22 Mayıs 2017 Pazartesi

HAFTANIN MELODİSİ - BE ANYTHING BUT BE MINE



Koca bir hafta daha geride kaldı. Bu hafta çok sevdiğim beş, altı kez izlediğim DÜŞLERİN TERZİSİ (The DRESSMAKER) filminden bir şarkıyı seçtim. Çok, çok eski bir şarkı, romantik melodi severlere göre. Çok şarkıcı plağa okumuş, ben ençok bu yorumunu sevdim. Dilimize çevirirsek: "Ne olursan ol ama benim ol" diyor. :)

Herkese güzel bir yeni hafta diliyorum. Çalışanlar terfi alsın, öğrenciler sınavlarını geçsin, bebekleri olanlara kolay gelsin, evlilere eşleri kırmızı güller getirsin, bekarlar  hayatlarının aşkına rastlasın. 

36 yorum:

  1. ben de izleyecek film arıyordum izlicem :)

    YanıtlaSil
  2. İzlediğim güzel filmlerdendi.O zaman hadi dans edelim :))

    YanıtlaSil
  3. mmmmmm..senin seçkilerine ba-yı-lı-yo-rum

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok nostaljik bir parça..filmi sanki izledim gibi geliyo ama pek çıkartamadım..bi ara bi daha bakayım..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film de şarkı kadar romantikti ayrıca bir intikam filmi. Umarım seversiniz. Sizin de yorumunuza sağlık.

      Sil
  5. bu şarkıyı ilk defa duyuyorum Müjde Hanım ama çok hoşmuş:) iyi haftalar dileğiniz muhteşem bu arada, sevgileR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindin Eren'cim, umarım dilekler gerçekleşir hepiniz için. Sevgiler:)

      Sil
  6. Film güzeldi, şarkı ayrı güzel.
    Temenniler ise çok güzel.
    İyi haftalar Müjde abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, bloğunun ismi değişmiş hayırlı olsun, ben de görünce Aaa kim bu acaba demişim:))))))sana da iyi haftalar canım.

      Sil
  7. O filmi ben de çok seviyorum :) Şarkıyı daha sonra dinleyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biliyorum Handan'cım, filmle ilgili yazıma yorum yapmıştın:) Tamam canım, ne zaman istersen....

      Sil
  8. Eski şarkıları, caz, blues çok severim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, gençler eski şarkıları sevince çok mutlu oluyorum. :)

      Sil
  9. Tabikide cok güzel müjdd ablam.Hayrli haftalarin olsun 😘💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, sana da hayırlı haftalar. :)♥

      Sil
  10. Ne güzel dilekler Müjde ablam, kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kocakarı dileği gibi oldu:)))Ben de kocaman öptüm canım:)

      Sil
  11. aman ne güzel şeyler istemişsin , süpersin , inş diyelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay, canım çok teşekkürler:)inşallah.

      Sil
  12. Şarkı çok güzel :) Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim:) Ben de yorum için teşekkür ederim.:)

      Sil
  13. Düşlerin terzisi filminden olması çok güzel. Kendi üzerime alınıyorum bu şarkıyı bu yüzden. Yüreğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa, sahi ya, gerçekten bu şarkı sana, o güzel kıyafetlerine, diktiğin güzel elbiselere çok uyuyor, filmin devamı çekilecek merakla bekliyorum. Senin de yorumuna sağlık Nilgün'cüm.

      Sil
  14. Harika şarkı.Müjde ablam paylaşım için teşekkür ederim.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Banu'cum, ben de yorum için teşekkür ederim. Sevgilerimle.

      Sil
  15. Şahaneydi benim zevkli kardeşim. Filmi de izlerim inşallah. Kocaman sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ablacım, filmini de çok sevmiştim, kadınların beğeneceği bir film hani 'kadın filmi' deriz ya onlardan. Filmin esas kızı diyeyim, filmin sonunda kötülerden (kasabadaki kötü erkekler ve kadınların alayından) öyle bir intikam alıyor ki, içinin yağları erir. :)))
      Benden de kocaman sevgiler.:)

      Sil
  16. O filmi sen soyledikten sonra seyretmistim..degisik guzel bir filmdi
    Sevgilerimi biraktim cok okunacak birikmis yavastan okumaya baslayim yazdiklarini😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel'ciğim özlemiştim, çok sevindim geldiğine. Yorumunu sabaha karşı gördüm, Bücürük uyutmadı bir türlü, bir yeri mi ağrıyor nedir anlamadım. :( benim de uykumu kaçırttı. Filmin devamı çekilecekmiş, ömrüm olursa merakla bekliyorum. Okuyacağın için ve yorumun için çok teşekkürler canım, benden de sevgiler. :)

      Sil
  17. Temenni kısmına ba yıllll dımmmmm :)) Daha fazla dinlediklerini koysana Bunu da şimdi açtım ohhh misssss :) Gitti paslar :)))) Kulaklardan Müjde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs'cım çok sevindim, oh gitsin paslar, her tür olumsuzluklar:)))ah bana kalsa hiç siyaset yazıp saçımı,başımı yolmayacağım her gün müzik paylaşırım da işte olmuyor:))))

      Sil