1 Haziran 2017 Perşembe

13 ŞEHİT :( ...9 ŞEHİT... 25 ŞEHİT...:(

Asla, helikopter kazası olduğuna inanmıyorum.  " 'evet' çıkarsa terör biter" diye milleti kandırıyorlar. Tam tersine terör daha da azdı hem de Amerika'nın pkk'lılara verdiği silahlarla.

Müyesser Yıldız'ın twitter sayfasında  tıkla  Mayıs ayı boyunca kaç şehit vermişiz yazıyor. İnanın aklım karıştı sayamadım.  Bulabildiklerinin fotoğraflarını da koymuş. Hepsinin mekanı cennet olsun:(  Bu terörü durduramayan beceriksiz hükümete lanet olsun.

Şehit sayımız 13 değil. Nisan'da 25 şehidimiz vardı. Geçen hafta 9 şehit verdik.
Toplayın. :(




evet çıkınca terör bitecek ile ilgili görsel sonucu

Bu konuda daha önce yazdığım yazı altta:



34 yorum:

  1. Yüksek gerilim hattına takılan helikopter hiç mantıklı gelmedi, hiç.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asla inanmıyorum. Bunlar mühürsüz oyları geçerli sayacak kadar, sınavlarda her tür hileyi yapacak kadar düzenbazlar bunda da gerçeği saklıyorlar çünkü 'evet' çıkacak terör bitecek demişlerdi. Şimdi tam tersi olduğundan terör saldırısı olduğunu gizliyorlar.

      Sil
  2. Aynen inanmıyorum Müjdem, generali askeri, oraları bilen insanlar, çok acemice bir gerekçe...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizleri enayi yerine koyuyorlar Bahar'ım. :(

      Sil
  3. Uçağın içinde bulunan mühimmatlar yanmış sözde (hürriyet haberde öyle okudum) hiç inandırıcı değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç değil canım....hiç inanmıyorum. :(

      Sil
  4. Allah ailelerine sabır versin, mekanları cennet olsun...çok büyük bir acı... barış zamanı nasıl bu kadar şehit veriyoruz anlamak mümkün değil...paylaştığınız için çok teşekkürler Müjde Hanım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnnnnn:((( evet ya, hani 'evet' çıkınca terör bitecekti? Bunu sormak hakkımız. Ne demek, ben de yorumun için çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  5. Kendileri takılsın o anında uydurdukları tellere nasılsa hasar bile görmemiş???????
    Müjdem ihmal değil kuzum inan elim gitmiyor yazmaya bir iki blogcanıma uğrayayım dedim eline yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn.....:(
      Canım hiç aklını takma öyle şeylere, benim de bu aralar yazasım yok kendi bloğuma bile, yani rahat olalım:)sen de sağol Hatice'm.

      Sil
  6. kazaya pek benzemiyo..ama yandaş medya nedense kaza diye diretiyo..eğer kaza derlerse,tahminimce suçu fetöcülerin üzerine atabilirler..nası olsa fetöcüler aklanmanın sembolü oldular :)) ölenlere Allah rahmet eylesin..mekanları cennet olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalancının evi yanmış kimse inanmamış, Fetöcüydü alayı şimdi kandırıldık, pkk ile açılım kandırıldık, bunlar zaten sütten çıkma ak kaşık, hep kandırılıyorlar öyle saflar ki....5 yaşında çocuk!!!

      Aminnnnn...:((

      Sil
  7. Şehitlerimiz. Allah geride kalanlara sabır versin. Vatan için şehit olmak çok kutsal ama benim bu haberlere inanasım gelmedi. Babam özellikle buna kaza değil diyor. Vicdansızlar bu ülkeye ömrünü vermiş insanları yok ettiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnnn.....evet aynı senin gibi düşünüyorum arkadaşım. Önce Balyoz/Ergenekon diyerek askerlerimizi mahvettiler, sonra açılım diye pkk'yı palazlandırdılar, 15 Temmuz'un da ne olduğu çıkacak ortaya o da TSK'ye kurulan bir kumpas belli.

      Sil
  8. İnsanın boğazına düğümleniyor kelimeler :(( Ne deyim bilmiyorum :(( Dilerim bu karanlık günlerin bir de sabahı vardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok öfkeliyim Yurdagül'cüm, :(( ABD'nin çuvalıyla başladı her şey, askerlerimizi harcıyorlar:((kaza diyorlar, kandırıldık diyorlar...:( İnşallah dediğin gibi olur.

