20 Şubat 2018 Salı

GÜZEL KATİL / BEAUTIFUL MURDERER -19 -


Olayı duyan gazeteciler Bodrum'a akın etti...
Upon hearing the news reporters have flocked to Bodrum...

paparazzi  camera flashes at night ile ilgili görsel sonucu

Aylin ve teyzesi polis tarafından sorguya çekildi.
Aylin and her aunt have been interrogated by the police.


"Bakalım, doğru anlamış mıyım? Sen aslında doctor Aylin'sin, 60 yaşındasın ama periler seni gençleştirdi?"
"Let'see: Did I get right? In fact you're doctor Aylin and 60 years old. But the fairies made you young?"


"Evet."
"Yes."

"İnanılmaz olduğunu biliyorum ama gerçek bu."
"I know it's unbelievable but that's the truth."



"Hmmm....gidebilirsin kızım. Teyzeyi getirin...
meslek hayatımda karşılaştığım en garip vaka..."
"Hmmmm...you may go. Bring the aunt...
the oddest case I saw in my life as a policeman."



"Evet o benim yeğenim, iyi saatte olsunlar..
 o orman  perilidir.....Ebe nine...."
"Yes she's my niece.....enchanted wood.... Granny Ebe..."



"Ebe nine?....perili orman..."
"Granny Ebe?...enchanted wood...."




" Gencecik bir kız sana 'ben senin yeğeninim
diyor' ve sen inanıyorsun ha?"
"A young girl says to you that she's your niece
and you believe in her?...."


"Ama ben yeğenimi tanımaz mıyım?...."
"Don't I know my own niece?"


"Anlaşıldı, kız hepinizi kandırmış..."
"I see..the girl decieved all of you..."



O sırada karakolun koridorunda Gökhan'ın 
ailesi bekleşiyordu...
Meanwhile, Gökhan's family was waiting
in the police station corridor...

"Nazara geldiiik...nazara geldiiiiik...
Yarın ilk iş kurşun döktürelim ikisine de..."
"It's evil eye.....evil eyes of the jealous people..."

Gökhan'ın avukatı  geldi...
Gökhan's attorney  has come..

"Eeee...Durum biraz karışık..anlatayım: "
"Eerrr...the situation is a bit complex....let me tell you:...."



"NE? Ayşe, Ayşe değil miymiş?"
" WHAT? Ayşe is not Ayşe?"



"Evet Gökhan bey...maalesef, dahası...."
"Unfortunately, Mr. Gökhan and moreover...."



"PERİLER mi?"
"FAIRIES?.."



".....gerçek doktor kayıp.....cinayet şüphesi....."
"....real doctor is missing.... suspicion of murder...."



"CİNAYET Mİ? Allah'ım sana geliyorum!....."
"MURDER? My God!....."


ERTESİ GÜN...
THE NEXT DAY...


İnternet siteleri haberle çalkalanıyordu..
The internet was rocked by the news..


 Gökhan's engagement party
turned out into a nightmare!"



Unbelieveable! Ayşe claims she's
Aylin Alptekin...


"Yaşasın!..."
"Yuppiii!..."


"Gökhan o hizmetçiyle evlenmeyecek demiştim, 
tıp okumuşmuş!Hahayt! Yalancı!"
"I told you Gökhan won't marry to that maid."
she had studied medicine!Hahaha! Lier!"

fatih portakal şaşkın ile ilgili görsel sonucu

"....Doktor Aylin Alptekin nerede?..."
" ....where is doctor Aylin Alptekin?"


"Kayıp doktorun emeklilik partisinde çekilen 
son resmini görüyorsunuz..."
"You see the missing doctor's last picture
which was taken at her retirement party."

flashback sahne biter...
flashback scene ends...

Hapishanede...
In the prison...
kadınlar hapishanesi duvarları ile ilgili görsel sonucu



"Tüm hikaye bu..."
"That's the whole story..."



