30 Mayıs 2017 Salı

HAFTANIN MELODİSİ - BESAME MUCHO



Bu haftanın melodisi fotoğrafını gördüğünüz harika sesli kadından: "Beni çok öp" diyor. :)  

hemen uyguladım:)


Şarkı çok eski. Ta 1940'tan. Ama çok da ünlü. Zamanında da, günümüzde de plağa okumayan ünlü şarkıcı neredeyse kalmamış:)  Aralarında Mina, Elvis Presley, Andrea Bocelli, the Beatles, Dean Martin, Diana Krall, Louis Armstrong, Julio Iglesias da var. Sinatra da okumuş diye duydum Ekşi'de ama emin değilim, bulamadım.  Brezilya'da ekonomi bakanı hanım ile evli adalet bakanının bu şarkıyla dans ettiği ortaya çıkınca, birkaç gün sonra başkanlık bandosu marş yerine bunu çalınca, orkestra şefi üç gün hapse mahkum edilmiş:))))adalet bakanı da istifa etmiş:))))
diye okudum wikipedia'da.  

42 yorum:

  1. Güzel şarkılar bunlar. İyi ki yayınlıyorsun, kulaklarımızın pası siliniyor.

    bücürük de hiç pas vermemiş hani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim:) ahahaha evet aynen:)ama sağ elimde laptopu tutuyorum düşürmemeye çalışarak, o yüzden tedirgin oldu tırmık yemediğime şükür:)))

      Sil
  2. Çok severim bu şarkıyı :)

    😘 Öpücüğümü de bırakayım, gideyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. (yanılmıyorsam) tam 76 yıllık bir şarkının hala bu kadar sevilmesi ne güzel değil mi?:)
      Ben de öptümmmm:)

      Sil
  3. Şarkıdan payı bücürük almış sanki :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim şarkı için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorum için teşekkür ederim.:)

      Sil
  5. Gerçekten güzel bir şarkı. Hatırlattığınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek, ben de yorum için teşekkür ediyorum.

      Sil
  6. Nasılda kıyın kıyın çekilmiş kenara :) en iyisi beni öp sen müjde ablam 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, sorma keratayı. Tamam seni öpüyorum kocaman hem de, kıskansın Bücürük. :) ♥

      Sil
  7. Müjde'm dinleti çok iyi geldi.
    Güzel arkadaşıma ve şirin bücürüğe.
    ikinize de bıraktım en güzzel öpücüğü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Merih'im, biz de seni kocaman öptük.:)

      Sil
  8. parça iyiymiş..bücürükte dinliyo mu acaba? merak ettim.. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim arkadaşım, Bücürük keratası müzikten anlıyor mu bilemiyorum valla:)))

      Sil
  9. Ya bu siyahi insanlar ne kadar yetenekli. Bakıyorum ses var, basketbolda yetenekliler ve daha birçok şey. Ezilmişlik istidatlari ortaya çıkarıyor herhalde. Çok takdir ediyorum onları...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah vergisi bir sesleri var hakikaten, kıskanıyorum. :))

      Sil
  10. Öpmek aslında illa cinsellik değildir ki...Bir çok hoş duyguyu da barındırabilir içinde...Bücürük'le sen de çok hoşsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle. İnsan gülü de öper, koklar, kedisini de. Çok teşekkürler. :)))

      Sil
  11. Şarkı ,sen ve Bücürük çok güzelsiniz.Ben de ikinizi öperim ,çok sevgiler😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım, biz de seni öpüyoruz. Sevgiler.

      Sil
  12. hahah hemen uygulamışsınız:)) Ben İspanyolca'ya bayılırım. Biraz biliyorum, devam da edeceğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de derhal:)))A, ne güzel, şarkıyı dinlerken sözlerini anlayarak dinlemişsinizdir ki, daha keyifli olmuştur.:)

      Sil
  13. Bir zamanlar bilgisayarlar, televizyonlar yokken bu güzelim şarkılar da daha çok dinlenirdi. Daha romantik, daha duygusal diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız, 45'lik plaklarımız olurdu, pikaplarda çalardık:)

      Sil
  14. Hahahaha, bücürük :)
    İstemem, yan cebime koy der gibi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))ay canım ya güldürdün beni, Allah da seni güldürsün:))

      Sil
  15. Çok tatlısınız dur ben de sizi öpeyim. Sarmaş dolaş olalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ablası, biz de seni öptük.:)

      Sil
  16. Uzun zamandır dinlemediğim bir şarkıydı. Yorumu da ne kadar güzel, insanın içine akiyor sanki. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce beş,altı farklı yorum dinledim, dediğin gibi bu yorumu çok güzel, beğenmene sevindim canım.:)

      Sil
  17. Bende uzun zamandır dinlemiyordum Açtım şuanda Gece gece mis gibi dinliyorum :))) Böyle bir olayın varlığından bile haberim yoktu :) Güzel oldu hem dinlemek hemde bu saatte en uygun parça :) Teşekkür ederim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni öğrendim olayı çok şaşırdım:)))Beğenmene sevindim Mayıs'cım, çocukluğumdan beri çok severim bu şarkıyı, şimdi böyle şarkılar yok sanki...unutmadan yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  18. Selam canımmm arkadaşım en en çok sevdiğim harika bir şarkı ve harika sesli yorumcu.Daha ne olsun bu güzel eseri sayende yine yeniden dinlemek harika oldu.Canım her ne kadar yorum yazamasam da yazdıklarını elimden geldiğince okumaya gayret ediyorum.Kalemine yüreğine sağlık sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam Macide'cim, çok sevdiğin bir şarkı olmasına sevindim:)yorum yazmışsın ya işte:)rahat ol takmam ben öyle şeylere:)sen de sağol canım. Sevgilerimle.

      Sil
  19. Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Umarım beğenirsin. Şimdi benim de canım çekti ben de dinleyeyim. :)

      Sil