11 Mayıs 2017 Perşembe

ÇOCUKLARA İLİŞEN İBLİSTİR




kaynak ve fotoğraf: Odatv



Saymadım kaç gün oldu sizlere uğrayamıyorum. Bloglarınızı okuyamıyorum. Moralim kalmadı. Nasıl kalsın ki? Her gün bir iğrenç haber, bir kötülük. Ülke, ülke değil her gün bir yerinden bir kötülük, bir pislik fışkıran pislik bir yer olmuş. Hangi birini yazayım ya...en iğrencinden başlıyorum:


5 yaşında bir çocuğa hem eniştesi, hem teyze oğlu iğrenç şeyler yapmışlar, olay mahkemeye gitmiş. İkisi de beraat etmiş.

"Çocuk uyduruyordur."

demişler. Meğer istismarcı iktidarda olan siyasi biriymiş. Yani AKP'li biri. Korunuyor. Kollanıyor AKP'li olduğu için. Ensar vakfını da nasıl korumuşlardı hatırlarsınız. :( Bu AKP'liler tecavüz sözkonusu olunca korumak, kollamak, üstünü örtmekte birbirlerine destek oluyorlar.

Ayşe Arman da, gizlilik kararı olduğu için  adamın ismini yazamamış. Ancak, konuyu takip edecekmiş. Haberin ayrıntıları, yukarıdaki fotoğrafın altındaki linkte. (Tıklayınca ayrı pencere açılır)


Sırf  Fetöcü damadın beraat ettirilmesini unutturmak için,  80 yıl olmuş öleli rahmetli Atatürk'e,   rahmetli anasına 80 yıl sonra hala çirkin iftiralar atan, içlerinin çirkinliği suratlarına vurmuş  iğrençler var. Kaale bile almadım, Güneş balçıkla sıvanmaz. Diyorum ya, maksat: Fetöcü damadın hapisten salınması haberini gölgelemek, gündem değiştirmek, unutturmak. Yani, bu adam, besbelli birisinden emir almış, "Bir pislik yap, Atatürk'le ilgili olsun, damat haberini unuttursun." diye. Herkes de bu yemi yuttu. Ben yutmadım.

"Kadir Topbaş'ın Fetöcü damadı hapisten salındı."

Bunların Fetö mücadelesi tiyatrodur tekrar yazıyorum. Çünkü hepsi Fethullah Gülen'ın poposunu yalıyordu. Şimdi unutturmak için  Atatürk'ün anasına kusuyorlar. Kusmuklarına boğulsunlar.





Mersin'de, çevreci, 60 yaşlarında bir karı -koca varmış, Ben de bilmiyordum ilk kez öğrendim. DSP'lilermiş yani sosyal demokrat. Rahmetli Ecevit'in partisinden. Partinin sadece ismi kalsa da demek çok vefakar insanlarmış. Tanımam etmem anladığım kadarıyla, yaşlı hallerinde bile çevre için çalışıyor, fidan dikiyor, ülke daha güzel olsun, doğa kirlenmesin, tabiat bozulmasın, bindiğimiz dalı kesmeyelim diye uğraşıyorlarmış.



Yapılan doğa katliamını protesto için
'duran adam' eylemi yapmışlar. :(
Bakın ortadaki orman nasıl yok edilmiş:( 
 beyaz yer mermer ocağı :(



"Buralara mermer ocağı açmayın, doğayı mahvetmeyin."

diyorlarmış. Taş ocağı sahipleri adama

" Bu mermerlerle Abu Dabi kralına saray yapılıyor" demiş. O da " Finike'nin narı, portakalı, domatesi mahvolacak, bir Arap şeyhi sarayda otursun diye." cevaplamış.

Fimlerde olur ya, iyilik için çırpınan insanları öldürürler.

