12 Ocak 2017 Perşembe

BAHÇEMİZDEKİ MİNİŞLER

Mahallenin kedici teyzesi olarak apartmanın bahçesinde kedimiz eksik olmuyor. Şu an alttaki iki kardeş ve anneleri kaldı sadece.  Çok seviyorum, Bücürük kızmasa ikisini de alırdım. Ama Bücürük kızmasa zaten Lokum'u alırdım :(   Maalesef hiç haber yok üç ay oldu:(  Ölürsem Lokum'un üzüntüsünden öleceğim. Bu kadar depresyon bu yaşta fazla:(


Resme tıklarsanız büyük izleyebilirsiniz
Sahipli kediler sıcak yatakta uyurken, 
bu güzelliklerin  gündüz - 7 derecede evsiz
olmalarına çok ama çok üzülüyorum:(



Bu da Bücürük hep yaptığı üzere yorgan
içine girerek uyurken:) 





36 yorum:

  1. Bücürük çok keyfini biliyor. Rahatı , keyfi, mutluluğu yüzüne yansımış.

    Müjdecim, çizgi roman mı yapıyordun? Bilmiyordum.
    Lokum iyidir. Meraklanma. Biri mutlaka senin kadar sevdi ve evine aldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok, yok tamamen hobi olarak:) bazı şeyleri resimlerle anlatmak daha etkili oluyor, onlara uygun resimleri de internetten birebir bulamıyorun, mecburen kendim çiziyorum:) yoksa gerçek çizerlere ayıp olur. Kendi yapma sebebim de para verip profesyonel çizerlere çizderememek. Yoksa onlara yaptırırım daha güzel olur.

      İnşallah dediğin gibi olur Yasemin'ciğim, keşke öyle olmuş olsa çok sevinirdim.

      Sil
  2. Ama sunun tatlılıgına yaaaa.gercekten boylemi uyuyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebekliğinden beri yorgan altına girerek uyuyor. Ben de ilk kez çok şaşırmıştım. Çok sıcaklayınca da resimdeki gibi kafasını, patisini dışarı çıkarıyor:))

      Sil
  3. Bücürük ne sevimli.Büyük insan gibi yorganın altında :)) Maşallah ona :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya, bu yüzden yorgan, yastık çırpıp duruyorum:)) çok teşekkürler.:)

      Sil
  4. Üstteki iki kedi de çok sevimli. Neyse ki bir minderleri var. Ve iyi ki karınları doyuyor. Bücürük yorgan içindeki rahatlığı bir başkasıyla paylaşamaz herhalde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Makbule bayılıyorum ikisine de, hava soğuk olmasa bütün gün pencereden seyredesim var, minderi komşumuz koymuş. Evet Bücürük asla başka kedi istemiyor, birkaç yıl önce denedim:( Çok aşırı tepki veriyor:(

      Sil
  5. Hahaha Bücürük'ü severim ben, sabaha kadar izle oturup da :)

    YanıtlaSil
  6. Bücürük'ün keyfine diyecek yok. Allah dışarıdaki hayvanların ve evsizlerin yardımcısı olsun. Heyecanla bekliyorum yarını... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn Bahar'cığım. Bilsen içim gidiyor keşke onları da iki kardeş alsam sıcacık evleri olsa, ısınsalar ama Bücürük çok bebekken aldığım için asla beni ve evi başka kediyle paylaşmak istemiyor:(
      Çok teşekkürler umarım yarınki bölümü de seversin, Sevgiler...

      Sil
  7. Sahiplenme duygusu maalesef. Serseri çok da tatlı poz vermiş, kızamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın o yüzden ben de kızamıyorum, çok kıskanç:( çok teşekkürler ablası.

      Sil
  8. Ama insan gibi o yorgan içinde uyumasına ölürüm yaa:)
    çok haklısın keşke tüm tüylüler bizim evdekiler gibi şanslı olabilse:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya çok komik, önceki kedim/kızım Prenses asla yorgan içinde uyumazdı. Evet yaaa:(((Dün bir tane donmuş kedi fotosu vardı sosyal medyada kahroldum:(

      Sil
  9. Bücürük'ün keyfini yerim ben yaaaa :)))
    Tam komikaze :))

    YanıtlaSil
  10. Yorganla yatan kedi ha? İlk kez görüyorum böyle bir şey. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Esma'cığım, o yüzden "çırpıcı" oldum vaktiyle bizim mahallede vardı gülerdik gülme komşuna gelir başınaymış:))) gerçi onun kedisi yoktu yine de çırpardı:)

      Sil
  11. Sen de biliyorsun kediler özğür ruhlular onlar her durumda kendilerini mutlu edecek ortam bulurlar.
    hatta sokakları daha çok seviyorlar,merak etme fazla...Yeter artık Lokum özğürlüğü seçti emin ol.

    O Bücürük varya EŞŞek onu ben mıncık mıncık,mırıl mrıl yerimde sana kalmaz...canım ya.

