14 Şubat 2018 Çarşamba

GÜZEL KATİL / BEAUTIFUL MURDERER - 17 -


Aylin, teyzesine şantaj notunu gösterdi...
Aylin, showed her aunt the blackmail note...

s3

Az sonra şantajcı kızı aradı.
The blakcmailer  called the girl.

"Parayı Sazköy Bayırı'na getireceksin.
"You'll bring the money to Sazköy Bayırı."



"Tamam..."
"ok..."

" Oyun yok! Yoksa polise giderim."
"No trick or I'll go to the police."



"Kızım en iyisi polise gidelim. Her şeyi anlat."
"We'd better go to the police my daughter. Tell them
everything."


" Polise perileri açıklayamayız ki teyziş."
"We cannot explain the fairies to the police auntie."

"Ya ne yapacağız? Parayı verecek misin?.."
"What will we do? Will you give the money to him?"



"Hayır, şantajcı olsa olsa Mehmet'in tuttuğu dedektifdir.
Telefon numaramı başkası bulamaz. "
"No, the blackmailer must be the detective whom Mehmet hired.
Noone else can find my phone number.."


"Doğru. Şeytan diyor okla tam,
poposundan vur!.."
"You're right, I'd like to shoot him on his ass
with my arrow."
(Her aunt was a successful archer in her youth.)


"Daha iyi bir planım var. Kendini zeki sanıyor ama o tuvalette 
Tom Miks okurken, ben beyin ameliyatına  giriyordum."
"I have a better plan. He thinks he's smart but while he was reading
Tom Mix comics on the toilet, I was performing brain surgeries.."


"Peki planın ne canım?"
"What is your plan my dear?"


"Madem beni katil sanıyor, bunu kullanacağız.
Ben nörologum, onun algılarıyla oynayacağız.
imajların beyindeki nöronları etkilediğini biliyorum.
yani imaj her şeydir."
"Since he thinks I'm a killer; we'll use it.
I'm a neurologist. We'll play with his perceptions.
I know that images affect the neurons in the brain.
I mean; image is everything."




s3

Ve teyze - yeğen işe koyuldular...
And aunt - niece began working...

O sırada Nazan kilo vermeye çalışıyordu...
Meanwhile Nazan was trying to loose weight..


"Zayıflayacağım ve Gökhan, Ayşe'ye tekmeyi basıp,
bana aşık olacak işte!..."
"I'll be skinny and Gökhan will dump Ayşe and fall in love
with me.

" Gökhan iş için iki günlüğüne İstanbul'a gitmiş, doktor ile Ayşe
evden hiç çıkmadılar bugün, belki yaşlı kadıncağız hastadır..."
"Gökhan had gone to İstanbul for two days, doctor and
Ayşe didn't go out of the home today. Maybe poor old woman
is a little sick..."


Aylin, teyzesine çeşitli imajlar gösteriyordu.
Aylin was showing some visual images to her aunt.

clint eastwood the good the bad the ugly ile ilgili görsel sonucu

"Bak teyzeciğim, bunun gibi sessiz duracaksın, tek kelime yok. Ağzını sakın açma. Böylece esrarengiz görüneceksin. Güçlü-sessiz tip. "
"You'll be as silent as him. No word. Never open your mouth. So you'll be  mysterious. Strong-silent type!" 



kill bill bride ile ilgili görsel sonucu


"Siyah giysi: Korkutucu
şakası yok..."
"Black clothes: Frightening, no joke!.."

siyah giyen adamlar ile ilgili görsel sonucu

"Siyah gözlük şart...
İnsanlar görmedikleri şeylerden korkarlar."
"Black eyeglasses is a must.
People fear what they don't see."


"Ve kareli masa örtüsü..."
"And tartan table cloth.."



" Hırsızlar doktor evlerine çok dadanır. Korkutmak için
tıpkı gerçeğe benzeyen bir tüfek almıştım."
"Thieves often target doctor's homes, I had
bought a replica gun  to scare them."


" İşe yarayacak mı dersin?"
"Do you think it work?"


"Rahmetli babamın gerçek tabancası da olunca evet"
"Yep! With the real gun of my late father."


Ve başarı için motivasyon da şarttı...
Motivation was a must for success...

"Kim kazanacak?"
"Biz kazanacağız!"

"Who'll win?"
"We"ll win!"


