16 Mayıs 2017 Salı

ŞAKA SANDIM, DEĞİLMİŞ.



Mahallenin laikçi ve kedici teyzesi olarak yıllardır söylediğim şeyi, Tayyip de demiş. Acaba  Hristiyanlığa mı geçecek:)))yoksa "Vazgeçtim tüm imam hatipleri kapatıyoruz, yeniden laik, bilimsel eğitime dönüyoruz filan mı diyecek?:))))

İkisini de demeyeceğine göre, bunu söyleyen kişiye oy atan ve destekleyenlerin IQ'lerini ve EQ'lerini sorgulamak lazım. Kendisine gelince, sonunda yine "Kandırdılar." diyecek gibi.

Tweet'de yazanı kontrol etmeden paylaşmadım. İşte o cümlenin geçtiği konferans haberinin tamamı ve orijinali:  orijinal haber



32 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Valla aynen öyle demiş, linkini verdim inanmayan olursa diye. :))

      Sil
  2. Ay şaka gibi valla... Demiş gerçekten yani!!! Aklımızla alay ediyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda "Ben ne dediğimi bilmiyorum" diye yırtacak.
      Sevgiler..

      Sil
  3. habere baktım..ben de "günaydın" dicem 😂 .. fakat onlarda bu durumun çok önceleri farkındaydılar büyük ihtimalle ama iş siyasi çıkarlara dönüştüğü için bunlar hep görmezlikten gelindi..minsk üçlüsü,ab ve islam ülkelerinden ve bunların azerbeycan ile kosovayı tanımadıklarından bahsediyo..

    Atatürk,kendi zamanında (bildiğim kadarı ile) 30,a yakın ülkeyi "dost ülke" olarak kabul ettirmiş..Bu ülkeler özellikle Atamızın ayağına kadar gelip,anlaşma imzalamışlar..(Wikipedide görmüştüm ama çıkartamadım..zaten wikipedi türkiye tarafından yasaklanmış durumda..iyice saçmaladılar..niye yasaklıyorlar ki? )

    yani o dönemlerde 30,a yakın ülkeyi dost ülke olarak elde etmişiz..şimdi ise o ülkelere bakın hepsi ile neredeyse kavgalıyız..avrupa,asya ve afrika ülkeleri ve özellikle de ortadoğu..düşünün komşu ülkeler..ırak,suriye,iran ve mısır,libya vs vs..SIFIR SORUNLU ÜLKEDEN TAM SORUNLU ÜLKEYE GELDİK..

    Atatürk,"hatay"ın ülke topraklarına katılması için çok çaba sarfetmişti ve vefatından sonrada hatay kesin olarak türkiyeye katılmıştı..Atamız eğer yaşasaydı büyük ihtimalle Kıbrıs'da dahil Azerbeycan ve Kosava tüm dünya tarafından çoktan tanınmış olurdu herhalde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın. :)

      Wikipedia'yı Tayyip'le ilgili eleştiriler yüzünden yasaklamışlar. O eleştirileri okumamızı, görmemizi, duymamızı, bilmemizi istemiyorlar.
      Mesela Tayyip'in oğlunun Irak'ta Barzani ile bir olup Irak halkına ait petrolü nasıl İsrail'e ve diğer ülkelere oğlunun tankerleriyle pazarladığı haberleri var. Global Research bunları çok yazdı, belgeledi, Rusya uydudan Türk petrol tankerlerinin fotolarını çekti, Global Research de diğer kaynaklar da bu işin ticaretten çok Irak'ın petrolünü 'çalmak' olarak yazıyorlar. Çünkü bir ülkenin iç savaşından faydalanıp, ucuza almak satmak, kaçak olarak satmak bir tür hırsızlık. (Bir de ışid'le de işbirliği yapmışlar zaten Tayyip, ışid ile arası yağlı ballıydı hatırlarsın. Güya sonradan ışid'e düşman oldu, yersek...)

      Atatürk olsa, dediğin gibi olurdu ama nerede?:( Atatürk'ün yaptıklarının tam tersini yapıyorlar.

      Not: Yeğenim wikipedia'yı bana açtı. İstersen ona sorarım nasıl yapıldığını bana anlatır, ben de sana aktarırım. Wiki'de kendisine karşı darbe düzenleten liderler listesinde Tayyip de var:))bu yüzden de kapatılmış olabilir. :)

      Sil
    2. bildiğim kadarı ile farklı proxy üzerinden girilebiliyo..bi de yasaklanamayan! wikipedi olarak bilinen ( https://ipfs.io/ipns/QmVH1VzGBydSfmNG7rmdDjAeBZ71UVeEahVbNpFQtwZK8W/wiki/Vikipedi.html ) adresi var..bu da direkt açıyo..

      bu arada Orhan Bursalı'da bu konu hakkında yazmış.. "Bakan Bey Wikipedia’ya rica etmeyin, yanlış gördüğünüz bilgileri siz değiştirin" ( http://www.cumhuriyet.com.tr/koseyazisi/740853/Bakan_Bey_Wikipedia_ya_rica_etmeyin__yanlis_gordugunuz_bilgileri_siz_degistirin.html )

      Tüm dünya wikipedinin yasaklanmasına gülmeye başlamış.. :) bakalım daha neleri yasaklıcaklar..

