18 Şubat 2018 Pazar

GÜZEL KATİL / BEAUTIFUL MURDERER - 18 -


Aylin  şantajcıdan kurtulduktan sonra
Gökhan Bodrum'a döndü, iki aşık çok mutluydular. 
After Aylin get rid of the blackmailer,
Gökhan returned to Bodrum. Two lovers
were very happy.





BİR HAFTA SONRA...
A WEEK LATER

Gökhan'ın ailesi de Bodrum'a geldi. 
Nişan hazırlıkları başladı.
Gökhan's family came to Bodrum
and plans for engagement party have begun.


"Ooooohhh! Hem güzel, hem doktor gelin
aldık. Çatlayacak komşular."
"Oooohhh! My daughter-in- law is 
not only beautiful but a doctor,
my neighbours eat their hearts out."

"Abimin twitter sayfasına
tonlarca mesaj gelmiş anne. Herkes 
Ayşe ablayı çok sevmiş. Ama kıskananlar da var.."
"There are tons of messages in my brother's  twitter 
page mom. Everybody loves Ayşe but
some of them are jealous.."




" Hahahaayyy! Çekemeyenler anten taksın!
Ayol hazırlansana! Akşam oğlunun nişanı var sen hala
bulmaca çözüyorsun!"
"Hahahaha! Hüsnü! Your son is getting engaged this
evening and you're still solving puzzle!




"Ben kadın değilim beş dakikada hazır olurum.
Patlıcanla yapılan bir yemek..."
"I'm not a woman, I'll be ready in 5 minutes.
A food made by aubergine...hmm"



NİŞANDAN BİR ÖNCEKİ AKŞAM...
The night before the engagement...



heavy rain at night ile ilgili görsel sonucu

Şimşekler çakıp, gök gürledi ve
 sağanak yaz yağmuru başladı...
Thunder; lightning and 
a heavy summer rain has begun


"Olamaz!
Nişan bahçede olacak!."
"No! The party will be in the garden!"


"Yarına kadar diner, olmazsa nişanı içeride yaparız
ev kocaman üzülme hadi ben yatayım yarın büyük gün
Sen de çok gecikme..."
"Don't be sad. It stops until tomorrow, if it doesn't we'll make
the party inside, the house is large. I'm going to sleep,
tomorrow is a big day...you'd better sleep too..."


"İyi geceler teyziş...Korsan dışarıda kaldı
o gelmeden uyuyamam.."
"Goodnight auntie, Pirate is outside, I cannot
sleep before she comes."

heavy rain at night ile ilgili görsel sonucu

Yağmur  dinmeye başladı...
Aylin, bahçede bir miyavlama duydu...
The rain began stopping and Aylin heard a meowing



"Korsan!Çok şükür! Koş! İçeri gir, niye gelmiyorsun?"
"Pirate! Thanks God! Come on! Why don't you come in?"


Korsan, Aylin'e bir şey göstermek istiyordu...
Pirate, wanted to show Aylin something..



"Bana bir şey göstermek istiyorsun...anladım geliyorum
Allah'ım inşallah yılan filan değildir."
"You want me to show something? Ok, I'm coming.."
My God, I hope it's not a snake..."

dead raccoon at night ile ilgili görsel sonucu

"A! Rakum! Ölmüş! Zavallıcık!"
"Oh! A dead racoon! Poor thing"


"Dur elleme! 
Hay aksi, gömeyim bari, mikrop kapmasın kediler.."
"Don't touch! Damn! Let me bury the poor thing
the cats may get infected"

clock 12.00 ile ilgili görsel sonucu

Aylin yağmurluk ve kürek almaya gittiğinde...
geceyarısı oldu..
While Aylin went to bring a shovel
and a raincoat, it struck midnight.


Nazan Gökhan  nişanlanacağı için ağlıyordu.
Nazan was crying because of Gökhan's engagement..


Mehmet ise yeni romanını yazmaya çalışıyordu...
Mehmet was trying to write his new novel..

