31 Mayıs 2017 Çarşamba

1 HAZİRAN: GEZİ İSYANIMIZın YILDÖNÜMÜ

 Bazıları Gezi eylemi diyor. Eylem filan değildi, canına tak diyen vatandaşın Tayyipgillere isyanıydı. Silahımız


tencere kapağı ile ilgili görsel sonucutava ile ilgili görsel sonucu
tencere kapağı, tava, kaşıktı.



Kızılay'da Güven Park'ta kendi çektiğim resim
ülkücüler de oradaydı, TGB'liler de, CHP de, DSP de..


gezi olayları ile ilgili görsel sonucu
Sanatçılar  oradaydı. 


gezi olayları komik ile ilgili görsel sonucu

Dünyanın en masum, en haklı
isyanıydı Gezi.


gezi olayları ile ilgili görsel sonucu

O kadar kortular ki vatandaştan
toma, toma su, biber gazı döktüler:(



gezi olayları komik ile ilgili görsel sonucu



İlgili resim

Evet, öyleydi. Ne chp, ne mhp, ne başka parti
vardı Gezi'nin arkasında.
O yüzden çok korktular.


gezi olayları komik ile ilgili görsel sonucu

Darth Vader bile 'aydınlık' tarafa
geçmişti. :)



Gezi Parkı Eylemlerinden Gülümsetecek ve Yüreğinizi Isıtacak Fotoğraflar

Gezi parkı ihtiyaç duvarı


Gezi Parkı Eylemlerinden Gülümsetecek ve Yüreğinizi Isıtacak Fotoğraflar

Fenerbahçe, Beşiktaş, Galatasaray 
hepsi Gezi'de birlikte isyan etti


Gezi Parkı Eylemlerinden Gülümsetecek ve Yüreğinizi Isıtacak Fotoğraflar

Bence ençok bu afişten korktular...


Gezi Parkı Eylemlerinden Gülümsetecek ve Yüreğinizi Isıtacak Fotoğraflar

Şu yaşlı teyzelerden ödü koptu Tayyip'in:)
"Tencere-tava çalanları şikayet edin" 
dedi.



Komşumuz, ortada ben,  komşumun
küçük oğlu, halk isyanı böyle olur.  Kaç gece böyle çıktık...
Yeğenlerim ileride "Teyzemiz de Gezi'ye katılmıştı" diye
gurur duyacaklar. 


Gezi Parkı Eylemlerinden Gülümsetecek ve Yüreğinizi Isıtacak Fotoğraflar

Temizlik yaptık, yakıp, yıkmadık
yıkanlar bizden korkup, bizi sabote edenlerdi.



Gezi Parkı Eylemlerinden Gülümsetecek ve Yüreğinizi Isıtacak Fotoğraflar

İhtiyacı olan isyancı vatandaşlara
diğer vatandaşlar su, limon dağıttı:)



Gezi Parkı Eylemlerinden Gülümsetecek ve Yüreğinizi Isıtacak Fotoğraflar

Korkmayın, biz halkız, sadece isyan ediyoruz,



gezi olayları apo posteri ile ilgili görsel sonucu

Baktılar ki, ne yapsalar da, direniyoruz, son çare olarak malum iblis, bebek katili, psikopatın pislik destekçileriyle Gezi'yi sabote ettirdi.  ne zaman ki, bu görüntüler yayıldı, bu Gezi'nin sonu oldu. Halk, desteğini çekti. :( Toplam yedi vatandaş öldü:( Başardınız kötü adamlar. :(  Kötüsünüz siz. 


tayyip karikatür gezi ile ilgili görsel sonucu
Ama tencere - tava çalarak isyan eden
yaşlı teyzeler ona büyük travma yaşattı.
Hala rüyalarına giriyormuşuz.:)
Unutma Tayyip: Ülkenin yarısı seni  İS-TE-Mİ-YOR .


20 yorum:

  1. Bencede en güzel direnişti Gezi.. Taksimde hiç bir şey yapmadan "duran adam" vardı. Omdan bile korktular. Unutulmaz Gezi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle, adamcağızın elinde silah yok, sapan yok, tencere tava bile yoktu oysa.

      Sil
  2. Ah o gece uyan diye bağırarak tencere tava sesi çıkaranlar ile gecenin bir yarısı yataktan fırladığımı hiç unutamam. Balkona çıkıp mutluluktan ağlamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hiç unutmuyorum, Bücürük yanımda uyuyor, tv izliyordum, baktım kulağıma sesler geliyor, düdük sesleri, tencere, tava, üstümdekiyle anahtarı alıp, ayakkabımı giyip, Bücürük'ü öpüp sokağa fırlamıştım.

      Kaç akşam öyle çıktım ama şerefsizler ortalığa pkk'lıları salınca, ölümler olunca bizim gibiler elini eteğini çekti:(

      Bu akşam da 13 şehidimiz varmış:( az önce gördüm...elektrik direği diyorlar ama asla inanmıyorum:((

      Sil
  3. herşeyi unutsamda o direnişi unutmayacağım. biz de çıktık yağmur altında kaç kere ıslanıp kuruduğumu hatırlamıyorum birkaç saat içinde. helal olsun... ama şu da var ki ülkenin bence yarısından fazlası is te mi yor:(
    öperim seni ve bücürük'ü müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz Ankara'da şanslıydık hep güzeldi hava. Evet haklısın yarısından fazlası (mühürsüz oyları düşünürsek) is te mi yor. Biz de seni öptük Nagehan'cım.

