21 Mayıs 2017 Pazar

7 SAAT ÖNCESİNDEN "DARBE YAPACAKLAR" DEDİM"

Bir binbaşıya Fetö'cü subay " Hazır ol, çok kan akacak. Önce Hakan Fidan'ı alacağız." filan diyor. Binbaşı, 7 saat öncesinden MİT'e gidip "Böyle, böyle, böyle" diye tüm bildiklerini anlatıyor.


 (Hulusi Akar darbeyi kimden ve saat kaçta öğrendi?)


  (Darbeciyi ismen bildikleri halde niye tutuklamadılar?)

 (MİT'e gittim, bunlar darbe yapacaklar dedim)

  (Darbeyi haber veren binbaşının ifadesi video)


Hakan Fidan, neden hemen bunu Erdoğan'a bildirmedi?

Erdoğan neden darbeyi eniştesinden öğrendi?

Hakan Fidan'ın ve Hulusi Akar'ın darbe komisyonunda ifade vermesine AKP niye karşı çıktı?

Uçaklar rastgele bomba atarken, Erdoğan neden vatandaşları sokağa çıkarttı?






19 yorum:

  1. gülüyoruz sadece abla, ben anltmaya çalışmaktan çoktan vazgeçtim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Meltem'cim, adam tüm halkı sokağa çağırıyor da, Sümeyye, Bilal, Milal nerede?

      Sil
    2. bilemiyorum gerçekten sıkıldım

      Sil
  2. darbenin gizli kalmış,hiç sorgulanamayan yanları :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte o yüzden unutturmayacağım bu soruları.

      Sil
  3. Aklımda deli sorular :)) İyice karıştı aklım :))Sevgiyle öpüyorum ablacığım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sherlock yetişşşşş..diye bağırasım var:)ben de öpüyorum canım, sevgilerimle.:))

      Sil
  4. Müjdecim bir tane mantıklı yanı yok ki olayın, baştan aşağı abuk. Bir kişinin işine yaradı, o kimse ona sormalı nasıl olduğunu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Handan'cım, evet o kişi biliyor zaten ne olduğunu ve elbet bir gün çıkar ortaya.

      Sil
  5. Çok saçma. Hatta saçma ötesi.... Aklımızla dalga geçiyorlar artık! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kılıçdaroğlu'nun 'kontrollü darbe" iddiasını da destekliyor.
      Sevgiler.

      Sil
  6. Neresinden tutsan havada kalıyor tutunacak hiç bir şey yok oldu da oldu başka bildikleri yok senaryo yazılmış oynanmış figüranları direkt ezdi oyuncuları da tek tek tanıtıp öyle alyorlar bu arada her gün bir şekilde gündemde tutarak aklama durumları içindeler aslın da tam tersi B... dan öteye gidemiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Figüranları ezdiler, yazık onca insanın ölümüne sebep oldular. Fetöcülükten hakkında soruşturma açılan isim, bu Tosun Paşalı, ibişli kongrede seçilmiş. Daha ne olsun?

      Sil
  7. Ben sadece, suçsuz yere ölen askerlere, polislere ve halktan üzülüyorum. Diğer türlü kim ne demiş, ne yapmış aklım almıyor ki benim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suçsuz yere çok kişinin ölümüne sebep oldular. Zaten tepede uçaklar bomba atarken, halka "Sokağa çıkın" demek bile bile onların ölmesini istemektir. Bunu "Demokrasiye sahip çıkmak" olarak göstermek sihirbazlık, hallüsinasyon, algı operasyonu. Halk nanik yaparak mı uçakları durduracak?

      Sil
  8. aslında açıklamak çok kolay ama işte o aynı oranda da zor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizledikleri belli, hiçbir şey söylediklerini tutmuyor, Balyoz'un nasıl bir kumpas olduğu 5 yıl sonra ortaya çıktı dilerim bu daha önce ortaya çıkar.

      Sil
    2. bence bu o kadar kolay çıkmaz , ne zaman kendileri gidecekler o zaman çıkacak ak -kara ortaya :((

      Sil
    3. Bilemiyorum canım ama inşallah çok uzun sürmez. Bugün ilk duruşmalardaki ifadeleri okudum, gerçekten muamma. İş çok karışık belli. :((

      Sil