"Bahçıvan cinayete tanık olsun ve sonra....yoksa? ..."
"The gardener witness the murder and then..or
or...

mobile telephone rings ile ilgili görsel sonucu

 o sırada  telefonu çaldı...
Then his phone rang..


"Hayırdır? Dedektif arıyor hem de bu saatte. Alo?"
"It's the detective! At this hour! Hello?"


"Mehmet bey, bu saatte rahatsız ettiğim için kusura bakmayın
ama bilmeniz gereken bir şey var:
O yaşlı kadın  doktor Aylin değil, sizi kandırıyorlar..
"Mr. Mehmet, sorry for call you so late at night
but there's something you should know.
That old woman is not the doctor Aylin. They are
deceiving you."


"Ne? Aylin değil mi? Alo? Alo? Kapattı..."
"What? Not Aylin? Hello? Hello? He hung up.."


"Aman Tanrı'm! Nasıl yaaa?" 
"My God! But how?..."

window and curtains at night ile ilgili görsel sonucu

Mehmet endişeden ne yapacağını bilemiyordu.
Düşünürken bir ses duyup  pencereden baktı.
doktorun villasının arka bahçesinde birisi vardı:
"Mehmet was anxious and don't know what to do
he heard a voice and  looked out of  the window 
There's someone in the backgarden of the doctor's villa.



lightning thunder at night ile ilgili görsel sonucu

Şimşek çaktı ve bahçeyi aydınlattı.
The lightning flashed and enlightened the garden. 


ve kim olduğunu gördü....
and he saw who she was...






"
HiAAAAA!!!!"


lightning thunder at night ile ilgili görsel sonucu


Ve hemen Nazan'a mesaj çekti...
and sent a text message to Nazan at once..


"Bu saatte ne mesajı bu?"
"What the hell is this at this hour?



" O yaşlı kadın doktor Aylin değilmiş! 
Ayşe de bahçeye bir şey gömüyor!
..Hiiiiiiii! Aman Tanrı'm"
"That old woman is not doctor Aylin!
Ayşe is burying something to the back garden!
My God!"


Nazan hemen Mehmet'i aradı...
She called Mehmet...

" Ne? Ne demek polisi arama!?"
!What? Why don't we call the police?"



"Yarın kankamın en mutlu günü.
Berbat edemem. Nişan bitsin,
o zaman polisi arayacağım. Söylediğime pişman ettirme.
Söz vermeni istiyorum.
Söz mü? Nişanın bitmesini bekleyeceksin."
"Tomorrow is the happiest day of my bro.
I cannot spoil it. I'll call the police after
the party. Don't make me regret it,
promise me to wait till the end of the party."



"Aman! İyi! Tamam!...Söz!"
"Ok, ok, I promise..!"




PARTİ AKŞAMI...
The party evening...

garden party at night ile ilgili görsel sonucu





Nazan hariç herkes mutluydu
Except for Nazan everybody was happy..




"Görürsün sen!"
"You'll see!..."



nişan kurdelesi kesimi ile ilgili görsel sonucu

Alkışlarla yüzükler takıldı....
They exchanged the engagement rings among applause...




 Çift davetlilerden büyük alkış aldı ve başlarına
gül yaprakları attılar...
The couple received a big round of applause from
the guests and they scattered rose petals to the
happy couple.




Both of them were very happy...
İkisi de çok mutluydu...





Misafirler dans ederken, polis sirenleri duyuldu.
As the guests were dancing, police sirens wailed.

polis arabası gece ile ilgili görsel sonucu

"Daa - dii - daaa- dii...."



Gökhan, Seninle Bir Dakika'yı Aylin için söylüyordu
Gökhan was singing a Sinatra song for Aylin.



"Sevmek bir ömür süreeeerrrr ..."
"there's nothing for me but to love you..
and the way you look tonight..."


polis arabası gece ile ilgili görsel sonucu

Daaa....diii...daaa...diiiii!!!!




Polis arabaları bahçeye gelince
Müzik durdu...
The police car came to the garden, 
the music stopped....



 " ! ! ! "


"Ayşe Deniz ve Aylin Alptekin ?"