"Aboovvv! N'olcek şinci?.."
"Wooowww! What will happen now?"

kadınlar hapishanesi duvarları ile ilgili görsel sonucu










58 yorum:

  1. Iki dilde yazilinca karisiklik kacinilmaz oluyor sanirim:))
    Ama simdi nasil inandiracak kendini? Hep bir merak, hep bir merak:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, karışık mı oluyor iki dilde yazınca?:( Hay Allah ya, Hindistan, ABD gibi ülkelerden de okuyanlar var diye böyle yapmıştım....üzüldüm karışıklık olduğuna, olmasın diye Türkçeleri mavi renkle ayırmaya çalıştım gerçi...

      Evet nasıl inandıracak bakalım?:)))Az kaldı Mevlüde finale yaklaşıyoruz:)

      Sil
  2. Periler filan deyince herkesin devreleri yandı:))

    YanıtlaSil
  3. Gökhan'ın büyük sınavı başlıyor. Bakalım hangi cephede yer alacak?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle ve bunun cevabı sonraki bölümde:))

      Sil
  4. Hep böyle güzel şeyler paylaşmak zorundamısın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin güzel tariflerin daha güzel:) Teşekkürler:)

      Sil
  5. Böyle bir olayı kime anlatsan inanmaz ki zaten.Ama Aylin'i hangi suçtan dolayı aldı içeri polis?Bahçeye rakun gömdü diye yanlış anlaşılmadan dolayı mı yoksa asıl doktor ortalarda olmadığı için mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de inanılmaz:)
      Şöyle Yeşim'ciğim: Sahtekarlık var ortada Meryem'i Aylin Alptekin olarak herkese tanıttılar, evin, arabanın gerçek sahibi, banka kartı filan hepsini Ayşe kullanıyor doktor ortada yok, tabii son olarak rakum da var:))) ben malum tüm sahneleri çizemiyorum, tüm bunları Nazan polise anlatacak şüpheleri de....

      Sil
  6. Abbowww ;)) İşler yumak oldu.Fatihcim Portakalcım da var yine ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle oldu Aytül'cüğüm, Fatih beyi de habersiz dizide oynatıyorum dava açmaz inşallah:)))

      Sil
  7. Yeni bölüm gelmişşşş :) Fatih Portakal bile var :) Hemen benim de dikkatimi çekti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bölümlerini akşamdan hazır ediyorum Yurdagül'cüğüm. Sabah çok geç kalkıyorum çünkü bekletmek istemiyorum okurları:)

      Sil
  8. Nolcek şinci? göricezzz... :)

    YanıtlaSil
  9. Abooo.
    Sadettin Teksoy olsaydı çözerdi bu işi :)

    YanıtlaSil
  10. Bakalım bundan sonra neler olacak?
    Periler işin içine dahil olmadan Aylin aklanamaz gibi geliyor. Sonuçta yaptıkları şey suçsuz bir kadının hapise girmesine neden oldu. Ki bu insan da onların iyilik testinden geçmiş bir insandı. Yani, iyi ve suçsuz bir insan oldu böylece...
    N'olcak şincik, diyorum o zaman ben de :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle oldu perilerin yüzünden hapsi boyladı kadıncağız veya gencecik kızcağız diyeyim:))))Az kaldı Feride'ciğim final yaklaşıyor:)))

      Sil
  11. İyi ki böyle bir hikaye yazmışsınız, kalite kokuyor adeta! ^_^
    Inanmayanları da anlayabiliyorum, ben olsam ben de inanmazdım. :/
    Emeğinize sağlık! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum İrem'ciğim sağolasın:)
      Elbette yaaa ben de olsam ben de inanmazdım:)
      Sen de sağol canım:)

      Sil
  12. Nazan'a gün doğdu desene:)
    Kötüler kazanmasın yine de Müjde abla, yap bir şeyler işte.
    Selamlarımla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçin ferah olsun diyorum Mukaddes'ciğim:)))
      kötüler kazanmasın bence de:)
      Selamlar:)