İkisini de öldürmüşler. Mekanları cennet olsun. :(

Haberi burada:





Bunca iğrençlik, bunca kötülük...tahammül edemiyorum, moralim sıfır, bir süre daha uğrayamazsam kusura bakmayın arkadaşlar. :(

46 yorum:

  1. Ben de kaç gündür nerelerdesiniz diye bakıyordum Müjde Hanım, çok haklısınız, tüylerim diken diken oldu, neler oluyor, korku filmi izler gibiyim...:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimselere uğrayamıyorum Eren'ciğim, haberlere bakıyorum, çıkıyorum. Dediğin gibi korku filmi gibi ülke olduk. :(

      Sil
  2. Akıl almıyor böyle igrençlikleri. Yazacak bir şey bulamıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Zülal'ciğim, çocuk beş yaşında ve utanmadan çocuğu kabahatli bulmuşlar yok yalan söylüyormuş. Yuh! Beş yaşında çocuk yazıklar olsun o çocuğun anası, babası olsam enişteyi de, teyze oğlunu da doğrardım kıtır kıtır...bu çocuk ömür boyu rüyalarında kabus olarak görecek, ömür boyu kendine güvensiz olacak, büyük ihtimal evlenmeyecek, kız kurusu olacak...

      Sil
  3. Bir müddet haber okuma abla bir ara bende kafayı yiyecektim arada bi ara verip iç huzur bulmaya çalışmak kendimiz ve sağlığımız için oldukça önemli. kendine dikkat et

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, yapabilsem Gülşah'cığım ama bilgisayarı açınca ilk iş oda tv, ve Sözcü'yü okumak. :(

      Sil
  4. Abla ülke oldu BOK kazanı. Diyeceksin ki kazanda bokun ne işi var, Türkiye'de yaşıyorsan normal bir durum. Gebersekte bu rezilliklerimizden kurtulsa dünya. Benimde tepem atık bu aralar özellikle Atatürke hakaret olaylarından sonra...

    Burası Türkiye, dinci geçineceksin, para için herşeyi yapacaksın, çocuğa tecavüz edip kadını döveceksin, işsizlik içinde yüzerken evet oyu atacaksın, hep güçlüden yana olacaksın.
    Asırlar diyorlar ya, biz şöyleyiz, biz böyleyiz, kimse kusura bakmasın bu halkın en temel özelliği yavşak olması, minicik istisnalar dışında...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle oldu hakikaten bok kazanı. Her gün ayrı bir pislik çıkıyor. Atatürk'e hakaretin inan tek sebebi var:
      "Kadir Topbaş'ın Fetöcü damadının hapisten salınması."
      Bu olay bunları Fetö ile mücadele TİYATROSUNU açığa çıkarttı. O yüzden gündemi unutturmak için pis ağızlarından ses getirecek bir pislik çıkarttılar. Kustular...

      Sil
  5. Sözler tükendi artık Müjde, inan ne diyeceğimi bilemiyorum. Rezilliğin bini bir para :((

    YanıtlaSil
  6. Ne yani çevreciler sırf yapmayın dedikleri için mi öldürülmüşler? İnanamıyorum. İyice yüzsüzleştiler 😠😠

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öldürürler Belle'ciğim çünkü bunların tekerine çomak sokmuş oluyor çevreciler. Basına yansıyor, bunlar da işlerine gelmiyor. Tıpkı filmlerdeki gibi kötüler, iyileri yok ediyorlar. :(

      Sil
  7. Kahrolmamak mümkün değil, hadi işlesin adalet sistemi. Suçlu diye tetiği çekenleri hapse atmak mı adalet :((((
    Diğer olay zaten düşünmek bile insanlığımdan utandırıyor :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın arkadaşım:( bu kadar kirlenmemişti ülke, hortum alıp şakır şakır yıkamak lazım...:(((

      Sil
  8. Gazeteyi televizyonu kapadım Müjdecim, bir şey yapamadıktan sonra okuyup çıldırmayayım bari diyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan'cım o zaman da hiçbir şeyden haberim olmayacak....:(

      Sil
    2. Bir müddet olmasın Müjde, azıcık ruhunu rahatlatacak şeylere yönelsen iyi olmaz mı. Sonuçta haberdar olup da yaptığımız bir şey yok. Dinlen arkadaşım, sen değerlisin. Al Bücürük'ü gel bize, ben seni dinlendireyim :)

      Sil
    3. Canım, sen de öylesin. Dinlenmeye çalışıyorum, bir hikayem var elimde, son yazdığım şey. Bir halta yaramasa da beni meşgul ediyor. Ah çok sağol nazik davetin için, keşke gelebilsem. Ama gelmiş kadar oldum:))

      Sil
  9. Ne söz kaldı ne de başka bir şey artık :( o kadar haklısın ki!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklı oluğumuzu bilmek daha da yaralıyor. Suçlular, mühürsüz/geçersiz oy pusulalarını geçersiz kabul eden üçkağıtçılar ve kötülüklere göz yuman, kulak tıkayanlar rahat, huzurlu....eskiden hepsi Fetöcü olanlar şimdi 180 derece dönünce içleri gayet rahat..