"Benim....?"
"It's me..?"


"Be- benim?..."
"I ..I...?..."



"Hakkınızda ihbar var bizimle karakola kadar geleceksiniz.."
"There's a complaint against you; you'll come to the
police station with us."


"NE? !"
"WHAT? !"



"Nazan! Kahretsin! Söz vermiştin! Üçkağıtçı!"
"Nazan! Damn! You promised ! "


" OH! İyi yaptım! Elime sağlık. Sana kalsa
Ayşe, Gökhan'ı da öldürüp gömene kadar bekleyecektik!"
"Oh! If I had kept my promise, we'd have waited until Ayşe killed and bury Gökhan too!"




71 yorum:

  1. :) ayyyyy, bir insanı öldürüp gömdü sandılar yaaa offf. ama bu teyziş konusu nasıl çözülcek bakalım. kim aylin kim ayşe filan. nasıl tatlıya bağlancak bakalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu deeptone, biraz uğraştıracak tabii ki:)))) finale doğru geliyoruz...

      Sil
    2. Gecenin bir yarısı yağmur altında rakun gömecek kişi pek bulunmayacağından, şüphelenmekte haksız da değiller aslında :D

      Sil
    3. Haklısın Handan'cığım, hele ki onca söylenti, kayıp doktor varken:)

      Sil
  2. Bu sıralar benim de yukarıdaki hazırlıklardan var biraz, Müjde Abla'cığım, şimdi açtım gördüm hemen hikayeni :)
    Yüksek müsadenle polislerin geldiği sahne için "Oh Shit!" demek istiyorum :D
    Çok fena faka bastırdı bu Nazan. Ah Nazan Ah... E tabii şimdi bahçeye gömülen şey bir rakun olsa da sonuçta bu yanlışlık polislerin Ayşe ve Aylin'in hikayesini derinlemesine incelemesine sebep olacak. Teyzenin Aylin olmadığını anlayacaklar. Komşular da aleyhine ifade verirlerse falan genç Aylin yaşlı doktora bir şey yaptı ama ifadesi tutarlı ya da inanılır değil diye gözaltına alacaklar...
    Bir sonraki bölümü büyük bir merakla bekliyorum, Müjde Abla'cığım :) Eline sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok seviniyorum senin adına Feride'ciğim, hayırlı olsun:)ALlah tamamına erdirsin:)Böyle bir zamanda da geldiğin için eksik olma canım.

      Hahahaha:)))))öyle bir durum oldu gerçekten de:)))dediğin gibi teyzenin Aylin olmadığı hemen ortaya çıkacak, artık kaçış kalmadı mecburen başlarına geleni anlatmak zorunda kalacaklar ama polisler perilere inanacak mı?:)))))

      Çok teşekkürler canım, Salı akşamı yayınlarım sanıyorum, sen de sağol:)

      Sil
  3. Merhaba ben geldim:)) Yine çok heyecanlı bir bölüm olmuş, nişan kıyafetine bayıldım:) sadece kafama takılan bir şey var herkes gençleşen Aylin'ini doktorun yardımcısı olarak bilmiyor mu? o halde kayınvalide nasıl doktor gelin aldım diyor? yardımcı derken ben evde yardımcı diye anlamıştım fakültede asistanı gibi bir şey mi anlamalıydım? kafam karıştı biraz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldinnnn:))Çok teşekkür ediyorum, nişan elbisesi kendi tasarımım dikişten anlamam ama çizmesini seviyorum. Svarovski taşlar ve beyaz damla şeklinde inciler...
      Evet doktorun yardımcısı hatta orijinal senaryoda Nazan hep onunla "hizmetçi işte!" diye alay edecek filan. Ancak, aynı zamanda tıp bitirmiş, okul harçlığını çıkartmak için yardımcı olarak çalışıyor doktorun evinde. :)) umarım şimdi açıklığa kavuşmuştur. (O bölüm kaçıncıydı şu an hatırlamıyorum bakıp yazarım sana bölümünü birazdan)

