7 Mayıs 2017 Pazar

HAFTANIN MELODİSİ - HİÇBİR ŞEYDE GÖZÜM YOK



Bu haftanın melodisinde çok sevdiğim ve notaların gözüne basa basa, hakkını vererek, en güzel Zeki Müren'in icra ettiğini düşündüğüm bir şarkıyı seçtim: Hiçbir Şeyde Gözüm Yok. 

Yıllar sonra bu şarkının hem bestecisi, hem de söz yazarı olan Fethi Karamahmutoğlu' nun sevgili blog arkadaşım  Handan'ın babası olduğunu öğrenmez miyim!? Hem şaşırdım, hem de böyle değerli bir bestecinin kızıyla blog arkadaşı  olduğum için gurur duydum. Kendisi de babasıyla ne kadar gurur duysa azdır.

Maalesef babacığı,  çok erken yaşta, yanlış bilmiyorsam henüz 57 yaşında hayata veda etmiş. :(
Mekanı cennet olsun. Şarkısı çaldıkça ruhu şad olsun. :(

58 yorum:

  1. Öyle mi? Gidip bir selam vereyim anneciğim bu şarkıyı çok sever.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur, anneniniz de şarkıyı sevmesine memnun oldum.

      Sil
  2. Handan'ın babası olduğunu bilmiyordum.Bu şarkıyı da gerçekten çok severim.Ruhu şad olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Handan'la tanıştıktan bir süre sonra tesadüfen bir yayınında görüp öğrenmiştim, çok güzel bir beste, sözleri de güzel. Yani döktürmüş Handan'ın babası resmen. Aminnnn.....

      Sil
  3. Bu gece ne güzel bir sürpriz oldu bu bana :)

    Babamla sadece bestekâr olarak değil, baba olarak da gurur duyuyorum. Onun kızı olduğum için çok şanslıyım. Tıpkı senin baban gibi nadide insanlardandı. İkisi de huzur içinde yatsınlar :)

    Zeki Müren'in sesinden Ne Olur Anla Beni'yi dinlemiş miydin? Onun da sözleri dayıma, bestesi babama ait:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağlatmadım ama inşallah, değil mi Handan'cım. Haklısın baba olarak da gurur duymalısın canım. Ah o eski nesil, cumhuriyet nesli. Sağol canım, hemşehriler de, ikisi de Göreleli yanlış aklımda kalmadıysa. Aminnn nur içinde yatsınlar.

      Aaa? O şarkıyı çok iyi bilirim, söylerim de. Çok sevdiğim bir şarkıdır, dayının da söz yazarı olduğunu bilmiyordum, ne mükemmel yaa..bak şimdi bu da bana tekrar sürpriz oldu. O beste de çok güzel beste. Harika bir ailen var Handan'cığım. Maşallah...:)

      Sil
  4. Handan arkadaşımızın müzik sevgisinin, sanatçı ruhunun kaynağını öğrenmiş olduk. Fotoğraf çekerken de ne güzel bir bakış açısı vardır.
    Bu şarkıyı ben de çok severim. Ne güzel bir sevgi dile getirilmiş.Rahmetle andım. Sanırım Handan'ın annesinin de şiirleri vardı.

    Teşekkürler sevgili Müjde.Sayende ruhumuz sabah gıdasını aldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle olmalı sevgili Makbule, sanatçı ailelerde çocuklar da sanat sever oluyor. Çok güzel ve çok sevdiğim şarkıdır. Üstelik sözleri de çok hoş. Ben de yorumun için teşekkür ederim.

      Sil
  5. Çok sevdiğim bir şarkı.Bestecinin Handan'ın babası olduğunu bende bilmiyordum.Babasından ne güzel, ne unutulmaz bir hediye.Hem Handan'a hem hepimize.Nurlar içinde yatsınlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hakikaten öyle çok harika bir hediye, aminnnnn canım.

      Sil
  6. Harika bir şarkı gerçekten, hem Zeki Müren hem de Handan Hanım'ın babası Fethi Bey'e Allah rahmet eylesin... sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle harika, yıllar önce Kadıköy'de bir müzik evi sonuna kadar açmıştı bu şarkıyı ve Zeki Müren'den ilk o zaman farkettim, Zeki'nin nasıl duygulu okuduğunu. O gün bu gün bu şarkıyı başka kimsenin bu kadar güzel okumadığını iddia ederim:) Aminnnn.
      Sevgiler.

