22 Şubat 2018 Perşembe

GÜZEL KATİL / BEAUTIFUL MURDERER - 20 -


Gökhan ünlü biri olduğundan, media olayı konuşuyordu.
Since Gökhan is a celebrity, the media was talking about the case.


fatih portakal şaşkın ile ilgili görsel sonucu


" Meryem Atasever, suçsuz bulundu. Hakim, Ayşe Deniz'in
yaşlı kadını kandırdığına karar verdi. " 
Meryem Atasever was found not guilty. The judge, decided
that Ayşe Deniz, deceived the old woman."

olay yeri girilmez ile ilgili görsel sonucu

Evin çevresine "Olay Yeri Girilmez" şeridi çekildi.
There was a yellow tape around the house...

"Aylin'in evi, arabası UV ışınlı fenerlerle dip, köşe arandı.
Kan, parmak, ayak izleri arandı."
Aylin's house and car was searched for forensic investigation 
by UV light torchs. They took finger, foot prints but didn't find
any blood print."


dig on garden ile ilgili görsel sonucu


Bahçeyi kazmaya başladılar...
They began digging the garden...



  "Allah'ım eğer doktorun cesedini bulurlarsa, bu evi satarım."
 brrrrr!"
" My God! If they find the doctor's body, I'll sell this house.Brrrr..."



"O güzel yüzlü şeytan yüzünden güzelim evlerimizden olacağız!
"We'll sell our beautiful houses because of that baby faced evil!

forensic team ile ilgili görsel sonucu

"Zavallı rakumdan başka şey bulunmadı.."
"They didn't found anything but the poor racoon..."

güvenlik kamerası ile ilgili görsel sonucu


Güvenlik kameralarına bakıldı.
They looked at the security cameras



"Çok tuhaf, yaşlı doktor gece geç saatte villaya giriyor ama
bir daha çıkmıyor!"
"It's very odd. The old doctor entered the villa at night but
never left it again!"

s3

"Ertesi sabah ise kapıyı Ayşe açıyor. Kızın villaya nasıl
girdiği muamma!"
"The next morning Ayşe is opening the door but how she entered the house is a mystery!"




"Ortada ceset de yok!  Bu vakayı Şarlok Holms bile çözemez."
"There is NO body! Even Sherlock cannot solve this case."



"Meryem teyze ile Ayşe'nin DNA'sına
bakılacakmış. Gerçekten teyze- yeğenler mi diye?"
"They will conduct a DNA test to see 
if they are really niece and aunt"
"Ayol mümkün değil! Olamaz!"
"Never! It's impossible!"


Birkaç gün sonra...
After a few days...


fatih portakal şaşkın ile ilgili görsel sonucu


DNA testi sonuçlarına göre
 Ayşe ve Meryem gerçekten teyze  yeğen çıktılar!"
" According to the DNA result, Ayşe and Meryem
are really aunt and niece!. 



"İyi ama nasıl teyze-yeğen olabilirler ki? Aylin tek çocukmuş.
 Acaba gayrimeşru, gizli bir kızkardeşi mi vardı?"
"But how can they be aunt and niece? Aylin Alptekin has never had any siblings. Was there an illegitimate, secret sister?"



GÖKHAN İSE PERİŞANDI...
GÖKHAN WAS MİSERABLE...


Odası da öyle...
So was his room...
"Aaa! Bu ne koku böyle!"
"Ooh! What a bad smell!"

"Oğlum elden gidiyor!"
"I'm losing my son!"


"Ah! Gelin diye aldık katil çıktı. Allah'ım günahımız neydi?"
"Oh! We thought she would be our daughther - in- law, but
she turned out into a murderer. Oh my God! Why?
What was our sin?"


"Ben Ayşe'nin katil olduğuna inanmıyorum..."
"I don't believe Ayşe is a murderer..."

"ah! Saftirik! Sen perilere inan..."
"Oh! Stupid! You believe in fairies!...."



O SIRADA HAPİSANEDE GÖRÜŞ GÜNÜYDÜ...
Meanwhile in the prison it was visiting day...



"Gökhan hiç ziyaretime gelmedi..."
"Gökhan never came to see me..."

"Ağlama canım her gün dua ediyorum
gerçeği söylediğini herkes görecek ve Gökhan da pişman olacak..."
"Don't cry my dear, I pray each day, everybody will
see you're telling the truth. And Gökhan will regret."

