19 Haziran 2017 Pazartesi

ASKERLERİMİZİ ZEHİRLİYORLAR


ilker başbuğ tutuklandı ile ilgili görsel sonucu

Balyoz dediler, Ergenekon dediler, yüzlerce askerimizi suçsuz yere zindanlara attılar. Kimi gururuna yediremedi Ali Tatar gibi intihar etti, kimi Murat Özenalp albay gibi kahrından kalp krizi, beyin kanaması yüzünden vefat etti, birçoklarının yakınları kahırdan öldüler:(  O kumpas sürecinde Şemdin Sakık gibi PKK'lılar 'gizli tanık' oldu, TSK 'sanık' oldu. Amiralleri tutukladılar, donanmada amiral kalmadı. PKK'lılara zil takıp, oynattılar. Kimin döneminde oldu? AKP

O zaman 'Balyoz tiyatrodur, kumpastır.' derken inanmayanlar kimlerdi? AKP'liler.


Sonunda 'kandırıldık' dediler. Tüm suçu Fethullah Gülen'e attılar, AKP'nin  hiç  suçu yoktu. Fethullah Gülen'ciler her şeyi 'tek başına' yapmıştı. Peki bu "Fetö'cüler Mars'tan mı gelmişti?" Kim bunlara 'ne isterlerse' vermişti? Hadi bilin bakalım.


15 Temmuz denen ve yüzlerce soru işaretiyle, gariplikle dolu bir 'darbe kalkışması' yaşandı. Yine Fethullah Gülen'ciler yaptı dediler. Ama Adil Öksüz gibileri kaçtı, olan yine oraya 'tatbikat var, canlı bomba var, teröristler var' diye yataklarından kaldırılıp getirilen, suçsuz askeri öğrencilere oldu! Köprülerde 18 yaşında askeri öğrencilerin başı kesildi. Kuleli Askeri Lisesi kapatıldı. GATA kapatıldı, ne kadar askeri yer varsa kapatıldı.  

" 'Evet' çıkacak, terör bitecek" dediler. Mühürsüz filan oylarla 'evet' çıkarttılar ama terör bitmedi daha da arttı. İki ayda 60 şehit verdik:(  Helikopterler düştü kaza dediler. Ben inanmadım. Ülkenin yarısı da inanmıyor. 

Balyozla, 15 Temmuz'la, PKK terörü yetmedi şimdi de ZEHİRLEYEREK askerlerimizi öldürüyorlar. 

Balyoz döneminde suçsuz yere tutuklanan amiraller "Bin yıllık geleneğimizdir, yemek kışlada pişirilir" diyerek isyan ettiler. 

kaynak: ODA TV









Binlerce askerin zehirlenmesine sebep olan taşeron ROTA yemek şirketi kimin?


Son dakika haberi olarak savcılık Manisa'da 731 askerin zehirlendiğini belirtiyor!

Manisa'da askerler bir ay içinde dört kez zehirlendi.!


Manisa'da askerler isyanda "Yemekler sabunlu geliyor! 


Manisa'da skandal! 1.046 asker zehirlendi. Hüsnü Özel isimli asker zehirli yemekten hayatını kaybetti.

Bir asker hayatını kaybetti


Diken, haber sitesinin yazdığı üzere olay araştırılsın diye CHP, önerge vermiş ancak AKP'liler reddetmiş. 

Olay mecliste araştırılsın diyen CHP'ye AKP'den RED



Mahallenin kedici teyzesi olarak benim anladığım:

AKP, geldiğinden beri rütbesiz erden, amiraline, çavuştan, genel kurmay başkanına kadar Türk askerlerine bir düşmanlıktır gidiyor.   PKK'lıları tanık, TSK'yı sanık yapmak rezaleti AKP döneminde oldu,  her yerde Türk bayrağı ile kovalanan AKİLLERİ  AKP icat etti, PKK'ya açılımı AKP yaptı,  HABUR rezaletini AKP yaptı, 15 Temmuz AKP zamanında oldu, her yere Fethullah Gülen'ciler AKP sayesinde sızdı, en son olarak bu zehirlenmeler AKP döneminde oldu.