      Sil
    3. Dünyaya rezil oluyoruz...:(
      Orhan Bursalı iyi demiş:)))

      Sil
  4. İki lafı birbirini tutmuyor ama dün dündürlerle büyümüş nesil olarak normal geliyor herhal bunlar. Hayvan Çiftliği işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Misal: 15 Temmuz darbesinin arkasında 'üst akıl' Amerika var demiyor mu bunlar hep? Diyor. Hatta ABD, şimdi Ypg'ye ağır silahlar, tanklar verecek mi? Verecek. Üç gün önce atıp tutuyordu, Amerika'ya, şimdi kös kös ziyarete gidiyor. :)))) Trolleri "reis Trump'ın önünde bacak bacak üstüne attı" diye avunurlar:)))

      Sil
  5. Bazı şeyler var ki küfürdüz anlatılamıyor. O kadar düşündüm düşündüm ne yazacağımı bilemedim... o yüzden susuyorum.

    Sevgiler Müjde abla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum Utku'cuğum, hepimizi küfürbaz yaptılar.
      Sevgiler canım.

      Sil
  6. "şok şok şok" şeklinde verilecek bir haber ama oy verenleri "yine çok doğru demiş" falan diyorlardır herhalde:)) ağlanacak halimize gülüyoruz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın valla, bunlara oy verenlerin beyinlerini muhafaza etmek lazım:)))

      Sil
  7. Allah seni güldürdün yaaaa :)

    YanıtlaSil
  8. Ya Erdoğan bu, bugün böyler der yarın tam tersini, öyle çok da şey etmemek lazım bence:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fırıldak, yanardöner, sözüne güvenilmez yani:)

      Sil
  9. bir dediği diğerini tutmayan insanlar için normal akıl tutulması yaşıyor zaten çoğu ne yazık ki..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıl tutulması gerçekten Audrey'ciğim, of valla buramıza geldi:(

      Sil
  10. Vay be cidden şaşırtıcı, ben de islam ülkelerinin bilimsel başarılarını merak ediyordum iyi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İslam ülkelerinde bilimsel başarı :) bulursan bana da haber ver:)))

      Sil
  11. Delidir, ne yaosa ne dese yeridir:)

    Hey Allahim yaa.. resmen şaka gibi gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonunda zaten öyle diyerek yırtacak:))))cezai ehliyet yok bunun diyecekler:)))

      Sil
  12. Kim demiş 'İslam, geri kalmışlıktır.' diye. Bilimdeki ilerlememizi NASA, NFS, COST alayı kıskanıyor:

    "TÜBİTAK, nohut tanesini suyundan ayıran kaşık projesini son 15 yılın en başarılı projesi seçti."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahahahaha, ilk kez duydum kaçırmışım bu haberi, nohut tanesini suyundan ayıran kaşık mı? Ay şaka gibi:))))))NASA çok kıskanacak gerçekten:))))

      Sil
  13. Bir eğlencedir gidiyor ama tehlikesi aynen onlara geri tepsin dilerim. Yazar Yıldırım kardeşim wikipedi,nin linkini vermiş sağ olsun. Ben onsuz çok eksik hissettim kendimi. Doğruların üstü çizilmeye, dönüştürülme hareketi operasyonu son hızıyla devam ediyor. Çok çalışkanlar.
    Okudum söylediklerini. İstanbul'da konuşlanacak bir merkezde, çarşaflarla toplantılar yapılıp, bizim adımıza, bizi germeyen sorunlarımız çözülecekmiş :))) Ben izin vermiyorum mesela buna. Yani bizim namımıza. Atatürk'ümüzün bizim için yaptığı devrimler yeter. Neyin peşindeler daha ya...Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ablacım, wikipedia benim de en büyük bilgi kaynağım. Hahahaha çarşaflarla kendi sorunlarını çözsünler:))ah ablacım yazıklar olsun diyorum. Benden de sevgiler canım.

      Sil
  14. Konuşmalarını spontane olarak mı yapıyor yoksa danışmanları mi hazırlıyor diye merak ettim. Danışmanları hazırlamışsa iyi bir fırça yemistir:))
    Son seçimlerde AKP nin kadın kolları gördüğüm kadarıyla iyi çalışmıştı gayet organize idiler. Kapımıza geldiler, sokaklarda broşür dağıttılar. Bunlar görünenler tabi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha:)))bilemiyorum o kadarını. Ama danışmanları hazırlamışsa fırça değil, kovulmuşlardır kesin.:))))Aaa..bana gelmediler - iyi ki gelmediler:))e tabii devletin malı deniz, örtülü ödenekten milyarlar çekip çekip veriyor kadın kollarına...

      Sil