23 Mayıs 2017 Salı

ÖRTÜLÜ ÖDENEKTEN 300 000 LİRA ÇIKMADI mı?

SMA hastası Eymen bebek ilaç parası bulunamadığı için ölmüş. :(

Bu minik melek için günlerdir ülkemizde ilaç parasını denkleştirmek için kampanyalar başlatılmıştı.

Kampanyaya rağmen demek ki, vatandaşlar denkleştirememiş.

Peki sarayda oturan,  bilmem kaç bin lira cumhurbaşkanlığı maaşı alan, oturduğu saray KİRA da olmadığından, kira, doğalgaz, elektrik, su vermeyen, yemek içmek de sanırım bedava olan  - mühürsüzlerle % 40 küsurun başkanı -  da mı veremedi ilaç parası?


eymen bebek ile ilgili görsel sonucu


Gazetelerin yazdığına göre, DEVLETİN ÖRTÜLÜ ÖDENEĞİNDEN  her yıl, rekor miktarda para alıyormuş. (maaşı yetmiyor herhalde!)  Nerelere harcıyorsa, kimlere gönderiyorsa, şu bebeğin ilacı için 300.000 lira çıkartamadı mı? ( oğlunun gemilerini, damadının tankerlerini, filan Gold, falan kuyumcu, Şiraz konaklarını,  uçakla Malezya'ya taşıdığı iddia edilen, miktarı bilinmeyen, kendine sorarsanız 'yalan' olan kişisel servetini hiç saymıyorum, Merak ediyorum cidden ya. Benden başka merak eden yok mu?

İlgili kaynaklar:

Eymen bebek ilaç parası eksikliğinden öldü

örtülü ödenek rekor kırdı


31 yorum:

  1. Paranın ortadan kalktığı ve sınırların olmadığı bir hayat istiyorum ya ben.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke olsa Yurdagül'cüğüm. Aslında bu dünyayı kötü bir yer yapan tüm sorunların başında para hırsı bir de cinsellik geliyor diye düşünüyorum. Cinayetlerin sebebi de ençok bunlar. Ya para, ya cinsellik. (her tür cinsel sapkınlık dahil)

      Sil
  2. Çok acı bir şey, bir çocuğun hayatından daha değerli ne olabilir? maalesef başka hasta çocuklar da varmış, inşallah o iyileşir... http://www.cnnturk.com/turkiye/sma-hastasi-cagan-demirin-ailesi-acil-yardim-bekliyor
    paylaştığınız için teşekkürler Müjde Hanım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmediğimiz kimbilir ne hastalar var daha? Çoğu utanıp yardım istemiyordur. İnşallah onlar iyileşir. Ben de yorumun için teşekkür ediyorum Eren'cim.

      Sil
  3. Söyleyecek tek cümlem yok.. Her şey ortada :( Haberlere çıkmayan nice bebekler var :( Arkadaşımın oğlunda da beyin tümörü saptandı. İstanbul, Ankara, Samsun il il geziyorlar. Sebebi hastane para olmadığı için kabul etmiyor.
    Her şey para olmuş, her şey..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka öyle ayrıca gururlu insanlar gururlarından böyle şeyleri kimseye söylemiyorlar da. Arkadaşının oğlu için çok üzüldüm. Hani sağlıkta AKP çığır açmıştı? Bu mu çığır? :(

      Sil
  4. Sağlıkta reform dedikleri şey bu olmalı herhalde !! :( Mini mini bebelerin,vatandaşların,insanların PARASIZLIKTAN hastanelerde tedavi göremediği,öldüğü bir ülkede yaşıyoruz maalesef..

    Bide utanmadan şu zorunlu gss dedikleri şeyin reklamını yapıyolar..tv,de önceleri iki tane hapşuruklu adam :) çıkıyodu,şimdi de kolundan vs sakatlanan bir öğrenciyi buna alet etmişler..Reklamın anlattığı şey şu aslında; "zorunlu gss'ye para ödemezsen işte böle acı çekersin! paran yoksa devlet sana bakar!" İşte bu anlayışın reklamını yapıyolardı..Benim şahsen anladığım şey bu..Hiç utanmaları da yok bunların..Böyle saçma sapan bir reklam anlayışı olur mu hiç? ÜCRETSİZ SAĞLIK olmasını sağlamaları gerekirken,bunlar milletten zorla,zorbalıkla para kopartmaya çalışıyorlar..Bir de bunun reklamını yapıyolar..İnanılmaz birşey..Ayrıca muhalefet partilerin buna sessiz kalmasını da bir anlam veremiyorum..Yazık gerçekten..

