilibel!
Hurry up!!"

"Azura! Sen de arabayı tut ki,
sürücü fren yaparsa, takla atmasın."
"Azura! You hold the car
in order not to turn over if the driver
put on the brakes"


"Biliyorum..."
"I know...."


"Duracak,"
"Durmayacak..."

"It will stop..."
"It won't stop..."

tortoise upside down in road ile ilgili görsel sonucu


"Oyy, Allah'a şükür gerçekten kaplumbağa değilim."
"Oooouuu!Thanks God I'm not really a tortoise."


" ! ! ! ! " 


woman foot put on brakes ile ilgili görsel sonucu

Aylin, aniden frene bastı. 
Aylin,  jammed on the brakes.


Arabadan indi ve Lilibel'i aldı
She got off the car and took Lilibel.

tortoise on green grass ile ilgili görsel sonucu

Güvenli bir yere koydu.
Put on a safety place.



"Yaşlı kadın testi geçti. Armağanı hak ediyor.
Şimdi Lilibel sıra sende.
Kuralı biliyorsun: Sadece 24 saatin var
onunla git, dileğini öğren ve yerine getir. Bunu hak ediyor."


"The old woman passed the test. 
Lilibel now it's your turn.
You know the rules:
You have 24 hours only.
Go with her, learn what she wish
and make her wish come true. She
deserves it."



"Yaşasınnn! Başaracağım.
Görüşürüz. Hoşçakalın."
"Oleeeyyy! I'll do it.
See you. Byeeee."




Tüm bölümler:




Written & illustrated by
Müjde Dural
(Bücürük ve Ben)



81 yorum:

  1. Nerelere gidiyor bu böyle? Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikayenin en önemli noktası burada başlıyor. Siz de sağolun :)

      Sil
  2. Vay canına yine harikasın Müjde Abla. Bayıldım bittim bu bölüme :D harika çizmişsin perileri. İsimler de süper. Gerçekten hiç tahmin edemedim.
    Ya şu sahne, böyle şıkır şıkır, pırıl pırıl kanatlarıyla periler falan çekilse ne harika olurdu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Feride'ciğim, dediğin gibi pırıl pırıl kanatlarıyla, peri tozlarıyla, ne hoş sahneler olurdu. İnşallah o da olur. :))

      Sil
  3. Ay bu bölüm çok değişikti, çok merak ediyorum yeni bölümde neler olacak.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fantastik dünyaya hoş geldinnnn:)))))cumartesi, pazar herkes tatil, sinema filan sanıyorum pek uğramıyor, pazartesi öğleden sonra yeni bölümü yayımlarım diye umuyorum. :)

      Sil
  4. Aslında animasyon yapabilseniz keşke ne güzel çizgi filmler üretirsiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, animasyon ekip işi Elif'ciğim ve çok pahalı bildiğim kadarıyla hatta normal filmden daha pahalı oluyormuş.

      Sil
  5. konu çok ilginçleşti, devamını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu bölümü erken yayımladım, yarını bekleyemedim. Haftasonu okunma oranı çok düşüyor o yüzden pazartesi 7. bölümü yayınlamayı düşünüyorum.:)

      Sil
  6. ooo dur bakalım ne sürprizler gelecek , az buçuk çakar gibiyim de yine de okuması başka keyifli olacak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelecek valla Eylem'ciğim, çok teşekkürler umarım keyifli olur:)

      Sil
  7. Valla her bölümü böyle erken yayınlasan şahane olur:) çok güzel gidiyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Fatma'cığım:)
      Hafta içleri zaten 2 günü geçirmiyorum:)hafta sonu pek okunmuyor pazartesiyi bekliyorum:)

      Sil
  8. 6. bölümde süper bir tatlılık var. Söz konusu periler olunca bu kaçınılmazdı gerçi :)
    Kızların çizimleri hepsi birbirinden güzel olmuş. Kalemine sağlık.
    Baş perinin Lilibel'e güvenememesi işleri düzgün yapamayacak mı acaba diye içime bir kurt düşürdü...
    Bu köy Bodrum yakınlarındaydı değil mi? Benim de bir dileğim var. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Zülal'ciğim, sen de sağol. Lilibel en küçük peri olsun istedim, bakalım göreceğiz:)))))canısı hikaye Bodrum'da geçiyor ama o yörede o isimde bir köy yok, ben uydurdum:)))daha doğrusu burada o isimli bir caddemiz var ondan esinlendim.:))İnşallah dileğin olur:))

      Sil
  9. Aylin'in şansı dönüyor...