 Cumhurun yarısından nefret eden cumhur(!)başkanı Tayyip Erdoğan'ın bir ayda 4 kez zehirlenen askerlerimizle ilgili bir laf dediğini duyan oldu mu? Ben duymadım.

Zehirlenen askerlerimizi hastaneye gidip ziyaret etti mi? Google' da

"Tayyip Erdoğan   hastane   ziyaret" yazdım tıkladım.

Bir ziyaret haberi geldi ama askerler için değil, rahatsızlanan emniyet müdürü Mustafa Çalışkan'ı hastanede ziyaret etmiş. Sonra da başka bir hastaneye gitmiş ama ne için, kim için olduğunu yazmamışlar. 



18 yorum:

  1. sabah biz de bu konuyu konuştuk nasıl bir iş anlamadım direk zehir mi atıyorlar yemeğe nedir tamamen bitirecekler bu askerlik işini sen sağ ben selamet ondan sonra :-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla şaşıp kalıyorum, AKP yandaşı medya suspus, AKP yandaşı TV kanallarını izlemediğim için bu konuya değinip değinmediklerini bilmiyorum bile.
      Bunca asker zehirlenmiş, bir tanesi ölmüş, cumhurun yarısından nefret eden cumhur(!)başkanı TEK SÖZ ETİYOR. Ben duymadım, duyan varsa link versin yazayım.

      Evet Audrey'cim, askerlik işini tamamen bitirecekler rahat edecekler.:((

      Sil
  2. iyiki bu konuya değindiniz..bende uzun süreden beri olup bitenleri anlamaya çalışıyodum..bu açıdan çok faydalı bir bilgi olmuş..

    yani akıl alacak gibi değil öyle değil mi..1-2 ay içinde hem de aynı şehirde (Manisada),üst üste 3/4 sefer askeriyede yemek zehirlenme vakalarının olması gerçekten çok tuhaf..nası izin veriyorlar buna anlamıyorum..askeriyeye yemek getiren şirkette bi tuhafmış..linkleri vereyim,okusun herkes..

    * Rota Yemekçilik’i kimler, neden koruyor?
    http://www.cumhuriyet.com.tr/koseyazisi/763408/Rota_Yemekcilik_i_kimler__neden_koruyor_.html
    * Yemeği savaşta da mı şirket getirecek
    http://odatv.com/yemegi-savasta-da-mi-sirket-getirecek--1806171200.html
    * Askere yemek veren şirketin bilinmeyenleri
    http://odatv.com/yine-manisa-yine-zehirlenme-1706171200.html
    * Çiğdem Toker: Manisa’daki yemek şirketi iktidar için önemli
    http://www.diken.com.tr/cigdem-toker-manisadaki-yemek-sirketi-iktidar-icin-onemli/

    Önceleri Manisadaki zehirlenme vakalarını sırdan bir zehirlenme vakası olarak karşılamıştım..Ancak üst üste zehirlenme vakası aynı şehirde olunca,insan düşünemeden edemiyor...Nedir bu?Resmen saçmalık..Hiç mi denetim yapılmıyor / yapılıyorsa nedir bu rezalet? Ne bu sorumsuzluk,ne bu garabelik?! Bilerik mi bu yapılıyo arkadaş?! hayret bişey ya...

    Bir de şöle çok garip birşey daha var..

    Manisadaki zehirlenme vakalarının rastladığı günlerde (/dönemlerinde) Ege denizi,Manisa ve İzmir merkezli irili ufaklı artçı depremler meydana gelmişti..Ve bu depremler ufak tefekde olsa halen bile devam ediyor..