      Sil
  7. Sayenizde bir hemşehrimi buldum :) Fethi Bey ile hem babam arkadaşmış hem komşuymuşuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaaa, siz de mi Görelelisiniz inanmıyorum yaaa:)))Ben, Handan, siz üç Göreleli ettik :)) yalnız bizim köyümüz farklı.

      Sil
    2. Aaaa :)))) Ben Daylı Köyü ama Kumyalı Mahallesinde büyüdüm :)

      Sil
    3. Bizim de Maksutlu köyü. Sonradan Sağlık köyü, diye değişmiş sanırım. :)))

      Sil
    4. Göreleli bloggerlar gecesi mi düzenlesek. Ya da oraya gidip buluşmalı, ne güzel olurdu :)

      Sil
    5. Ah, ne iyi olurdu:) Halamlar hep çağırıyorlar ama Bücürük yüzünden gidemiyorum diye kızıyorlar "Bir kedi kadar olamadık" diye:))

      Sil
  8. çok ilginç,blogger tanıdıklarımızdan birinin rahmetli babasının zeki müren gibi değerli bir sanatçının ağzından çıkan sözlerin sahibi ve yazarı olması inanın çok gurur verici olmuş..her ikisini de Allah rahmet eylesin..parça gerçekten harika..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Gerçekten çok gurur verici, beste yapmak çok özel ve Allah vergisi büyük bir yetenek, herkese nasip olmaz hem de bu kadar güzel bir şarkı yapmak. Duyuyoruz ne abuksabuk, abidik gubidik şarkılar yapıyorlar adına da şarkı diyorlar. (hey corc versene borç gibi:))))
      Aminnnn....

      Sil
  9. Handan'ın Babası olması ne kadar güzel. Çok imrendim. Ruhu şad olsun. Çok severim bvu şarkıyı gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle Hazal'cığım. Ben de çok seviyorum. Aminnnn...

      Sil
  10. Çok sasirdim cok sevdigim sarkilar tüylerim ürperdi su an. Sevgili handan en sevdigim içten ve samimi bloggerlardan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle canım. Handan, samimiyeti, içtenliği su götürmez bir arkadaşımız.

      Sil
  11. Müjdeciğim sana ve yorum bırakan bütün arkadaşlara tekrar teşekkür ediyorum. Sayenizde babam bugün yanımızdaydı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumların için sana ve diğer arkadaşlara teşekkür ediyorum canım. Öyle olmuştur bence de:) Mekanı cennet olsun.

      Sil
  12. Zaten Handan Abla'da nice cevherler olduğu bilinen bir gerçek. O yüzden ailesi de şaşırtmadı beni. Allah rahmet eylesin o güzel insana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle Belle'ciğim, sadece Handan değil, yetiştirdiği iki evladı da eminim kendi alanlarında çok başarılı olacaklar. Aminnn...

      Sil
  13. Bugün yayın paylaşmak için ancak girdiğim internette, senin haftanın şarkısı yayınını gördüm. Çok sevdiğim bir şarkıdır. Demek Handan kızımın babacığı yazmış sözlerini, ne güzel yazmış. Kabri nurla dolsun. Allah rahmet eylesin. Başı sağ olsun.
    Sana da çok teşekkürler canım arkadaşım. Ne güzel dinledim. Hatıralara karıştım bir nebze. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, öyleymiş ablacığım, benim çok sevdiğim bir şarkıdır, öğrendiğimde çok şaşırmıştım. Aminnn..Ben de yorumun için teşekkür ederim, bu ara hikayemle uğraştığımdan kimselere uğrayamadım, kusura bakma ablacığım, benden de sevgiler:)

      Sil
  14. Bilgiç ve mete de eminim çok iyi yerlere gelicekler ve en güzel hissiyatları onlarda yasatıcaklar.Gerçekten de hic birsey gözümz yok be ablam :) Handan ablamında bası sağ olsun ne kadar güzel.bir hatıra bırakmış.Mekanı cenney olsun insallah 💙😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de öyle canım, hakikaten çok güzel, çok değerli bir hatıra, aminnn..♥ :))