      Sil
    2. Hemen baktım: 12. bölümde yazmışım. Hani çardaktaki kadınlar var ya, işte onlardan bir tanesi hoşgeldin keki alıp Aylin'e gidiyor, maksadı ağzını aramak, bekar olup olmadığını öğrenmek vs. ....:))))

      Bu arada tıp bitirdiği için doktorun asistanlığını da yapabilir bu kız yahu:))gayet iyi düşünmüşsün, hem onu, hem evinin yardımcılığını yapabilir. Haklısın. Bak ben orijinal senaryoyu yazarken bu aklıma geldi mi, gelmedi mi hatırlamıyorum...:)onlar word dosyasında ve kaçıncı sayfada kimbilir....120 sayfa filandı bakmaya üşendim:) fakat aklıma gelmemişse bunu eklemeliyim mantıklı çünkü. İyi ki söyledin:)

      Sil
    3. Aslında düzenli olarak bölümleri okudum ama kaçırmışım demek ki neyse anladım:) Şimdi çorbada tuzum mu oldu? süper:)). Elinize sağlık, sevgiler:)

      Sil
    4. Gözden kaçabiliyor, o yüzden çok uzun diyalog yazmamaya çalışıyorum ama ne kadar çalışsam da bazı bilgileri vermek gerekiyor.

      Eveeeeet, kesinlikle oldu hem de:))sen de sağol canım, sevgiler:)

      Sil
  4. Yaa rakun o yapmayın ne cesedii :D

    Ellerine sağlık ablacım yine harika bir bölüm olmuş :) Nazan yine bildiğimiz gibi :D Ama benim anlayamadığım bir konu var, herkes Aylin'i yani Ayşeyi doktor Aylin'in yardımcısı olarak biliyordu. Şimdi annesi doktor gelinimiz olacak diyor ,o kısmı anlamadım..

    Sevgilerimle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet zavallı bir rakuncuk...:( ama ben de gece gece öyle bir şey görsem, üstelik dedektifin telefonunun tüm üzerine sanırım şüphelenirdim:))

      Kamer'ciğim sen de sağol canım, aynı konuyu sevgili Gül'de sormuştu, evet yardımcısı ama 12. bölümde açıklamışım, aynı zamanda tıp okumuş. (orijinal senaryomda da öyle...tıp okuduğunu saklamayacak gerek yok da saklamasına...)
      Benden de sevgiler :)

      Sil
  5. Vav ama olan nazana olacak 😂 ellerine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nazan'a acıyorum aslında zavallı Gökhan'a aşıktı, ergenler ünlü yıldızlara aşık olur ya, bakalım ne olacak? Sen de sağol Sevde'ciğim. :)

      Sil
  6. Çok heyecanlı bitti ki :D Nişan kıyafetine de bayıldım, çok yakışmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler kağıt salıncak, benim tasarımım:)))

      Sil
  7. Bu Nazan'a da iyice gıcık oldum :( İşler karıştı yaaaaaa

    YanıtlaSil
  8. Ya inşallah her şey ortaya çıkmaz da mutlu sona ulaşır aşıklar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım...:))ama mutlu sonlardan yanayım hep:))

      Sil
  9. Ben de gözümü nişan kıyafetine diktim, pek güzel. Bakalım polislerin elinden nasıl kurtulacaklar..

    YanıtlaSil
  10. Oooo! işler iyice karışmaya başladı..😀 rakuma üzüldüm kendilinden mi ölmüş acaba,yoksa başka şey mi var? neyse otopsi yapılırsa eğer belli olur o zaman..hikaye görsellerle birlikte çok harika gidiyor,emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rakumun hastalanıp öldüğünü düşünürek yazmıştım orijinal senaryoda. Hatta önce baykuş yapmıştım, sonra rakum yaptım, çok teşekkür ediyorum arkadaşım, siz de sağolun. :)

      Sil
  11. Önyargılar olmasa olmaz değil mi.. Ne gömüyorsun gel de bak öyle karar ver Nazan hanım.. Yolacam seni pis cadaloz Nazan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, sabah sabah güldürdün beni Kerime'ciğim, çok tatlısın. Yolabilirsin istediğin kadar :)))

