26 Mayıs 2017 Cuma

AKP'nin ÖĞRENCİLERE ve BİR ANNEYE ZULMÜ

Haberin orijinalini ve ayrıntılarını en altta eklediğim ODATV' nin linkine tıklayarak okuyabilirsiniz.

Ben kısaca anlatıyorum:

Çocukların bir kısmı lise, bir kısmı üniversite öğrencisi.  Referandum akşamı 'evet' kutlaması yapan AKP'lilerle sözlü olarak birbirlerine laf atmışlar. Olabilir bunlar genç, o ona bir şey der, öteki ona der. Kimin kime ne dediği yazmıyor. Ortada bir video, kanıt filan da yok. (Büyük ihtimal kanıt AKP'lilerin sözleridir). AKP'liler ne yaptıysa, çocuklar tepki olarak İzmir Marşı'nı ve İstiklal Marşı'mızı okumuşlar.

Ama sonuçta, Tayyip Erdoğan'a hakaret ettikleri gerekçesiyle tutuklanmışlar. Bir mahkeme bırakmış, öteki mahkeme tekrar tutuklatmış. Tutuklayan hep aynı hakim.

Hepsi vizeleri, sınavları kaçırmış, derslerinden olmuş, enaz bir dönem kaybetmiş durumdalar ve kötü muamele görüyorlarmış, yerlere yatırmışlar, dahası öğrencilerden Zekiye Balık'ın annesi AKP'nin öğrencilere bu zulmü yüzünden, üzüntüden kalp krizi geçirip ölmüş ve çocuğun annesinin cenazesine katılmasına izin vermemişler. Çocuklar üç aydır tutuklular. :(

Haberin linki burada: 


32 yorum:

  1. Böyle haberleri okurken gerçekten kalbim sıkışıyor adeta. Nefes alamadığımı hissediyorum.Adaletin olmadığı yerde hak- hukuk nasıl aranır?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adalet akp ile ortadan kaldırıldı. Yargıç akp'nin adamı, savcı akp'nin adamı, hepsini Tayyip seçiyor, hiçbiri bağımsız değil.

      Sil
  2. Yazık ki sadece bir kaç küçük yayın organı bu haberleri yayınlayabiliyor. Çok yazık :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın, Hürriyet, Milliyet gibi gazeteleri de korkutmuşlar, satın almışlar. Bakıyorum da baldır,bacak, affedersin g..t - meme gazetesi olmuş hepsi.

      Sil
  3. Bu olayları duyunca biz dayanamıyoruz,
    Anneler ne yapsın.?
    Çıldırmak noktasında,insanları,kobay gibi kullanıyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kobay gibi gerçekten de.
      AKP-Fetö işbirliği yüzünden daha birkaç yıl önce de Ali Tatar intihar etti, Murat albay beyin kanamasından öldü, amiral Cem Aziz Çakmak onların yüzünden öldü. Tek tek yazacağım, sadece bu kadar değil. Engin Alan'ın anası kahrından öldü...:(

      Sil
  4. okurken gerçekten içim daraldı nasıl hainlik ve vicdansızlık anlamak mümkün değil ilahi adalet karma neyse artık döner vurur umarım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Audrey'cim, bu ilk değil ki, 15 yıl kendileri de itiraf ediyorlar Feto ile bir oldular memleketin içine ettiler, 'kandırıldık' diyerek içinden çıkıyorlar.

      O zaman ben yarın karakola gidip sırf DENEMEK/TEST etmek için "Ben bir terör örgütüne yataklık ettim, yardım ettim, ne isterlerse verdim, şunu tutukla dediler tutuklattım, para ver dediler verdim, arsa ver dediler verdim. Ama bilmiyordum terör örgütü olduklarını, kandırdılar beni."
      diyeyim bak kimse gözümün yaşına bakıyor mu? Hemen içeri atarlar, da önceden videoya çekmeli tabii bunu ben sizi test etmek, denemek için uydurdum diye.

      İnşallah öyle olur. Yaptıkları için bir gün alayı yargılanırlar.

      Sil
  5. inanamıyorum ya gerçekten ülkeden tiksinir hale geldim, lanet olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Meltem'cim, yukarıda da dedim parası, pulu olan kaçıyor ülkeden, millete vatanını terkettirdiler.

      Sil
    2. arkadaşmla konuşuyordm şimdi başka ülkeden vatandaşlık kollayalım diyor :)

      Sil
    3. Parası, pulu, milyonları olanları alırlar hemen de garibanları kapıdan sokmazlar. :( mesela beni...:(

      Sil
    4. niye bırakıp gidelim ya defolsun isteyen arabstana gitsin

      Sil
    5. Ya valla önceden ben de senin gibi diyordum ama cübbeli-cübbesiz, tarikatlar,cemaatler,kandırıldık-mandırıldık,mühürsüz oy da geçerli diyerek bunların insafına, vicdanına kalarak yaşanılmaz. Onların gideceği yok, her türlü hile, hurda, üçkağıt onlarda. Para da onlarda, gemicikler, tankerler, her yere kayyum atayıp malına, mülküne çöküyorlar, yani artık parası, pulu olanın gitmesini hiç yadırgamıyorum. Benim de param olsa bunlardan çok uzak, laik bir ülkeye giderim. Brezilya olur, Norveç olur...