    YanıtlaSil
  10. Gittikçe daha ilginç bir hal almaya başladı..
    Armağan olarak, Aylin'i gençliğine döndürecek, ve sonra Aylin hapse düşecek sanki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pazartesi günü bunu öğreneceğiz Kerime'ciğim.:))

      Sil
  11. Hiç tahmin etmediğim biçimde ilerliyor, çok heyecanlı, süper devamını çok merak ettim şimdi:) Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Gül'cüğüm, 7. bölümü pazartesine bıraktım, haftasonu okunmuyor bloglar pek:(sen de sağol.:)

      Sil
  12. Genelde senaryolar tahmin edilebilir olur. Ama sizin senaryolarınızı gerçekten çok akıllıca ve özgün buluyorum. Tebrikler. Umarım bir gün çekilir hepsi ama belirtmek isterim ki çekilmeseler de okuyup hayal etme şansını yakalamak eşsiz bir his. Çizimleriniz çok tamamlayıcı. Emeğinize ve hayal gücünüze sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buna o kadar sevindim ki, ben de film ya da dizi izlerken ne olduğu üç aşağı beş yukarı belliyse heyecanı kalmadığından fazla keyif almıyorum. Çok teşekkür ediyorum Büşra'cığım, güzel dilekleri inşallah gerçekleşir iyi insanların iyi dileklerinin gerçekleşeceğini umuyorum, sen de sağol canım.:)

      Sil
  13. işler gerçekten karıştı ama periler beklemiyordum açıkçası daha çok bilimsel bir ilaç doktor da olması ile bir şey keşfeder kendi üzerinde dener demiştim perilere şaşırdım açıkçası...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa, gençlik iksiri diyorsun, fena bir fikir ve doktor olduğu için kendi üzerinde denemesi de çok mantıklı olurdu. Harikasın:)

      Sil
  14. Gizemli bir senaryo tam sevdiğimden :D

    YanıtlaSil
  15. Ooo, birikmiş ben okuyamadığım sıralarda bölümler... Öncesine gidip okumalıyım.

    YanıtlaSil
  16. It getting more and more interesting!!
    https://clickbystyle.blogspot.in/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you Shweta, it'll be much more interesting and in the final episodes, I promise so much laughter:))))

      Sil
  17. Ne kadar güzel . İngilizce yazmanız da harika :) Çok hoş olmuş gerçkten . Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zehra'cığım, Hindistan'dan da blog arkadaşım var o yüzden İngilizce şart oldu:))Sen de sağol canım.:)

      Sil
  18. Baş perinin saç stiline bayıldım.Hiç bir peri birbirine benzemiyor.Bu da resim konusunda da ne kadar kabiliyetli olduğunu gösteriyor.Merakla bekliyorum diğer bölümleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yurdagül'cüğüm, birbirlerine benzemesin diye özen gösterdim. Pazartesi 7. bölüme bekliyorum:)

      Sil
  19. Abla sen bu hikaye olayına iyi sarmışsın yeni sayfamı açsan bunun için ne yapsan :D
    Bu arada ilk peri çok yahşi, melez ama asi, punky stili saçlar ayrı bir tatlı. Cariyem olarak almak isterdim :D Tabi eğer m.ö.de yaşasam ve peygamberim deseydim. Neyse konu kaymasın. Ama tatlı peri like ketty perry :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yeni sayfa açmaktansa mevcut okurlarımla devam etmek daha iyi zaten üç bloğum var fazla olmasın.:)hahaha valla şu anda akıl hastanelerinin yarısı peygamberim diyenlerle doluymuş:))psikoloji son sınıf yeğenim bizzat gözlemlemiş:)
      Perilerimi beğendiğin için çok teşekkürler:)