      Sil
  12. Yine harika bir bölüm daha :) Ah bu seyahatler beni blog okumaktan alıkoyuyor :) Öyle ki merakla bir sonraki bölümlerini beklediğim "Güzel Katil"i bile kaçırır olmuşum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler içimdeki fısıltı arkadaşım, ben de severek takip eden okurlarım geri dönünce mutlu oluyorum, bugün sevgili bir arkadaşım daha bir ay sonra dönüp beni mutlu etti , şimdi de sen:) ama seyahat iyidir ne derler seyahatte bereket mi vardı öyle bir şey?:)

      Sil
  13. Tüh bitti. Biriktirip okumak güzeldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil'ciğim, hem 1 aydan sonra bloğuna döndüğün için, hem de saymadım ama on - onbeş bölümü okuyup, üşenmeden hepsine yorum bıraktığın için çok mutlu oldum canım, çoooook teşekkür ediyorum. :)

      Sil
    2. Asıl güzel dizilerin için ben sana teşekkür ederim. Okumak zevkti benim için.

      Sil
  14. Çekemeyen anten taksın :))) Hüsnü Bey bulmacaya devam etsin :)))Dedektif işin peşini bırakmasın... Olaylar olaylar.Nişan zaten ayrı olaylar olaylarrr olmuş :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu Yeşim'ciğim sonunda Aylin ve teyzesinin sırrı ortaya çıktı. :))))

      Sil
  15. gömdüğü yere bakamamşlar mı, te Allahım off off

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem'ciğim ben de olsam bakmaya korkardım:)))

      Sil
  16. Vay hainler. Ay cok merak ettim 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetiştirebilirsem Salı akşamı devamı gelecek Derya'cığım, zaten az kaldı finale:)

      Sil
  17. bayıldım Müjde Abla, çok de heyecanlı bir bölümdü, elinize sağlık sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum Eren'ciğim, sen de sağol. Sevgiler:)

      Sil
  18. Dolu dolu bir bölüm oldu. Olay örgüsü çok güzeldi. Dedektifin araması, rakunun bulunup gömülmesi, Aylin'in o halde görülmesi. Kafamda çok iyi canlandı Müjde Abla. Kalemine sağlık. Aylin'in yakalanmasından sonrası biz okuyanlar için artık tam bir muamma. Yeni bölümleri merakla bekliyor olacağım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim Zülal'ciğim, benim de amacım okurun bunu kafasında canlandırması, çekilmiş film olarak hayal etmesi, o zenginliği benim kağıt üzerinde verebilmem imkansız çünkü. Çok teşekkürler, az kaldı finale yaklaşıyoruz artık. Sevgilerimle.:)

      Sil
  19. Heyecanla okuyorum bölümleri! ^_^
    Nazan'a bir konuda hak veriyorum; eğer ben de sevdiğim bir insanın katil sandığım kişiyle birlikte olduğunu öğrenseydim onu kurtarmak için polisleri arardım. :)
    Patlıcanla yapılan bir yemek... Patlıcan kebabı olabilir mi? ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim İrem'ciğim, haklısın Nazan kendi açısından gayet haklı.:)
      OLabilir tabii ki de:))))

      Sil
  20. Ay, şimdi oldu mu ya. Ayıkla pirincin taşını. Eyvah! Kimliklerde karıştı. Emeğine ve duygularına sağlık, arkası yakın olsun ama:)

    Müjde ablacığım birkaç aydır il dışında olduğumdan internete wifi'den sınırlı olarak giriyorum. Bu nedenle eskiye nazaran takip ettiğim bloglardaki yazıları ancak uygun zaman bulduğumda okuyabiliyorum. Yoksa aynı beğeniyle ve heyecanla okuyorum yazılarını. Sen emek verdiğin müddetçe emeğinin karşılıksız kalmayacağını düşünüyorum. İyi akşamlar ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda olacağı buydu Mukaddes'ciğim. Zaten final yaklaştı, bakayım yetiştirebilirsem cuma akşamı yeni bölüm koyayım:))çok teşekkür ediyorum, bunu duyduğuma sevindim, inşallah canım, hiçbirimizin emekleri karşılıksız kalmasın.
      İyi akşamlar, sevgiler:)