    zorunlu gss denen zorbalık işsiz insanlardan,ailelerden,milletten zorla zorbalıkla para almaktır.."paran yoksa devlet bakar!" deniyor ama yukardaki haber işte bunun kanıtı..daha niceleri var böle durumlar.. para almasını biliyolar ama iş vatandaşın sağlığını korumaya gelince ,herşey yerlerde..paran yoksa,öl..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanmayı kim kaybetmiş de, onlar bulmuş? Parası olan özel hastanede, özel dişçide binlerce lira ödeyerek tedavi oluyor, olmayan sürünüyor. Benim yeğen oğluşumun arkadaşı doktor, yeni yeni mezun doktor. Devlet hastanesinde çalışıyor, günde yüzlerce hastaya bakıyormuş rakam aklımda kalmadı, nasıl bakılır ki, diyormuş bir hastaya on dakika filan bile zor ayırıyormuş. :( Kafadan mı atsın teşhis?

      Sil
  5. İnsanlık öleli asırlar öldü :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef:( az önce Fatih Portakal'ın haber saatinde öğrendim (Fox tv'de) meğer aynı hastalıktan ilaç çok PAHALI olduğu için 30 çocuk ölmüş. :(

      Sil
  6. Ben bu yayına daha önce yorum yazıp bayağıda,içimi dökmüştüm,butona basmamışım galiba.

    Neyse tekrar kısaca yazyım,Allah hepsini ıslah etsin.
    Bu yavruları da bu zalimlerden korusun,
    Yazında sen yazmışsın zaten örtülü-açık farketmiyor ancak bu örtü altında ki görünmüyor,ne yazık olan yavrulara oluyor.
    Sevgiler canısı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'im, yorumun geldi canım ama bu yazıya değil, öteki yazıma geldi, hatta ben de cevap yazdım.
      (Sen Yine Sensin) başlıklı yazıma geldi yorumun.
      Benden de sevgiler canım.

      Sil
    2. Evet ya konu bebekler olunca,okududuğum yayın sanmışımya...!
      ben bunak oldum iyi mi.Bacım kusura bakma.
      O kadar acı ki haberlere yetişmek mümkün olmuyor. Ülkemiz-dünya çok acımasız ve kötü...
      Bu aralar çoğu mevzuda motivasyonum sıfıra inip inip çıkıyor,kendimi kandırmağa,moralimi bozmamağa çalışıyorum,ne kadar başarabilirsem artık.
      Neyse seni de daha fazla üzmeyeyim bir de ben.
      İyi geceler.

      Sil
    3. Estağfurullah Merih'im, bunak ben lafını ençok ben kullanırım bilirsin:))yani bunaklığı kimseye kaptırmaya niyetim yok.:)))Olur bazen, takma. Dediğin gibi iki yazının da içinde bebekler var. Ne olur üzülme canım, üzülerek kendimize ediyoruz, başka şeye yarıyor mu? Yaramıyor:( İyi haberlerini beklerim canım.
      Sevgilerimle, iyi geceler.

      Sil
  7. Kim bilir kaç hasta daha var :((( Çok üzülüyorum.Para ve diğer hırsların olmadığı bir dünya istiyoruz.Çok mu zor? Değerli ablam paylaşım için teşekkür ediyorum.Sevgilerimle değerlisin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç zor değil bu dünya herkese yeter ama bazıları açgözlülükten hepsini yemek istiyor:(((canımm sen de benim için değerlisin, çok teşekkürler. Sevgilerimle.

      Sil
  8. Kapkara oluyor içim bu tip haberleri okuyunca.
    Tamam, vatanı sattınız, şerefinizi sattınız da,
    aldığınız parayla bir bebeğe ilaç alaydınız bari be. Boy boy manşetinize taşır, şakşakçılarınıza alkışlatırdınız kendinizi.
    Kanlı paranız bir işe yaramış olurdu. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onlar sadece kendi bebeklerini, kendi ailelerini, kendi evlerini, altlarındaki lüks arabaları düşünürler kubad'cım. Bir de örtülü ödenekten tırtıkladıklarıyla dediğin o Fetöcü şakşakçılara yalılarda oturacak maaşlar öderler. Sonra da Fetö ile mücadele ediyoruz da derler yersen....:(

      Sil
  9. Çocuklar. Severken bile kıyamadığımız evlatlar. Mesela beterin beteri var derler ya Müjde'ciğim, düşünüyorum da ben çocuğum düştüğünde "Allah'ım sakat bırakna" diye dua ediyordum o şokta bile. Sadece benim omzu sakat kaldı. İşte bir de evladının gözünün önünde yavaş yavaş erimesi. Neden Ya Rabbim diyorum. Zaten her yönden berbatız, para mara vermez bunlar. Onlar gaflette. SSK zaten ilaç ya da tedavi katkı payını iyice azalttı. Dediğin gibi sadece zenginler etkilenmedi. Allah!!! diyorum,başka da beddualarım var ancak aynı kişilere. Maalesef böyle kardeşim :((( Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ablacığım gerçekten insan önce evladını düşünüyor, ateş düştüğü yeri yakıyor, bak ben yazımı yazarken sadece Eymen bebek öldü sandım meğer biraz daha araştırınca 30 çocuğun daha öldüğünü öğrendim. AKP, sadece kendisine oy atacak, kendisi hakkında medyada süslü püslü yazılar yazacak kişileri insan yerine koyuyor. Zaten 'hayır' diyenler 'terörist' dedi açık açık. Allah yaşattıklarını yaşatsın bunlara ablacım. Sevgilerimle.