      Sil
  13. heeey nasıl bağlıycan bakalııııım ha ha haaa. periler gelip açıklama mı yapcaaaak çok fantastikoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 21. bölümde bağlayacağım deeptone, bakalım perilerle ilgisi olacak mı, olmayacak mı?:)))

      Sil
  14. Ov olaylar fena ya ellerine sağlık müjde abla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demiştim işler karışacak diye:)Sen de sağol canım:)

      Sil
  15. Şimdi ne olacak. Bakalım nasıl çözülecek tüm bunlar. Umarım mutlu bir son olur :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hep mutlu son seviyorum diyeyim:)))okurlarım üzülmesin:)

      Sil
  16. polis peri olayına inanmadığı için aylin hapisten kurtulamadı..ama fatih portakala haber oldular artık belki bi şansı olabilir.. emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplam dört bölüm kaldı, artık düğüm çözülecek:) Ben de polis olsam inanmazdım:)Siz de sağolun:)

      Sil
  17. Yanıtlar
    1. Çok az kaldı Belle'ciğim düğüm çözülecek:)

      Sil
  18. Okumadığım tüm bölümleri okudum gerçekten ne olacak şimdi iyice merak ettim bakalım bu hikaye nasıl bir sonla bitecek heyecanla bekliyorum ablam ❤😊bu arada Fatih portakal şahane olmuş severim kendisini 😊😀sevgiler canım benim ❤😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık canım,çok az kaldı finale, bugün 20. bölümü de ekledim. Fatih Portakal benim de izlediğim tek haber saati. :) Çok teşekkürler canım, sevgilerimle. ♥♥:)

      Sil
  19. Nolcek gerçekten :D Hemen devam bölüme geçiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuyan gözlerine sağlık kağıt salıncak.:))

      Sil
  20. Amaaaa, üzüldüm ben... Uzun sürmedi mutluluğu kızcağızın. Öbürü havalara uçtu. Perili hikâyeleri severim ben. "Bez Bebek" diye bir dizi vardı bayağı sene evvel. Onu hep seyretmiştim, iyi geliyordu bana.
    Artık sonlara geliyoruz sanırım . Sonra bizi senaryosuz bırakma Müjde'm. Gerçekten tüm canımın sıkıntısı gidiyor arkadaşım.
    Emeğine, eline sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bez Bebek'i hatırladım, başrol oyuncusu genç yaşta ölünce çok üzülmüştüm mekanı Cennet olsun...ben de izlerdim arada sırada.
      Evet finale geliyoruz, bundan sonra arada sırada Karpuz Apartmanı'nı yazarım. Çok teşekkürler, sevindim beğenmene, sen de sağol. :)

      Sil
  21. Ya bi parmak izi almayı akletseydi biri 😬 niye kimse bahçede ne gömülü diye bakmıyoo 😠

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi suçlu olmayan insanların poliste parmak izi pek olmuyor ya, ne bileyim mesela benim de yok parmak izim poliste...:))))

      Sil
    2. Pasaport vb işlemler yaptıranların parmak izleri oluyor poliste.

      Sil
    3. Haklısın canım, sonradan kontrol etmek aklıma geldi de, parmak izli pasaport uygulaması 2007'de başlamış. E, Aylin de 60 yaşında doktor ya, onun pasaportu tabii daha eski tarihli, ondan sonra da yaşlandığı için tekrar yurt dışına nasılsa çıkmam diyerek pasaportunu yeniletmemiş olacak. :) ay var ya bir an korktum mantık hatası oldu diye aman neyse böyle hallettim:)))

      Sil
  22. Kurşun döktürmek gayet iyidir :)))) Hahahahahahha parmak izi olayı farklı bir bakış açısı getirdi Cam güzeli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Cam Güzeli'nin bu parmak izi olayı finalden bir önceki bölümde farklı bir şekilde ortaya çıkacak:)))))şimdilik söylemeyeyim spoiler olmasın senin için. :)

      Sil