      Sil
  21. Yine güzel bir hikaye kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
  22. çok karışık bu konu , merakla devamına bakmaya gidiyorum :D

    YanıtlaSil
  23. Sonunda bilgisayarımın başındayım Müjde'm. Önümde iki bölüm daha var. Bu akşamı seninle kaparım yani canım. Dün hiç girmedim. Seansı vardı yavrumun perşembe günü; en zor günleri, mide bulantısı vs. Kusuruma bakma canım. Torun geldi okulundan, şu an boşa çıktım.
    Ben aslında kedİciği de merak ediyorum. Eğer bir gelişme varsa yazar mısın canım?
    Yine fevkalade bir bölüm arkadaşım. Çizimler harika. Şu kıskanç kızı bir tokatlayasım geldi. Olay geçişleri çok güzel. Kedicik haber veriyor Aylin'e, bazıları inanmaz ama geçen gün Ponçik kardeşlerinin odasındaydı, bazen giriyor yanlarına. Kapıya hamle yapınca çıkmak istediğini anlıyoruz. İçeri girdim, "hadi çık Ponçik" diyorum, su kabına eğilip eğilip sonra bana bakıyor. Bir baktım, kızların suyu bitmiş. İşte haber vermiş oldu bize... Çok tatlı bunlar Müjde'm.
    Nişan da berbat oldu. Bir yüzü gülmedi, sonradan genç kız Aylin'imizin. Şimdi diğerine gidiyorum arkadaşım. Emeğine sağlık. Sevgiyle kucaklıyorum seni. Eline, gözlerine sağlık arkadaşım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedicik yuva buldu, çok iyi tanıdığım, kedi sever insanların yanında tek sorun doktor 3 hafta merdiven inip çıkmasın dedi, tembih ettim ama arada unutup kapıyı açık bırakıyorlarmış:( inşallah dikkat ederler, ben elimden geleni hem maddi, hem manevi yaptım:(

      Çok teşekkür ediyorum, beğenmene sevindim. Ponçik'i öp benim için, sen de sağol, sevgiyle kucakladım. Çok teşekkürler:)

      Sil
  24. Haydaaa, ne çekemez kızmış bu :)

    YanıtlaSil
  25. Ya o rakun nasıl gelmiş o bahçeye 😞 bişey değil nişan mahfolduu 😠

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Orijinal senaryoda o tatil sitesi dağa bakan bir yerde olacak. O yüzden gelebilir..dağ ve ağaçlar bol, orman bol...evet nişan mahvoldu:(

      Sil
  26. Oynayan kadınlara bayıldım Müjdecim ya, süpersin:)

    YanıtlaSil
  27. Yine çizimler harika özellikle nişan elbisesine bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi tasarımım, beğenmene sevindim Fato'cuğum. Sağol:)

      Sil
  28. Ya biri şu mehmete bir dur desin yaaaa Allahım yine uçtu gitti. Favorim her zaman ki gibi Gökhanın babası hahahahhahahhah çok gülüyorum ona hele bulmaca çözmesine bayılıyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökhan'ın babasını ençok seven arkadaşım sensin ve bu çok hoşuma gidiyor. O zaman kimsenin dikkatini çekmedi ama bulmacayla ilgili bir sahne çizmiştim final sahnesinde eminim senin dikkatini çekecektir:))(biraz da karanlık çıktığı için kimse farketmemiş olabilir) Çok teşekkürler.

      Sil
    2. Ya sevilmeyecek gibi değil ama çok tatlı ya :) O minik bir çizgi var ya ha işte onu yakalıyırum her okuduğumda gülümsetiyor beni :))) Çizimler zaten ateş ediyor gözlere :)

      Sil
    3. Çok mutlu oldum Mayıs'cığım inan..çok teşekkürler:)))

      Sil