"Ya hiç çıkamaz, burada çürürsem?"
"What if I rot in jail?"


"ASLA! Böyle kötü şeyler düşünme,  hem bak sana güzel
haberlerim var: Korsan anne oldu, 5 güzel, minik torunumuz var.
Buradan çıkacak ve onları kucaklayacaksın. Eminim...Bak"
"NEVER! Don't think such bad things, 
I have good news for you: Pirate became a mother, we have
5 cute, tiny grandchildren. You'll get out of here and 
hug them. I'm sure...have a look at this:"


black white cat with her kittens ile ilgili görsel sonucu
Korsan da Aylin'i dörtgözle bekliyordu...
Pirate was looking forward  to see Aylin too....



Aylin de, Gökhan da mutlu günlerini hayal ediyordu....:(
Both Aylin and Gökhan were dreaming the good, old days...:(









66 yorum:

  1. Gökhan'ın derbeder haline ne güldüm ama, Müjde Abla, çok güzel çizmişsin. Çok beğendim bu bölümü :) Biraz uzun olunca ben daha çok seviyorum, bir sürü olay. Polisiye alt yapılarını da güzel serpiştirmişsin hikayene.
    Teyze yeğen çıktılar gerçekten de, polisin işi zor.
    İyice meraklanmaya başladım finali için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Finale 3- 4 bölüm kaldığı için biraz uzun tuttum, yoruldum bayağı bugün, beğenmene çok sevindim evet burada polisin işi çok zor olacak, kamera görüntülerinde silinme yok, yaşlı olarak eve giriyor, bir daha çıkmıyor, kız evden çıkıyor ama girdiğini gören yok:))))çok teşekkürler :)

      Sil
  2. İşler karışık desenize. Bu olay biraz zor mu çözülecek ne? Kaleminize sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Gökhan’ın annesi farkında olmadan gerçeği mi söyledi ne :)

    Yine çok güzel bir bölüm olmuş Müjde ablacım, ellerine sağlık :) Polis bu davayı nasıl çözecek çok merak ediyorum, Aylin eve giriyor ve bir daha çıkmıyor, Ayşe’nin ise villaya nasıl girdiği bilinmiyor.. ay cidden karışık bir durum polis olsam kafayı yerdim :D

    Ellerine sağlık bu güzel bölüm için:)
    Sevgilerimle ^-^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmemmmm:)))
      Evet çok esrarengiz bir şey, düşün, düşün polis içinden çıkamayacak, az kaldı ama düğüm çözülecek Kamer'ciğim, sen de sağol canım. Çok teşekkürler.
      Sevgiler...:)

      Sil
  4. Gokhanin hali superdi.;)))
    Ben seyi anlamadim. Nasil teyze yegen olurlar, aylin tek cocuktu? Ben biryeri kacirdim galiba!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:))
      Aylin tek çocuk; annesinin kızkardeşi Aylin'in teyzesi oluyor ya. :)
      Meryem teyze Aylin'in ölmüş annesinin en küçük kızkardeşi ve teyzesi.

      Sil
  5. Kayınpedere de bayılıyorum, gamsız bir şekilde bulmaca çözüyor :)

    YanıtlaSil
  6. Ay tamam tamam bende simdi anladim:))
    Biz biliyoruz ayse ve aylini ama onlar bilmiyor, iki ayri kisi saniyorlar.
    Tamamdir:))

    YanıtlaSil
  7. Gökhan'ın kendine hayrı yok ki Aylin'e hayrı olsun :) Ne kadar dağılmış yaaaaa :) Polislerin iyice kafası karıştı.Bakalım nasıl çözülecek bu sorun :)))Merakla bekliyorum tabi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Valla haklısın.:))peri olayına inanamadı ve çok yıkıldı. Az kaldı geliyor final:))Çok teşekkürler:)

      Sil
  8. ayyyyy sonunnda nasıl mutlu son yapcan yaaaa herhalde yaşlancak yine ama yoksa yaşlanmadan mı yaşıycak ne güzel olur öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az kaldı:) finale yaklaşıtk; sorunun cevabını herkes görecek:))))