    Benim aklım bu ikinci zehirlenme vakasından sonra,hemen buraya çevrildi..Acaba dedim,bu zehirlenme vakalarının depremle bi alakası olabilir mi,diye? Düşündüm düşündüm belki olabilir ama yemekle alakası da olabilir diye düşündüm..

    Sonra işte bu yeni zehirlenme vakası daha gereçkleşti..Ama işin ilginç yanı Ankara BBB Melih Gökçek,in Ege denizindeki (Çanakkale ile ilgili) artçı depremlerle ilgili atmış olduğu bir twit oldu..Twitinde HAARP,tan bahsediyordu;

    Melih Gökçek, Çanakkale depremiyle ilgili bölgedeki sismik gemiye dikkat çekti
    http://www.haberturk.com/gundem/haber/1381632-melih-gokcek-canakkale-depremiyle-ilgili-bolgedeki-sismik-gemiye-dikkat-cekti

    ..(Yapay Deprem Silahı olarak da bilinen H.A.A.R.P. teknolojisiyle ilgili endişeler taşıdığını söyleyen Gökçek, Çanakkale'de deprem olurken bölgede bulunan bir sismik araştırma gemisine dikkat çekti. )

    Bu da twitteri;
    https://twitter.com/06melihgokcek/status/828797704679673856?ref_src=twsrc%5Etfw&ref_url=http%3A%2F%2Fwww.haberturk.com%2Fgundem%2Fhaber%2F1381632-melih-gokcek-canakkale-depremiyle-ilgili-bolgedeki-sismik-gemiye-dikkat-cekti

    Şimdi ben bu konuda hepten şüphelenmeye başlamıştım..Bu zehirlenme vakalarının nedeni gerçekten de depremler olabilir miydi? Daha doğrusu şöle diyelim..HAARP teknolojisi bilindiği gibi yapay depremler yaratabilen bir teknolji olarak biliniyor..Bu teknolojinin kullanımı esnasında etrafa yayılan çok kuvvetli elektromanyetik dalgalar,acaba diyorum askerlerimizi etkilemiş olabilir mi? Evt ama öyle olsaydı "halk neden bundan etkilenmedi?" Böle bir düşünce de var..Acaba hedef tahtası olarak sadece askerlerimiz mi seçilmişti? Bu da var.. Gerçekten bu tür şüphelerde yok değil..Ama ben "yemeklerin çok sağlıklı olduğu" konusunda daha çok endişeliyim..

    Askerlerimizin zehirlenmesi ve Gökçekin HAARP twiti,hem yemeklerin denetimi hem de HAARP olayının çok sıkı bir şekilde araştırılması gerektiğini bize gösteriyor..Bunlar hafife alınacak şeyler değil..Gökçekin dedikleri doğruysa o zaman EGE bölgesinde bulunan şehirler son derece tehlikeli bir durumda demektir..Bu yapay depremler,milyonlarca insanın ölümüne sebep olabilir..Denizlerin şehirleri istila etmesi bile an meselesi..Bu devlet bence bunu ciddiye almalı ancak yemekler konusunda da aynı hassasiyeti göstermeli..Hemen olayı depremlerin üzerine atmamalı..Bu kolaya kaçmak olur..Zaten kimsede inanmaz..

    Kusura bakmayın,uzun bi yazı oldu..Ama bende sizin sayenizde düşüncelerimi açıklamış oldum..Kaleminize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deprem manyetik dalgalarının zehirleyici etkisi olduğunu hiç duymadım. Ayrıca, siz de demişsiniz zaten, olsaydı bile o zaman simitçi, manav, bakkal, evlerde oturanlar da zehirlenirdi. Yani bu bana tamamen ütopik geliyor.

      Değerli arkadaşım, mahallenin kedici teyzesi olarak, bloğumun ta en üstünde bir yazı yazdım, her zaman durur. Orada dedim ki, bir ülkeyi bir hükümet 15 yıldır yönetiyorsa, 15 yıl sonunda o ülkenin içinde bulunduğu durumdan o hükümet sorumludur.