Akşama doğru Sazköy Bayırı'nda..
Towards evening at Sazköy Bayırı...
seashore deserted fisherman cottage ile ilgili görsel sonucu

Dedektif,  onu bekliyordu...
The detective was waiting for Aylin..


"Kolay yoldan zengin olacağım.....salak kız...
İşte arabası geliyor..."
"Easy money, I'll be rich...fool girl!
Her car is coming..."


" ! ! ! " 





Aylin arabadan çıktı...
Aylin got off the car...





Ve üç el ateş etti...
And fired three times..



"Bu....Bu.....Bu da ne demek oluyor?"
"What...what...what the hell is going on?"



"Sana verecek tek kuruşum yok demek oluyor.
Bir daha şantaj yok, yoksa arkadaşım o kel kafanı keser..
şimdi toz ol!"
" I won't give you a penny .
Never blackmail to me, or my friend cuts your bald head."
Now begone."





"Ta..ta...tamam. Tamam....tamam...gidiyorum"
"O..o...okay! Okay! I'm go...going.."

white car going on the seashore ile ilgili görsel sonucu

"HAHAHAHAHA!!!!......"





60 yorum:

  1. İmaj değişikliği işe yaramış anlaşılan. Kaleminize:)

    YanıtlaSil
  2. Hahahaha iyi oldu ellerine sağlık müjde abla :)

    YanıtlaSil
  3. HARİKA! Sonunda bugün bilgisayarımı aldım ve bir solukta bitirdim ve tek kelimeyle harika!

    Müjde abla senin hikayelerini okurken yazlıkta babamla birlikte okuduğum Tommiks kitapları geliyor aklıma :) Onlara da kendimizi böyle çok fena kaptırırdık, okurken dünyayla bağlantımızı keser ve tek solukta 1 kitabı bitirirdik. Tabi annem de hep bize kızardı :)

    Heyecan-merak hiç bitmiyor ve çizimler de gerçekten muhteşem! Şimdi ben bir sonraki bölüme kadar nasıl bekleyeceğim? :)

    Eline, emeğine sağlık :)
    Bu arada gördük ki bir kareli masa örtüsü nelere kadir oluyor :D Gerçekten zekice.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözün aydın:) Sahi mi? Ay nasıl mutlu oldum anlatamam, çocukken Tom Miks, Teksas tüm serilerini okudum, sonra Tenten vs. sanırım bilinçaltımda beni çok etkilemişler. Hafta sonu okuma oranı çok düşüyor o yüzden pazar akşamı yeni bölüm...ama 4 gün nedir ki? Çabuk geçer:))))
      Çok teşekkürler, sen de sağol:)

      Sil
  4. Canım, Kamer sevgili Beyda'nın oğluşu :) Biliyorsun belki de, bak ne güzel erken yaşta bloğu var, Bravo Beyda'ya, eşine ve de Kamer'e...
    Müjde'ciğim, ben sabah bir girdim, paylaşım yapıp çıktım blogdan, ancak bu saatte girebildim. Dört tane yorumu yayına aldım, cevaplayıp hemen sana uçtum :) Bugün de çok yoruldum. Ondandır ki, sonra da uyumaya çalışacağım arkadaşım.

    Gelelim bu bölüme. Hikâye bir kere çok güzel. Pekii, Aylinin boydan resmi? Ha-ri-ka Müjde'ciğim. Bayıldık.
    Şantajcı kim ben hâlâ tahmin yürütemiyorum, yalnız tüm kafasına maske mi geçirdi diye düşünüyorum. Zaten öğreneceğiz, geçen bölümdeki yorumlarda tahmin edenler vardı sanki. Ama ben o şişman kız (isim hafızam hiç yok, bir bakayım yukarı çekip sayfayı) baktım canım. Nazan idi, görünce hatırladım zaten. Şimdi kafama Türkan Şoray'ın kız kardeşi diye şifreledim, sanırım unutmam. Aylin ismini çok severim, buradaki karakter çok düzgün ve kültürlü biri. Onu unutmuyorum hiç :) İşte Nazan desek şantajcı, o şişman belli olurdu. Acaba kim bu adam?
    Çok güzeldi canım. Emeğine, gözlerine, ellerine sağlık.
    Kediciği çok merak ediyorum. Yazarsın değil mi arkadaşım? Bu arada kitap yola çıktı canım. Bugün kan verecekti kızım. Onunla gittim, beraber verdik Ptt kargoya. Bilgin olsun kardeşim.
    Hoşça kal canım arkadaşım. Güzel, huzurlu bir gece dilerim. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ablacığım, şantajcı kim? 13. bölümde bir dedektif var, şantajcı o dedektif.
      Beğenmene sevindim ablacığım, çok teşekkürler, sen de sağol.
      Kediciği her gün soruyorum, her gün haberlerini alıyorum mutlaka, günde 2 kez arıyordum sabah-akşam ama ayıp olmasın diye artık günde bir kez aramaya başladım. Nezlesi, aksırığı, tıksırığı geçmemiş henüz. Bir hafta olacak neredeyse hala iyileşmedi üzülüyorum umarım iyileşir bir an önce.
      Çok geçmiş olsun...
      Kitap için çok teşekkür ediyorum, sana zahmet verdim.
      Çok sağol, bil mukabele, sevgiler:)