      Sil
  15. Ne güzel! Eskiden televizyonda şarkı verilirken altında bestecisi ve söz yazarı muhakkak yazardı. Ben de dikkatle okurdum, Fethi Karamahmutoğlu'nu çok iyi biliyorum o yüzden. Allah rahmet eylesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskiden öyleydi hakikaten, o günleri nasıl özlüyorum, Emel Sayın olurdu şimdi hiç yok:( yıllardır televizyonda Emel Sayın, Muazzez Ersoy filan görmedim. Paralı kanallarda çıkıyorsa bilemiyorum. Özellikle yaptılar akp gelince Türk müziği konserleri şıp diye durdu. Adamların alerjisi var.

      Aminnn....

      Sil
  16. Huzur içinde uyusunlar... Tesadüfe bak ki dün Zeki Müren`le ilgili kitaba başladım. "Çabuk Büyüme Çocuk" (Ergun Hiçyılmaz)
    Az önce Instagram`da paylaştım, buraya uğradım ki karşıma Zeki Müren çıktı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn...
      Aa, Zeki Müren'in biyografisi mi çıktı? Hiç duymadım. Bayılırım ünlü sanatçıların, yazarların biyografilerine. Ülkemizde büyük eksiklik derim hatta çünkü ünlüler hatıralarını yazmadan göçüp gidiyorlar. Bir Hulusi Kentmen, bir Münir Özkul, hatta Filiz Akın filan o kadar isterdim ki, hayat hikayelerini yazsalar. Huy işte mesela yeğen oğlum da hiç sevmez, hiç merak etmez öyle şeyleri geçen gün kahvaltıda konuşuyorduk. Nesini merak ediyorsun teyze diye sordu.:)))Sinatra'nın en son almıştım bayıla bayıla okudum. Bunu da çok okumak isterim. İyi ki, haber verdin. İnstagram hesabım yok ama herkese açıksa seninki bakarım hem de heyecanla:)

      Sil
  17. Çok güzel bir eser. Handan hanımı senin ve Sevdamın sayfalarına yaz<dığı yorumlardan biliyorum ne güzel bir onur mekanı cennet olsun uğurladığımız babalarımızın benim babacığım da tam 57 yaşındaydı sonsuzluğa uğurladığımızda.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle çok güzel Hatice'm. Ah, 57 yaş çok erken:((ikinizin babasının da mekanı cennet olsun canım.
      Aminnn....:(

      Sil
  18. Özlediğimiz sesleri paylaşman çok iyi olmuş canım eski şarkıların her sözü ayrı anlam insanı derinlere sürüklüyor adeta hepimizin aklına yer etmişler emeğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, söylediğin gibi hem sözleri çok anlamlı, derin, hem de bestesi çok güzel. Senin de yorumuna sağlık.

      Sil
  19. Ne kadar guzel bir tesaduf.. ne mutluluk verici muzikle sanatla ugrasmak severek dinlerim eski besteciler sarkilar sarkicilar gibisi yok...sevgilerimi biraktim kocaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle, şimdi besteler, sözler çok basitleşti:( dinlemeye değmiyor. Aslında çok övüyorlar çok seviyorlar ama Tarkan'ı bile oynama şıkıdım şıkıdım diyerek o basitliğe katkıda bulundu halbuki yılbaşı akşamı ne güzel Türk müziği şarkıları söyledi, bayıldım.
      Benden de kocaman sevgiler Emel'cim. :)

      Sil
  20. Gerçekten güzel bir şarkı. Ne güzel bir tevafuk olmuş sizler için. Rabbim Handan'ın babasına gani gani rahmet eylesin. Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel. Kız, sözlüğe baktırtacaksın beni tevafuk için ama sanırım tesadüf demek:)kızmıyorsun di mi takılırım öyle ben:))
      Aminnnnnn...
      Sana da hayırlı kandiller.

      Sil
    2. Yok canım neden kızayım, Tevafuk hz. ALLAH'ın dilemesi ile denk düşen demek :) Tesadüf yerine kullanırım ben. Sevgiler canım.