      Yani ne oluyorsa, sorumlusu hükümettir, başkası değil, suçluyu İngiltere kraliçesinde aramayacağız, bu ülkeyi bu hale kim getirdiyse onda arayacağız. O yemek şirketi, o yemek şirketini koruyanlar, askerlerin dediğine göre sabunlu sabunlu kaplarda yemek geliyormuş bu bile rezalet, sadece sorumsuzluk mu yoksa KASTEN mi yapılıyor hepsi araştırılmalı ve ortaya çıkartılmalı.

      Estağfurullah tam tersine çok teşekkür ediyorum ayrınıtlı yazınız için, linkler için de. Siz de sağolun.

      Sil
  3. Müjde'm
    İçler acısı bir durumdayız yine.
    Ne demek komutaanlara konserve erlere açık karavan.
    Emanet onlar vatana,vatan onlara emanet..Yaaa o kadar net...
    "Peygamber ocağı" Diye değer kılınan kurumlar,yazdığın gibi,yıllarca terörle mücadele eden komutanları terörle suçlayıp hapse attıklarıda içimiz yanmıştı,
    Fetö terörünün baş mimarları az çok tahmin edilirken yine üç günlük erler cezalandırılmış,Atatürk'ün ilkelerinden uzaklaştırılan seçilmiş bir grup yüzünden güzelim ordumuz karalanmıştı.Kahretsin...İçim kopuyor şehit duyunca canım acıyor evlatcıklara...

    Okulla birlikte bir geziye gitsem kendi çocuklarımı unuttuğum çok olmuştur emanet çoçuklarımı korumaktan,gerim gerim gerilir mümkünse geziler yapmazdım.

    Emanet benim için çok önemli bir kavram,bunu anlamayan insanları hiç anlamadım para hırs yüzünden vatan evlatlarını,hatta kendi evlatlerını, feda edenleri Allah'a havale ediyorum artık ne deyim...

    Duyarlı değerli yayının için tebrik ediyorum yine seni.
    Sevgi ve sağlıkla kal güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koskoca amirallerimiz yazmışlar ya Merih'im, askerin yemeğini yine asker pişirir, kışlada pişer diye. BİN yıllık uygulama böyleymiş.
      Ama AKP, sırf özel, taşeron, akraba, makraba şirketler para kazansın diye bu uygulamaya SON vermiş! Benim anladığım bu. Askere dışarıdan yemek getirilmesi son derece sakıncalı. Bir tane pkk'lı o yemeğe siyanür katsa ne olacak? Bir kişi başını bir saniye çevirse yeter. :( Göz açıp kapayana kadar yapar yapacağını suikastçının işi budur zaten.

      Aynı şekilde askeri hastaneleri özele devrettiler, askerler askeri hastanede yatması gerekir çünkü yanık uzmanı, bomba yaralanması uzmanı gibi uzman askeri doktorlar, tecrübeli doktorlar askeri hastanelerde bulunur. Askeri hastaneye sivilleri almışlar PKK çatışmasında yaralanan askere yer yok denmiş, askerimiz şehit olmuş bu haberler çıktı gazetelerde. :(((

      Yani olay sorumsuzluktan çok kasıtlı geldi bana.

      Estağfurullah canım, çok sağol, benden de sevgiler, bil mukabele.

      Sil
  4. Çok acı gerçekten, paylaştığınız için çok teşekkürler Müjde Ablacım, beyin kıvrımlarımızı çalıştıralım biraz, düşünelim, elinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Allah beyin vermiş düşünsün şu takım tutar gibi parti tutan aktroller, sen de sağol canım. Sevgiler...

      Sil
  5. Herkes bunun farkında, sokaktaki çocuk bile.
    Bir kez hata yap hadi, iki kere yaparsan aptal derler sana. Ya üç kere yaparsan?...
    Kandırıldın, de mi?

