15 Haziran 2017 Perşembe

BEGONVİLLİ EV - 1. Bölüm





Ebru, üzerinde eski püskü bir kazak, pantolon; omzunda içine bebeğin biberonunu, bezlerini koyduğu kocaman bir çanta, demir kapının önünde durdu. 


mansion gate ile ilgili görsel sonucu

Uzaktan  muhteşem bir malikane görünüyordu. Özel güvenlik görevlileri kapıdaki genç kızı farkettiler. Bir tanesi elinde telsiz, Ebru'ya doğru yürümeye başladı.  



Ebru, parmaklıkların arkasından görünen muhteşem eve baktı. Böyle bir evi sadece dizilerde görmüştü. Üstelik bahçede kız kardeşinin çok sevdiği pembe, mor begonviller de vardı. Yüreği sızladı. 


Onlar yaklaşırken, Ebru içinden 

"Annenin de, anneannenin de intikamını alacağım bebeğim. Bu ev senin evin; hakkını söke söke alacağım." 

diyordu. 

- "Hanımefendi?"

-  "Burası Tarık Solmaz'ın evi değil mi?"

- "Evet?"

- "Söyler misiniz onlara torunlarını getirdim. Bu bebek Kerem Solmaz'ın oğlu."

Güvenlik görevlisi afalladı. Genç ve güzel kızın iş istemek için geldiğini sanmıştı. Başından savmakla savmamak arasında bocaladı. Evin kahyasına sormaya karar verdi. Telsizi aldı ve kahya kadına olanı anlattı. 



security at gate ile ilgili görsel sonucu


Kahya da şaşırmıştı, telaşla Behiye hanımın yanına koştu ve fısıldayarak duyduğunu aktardı. Şaşırma sırası evin hanımı Behiye'deydi. 

"Ne? Üçkağıtçının biri olmalı. Aklı sıra bizden para kopartacak."

"Kovmalarını söyleyeyim mi hanımefendi?"

"Evet hemen kovsunlar ama dur! Birazdan Kerem'i getirecekler, taburcu olduğunu duyan gazeteciler üşüşür,  kapının önü anababa günü olur. Gazeteciler, kameramanlar. Şimdi bu kızla karşılaşırlar, skandal çıkar. Aksiliğe bak! Tüh Allah kahretsin. Söyle arka kapıdan mutfağa alsınlar ben konuşacağım kimse. Maksadı neymiş anlarız."

"Başüstüne han'fendi."

46 yorum:

  1. Devamı gelecek sanırım? :)
    Eğer öyleyse , senaryo merak uyandırıyor, efendim. Kalemşnşze sağlık.
    Ve elbette çizimler... Harikasınız! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haftaya perşembe devam edecek. Her hafta güncelleyeceğim. Çok teşekkür ediyorum sağolun. :)

      Yapımcılar burun kıvırıyor senaryolarıma, çekmeye tenezzül etmiyorlar. Ben de arkadaşlarım için yayınlarım. :)

      Sil
  2. Oleyyyyy.Yine çizimleri olan yeni bir senaryo.Çok eğlenerek okuyorum ben bunları :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim, çok teşekkürler canım. :)))

      Sil
  3. Yaşasın yeni bir dizi başlıyooooorrrr.
    Fregmanı izledim ...
    Sabırsızlıkla bekliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu oldum, çok teşekkürler canım. :)

      Sil
  4. Yuppiii geldi yeni diziii..
    Devamını merakla bekliyorummm

    YanıtlaSil
  5. ama haftaya perşembe çook uzak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Meltem'cim, kimi arkadaşlar okumaya fırsat bulamıyor, işi oluyor, tatilde oluyor vs. eski bölümleri kaçırıyor. O yüzden haftada bir güncelleyeyim dedim. Sağol canım:)

      Sil
    2. :) biriktireyim madem ben öyle okurum

      Sil
    3. Nasıl istersen Meltem'cim, okuyan gözlerine sağlık olsun. :)

      Sil
  6. Çizimler gerçekten çok başarılı.
    Hikaye ise ilk bölümden baya heyecanlı.
    Inınının
    Bekliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim inşallah diğer bölümleri de heyecanlı bulursun zira öyle olmasına gayret edeceğim. Bu hikayemi birkaç yere göndermiştim ama reddettiler. Sağol canım. :)

      Sil
  7. Hikaye çok güzel olmuş çizimler de öyle devamlı bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nihal'cim. Sağolasın. İnşallah haftaya aynı gün yani perşembeye. Şu anda taslağı hazırlamaya başladım bile.

      Sil
  8. Eğer çekilseydi, ilk bölümden izlenirdi bence,böyle konuları seviyoruz biz :)) Kaleminize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de izleyicinin seveceğini düşünürek yazmıştım, çok teşekkürler canım, sen de sağol. :)))

      Sil
  9. Abla bence gayette hos bir yerden girmissin konuya :) torpil istiyodur onlar 😀 bide resimler cok güzel. Sen gördügn kisileride cizebiliyondur ne hossss 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğüm bir kişiyi çizmek çok zevkli, hele üşenmez poz verirse bana, çocukluğumdan beri resmi çok severim. Beğenmene sevindim canım, çok teşekkürler. ♥♥♥ :))

      Sil
  10. Güzel başlangıç, devamı bekleniyor 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim canım, sağol, Allah ömür verirse hep gelecek devamı. :)