      Sil
  4. Ne umutlanmıştım, uyandı halk demiştim, işte kurtuluş savaşı da böyle olmuştu demiştim.
    Gelecek aydınlık zannetmiştik.
    Pencereyi açıp çelik kaselere kepçeyle vurmuştuk, oğlanın pek hoşuna gitmişti.
    Hey gidi.
    Hep kötülük mü kazanacak Müjde Hanım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok umutlanmıştım, o pislik pkk'lıları sabote ettirmeselerdi, bir de ölümler olmasaydı gaz, maz aylarca direnirdik. Ah bilemiyorum tek bildiğim bu ülkenin yarısı hatta yarısından fazlası bunları İS TE Mİ YOR...

      Sil
  5. Evrenin Bir'liğinin yeryüzüne yansımasıydı Gezi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. Ne güzel bir tanımlama oldu Aytül'cüm.

      Sil
  6. gezi bence de direnişin sembolüydü..sizinde dediğiniz gibi baktılar bu direnişi engelleyemiyolar,hemen araya terör örgütlerini sıkıştırdılar,geziyi amacından saptırdılar..ben bi ara bi forum sitesine yorum bırakıyodum,misafir olarak..bu gezi olayınıda işlemişlerdi..ben bunun gerçeğini anlatınca,bunu yayınlamadılar..ne zaman siyasal iktidarı eleştiren yorum yapsam hiçbirini yayınlamamışlardı..anladım ki o forum sitesi akp yanlısıydı..sürekli olarak chp ve atatürkü eleştiren konulara ve yorumlara yer veriyordu..bende bunların gerçeğini anlatayım diye yorumlar bırakmıştım ama hiçbirini yayınlamamışlardı..işlerine gelmiyordu çünkü,gerçekleri öğrenmek..ben de bir daha misafir olarak bile yorum falan bırakmadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle yapıyorlar, o tip forumlarda asla gerçeği söyleyen veya iktidarı eleştiren, iktidarın yanlışlarını gösteren, ispatlayan, hatırlatan yorumları yayınlamazlar. Ben de farkedince, bir daha o tür forumlara zahmet edip yorum yazmadım. İyi yapmışsın bir daha yorum bırakmamaya.
      O yakıp, yıkanların çoğu da polis, MİT ajanı filanmış, biz kaç gece çıktık, çoluk, çocuk, benim gibi yaşlı teyzeler, ne yaktık, ne yıktık, kendimizi biliyoruz, dediğin gibi aramıza terör örgütlerini sıkıştırdılar, mahsus o iblisin resimleriyle, Ata'mızın resimlerini yan yana gösteren resimler yaydılar sosyal medyada. Bunlar hep DANIŞIKLI DÖĞÜŞTÜ:(

      Sil
  7. Ne günlerdi.. Ben direnişlere falan katılmadım, Ela bebekti o zamanlar. Ama mahallede akşamları pancerelerden tencere, tava çalmıştık komşularla.
    Aynen yarısından fazlası İS TE Mİ YOR.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bebek olunca olmaz tabii ki, pencereden de olsa katılmışsın yine de. O da önemli, şu baskı ortamında ben biliyorum, çoğu komşum lafa gelince mangalda kül bırakmayan, pencereye çıkmaya bile korktular.

      Sil
  8. Çok ağladım şu an ve çok duygulandım. Tarihe tanıklık ettik o günlerde. Demek ki umut bitmemeli demek ki bu halkta mevcut bir potansiyel hala var...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kıyamam canım yaa...ağlama n'olur:( umutlarımız bitmez, bu ülkenin yarısı AKP'yi İS TE Mİ YOR. Bunu açıkça gördüler. Biz istersek yine böyle isyan da ederiz. Onlar yine biber gazı, palalı psikopat, toma, polis kurşunuyla ezmeye çalışacaklar ama bir gün gelir zulmedenlerin sonu gelir.

      Sil
  9. Geziye katılanları yürekli, vatansever, cesaretli olarak anacağız hep. İnsan halkına, gencine böyle karşılık verir mi? Gaflet ve delalet böyle bir şey işte. Er geç acısı çıkacak. Bu arada seni görmenin mutluluğunu yaşıyorum canım benim. Gezi günleri kutlu olsun. Allah onlardan razı olsun. Hak yerini bulacaktır. Sevgiler kardeşime.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ablacım? İstiyorlar ki, isyan etmeyelim, her yapılanı sineye çekelim. O mutluluk bana ait ablacım, yine canımıza tak ederse yine çıkarız belki. Yukarıda sevgili anne kaleminden arkadaşımın dediği gibi o potansiyel var, bizler evimizdeyiz şu an ama tekrar isyan etmeyeceğimize söz vermedik.:))Sevgiler ablacım, inşallah hak yerini bulsun bir gün.

      Sil
  10. Gezi...hic unutulmayacak!
    Guzel huzurlu gunun olsun..Bucurukude mırmır dedim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla...iyi ki, çorbada tuzum olmuş, eğer çıkmasaydım çok pişman olurdum.
      Amin canım, senin de, hep beraber. Bücürük'le öpüyoruz.:)))

      Sil