      Sil
  9. bu periler iyilik mi yaptı kötülük mü ,valla şaşırdım.Başına gelmeyen kalmadı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle valla:)))hani o yüzden ta en başta dilek dilerken dikkatli olmak gerek demiştim:)

      Sil
  10. Gökhan'ın odasının kokusu burnuma kadar geldi. Hahaha, yok, o bizimkilerin odasının kokusuymuş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahahaa:)))ay Handan'cığım Allah da seni güldürsün:)))

      Sil
  11. Ben okuyamayalı neler neler olmuş. :) DNA testi harika cidden tam bir kanıt. :D Merakla bekliyorum neler olacağını. :) Emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üç bölüm kaldı finale, sen de sağol İrem'ciğim. :)

      Sil
  12. Gökhan'ın babası ilk defa düzgün bir yorum yaptı :)
    Yalnız o kokulu resmin kokusu buraya kadar geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yaptı:) yazımda hep denir ya "Anlatma, göster." diye ben de onu uyguladım:))))

      Sil
  13. Gökhan'ın babası favorim oldu bölüm :)) Bulmacadan da vazgeçemiyor :D Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekilse çok daha ayrıntılı göreceğiz Gökhan'ın ailesini, kızkardeşi de "Ben Ayşe ablaya inanıyorum" diyecek ve annelerini yalnız bırakacaklar. Çardak hanımları inanmayacak tabii. Çok teşekkürler canım, sen de sağol.:))

      Sil
  14. Ben de hep bir gün sonradan geliyorum nedense :) Harika olmuş. Ben de uzun bölümleri çok seviyorum. Finale de az kalmış. Merakla bekliyoruz :) Emeğinize sağlık, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç önemli değil arkadaşım ha bir gün önce, ha bir gün sonra, ha bir hafta sonra, önemli olan vakit ayırmış, emek verip yorum da bırakmışsınız. Evet çok az kaldı. Siz de sağolun, sevgilerimle:))

      Sil
  15. ortada ceset yoksa cinayette yoktur herhalde..

    YanıtlaSil
  16. Emeğine sağlık Müjde kardeşim.

    YanıtlaSil
  17. Abla ilk başta Fatih Portakal'ı görünce acaba yanlış yayına mı tıklayıp girdim dedim kendi kendime :D Sonra devamına bakınca çaktım durumu Odin sağolsun :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha:))))tüm dizilerde haber saati sahnesi olunca Fatih Portakal'ı koyuyorum.:)))sen de sağol:)

      Sil
  18. gökhan'ın perişan haline gülmek zorunda kaldım kusura bakma :D ama bu hikaye müthiş , inş kavuşurlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülünsün diye zaten öyle çizdim Eylem'ciğim, gülmesen üzülürdüm asıl. Çok teşekkür ediyorum.:)))

      Sil
  19. Korsana bakamadım, atladım, Dodişime çok benziyordu :((
    Ay Müjde, işte bu senin kurgun ama ben kendimi öyle kaptırıyorum ki. Sana rica edesim var, Aylin'le Gökhan kavuşsun diye inanır mısın? Ben çabuk bağlanıyorum ve sen de senaryo yazmakta çok başarılısın. Bunun manası bu... Ayrılmasınlar, Gökhan da peri olsun yaaa ...
    Bu hikâyeni de çok sevdim. Karpuz Apartmanı'nı özledim. Belki onunla teselli olurum. Eline, emeğine sağlık canım. Ben gidiyorum ama aklım sende arkadaşım. Bana kedicik iyileşti mi yaz ne olur, merak ediyorum. Sevgilerimle çok öpüyorum canım. İyi geceler dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam, Dodiş melek oldu şimdi çok mutlu, Allah sabır versin:((
      Ben zaten hep mutlu sonlardan yanayım için rahat olsun:)Karpuz Apartmanı'nı ben de özledim valla..sen de çok sağol, kedicik iyi şükür, yuvalandı ama belki bir ay sonra geri verecekler abim alacak. Umarım iyi bakarlar. İYi geceler .ehn de çok öptüm, sevgilerimle...:)

      Sil
  20. Ahhhh Gökhan fena dağıtmış.Hüsnü Bey amca sonunda bulmaca hariç bir yorum yapmış.Yalnız ortalık fena karışmış.Bu Aylin&Ayşe düğümü nasıl çözülecek bakalım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok az kaldı Yeşim'ciğim, 23. bölüm final.:)