      Sil
  20. Aaaa en heyecanlı yerinde bitti ama müjde abla ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanlı yerinde bitiriyorum ki, pazartesi de gelip okuyun:)))Sen de sağol Sevde'ciğim.:)

      Sil
  21. Vauuuuuvvvv inanılmaz fantastik bir bölüm...Ayyyyy çözüyorum o takıldığım yeri galiba :))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de çözeceksin:))))çok teşekkürler Yeşim'ciğim. :)))

      Sil
  22. Uuu, ne güzel peri çizimleri onlar öyle... *_* Ayrıca hikaye zaman geçtikçe daha da ilgi çekici bir hale gelmeye başlıyor. ^_^
    Güzel Katil hikayesinde şu ana kadar okuduğum en iyi bölümdü. :)
    Emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum İrem'ciğim gerçekten en ilginç bölümler bu perili kısımlar olacak ama en komik bölümleri sona sakladım, bolbol güldürmeyi amaçlıyorum:)))Sen de sağol:)

      Sil
  23. oy oy perilerin rüyasında brad pitte varmış,leonarda dicapro kıskanıcak şimdi..😀 perilerin çizimi çok güzel olmuş ve hikayede öyle,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla di caprio aklıma gelmedi ama o da çok uyardı, kıskanacak gerçekten:))))çok teşekkürler, sen de sağol arkadaşım. :)

      Sil
  24. Bir kere ben de Can'ı yolda durdurup kaplumbağayı kenara taşımıştım. Ve o maymun ben taşıdığım sürece çiş yaptı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cığım cennetliksin, senden başka türlüsünü beklemezdim. Çok korkmuş demek ki.....kıyamam:)olsun yıkayınca çıkmıştır:) Yüreğine sağlık olsun.:)

      Sil
  25. hımmm hikaye hoşlaşıyooo :) bi de artık geceleri mi yayınlıyon sen sankuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.
      Artık saate bakmadan yayımlıyorum deeptone, sabah erken kalkamıyorum çünkü onun da etkisi var, 11 hatta 12.00'leri buluyor bilgisayarı açmam.....:)

      Sil
  26. Bayılıyorum ya merakla devamını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum arkadaşım, pazartesi yeni bölüme beklerim o halde.

      Sil
  27. Müjdecim ben Seneryolarım diye olan bloguna giriş yapamıyorum sadece davetli olanlara açık yazarın onayı olması gerekir yazısı çıktı eskiden okuyabiliyordum anlamadım?
    Bu hikayenin resimli halini de çok çok beğendim ben inan yine heyecanla okuyorum:) sevgilerimle öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice'm ilk bölümde yorumlarda yazmıştım sebebini canım, okumayanlar diğer bloğa gidip sonunu okumasınlar diye kapattım. Sürprizi kaçar, kimse okumak istemez nasılsa orada tüm hikaye var.:))

      Bu haliyle de beğendiğin ve 2. kez de olsa okuduğun için çok çok teşekkür ediyorum canım, ben de öpüyorum, sevgilerimle. :)

      Sil
    2. Unuttum, final yaptıktan sonra öteki bloğumu yine açacağım canım. Finale kadar kapalı kalacak sadece...:)

      Sil
    3. Cevabını ancak okuyabildim kuzum. çok mantıklı iyi yapmışsın severek tekrar okuyacağım ben:)

      Sil
    4. Okuyan gözlerine sağlık olsun canım, bu arada güleceksin, bir ara öteki bloğun ayarlarını kontrol edeyim derken tekrar açmışım!!!! Dün farkettim! Nasıl yapmışsam artık....ayol ben bunu kapatmıştım sürprizi kaçmasın diye kendi kendine mi açılmış? olmaz tabii sanırım yanlışlıkla bozmuşum ayarı, dün akşam tekrar kapattım, 3 bölüm kaldı zaten finale, sonra yine açacağım:)))