    Benim şehitten haberim yoktu, haberde hayati risk olmadığı söyleniyordu. İçim yandı.
    Allah geride kalanlarına sabır versin.

    Her mahallede bir kedici teyze olsa belki şu acıları yaşamazdık :'(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, bir, iki, üç, DÖRT!!!
      Oha artık, yuh diyorum.
      Ayrıca daha önce yaptıkları meydanda, bir asker düşmanlığı bu akp'nin her yaptığında var, AKİLLER icat etmek, kendi ordusuna KUMPAS kurmak, pkk'ya açılım yapmak, HABUR'da pkk'lıları davullu, zurnalı karşılatmak, 2 ayda 60 şehit vardı şimdi daha da artmıştır her gün bir şehit haberi geliyor ayda 30 şehit eder!:(( Ne oluyor İSTİFA EDEN YOK, gayet rahatlar.

      Sağolasın canım. :(

      Sil
  6. Askerlerimizd yapılan bir girisim iste. Ne insanliga ne adalete yakisiyor :( sacma sapan seyler oluyor abla. O yemgi komutanlara zorla yedircen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem'cim amirallerimiz de yazmış yukarıda tivitini kopyaladım, "1000 yıllık geleneği bozdular, askerin yemeği kışlada pişer, önce komutan tadar, sonra herkese dağıtılır" diye. Yani bu akp'nin dışarıdan yemek şirketine vermesine kadar komutanlar da, askerler de AYNI yemeği yiyormuş eskiden. Bu uygulamayı AKP bozmuş. :( komutanların suçu olduğunu düşünmüyorum, çünkü yemeği onlar yapmıyor, önlerine ne gelirse onu yiyorlar.

      Sil
  7. Birilerine para kazandırmakta üstlerine yok. Düne kadar asker yemeğeni kendi yapıyordu. N'oldu da değişti? Birilerinin buradan da para kazanması gerekiyordu!!! Ne desek boş! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım, asker kendi yemeğini kendi yapacak ki, zehir filan olmasın.
      Sevgiler.

      Sil
  8. Son dönemlerde içimi en çok yakan haber.Bende asker kendi yemeğini pişirir sanıyordum hala eskisi gibi.Meğer o konuya da el atıp ,ticarete dökmüşler. Kamp ve ordu evlerinde de ara ara lokanta ,pastane kısımlarını özele veriyorlar.Öylelerini gördük ki ne çalışanı çalışana benziyor ne mamulleri yenilir gibi.Demek askerciklerimizi de en berbatlarına layık görmüşler ucuz olsun, para kazanalım diye.Yazıklar olsun bunlara..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demişsin ya işi ticarete dökmüşler. O kadar haklısın ki, yeğen oğlumun tanık olduğu gerçek bir şeyi anlatacağım yazacağım bloğuma, bir yıl oldu, anında yazacaktım, "Teyze ben olduğumu anlarlar başıma yakma" dedi. Şimdi kimse anlamaz. Konu: PARA, bu AKP'lilerin göz bebeleri yerinde $ işareti var.

      Aslında asker kendi yemeğini pişiririmiş zaten doğrusu da o. Dün yine askerler zehirlenmiş bu sefer Kastamonu'ydu galiba...sabunlu sabunlu kaplar geliyormuş doğru dürüst yıkanmadan:((((o sabun zaten zehirler:((benim kızkardeşimin ödü kopardı iyi durulanmamış bulaşıktan yardımcı kadının yıkadığını bir de kendi durulardı...

      Sil
  9. Ne kadar kolay feda ediliyor ana kuzuları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Söz konusu para olunca AKP'nin gözü hiçbir şeyi görmüyor..bak şu Tayyip, tek laf etti mi? Zehirlenen askerleri ziyaret etti mi? Google'a aradım hastane - Tayyip - yazdım bir yakınını ziyaret etmiş o çıktı.

      Sil