      Sil
  10. bu sefer gülemedim ..içime oturdu her kelime ve yaşanan.
    ki ben, hep hak versem de anlattıklarına anlatımında gülerdim genelde
    bu acı, bu çok acı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok acı Kadriye'cim, bu kadar acımasızlık görmedim ben hani güya sağlıkta ÇIĞIR AÇMIŞLARDI? Yok hastaneler şöyle harikaydı, böyle muhteşemdi?

      Sil
  11. Sağlık sektörü çok acımasız. Sağlık için insanlar her şeylerini veriyorlar, hastaneler ticarethane gibi. İlaçlar karaborsa veya fahiş. Ben kanserin aşısı var ama kanser ilaçları satılmayacak diye piyasaya sürülmüyor diye duydum bu nasıl bir mantık. İnsan hayatının para karşısında hiç kıymeti yok, onu anladım :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Ticarethane gibi çalışıyorlar. Kanser aşısı hakkında o haberleri ben de duydum. Gerçekten de eğer bulunursa tüm kanser ilaçları ellerinde kalacak, zarar edecekler. Dinleri, imanları para bunların. :((

      Sil
  12. Durumu sadece Ekşi'de başlık olarak görmüştüm ama ne olduğuna bakmamıştım. Allah ailesine sabır versin.

    YanıtlaSil
  13. Üzücü haberlerin ardı arkası kesilmiyor.
    İnsan geçmişin olanaksızlıklarla dolu yaşam koşullarını arıyor.
    Şahsen ben arıyorum.
    Böyle yaşam mı olur ya...
    Dünyada ve ülkemizde yaşananlara bir bakar mısınız.
    İnsanın dili damağı kuruyor.
    Gözyaşları yanaklarda süzülürken buz tutuyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı şeyleri hissediyoruz çoğumuz Hüseyin hocam. Onca başbakan, hükümet, koalisyon gördük ama hiçbiri böyle rezaletlere yol açmamıştı. Fetö'yü her yere yetiştirmek, 4 milyon Suriyeliyi ülkeye doldurmak, sonra da kendileri Fetöcü'yken yırtmaya çalışmak. İşsizlik, şu sağlık rezaletleri, fiyaskoyla sona eren açılımlar, akiller daha neler! Mühürsüz oyları mühürlü gibi kabul etmek...her şeyden bir kepazelik, bir yolsuzluk, bir kuralsızlık, bir suç, bir yasalara aykırılık akıyor.

      Sil
    2. Yerleştirmek
      yerine, aceleden yetiştirmek yazmışım....

      Sil
  14. Dört bir yanı acı haberlere boğdular aynılarını yaşasınlar:(((( Bu çocuk suriyeli olaydı haberimiz bile olmadan tedavi edilirdi.......................... edilmesin mi edilsin ama kendi insanımıza tu kaka yapılıyorsa o zaman ırkçı da olurum her şey de olurum.
    Affet beni,öküz gibi koskoca adamlar sokaklar da parklarda camış gibi yayılıyorken bugün yine vartdı her gün şehit haberlerinin gelmesi kanıma dokunuyor :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn canım. Dediğin gibi dün 5 şehit haberi vardı. Birkaç gündür zaten senin, benim gibi duyarlı insanlardan başkası umursamıyor "şuradan acı haber", "Buradan acı haber" diye birer, ikişer şehitlerimiz olmuştu. Dün baktım 5 şehit birden.! :((
      HANİ EVET ÇIKINCA TERÖR BİTECEKTİ? ÖYLE DEMEMİŞLER MİYDİ? (Sen, ben, aklı başında olanlar inanmamıştık tabii o ayrı)

      Suriyeliler yavaş yavaş Konya'da, orada, burada mahalleli ile ölümcül kavgalara başladı bile. Bunlar şimdi 4 milyon, o 4 milyonun bilmem kaçı çocuk, bebek. Bunlar KENDİ ÜLKELERİNE geri gönderilmezse, beş, on yıl sonraki durumu tahmin bile edemiyorum. Ama AKP'ye oy veren herkese müstahak. Yazık onların yüzünden bizler de yanacağız. :(((( hep yazıyorum parası, pulu olanlar çoktan Türkiye'yi terk etmeye başladı.

      Sil