      Sil
  5. Whuu zeki kadının hali bir başka oluyor. Güzel ve akıllı ;)) Kim kazanacak? Biz kazanacağız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi Aytül'cüğüm? Tıp fakültesi kazanmak kolay mı? :))

      Sil
  6. Kurgular çok güzeldi 😊 Bir an kendimi doktor who filminde zannettim açıkçası oradaki sahneler canlandı gözümde 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Who dizisini izlemedim ama benim yeğenim hastası resmen:)))Çok teşekkürler:)

      Sil
  7. Hahahah, bayıldım bu bölüme :)

    YanıtlaSil
  8. ha ha! aylin de az değilmiş,teyzişle mafyacılık oynadılar..😀 şantajcının dedektif olmasına şaşırdım,dürüst bir dedektif değilmiş demek ki..🤔 emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))öyle oldu:))Evet kesinlikle dürüst biri değil, film olarak çekilse adamla ilgili çok daha sahne olur, paragöz birisi. Siz de sağolun:)

      Sil
  9. İmaj her şeydir tabi ki 😄

    YanıtlaSil
  10. Heyecanlı bir bölüm daha :) Ancak fırsat bulup okuyabildim :) Kaleminize sağılık, her bölüm gibi bu da mükkemmeldi. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dizi ya da film olarak çekilse en heyecanlı ve komik sahneler bunda olacak ama çizgiyle hayalimdekini ancak bu kadar gösterebildim:))normalde teyze-yeğen ellerine uzaktan kumandayı alacaklar, interneti televizyona bağlayacaklar, uzun saatler boyunca Toyota kamyonlar içinde giden ışid'li teröristleri filan izleyeceklerdi:))))çok teşekkürler:)Sevgiler:)

      Sil
  11. Vay canına, böyle bir U dönüşü beklemiyordum, Müjde Abla :) İşte yine güçlü bir kadın karakter. Aferin Aylin'e. Ama bu iş yine de burada kalmayacak gibi. Sanki Nazan bu defa olayları karıştıracak gibi hissediyorum :)
    Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güçlü kadın karakterler yazmayı çok seviyorum Feride'ciğim, Yeşim ve Ebru da öyleydi. Bir tek Ebru'nun kızkardeşi Banu zayıf karakterliydi.(Begonvilli Ev'de). Hislerin çok güçlü, Nazan'dan kurtulamayacağız:)))
      Sen de sağol canım. :)

      Sil
  12. yine feci komikli bitti ki :D

    YanıtlaSil
  13. oooooo bu bölüm çok eğlenceliiii aksiyonluuuu ayne güzel gidiyo hihi :) bi de en üstlerde şantajcı kızı aradı olcak şantajı diil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum beğenmene sevindim:) aaaa hakikaten öyle yazmışım:)))Çooooooook teşekkürler canım, haber verdiğin için, hemen düzeltirim. :)

      Sil
  14. Yorumdan önce 1.çizimin altındaki ''Az sonra şantajı kızı aradı'' şantajı=şantajcı sanırım.Gözüme takıldı sadece.Bir de nöroloji gibi bilimsel ifadeler eklediğinde araştırmacı-yaratıcılık yönüne daha çok hayran oluyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, yanlış yazmışım, hatta aynısı sevgili deeptone'un da gözünden kaçmamış, düzelttim:)böyle hatalarım söyleyince okurlar çok memnun oluyorum. Belki ben daha bir ay farketmeyebilirdim....