      Sil
  6. Ne yana baksak başka bir zulüm, başka bir haksızlık başka bir pislik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle..:( cumhuriyet tarihinin en kötü dönemini yaşıyoruz.

      Sil
  7. İçim daralıyor böyle haberleri okudukça:( yazık bu ülkeye ve insanlarına:(
    insan kendi vatanından soğurmu soğuduk:(
    Allahım bize bir mucize!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazdığın üzere insanı kendi vatanından soğuttular.
      Ayrıca insanı kendi askerine düşman ettiler. İtibarını yerle bir ettiler. (Balyoz, Ergenekon kumpasları ile). Yüzlerce asker en alt rütbeden, ta generaline, amiraline kadar istifa etti protesto için. Bak uydurmuyorum, isteyen araştırsın, şimdi kaldırıldı o kanun ama vatandaşları askerlikten soğutmak 'vatana ihanet' maddesiydi kanunda. Kime güveneceğimizi şaşırdık. Gözbebeğimiz ordumuzdu şimdi Fetöcüler orduda e kim yerleştirdi? AKP. E AKP ne diyor? Kandırıldık. !!!
      O mucize Atatürk ilkelerine sarılmak Sebuş'um. Gençliğe Hitabe'de bugünleri aynen tarif etmiş.

      Bak sadece siyasi anlamda da değil, zeytin ağaçları katlediliyor yerine fabrika bilmem ne yapmak için. Hayvancılığa da balyoz vurmuşlar oradan, buradan hayvan ithal ediyorlar. Nerede bir orman, yeşillik var kesip imara açıyorlar. Yahu bunlar resmen ülkenin - demişti zaten bir tane içinin pisliği yüzüne yansımış olan meymenetsiz - a...sına koyuyorlar. Ama vatandaşın yarısı Stockholm sendromlü gibi hala bunları savunuyor.

      Sil
  8. Ablaaaaa....Ankaralı blog yazarlarını buluşturacağım bir organizasyon düşünüyorum.Bu organizasyonda gerçekten yazmaya gönül verenler olacak.Ticari amaçlı bir toplantı olmayacak.Sen de olmalısın aramızda.Mazeret kabul etmiyorum haberin olsun.Ayrıntıları uygun zamanda blogda duyuracağım.Öptümmmm...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin Yurdagül'cüm, gelmek isterim, inşallah diyeyim bir mani çıkmazsa, yalnız haziranda olursa iyi olur, şu an dolmuşa binecek para kalmadı evde neredeyse:))) yani kuaföre filan gitmek filan isterim öyle bir yere giderken:)))ben de öptüm:)

      Sil
  9. Zaten olan hep güçsüze, öğrenciye falan oluyor :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep öyle arkadaşım, arkası güçlü olana dokunamıyorlar. :(

      Sil
  10. Şerefsizler desem kelimeye ağır gelecek böyle bir güruhla aynı havayı soluyoruz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla ülke üçe bölünsün o yüzden diyorum, bunlarla aynı havayı solumamak için....

      Sil
  11. maalesef ülkemizde "onuncu yıl marşı,izmir marşı,istiklal marşını söylemek (üstelik bu marşlarda milli marşlar),türkü söylemek ve gitar çalmak" artık terörist olmakla eşdeğer hale geldi..işte böle bi ülkede yaşıyoz..ne acı bi durum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adamların Atatürk'e öyle alerjisi var ki, bunlar İngiliz, İtalyan, Yunan asıllı mı anlamıyorum. O yüzden diyorum ya, üçe bölünmemiz şartı oldu.

      Sil
  12. Karşı grup kuzu gibi durmuş galiba ki onlara dokunmamislar.
    Yazık diyebiliyorum sadece.
    Şu OHAL devam ediyor mu hala Müjde Abla? Referandumdan sonra OHAL haberlerini takip edemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğim kadarıyla deva ediyor, traji komik akp'nin seçim afişlerinde "OHAL kalktı, köyümde özgürüm" filan diye sırıtan bir adam fotosu vardı.

      Sil
  13. Allah'ım neler oluyor bize, nerede, nasıl yaşıyoruz? Kabus olsa keşke bunlar..:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni Türkiye diye diye kabus ülkesine çevirdiler. :(

      Sil
  14. Off icim daraliyor inanki..okumuyor okumak istemiyorum hicbirsey;(

    YanıtlaSil