      Sil
  11. Giriş harika. Zenginlerin olduğu dizilerde illa ki kötüler olur. Kahramanlar da ya kötü, bir de kahraman yüreklilerden olur. Hayırlı olsun Müjde'm. Ben burada (Milas'ta) internet sorunu yüzünden ancak bu saatlerde net olarak girebiliyorum. Çizimler çok şeker yaaa. Kalemine sağlık. Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim ablacım, evet doğru, kötüler olacak ilerleyen bölümlerde. Hatta hemen sonraki bölümde. Çok teşekkürler, sen de sağol ablacım. Ne demek ne zaman müsait olursa o zaman gireceksin tabii ki de, iyi tatiller. Sevgiler:)

      Sil
  12. Müjdemmm çok mutlu oldum ellerine sağlık canım devamını bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yorumunla mutlu oldum canım, çok sağol. :)

      Sil
  13. Vayy eline emeğine yüreğine sağlık Müjdeciğim. Harika bir başlangıç. Çizimler de harika. İnan bir gün senin senaryolarından birini olsun tv de izlemeyi ve gururlanmayı çok istiyorum canım.. Öptüm seni de bücürüğü de. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hanife'ciğim çok teşekkür ediyorum sen de sağol canım. Ah benim de hayalim bu ama bu hikayemi gönderdim, kabul etmediler. Bir dolu senaryo, bir dolu hikaye gönderdim, yıllar içinde olmayınca olmuyor canım. Ne yapalım...
      Biz de seni ve Simitis'i öperiz, sevgiler.

      Sil
  14. karakalem çizimler size mi aitti,bu yazınızı görmeden diğer blogunuza "size mi ait" diye yorum bırakmıştım..:) gerçekten harika çizimleriniz var..senaryoda da çok başarılısınız..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun önemli değil arkadaşım, ben de önce o bloğun yorumlarından cevap yazmaya başlamıştım zaten. :) çok teşekkür ediyorum öteki yorumumda da dediğim gibi bu sefer çizimlere fazla zaman ayırmadım ama sizlerin beğenmesi beni inanılmaz mutlu ediyor yapımcılar beğenmezse beğenmesin.:) siz de sağolun.

      Sil
  15. aman ne anlar onlar iyi işten , diyiverdim kendimce :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol Eylem'cim, ayrıca üşenmemiş bir dolu yorum yapmışsın topluca, hepsi için çok teşekkür ederim. :)

      Sil
    2. işte ben böyle arada arada girince bloga , genelde yorumlarım da topluca oluyor , sizin bana yazdıklarınıza da cevaplarım biraz geç oluyor ama kusuruma bakmayın artık :(

      Sil
    3. Aşkolsun, kusur ne demek, tam tersine bazen senin gibi başka arkadaşlarım da böyle topluca yorumlar yapıyor, çok hoşuma gidiyor. Çünkü o daha zahmet verici bir iş. Tersine çok teşekkür ediyorum. :))cevaplar da, yorumlar için de ne zaman müsait olursan o zaman yaparsın, rahat olalım...:)))

      Sil
  16. Gayet güzel anlatımla resimler uyumlu, film şeridi gibi geçti gözümün önünden .. Merak uyandırıcı; acaba zengin kadının oğlu kim? ünlü biri galiba gazeteciler geleceğine göre.. Ayyy acaba kadınla ne konuşacak..
    Tamam tuttu bu dizi, perşembeye kadar bekleyelim de araya çok reklam almasın lütfen:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım, o kadar mutlu oldum ki yorumunla (diğer arkadaşlarım kıskanmasın, onların yorumları da mutlu ediyor tabii ki..)evet tahmin ettiğin gibi ünlü, medyatik biri olacak. Reklam ise sıfır olacak:))))çok teşekkürler. :)

      Sil
  17. Kesinlikle şu çizgi romanlardaki çizimler gibi, çok başarılı. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  18. Anlatımınız güzel ama bu konular sıkıyor beni ne yalan söyleyeyim tv de açıp izlemiyorum zaten artık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Torpil, iltimas geçmediğin için çok teşekkür ediyorum Naz'cığım, aslında Netflix vs. gibi yerlerdeki 45 dakikada biten dizileri tercih ediyorum ben de. :)))

      Sil
  19. Merhaba! :) Blogunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Sizide kendi bloguma beklerim,takip ederseniz mutlu olurum 💎 www.nurundelidolublogu.tk 💎

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, çok teşekkürler, elbette takip ederim, ben de mutlu oldum. ♥

      Sil
  20. Entrikalar dolu bir yazı dizisi kokusu aldım. Heyecan uyandıran bir başlangıç olmuş Müjde Abla. Kalemine saglik. Şimdi ikinci bölümüde okuyacagim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Zülal'ciğim bayağı entrikalar olacak. Okuyan gözlerine sağlık olsun canım. Çok teşekkürler.

      Sil
  21. Canım:) Ben ancak okuyabildim. Bir kere başlık adı çok güzel. Çizimler harika. Senin çizimine bayılırım ben. Bebeği hele ne güzel çizmişsin. Öykü genişlemeye müsait. Tam bir film başlangıcı. Hayırlı olsun, sen yaz biz okuyalım Müjde'ciğim. İki gündür biraz gezdim. Giremedim nete. İki bölüm birden okumak zevkli olacak :) Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim canım ablacım, oh gez, iyi yapmışsın, hep eve kapanma. Okuyan gözlerine sağlık olsun ablacım. Sevgiler. :)

      Sil