      Sil
  28. Diziye periler gelince, ilk yayınladığında diziyi okuduğumu hatırladııım :)) Çizimlerle ayrı güzel ama, kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Keşke o zaman çizimli yapsaydım dedim ben de, sen de sağol:))

      Sil
  29. ablam seyhtten dün geldim yarın bir daha gidiyorum en kısa zamanda bu yeni seriyi okuyacağım inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle git, güle güle gel Meltem'ciğim:)Çok teşekkürler:)

      Sil
  30. Ya Müjde bu nefis bir senaryo. Senin reklamını yapacak bir Allah'ın kulu yok mu bloggerlar arasında, eşi dostu sanatçı, ya da senarist falan olan? Gerçekten yetkim olsa hemen ulaştırmak isterdim. Üzüldüm şimdi. Çok güzel canım ya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum ablacığım, yok herhalde:)))senarist senariste zaten yardım etmiyor yani ben olsam ederdim de, günümüzde maalesef birbirlerinin ayağını kaydırmak için neler yapıyorlarmış diye okumuştum Ekşi Sözlük'te...(iç yüzünü bilenler yazmıştı) seni biliyorum ablam üzülme bak burada sen ve diğer arkadaşların güzel yorumları da yetiyor bana. Çok sağol:)

      Sil
  31. Vaay en sevdiğimden, fantastik oldu kurgu :) Harika! Bu gece ben de Lilibel'le karşılaşmayı diliyorum o halde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aytül'cüğüm çekilse çok sevimli bir peri düşünüyorum, çizerek tam olarak yansıtamıyorum hayalimdeki Lilibel'i:)inşallah dileğin gerçek olur:)) Çok teşekkürler toplu yorumlarına unutmadan....:)

      Sil
  32. Üst katta aytülü gördüm bende şöyle sıkışayım şuraya :) Lilibel Hepimize gelsin Çok iyi gidiyor senarist hanımcım bekliyoruz sizi :) Gayet güzel....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, valla gelmişken hepimizi toptan gençleştirsin:))))çok teşekkür ediyorum Mayıs'cığım. :)

      Sil
  33. Bir peri masalına doğru gidiyor, biraz fantastik biraz kurgu azıcık da gerçek. En sevdiğim üçleme, kalemin dert, tasa görmesin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğin bir üçleme olmasına çok sevindim Mukaddes'ciğim, sen de sağol, güzel yazıların hiç bitmesin.:)

      Sil
  34. O lilibel bana da gelse ya Müjde :) Olmaz mııı, lütfeeeeennnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah gelir Şebnem'ciğim, gelsin tabii ki de:)))

      Sil
    2. Ay... çocukluğumda bir masal okumuştum.Periler padişahı kendini güldüren yaşlı bir kadını gençleştiriyordu ,öyle bişey mi olacak acaba ?
      Dur bakalım 😮

      Sil
    3. Hay Allah yanlış yere yazdım galiba 😦ah bu tablet 😦

      Sil
    4. Olsun canım hiç önemli değil :)))çok teşekkür ediyorum tüm yorumların için:)

      Sil
    5. Aaaa! Öyle bir masal mı vardı? Üzüldüm buna yaaa benim fikrim sanıyordum ve hiç o masalı okumadım da...hatta öteki yorumunda da yazdım...bildiğim bir masal mı diye...

      Sil
    6. sanırım çok bilinen bir masal değil .Çok komik bir masaldı.Burdan anlatması uzun sürer.Ama senin senaryonla alakası yok.Sadece yaşlı kadını periler gençleştiriyordu o kısmı benzer.

      Sil
    7. Valla en önemli kısmı benzermiş:)))))Neyse ne yapalım Allah da biliyor ya bildiğim bir masal değildi yani ondan kopya çekmedim.

      Sil
  35. Aaa ne kadar ilginç. Hiç beklemediğim bir şekilde ilerliyor hikaye.
    Benim de dileğimi öğrense ya bu periler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylar sonra seni ve yorumlarını gördüğüm için çok mutlu oldum önce bunu söyleyeyim:)inşallah öğrenirler:)

      Sil