      Sil
  10. Bu ülke soysuzluğun ve arsızlığın merkezi oldu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef aynen öyle :( O yüzden de doğru, dürüst, iyi yürekli insanlar (Tarık Akan gibi) dayanamıyor gidiyorlar. Gidemeyenler de üzüntüden kahroluyorlar:(

      Sil
  11. Özellikle şu çocuk haberleri beni maf ediyor.İzledikce agliyorum.Ya olma.ihtimali icin bile ben o adama en ağır cezayi veririm.Bi cocuk neden durduk yere böyle seyler desin ki.Nerden bilsin 😞 Allahımm bazen çok agır geliyor kafamdakiler.Rabbim hepsini korusun insallah ve insanlarda artık adaleti saglasın :((( Seyretme abla sen.Ruhu daraliyor insanin 😞😞😭

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne cezası adam iktidar partili yani AKP'liymiş ceza alır mı hiç? Ruhum daraldı hakikaten ama adalet filan yok bu ülkede, bu ülke artık bir hukuk devleti değil. Düşünsene mühürsüz oy ne anlama gelir? Geçersiz oy anlamına gelir. Mühürsüz oyları geçerli saymak, geçersiz oyları geçerli saymaktır, gözümüze baka baka hayır'ı, evet yaptılar. Ne adaleti? :( :(

      Sil
  12. Aynı durumdayım Müjdeciğim :( kulaklarımı da kapayamıyorum olup bitene,okudukça gördükçe duydukça kahroluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kapayamayız Nur'cuğum, kimler kapatıyor görüyorum.
      Bizim apartmanın kapısı önüne, (taşın üstüne minder koyup) oturup çekirdek çitleyen, dedikodu yapan kocakarılar kapatıyor, bir de akp'liler kapatıyor.

      Sil
  13. ne demişlerdi "hayır çıkarsa iç savaşa hazır olun" diye..bu yaşanılanlara baktığımızda sanmıyorsam bunların asıl amacı bu olmalı herhalde.. bu durum yavaş yavaş kendini belli etmeye başladı.. bunun en büyük kanıtı ise "refde çıkan hayırı evet yapma" operasyonları olmalı..baksanıza her gün yeni gündemler oluşturuluyor..refde çıkanlar işte bu şekilde unutturulmaya çalışılıyor..bazı aydınlar ve chplilerde aynı görüşteler..topluma bakıyoruz bu konuda çok sessiz.."napalım kopacağı yerden kopsun!" düşüncesindeler..yazık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi de 'hayır'ı evet'e çevirdiler şimdi bahane bulamazlar. Dün yine iki şehidimiz vardı, yaralı sayısını unuttum. Hani 'evet' çıkınca terör şıp diye kesilecekti? Bence Fetöcü damadın salınması olayı gizlensin diye yapıldı. Bak, kimse konuşmuyor şimdi olayı.

      Sil
  14. Ben de nerede Müjde abla diyordum?Burada yazarak seni nasıl sedatize edebilirim bilmiyorum ama lütfen olumsuz haberleri bir süre izlememeye gayret et.Hastalanacaksın diye ödüm kopuyor.Seni sevgiyle kucaklıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm, telepatiyle yapabilirsin belki:))üzülme Yurdagül'cüğüm, şu moralim düzelsin, en kısa zamanda seni ve diğer arkadaşlarımı ziyaret etmek istiyorum hepinizi çok özledim. Ben de kucaklıyorum, sevgilerimle.

