29 Haziran 2017 Perşembe

BEGONVİLLİ EV - 3. Bölüm

Kerem, mağazaya daha sık uğramaya başladı. Gömlek, kravat seçerken hep Banu'dan yardım istiyordu. 



Zamanla Banu ile ahbap oldular. Diğer tezgahtar kız bir öğle yemeği molasında Banu'yu bir köşeye çekti.

"Banu'cuğum, iki yaş da olsa, senden büyüğüm, abla tavsiyesi: Bu adamdan uzak dur. Ne olur canım, seni severim canın yansın istemem."

dedi.

Ama Banu, çoktan Kerem'in sarı, uzun saçlarına, karizmasına kapılmıştı.




"Aşk dedikleri bu olmalı. Mağazaya gelince kalbim gümbür gümbür çarpıyor, yanaklarım kıpkırmızı oluyor. O da bana aşık galiba."

diyordu.

18 Mayıs, Banu'nun yaşgünüydü. Kerem, personel bilgilerinden kızın yaşgününü öğrenmişti, o gün yine mağazaya geldi ve Banu'ya şık bir hediye pakedi uzattı.






Yaşgünün kutlu olsun Banu."


"A! Ama siz nereden biliyorsunuz yaşgünüm olduğunu?"



"Mağazanın sahibi babam olunca, personel bilgilerine ulaşmam zor olmuyor."

Adam, Banu'nun hediyesini açmasını bekliyordu. Kız, bekletmeden hemen şık kurdelayı çözdü:




chic expensive perfume ile ilgili görsel sonucu







A!Çok güzel. Çok teşekkür ederim, çok naziksiniz."


"Güle güle kullan."

"Tüm çalışanlara yaş gününde hediye alır mısınız?"





"Hayır. Bu sana özgü Banu."


O akşam iş dönüşü küçük gecekonduda annesi ve ablasıyla yaşgünü kutladılar. Annesi, güzel bir pasta yapmıştı. Ebru da biricik kardeşinin en sevdiği şeyi almıştı:  Begonvil.


saksıda begonvil ile ilgili görsel sonucu


"Canım, inşallah bir gün hayal ettiğin gibi, böyle begonvilli bir evin olur."




Sonra mumları söndürdüler,  Banu, parfüm için   "Mağazadan hediye ettiler." diyerek yalan söyledi. Ama zamanla bu "mağaza"  hediyeleri çoğaldı. Şık ipek bir şal, Banu'nun 'imitasyon' dediği bir çift küpe, başka parfümler. Sorunca kız,

" Ayın elemanı seçilenlere ihraç fazlası ürünleri hediye ediyorlar."

diyordu.

Ayrıca kız arkadaşımdayım, diyor eve geç geliyordu.  Ebru'nun sezgileri güçlüydü ve saf kızkardeşi ile ilgili içinde bilmediği bir sıkıntı vardı. Hatta kızı takip etmek istiyordu ama annesine dikişte yardım etmek, yemek yapmak, bulaşık yıkamak, evi temizlemek, sobayı temizlemek, kömürlükten kömür taşımak, alışveriş hep Ebru'nun göreviydi. Kalp hastası kadıncağıza bir de bu ağır işleri yaptırmak istemiyordu. Neler oluyordu?

Kerem ise yeni kurbanı için lüks tekneyi hazırlamıştı. Banu'yu kandırıp oraya getireceği günü sabırsızlıkla bekliyordu. Gizli kamerayı çoktan yerleştirmişti.


Bölümler:

33 yorum:

  1. En heyecanlı yerinde bitti yahuu...

    YanıtlaSil
  2. Benim favorim "Karpuz apartmanı" Onun için de cumartesiyi beklicez galiba.
    Ya baksana,Kerem rolünü "Ashton Kutcher" mı oynuyor ? Bana mı öyle geldi.Bak eğer öyleyse cast ajansınla bir konuş.(senaryolarını çektirecek yer bulamıyorsun ya hani !)Sana senaryo işi de ayarlasınlar :) Ashton Kutcher onlarla çalışıyorsa sağlam ajanstır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karpuz Apartmanı'nı ben de çok severek ve şu anda çiziyorum, cumartesiyi beklemene gerek yok, yarın yani cuma günü yayınlayacağım. :)
      Asthon Kutcher değil canımcım. Şimdi şöyle: Hikayeyi yazarken Kerem rolü için sarışın, bukleli, uzun saçlı ve psikopat bir tip düşünmüştüm, google görsellerde ararken prens Casiraghi'yi buldum. :)))Ay inşallah kulağına filan gitmez:)))prenses Caroline'nin oğlu.