      Sağolasın, filmi çekilse o konuda daha ayrıntılı bilisel diyaloglar olacaktı, araştırdım dün bir makalede ona göre yazdım.:)

      Sil
  15. Hahahaha, şimdiye kadarki en iyi bölüm :D Oklavayla popoya vurmak :D Kıyafetler de yakıyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Belle'ciğim, çok teşekkürler:))))

      Minik bir düzeltme oklava değil, ok olacak, şöyle ki, teyze gençliğinde başarılı, kupalar almış bir okçu.
      Karıştırmakta haklısın, o kısma minik bir '*' koyup ilgili bölümü hatırlatmayı unutmuşum. Evinde kupaları filan var...

      Sil
  16. Ooo helal be Aylin, işte motivasyonun gücü! :))

    YanıtlaSil
  17. kazanan kadınlara bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  18. Teyziş çok tatlı :D Umarım dedektif intikam almaz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum, ben teyze tiplerinde mümkün olduğunca güleryüzlü tipler bulmaya çalışıyorum, bakıyorum da televizyondaki dizilerde hep suratsız, somurtuk, mahkeme duvarı yüzlü yaşlılar var mesela Vatanım Sensin'de babaanne...İstanbullu Gelin'deki (gerçi izlemiyorum onu ama tanıtımlarında görüyorum sıksık)kaynana....vs.

      Dedektif konusundaki soruna spoiler olacağı için maalesef cevap veremiyorum canım....:)))

      Sil
  19. Çok akıllı bu Aylin :) Güzel bir plan yaptı:)Motivasyon da çok önemli tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeee, koskoca doktor hem de profesör:))kesinlikle çok önemli:)

      Sil
  20. Kadınların gücü adına....!H E L A L be Müjdem...
    İşte bu kadar...
    Kork,kork nereye kadar de mi.

    Emeğine sağlık okurken,çoooook eğlendim.
    Öpüldünüz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çooook mutlu oldum Merih'im, haklısın kork, kork nereye kadar, çok teşekkürler, sen de sağol canım, öptüm...

      Sil
  21. Gerçekten muhteşem bir bölüm olmuş... O plan kısımları da çok zekiceydi, gerçekten işinizi hakkını vererek ve karakterlerinizi de özgün kimliklerle oluşturuyorsunuz; emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim İrem'ciğim, hikayem hiç çekilmese bile tüm bu güzel yorumlar beni mutlu etmeye yetiyor:)çok teşekkür ediyorum canım, sen de sağol. :)

      Sil
  22. Bu kadar kolay olamaz arkası gelicek gibi duruyor :))) Kel adamdan kurtulsa başka bir dolap hissiyatı var içimde :)))) Senarist hanım öyle değil mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spoiler olmaz sanırım söylersem, tabii ki, kurtulamayacak:))))zaten ilk bölüm bunu bize söylüyor:)))

      Sil
  23. Aaa devami nerdee 😪😪😪. En heyecanli yerde bitti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy, kıyamamm, yarın akşama hazırlarım Derya'cığım, biriktirip üşenmeden hepsine yorum yazmışsın çok teşekkürler canım, sağol. ♥

      Sil
  24. Teyzenin oklu esprisi beni güldürdü :))
    Kareli masa örtüsünün ne işe yarayacağını ilk anda anlamamıştım. Algı yönetimi çok ilginç bir konu hakikaten. Her ortama uygun bir algı şeysi var demek ki. Mesela iş görüşmesine giderken, mesela miting alanlarında, ya da birisini tehdit ederken...
    Ayla'da az değil Müjde Abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim Zülal'ciğim, aslında teyze gençliğinde okçuluk şampiyonu olduğundan, okuyla gerçekten şantajcının poposundan vurduracaktım ama adam poposunda okla arabaya binip koltuğa oturamazdı, bir de o halde doktora filan gitmesi gerekir, şantaj vs. ortaya çıkarsa Aylin'in de başı derde girer dedim ve vazgeçtim:))

      Evet algı her şey, baksana bizim ülkemizde de algılarımızla oynayarak nelere inandırıyorlar?:( çoğunluğu 'azınlık', azınlığı da 'çoğunluk' olduğuna inandırıyorlar, anketler filan hep hikaye....%50 filan....

      Sil
  25. Ava giderken avlanmış yani. İyi olmuş.
    İmaj her şeymiş gerçekten. Motivasyonun da etkisi var tabi:)

    YanıtlaSil
  26. Topukları poposuna çarpa çarpa kaçtı :D

    YanıtlaSil
  27. Ee Aylin 25 yaşında görünüyor ama 60 yıllık tecrübe konuşuyor burda 😊😇

    YanıtlaSil