      Sil
    3. Aa, tesadüften daha anlamlıymış, tam manasını öğrenmiş oldum. Benden de sevgiler canım.
      :)

      Sil
  21. Handan'ın babası ha? Hem şaşırtıcı hemde güzel bir tesadüf. :)

    YanıtlaSil
  22. Handan'cigimin babasinin bestekar oldugunu biliyordum ve bana misafir olduklarinda bazi bilmedigim detaylari da ögrenmistim ama bu yillardir dilimizde olan, meshur sarkinin da bestekari oldugunu bilmiyordum, cok sasirdim ve hosuma gitti.

    Canim Handan... baskasi olsa yillardir blogunda her detayi anlatirdi, bak hala bilmiyorduk ve tesadüfen ögrendik bunu da. Tevazu insani böyle oluyor iste...

    Nurlar icinde yatsin sevgili babacigi, "keske daha uzun yasasaydi, coook erken ayrilmis aramizdan" dedigimiz degerli insanlardinmis kendisi.
    Paylastigin icin tesekkürler Müjde'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya, bence de Türkçe yapılmış en güzel beste, en güzel şarkı listesi yapılsa, bu şarkı, ilk on içinde olması gerekir dediğim bir şarkıdır. Üstelik sözleri de çok güzel. Şarkıyla da çok uyumlu, rahmetlinin kendisi de aynı fikirde miydi bilmiyorum ama bence yaptığı tüm bestelerin en güzeli bu. Hani döktürmüş denir ya öyle. (Tabii yanılıyor da olabilirim belki en sevdiği bestesi başka bir bestesiydi, misal Sinatra Strangers in the Night'ı sevmezmiş diye okumuş ve çok şaşırmıştım meğer sözleri ona basit gelmiş) ama bu şarkının sözleri de çok güzel, çok anlamlı. Söz-müzik uyumu da süper.

      Haklısın tevazu başka bir şey, o yüzden çoğu insan ilk kez öğrendi. Ben de tesadüfen öğrenmiştim. Aminnnn...ben de yorumun için teşekkür ederim Ayşe'cim.

      Sil
  23. Ben de tesadüfen geçen hafta öğrendim Müjdecim, ailecek Zeki Müren ve şarkılarının ahstasıyız, tabi böyle kıymetli bir bilgiyi öğrenmek çok mutlu etti beni de. Ama sen bir de Handan'ın anne ve babasının gençliğini gör, çok çok güzel ve yakışan bir çiftmiş. Hele annesi, bildiğin bir içim su, bayıldım resmen:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka öyledir Bahar'ım, Handan'ın bloğunda bir, iki resim görmüştüm sanırım eskiden, evet çok güzel insanlarmış. Ah, mekanları cennet olsun:(

      Sil
  24. Rahmetli annemin hayran olduğu sanatçı Zeki Müren ve en sevdiği şarkıdır "hiç bir şeyde gözüm yok" öyle duygulandım ki şuan en son birlikte Zeki Müren'in mezarına gitmiştik.Tüm ölmüşlerimize Allah rahmet eylesin.Blogger arkadaşımızın babasının bu şarkının bestecisi olduğunu okuyunca ben de çok şaşırdım.Ne güzel tesadüf olmuş.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, bu yorumunuzu görmemişim, çok özür diliyorum, Mayıs arkadaşım yorum yapmış olmasa sanırım farkedene kadar belki aylar geçecekti, bazen gözden kaçabiliyor demek yorumlar. :(

      Ah, aminnn...aminnnn

      Annem de çok severdi Zeki Müren'i hatta ben çocuktum, rahmetli babamla Gençlik Parkı'nda (Ankara'da)konserine gitmiş bir de hatıra mendil dağıtılmış ondan almıştı üzerinde Zeki'nin resmi ve Beklenen Şarkı'nın notalarının sözlerinin olduğu.

      Benden de sevgiler...:)

      Sil
  25. Gitsin paslar silinsin Keşke hep kaliteli insanlar ve kaliteli müzikler olsa GÜnümüz,de Besteyi yapan kişinin ruhu şad olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gitsin bebeğim.:)))
      Keşke öyle olsa ne kadar basit, yavan, abuksabuk sözlü, bestesi de bir halta benzemeyen şarkılar yapıyorlar günümüzde.

      Aminnnn...

      Sil