      Sil
  21. Müjde Abla Gökhan ne hale gelmiş öyle. Darmadağın olmuş. Gerçi kim olsa böyle bir şok yaşardı. Dna çıktı mertlik bozuldu; Benim aklıma parmak izi alınması gelmişti.:) Finale az kalmış...
    Şu perileri bir daha görmeyi arzuluyorum :))
    Kalemine emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aylin emekli olduktan sonra odası temizlendi, silindi kaç kez, o yüzden parmak izi kalmadı tabii. Bakalım periler tekrar gelecek mi?:)))Evet çok az kaldı, sen de sağol Zülal'ciğim..:))

      Sil
  22. Bu senaryoyu canlı canlı izlemeyi çok isterdim cidden Müjdem, olay olurdu, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah Bahar'ım, umarım bu fikrimi de araklamazlar:( işlerine yarayacak her fikrimi kullanıyorlar:( kendi akıllarına orijinal fikir gelmiyor çünkü...sen de sağol:)

      Sil
  23. Gerçekten de Sherlock Holmes bile çözemez. :)
    Umarım Aylin bir şekilde serbest bırakılır. :/
    Kaleminize sağlık, yine çok güzel bir bölümdü! ^_^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle:))az kaldı İrem'ciğim yarınki bölümde düğüm çözülüyor...:)sen de sağol canım. :)

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Ama kaderlerinde varsa yine mutlu olurlar:) Gökhan'cığım üşenmeyip, biriktirip toplu okuyup, yorumlar bıraktığın için çok teşekkürler:)

      Sil
  25. Çizimleriniz gerçekten çok harika gene :D Aylinle gökhan kavuşurlar umarım :D Hatta ikisi gökyüzünde uçsunlar ne güzel olurdu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, nasıl yani? Uçmak derken? Öteki dünyaya mı gitsinler diyorsun?:))))

      Sil
  26. fatih portakal aylini hapisten kurtaracak gibi..😀 ancak aylinin bu gençlik hali beni iyice endişelendirmeye başladı,tekrar eski haline dönerse nolcak acaba..🤔 yine ortalık karışacak gibi..😀gökhanın işi zor,onuda merak ettim şimdi..emeğinize sağlık..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım Fatih Portakal mı kurtaracak?:)))Yarın belli oluyor, yarın sondan 3. bölüm. Evet Gökhan'ın işi çok zor çünkü Aylin'e inanmadı. Siz de sağolun. :)

      Sil
  27. Ayy devami ne zaman umarim mutlu sonla biter 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizimleri yetiştirebilirsem akşama yeni bölüm Derya'cığım. Mutlu sonları ben de seviyorum. ♥♥♥:))

      Sil
  28. Şükür birileri bahçeye bakmayı akıl etti .Dna testi de iyi oldu da bu peri işi nasıl çözülecek 😨

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçeye bakmasını zaten orijinal senaryoda Mehmet söyleyecek 'bir şey gömerken gördüm" diye...:))

      Sil
  29. Korsan daha çok "Beni yalnız başıma bıraktın. Gelince görürsün sen!" bakışı atmış :D Nedense Gökhan da okuduğum bir kitaptaki karakteri hatırlattı :D Ama onun hali müstehaktı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle:))kıyamam ben ona:(((Hikayeyi bitirdiğim zaman (3 yıl önce) Gökhan için hep Murat Boz gibi birini düşünmüştüm. Genç kızların ayılıp bayılacağı...:)))Bu dizide çizerken de google görsellerde Murat Boz'a bakarak ama sakalsız halini çizdim, saçları biraz daha abartmışım galiba:)
      Teşekkürler yorum için:)

      Sil
  30. Eline, emeğine, yüreğine sağlık Müjde ablam, selam ve sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, sen de sağol Mukaddes'ciğim, selamlar, sevgiler:)

      Sil
  31. Ahhhhh çocuk karalara bağlandı :))) Daha heycanlı olamazdı bitimi :=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yapsın zavallı:))))şoke oldu, periler, cinayet şüphesi....çok teşekkürler Mayıs'cığım:)

      Sil
  32. Gökhan'ın vay haline,yine güzel bir bölümdü canım ablam.

    YanıtlaSil