      Sil
  15. Müjde hanimcigim haklisiniz hem de yerden göge kadar. Ben bazen diyorum ki ben yurtdisindayim yanlis mi takip ediyorum olaylari diye. Inanasim gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A, sen yurt dışında mısın? Şanslısın valla, burası yaşanmaz oldu, kabus ülkesine döndük:( iyi ki oradasın...

      Sil
  16. Sözün tükendiği yer ve pes diyorum canım

    YanıtlaSil
  17. Ben de nerelerde Müjde kardeşim diye geldim. Son derece kıskaçtayız. Sadece eller kollar bağlı olarak, bir filmin gittikçe iğrençleşen senaryosunu izliyoruz. Sonra mutluluk için formüller okuyorum. Ben arlanırım birileri bunları yaşarken mutlu olmaktan. Seni anlıyorum canım. Sevgimi bıraktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle ablacım, toplumun yarısı bu olanları görüyor ve mutlu olamıyor, olsa da anlık mutluluklar..diğer yarısı zil takıp oynuyor:( Benden sevgiler ablacığım.

      Sil
  18. Anneler Günün kutlu olsun Müjde Ablacığım. Seni seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin de anneler günün kutlu olsun canım, ben de seni seviyorum. Tabii Ata ve Tatliş'i de.

      Sil
  19. Hangi birine ne yazacağımızı bilemez olduk, azgınlıkta sınır tanımayanlar zannediyorlar ki biz üzülüyoruz, biz iki ağlarız yeri gelince onlar yüz ağlarlar, bunu unutmasınlar. Kaç hayat söndürüldü ve daha kaç hayat söndürülecek, insanlığın iyiliği için değil de kötülüğü için çırpınan insanlar artık tek kelimeyle mide bulandırıyorlar. Bir bitemediler demiyorum, elbette bitecekler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir bitmediler hakikaten, bugün onu düşünüyordum yıl 1919 dört yanımız düşman işgali, Atatürk çıkmış kurtarayım ülkeyi diye, o zaman bile "Yok sen kimsin? Padişaha nasıl karşı gelirsin? Yunan, İngiliz bizim dostumuz" diyenler vardı ya (böyle diyenlerin çoğu din adamıydı)şimdi onların torunlarının torunları da aynı genlere sahip ve aynı şeyleri söylüyorlar.

      Sil
  20. Nasil sifir olmaz moraller, nasil cildirmaz insan bukadar rezillige Müjde... Ülkece kafayi yiyecegiz yakinda. Daha dogrusu ülkenin yüzde 50'si..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Ayşe'cim, galiba en kötüsü de ülkenin yarısına yakının bu durumun farkında olmaması tam tersine bu durumdan memnun olması.

      Sil
  21. Valla Müjdem hayatımda ilk defa gündemden bu denli uzağım. Biraz bilinçli biraz da mecburi bir seçim ve nihayet psikolojimin bir nebze de olsa düzeldiğini söyleyebilirim. O nedenle yukarıdaki olaylardan haberim yok, takip etmiyorum. Çünkü dayanacak gücüm kalmadı artık... Yapanların Allah belasını versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi birine üzüleceğimizi, hangi birine yanacağımızı şaşırdık Bahar'ım, o ormanların tam ortasını nasıl yok etmişler işte fotoğraf ortada, ne canlar gitti şimdi karıncasından, kuşuna, sincabına, tavşanına, kaplumbağasına ne olacak onlar? Sonra diyorlar ki, tilki aç kaldı, köye saldırdı, ayı aç kaldı şehre indi, köylüler öldürdüler. E onları açlığa mecbur edin, ormanını yakın, bir de vay ayı şehre indi...:(
      Aminnnn

      Sil
  22. Mujdecim arada gelip okuyup kaciyorum artik yorum birakmak icimden gelmiyor bu tur ler karsisinda..kiziyorsun sinirleniyorsun saskinlik aklin almiyor..yazmiyorum..ama seni unuttum sanma inan herzaman ziyaret edemesemde Geriye donuk okuyorum (ama cok arada atladigim oluyor:()..sevgilerimi yolluyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel'cim ne zaman gelirsen gel başımla beraber canım, unutmadığını biliyorum, için rahat etsin hiç öyle düşünmedim zaten. Çok teşekkürler, benden de sevgiler.

      Sil