    Sevgiler ikinizede...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah Merih'cim, bilemiyorum:( geçenlerde rüyamda gördüm arkası bana dönük gidiyordu:( bir görsem en azından içim rahat etse ona da razıyım gerçi görsem bu sefer de şu kedi sokakta bırakılır mıydı diye yine başlayacağım...sen de haklısın ama kafamdan atamıyorum derler ya yüreğime oturdu:( dile kolay 4 ay bakıldı, 4 ay hastaneden çıkan bir yakınım gibi kabul ettim ben onu

      Ah var ya ben evde Bücürük nadiren diyorum genelde eşek sıpası, haydut, haydut sıpası, cadı diye sesleniyorum:)))dün akşam yataktan düşmeme sebep oldu sıpa:))neyse ki bir yerim kırılmadı ama kızdım bağırdı m gecenin bir saatinde sonra bir saat özür diledim tabii...:))

      Bizden de sevgiler..

      Sil
    2. Hahahaaa çok güldüm kusura bakma,gecenin vakti nasıl düştün,eminim bücürükü rahatsız etmemek için nasıl ucda yattıysan artık,kıyamam ikinize de.Ya çok tatlısınız...Öpüyorum ikinizi de.

      Sil
    3. Sorma ya, evet ne kadar uçda yatmışım ki, düştüm:))))yorgan da beraber:))şimdi ben de gülüyorum tam derin uykudaydım aslında, o da kafama çıkmıştı, "uyan da uyan" diye (maması bitince öyle yapıyor) Oğlum uyuyacağım çok uykum var git kafamdan diye dönmemle kendimi yerde buldum.:))
      O senin tatlılığın canım, biz de öptük seni.

      Sil
  12. Ben o iki taneyi, bir de Bücürük canı yerim ama. Tatlı şey ya maşallah...Burnundan öpmek lazım onu. Bizimki de kızıma ayaklarını dayayıp yatıyor :) Canım geç oldu yorumum, mazur gör. Sevgiyle kucaklıyorum kardeşimi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ben de o iki keratayı çok seviyorum, çok tatlılar. :)))ahahaha ay ne tatlıymış seninkinin de huyu:)))aşkolsun geç ya da erken hiç önemi yok benim için zahmet edip yorum yapmışsın ya çok teşekkür ediyorum. Ben de kucakladım ablacım, sevgilerimle. :))

      Sil
  13. Çok üzülüyorum şu canlara çok :(
    Yalnız Bücürük'ü yiyebilirim. O nasıl bir serserilik öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaaa....:( Bücürük sıcacık odada yanımda uyurken onlar karda, buzdalar:( yeme ablası biter:)))))

      Sil
  14. Oyyyy o nasil yatis öyleee, yerim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))Ayşe'ciğim sahi senin kedin yoktu di mi hadi bu yıl sana da bir kedi alalım benimkini yeme:))))

      Sil
  15. Yanına yatayım bücürükkk severiim o patini senin:))))
    Evlerimize alamasak da en azın da elimizden geldiğince yemek su olayını hallediyoruz canım hepsine yetebilmek mümkün değil. tontişler çok tatlı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sev ablası:))))Allah razı olsun canım evet ben de hepsini eve alamasam da, senin dediğin gibi yapıyorum. Aslında her eve bir kedi olsa daha iyi çünkü dışarıda kedi bakmak daha zor yani düşünseler dışarı koyduğumuz mamaları bir sürü kedi yiyor ve hemen bitiyor, evde olsa 1.5 kilo pakedi bir ayda tüketir. Şunun için yazdım birçok komşum dışarıda kedi bakmanın daha kolay olduğunu düşünüyor halbuki daha zor. Daha pahalıya geliyor, mesela kargalar yiyormuş kedi mamalarını. Kendisi söyledi komşum yoksa ben görmüş değilim. Suyu donmaz, ikidebir in aşağı suyu değiştir daha zor. Evde bakmak her bakımdan daha kolaylık. :)

      Çok teşekkürler.

      Sil
  16. Oyyy çok güzellermiş üstteki kediler inşallah onlarda bir yuva bulurlar. Bücürük de maşallah keyfi yerinde 😊.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzeller canım, bak bak seyrine doyum olmuyor ama hiç sanmıyorum:( Benden başka evine kedi alan yok sokakta...:( evet ya ablası darısı tüm sokaktaki canların başına:) Bu arada yeni profiline bayıldım.:)

      Sil
  17. İki ildir daşındığımız evimizin bağçasında tez-tez bizi ziyarət edən iki pişiyimiş var. Uşaqlarla ad da qoymuşuq onlara- qara tükləri olana Əsmər, sarı tüklü olana Sarışın :) Hər gün yeməklərini veririk.Evimiz altındakı köhnə qoltuq da yatmaqları üçün ideal bir yer hər halda, Çünki davamlı ordadırlar. Onların varlığı xüsusən uşaqları çox mutlu edir. Kaş ki, hər kəs heyvanlara qayğı ilə yanaşsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esmer ve Sarışın ha? Çok güzel isimler.:) Allah razı olsun senin uşaklardan, keşke herkes senin ve çocukların gibi olsa.

      Sil