      Sil
  9. Tabii ki aynı düşüncedeyiz. Böyle tek tek belirlenip, infaz etmek.Vicdan ölmüş. Onlar geri gelmez ki artık. Acılı bir millet olduk çıktık :(( Yeni acılara gebeyiz bence...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef haklısın ablacım. Var ya şu akp, geldi geleli her bakımdan ülkenin içine edildi. :(((

      Sil
  10. Haber gördükçe kanalı değiştirdim, bunu yaptım diye kendimden utandım.
    Şerefsizler!!
    Ne tarafa baksan bir pislik, bir ahlaksızlık, bir yalan.
    Bir de giden can olunca, yandık kavrulduk ama ne fayda.
    Giden gitti de, ya kalanlar?
    Nefes alamıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, ben de bakamıyorum o bayrağa sarılı tabutlara, biz bakamıyoruz bir de analarını, babalarını, eşlerini düşün:(((geride kalanın durumu daha zordur her zaman nasıl katlanacaklar bu acıya, yürekleri dağıldı hepsinin:((

      Sil
  11. Kesinlikle kaza değillll.Kimsede kabul ettiremez.Pehh tesadüfe bak bunca rütbelilerin oldugu helikopter hemde.

    Devlet bunları silah birakmaya tesvik edecegine sıksaydi kafalarina bunlar bu kadar rahat olmazdi icim yaniyor abla ya :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de asla inanmam zaten ne derler bilirsin: Yalancının evi yanmış, kimse inanmamış. Şimdiye kadar az yalan atmadılar. Hani Bülent Arınç'a suikast yapılacaktı?Hani askerler kağıda evinin krokisini çizmişti de? Yok bir de yutmuştu? Az kalsın ben bile inanacaktım filmlerde olur böyle kağıt yutmak filan...meğer hepsi yalanmış. Dava kapandı, hepsi yalanmış dendi, o kağıt yutma olayı filan hepsi uydurma, hallüsinasyon. Bu kadar yalancı bir hükümetin hiçbir dediğine inanılmaz.

      Haklısın hep dedik zamanında, bu milletin yarısı dedi, yapmayın, etmeyin, Osman Pamukoğlu dedi, Erdal Sarızeybek dedi, teröristle pazarlık olmaz, mücadele olur dedi, yok dağdan inin, yok akil adamlar, yok şu, yok bu. İşte şimdi kendi o pislik sayfalarında 'biz geberttik askerlerinizi' diye seviniyor şerefsizler...gözümle gördüm Ekşi Sözlük'te:(((

      Sil
    2. Terör-it'leriyle pazarlık mi yapilir. Ben olsam karsima muhatap bile almazdim.Alanlar utansın dicem de ne utancaklar.Ölenler anasi bacisi evladimi ?

      O konulari bilmiyorum.Dedigim gibi hic sevmem abla siyaseti.Ben sadece insanlik kismiyla ilgileniyorumda oda yok gibi artk.

      Sil
    3. Yapılmaz canım.
      Hollywood filmlerinde bile hani 4-5 tane eli silahlı, terörist bir uçağı kaçırır, içinde 100 küsur insan. "Bize şu kadar para verin yoksa uçağı havaya uçururuz" derler ama "Biz teröristlerle pazarlık yapmayız" denir. Bir uçak dolusu yolcunun hayatını tehlikeye atarak.

      Ama bizim hükümet Oslo'da pazarlık yaptı, İmralı'da pazarlık yaptı, akiller tuttu, yok çözüm süreci, yok açılım, yok saçılım, yok şu, yok bu, türlü türlü isimler verdi. Bak şimdi de 'atılım' diye yeniden bunlarla pazarlığa oturacaklar.

      O konu epey eskidi, google'da Bülent Arınç'a suikast yalanı diye yaz bolbol çıkıyor:))tam Hollywood senaryosu.

      Sil
  12. Vuruluyoruz halkım artık gör bizi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bıktım artık, askerlerimiz ölmesin, yeter ülke üçe bölünsün istiyorum: Laikler - Tayyibistan - Kürtler'e versinler güneydoğuyu tepe tepe kullansınlar yeter ki, bizden uzak olsunlar.

      Sil
  13. Kaza mı sorusu bile abestle iştigal :( Tv izlemiyorum tamamen kapadım. Sinir sistemi kalmıyor insanda :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de haberlere bakamıyorum artık, dediğin gibi sinir hastası olduk hepimiz:(

      Sil
  14. Maalesef soru işaretleriyle dolu bir kaza:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elbette, hem helikopter kazaları niye hep o bölgede oluyor? Başka yerlerde tel yok mu?:( O tellerden her yerde var...

      Sil
  15. kaza olmasa da bunu kime anlatabiliyoruz , kime duyurabiliyoruz sesimiz ." Kelle mi sayacağız " diyenleri vatan aşkıyla yanan ilan etti bu millet ... üzgünüz ama ... hep üzülen biziz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağzına sağlık arkadaşım, kelle dedi, ne kadar suçsuz, günahsız insanı, yüzlerce subayı 'darbeci' deyip hapislere tıktırdı. İntiharlarına, kanserden, kalpten, beyin kanamasından ölmelerine (hem kendilerinin, hem ana babalarının) sebep oldu. Türk'e düşman biri bu. Yanındakiler de onula aynı kafada dedi ya bir tanesi "Keşke Yunan işgalinde kalsaydık" diye.

      Sil