      Ah, senaryolarımı çektirecek yer bulamıyorum tabii ki de..nerede o günler canımcım?:((( çok teşekkürler yorumun için.:)

      Sil
    2. Cam Güzeli'm cumayı bekleyemedim, Karpuz Apartmanı'nı az önce yayınladım. :))))

      Sil
    3. Gördüm gördüm izlicem şimdi. Bak sana ne dicem eğer prens Casiraghi senin dizide oynuyosa daha şanslısın aslında. Prens Caroline söyle senin senaryolara bi el atsın .Oğlunun patronu sayılırsın sonuçta :)

      Sil
    4. Ahahahaha:)))ah ya keşke:))))mazallah mahkemeye vermesin de, benim fotoğraflarımı izinsiz kullanıyor diye:))))

      Sil
  3. evt,gizli kamera falan derken en heyacanlı yerde bitmiş oldu..:)) to be continued,diyelim artık..bu arada çizimler bi harika olmuş senaryo ise ayrı bir harika..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum arkadaşım, siz de sağolun. :)))

      Sil
  4. Ama yaa o sari sacini basini yolarim.ben onunnn 😆 resimler tabiside cok gzl ablacm gecms bayramn mübarek olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))yol kız benden sana izin:))))senin de geçmiş bayramın kutlu olsun:)

      Sil
  5. Banu'yu kandıracak yaaaaaa :( Banu'da pek sevimli ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle görünüyor Yurdagül'cüm:( Çok teşekkürler.:)

      Sil
  6. arkası yarın gibi oldu bu çok heyecanlı :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Audrey'cim, şu anda Karpuz apartmanını çiziyorum bitince sana ve uğrayamadığım arkadaşların bloglarına uğrayacağım. :)))

      Sil
  7. Ay şanel 5 mi almış?? çılgın çocuk:)))) elinize sağlık Müjde Abla, süpersiniz, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma, sorma o daha çok çılgınlıklar yapacak:)))sağol canım, o senin süperliğin:))benden de sevgiler:)

      Sil
  8. Aşkın gözü kördür derler. Uyarılar bile kar etmemis. Hediye almak güzelde bunların karşılığının bir gün kendisinden istenecegi hiç aklına gelmiyor kuzunun. Ablası akıllı ama beş parmağın beşinde bir olmuyor maalesef...
    İbretlik bir hikaye kaleme alıyorsunuz Müjde Abla, konular hayatın icinden.
    Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten aşkın gözü körmüş Zülal'cim, bilim adamları denekler üzerinde çalışıp ispatlamışlar. :))Beğenmene sevindim canım, senin de yorumuna sağlık. :)

      Sil
  9. Vallahi bunlar dizilerden çok sarıyor Müjdecim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, gurur duydum, yapımcılar duysun:)Çok teşekkürler Handan'cım. Yarın öğleye doğru Karpuz Apartmanı yeni maceralarını koyacağım. :)

      Sil
  10. Kerem'in cast'ı iyiymiş 😂 Tam olaylar olaylar dediğimiz kısımlar başlarken hikaye kesildi. Haftaya neler olacak bakalım 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım, gittikçe karakter sayısı artacak ve çok karmaşık şeyler olacak. Çok teşekkürler yorumun için Belle'cim. :)

      Sil
  11. Kerem de çok masum görünüyor, pis herif kızı kandıracak.. Ahh kızım niye büyük sözü dinlemezsin ki...

    Yaş ilerledikçe babanne modunda izleniyor diziler:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençken maalesef büyük sözü dinlenmiyor:((((
      Ben de aynı senin gibi izliyorum Türkan'cığım.:))

      Sil
  12. Kerem oğlum olduğundan daha bir farklı okuyorum bunları :D emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A! Hay Allah! Bilseydim ismini değiştirirdim. Henüz üç bölüm oldu istersen değiştirebilirim geç değil. Çünkü Kerem, dizinin kötü adamı. :((
      Sen de sağol canım.

      Sil
    2. yok önemli değil kalsın bence :D biraz da kötü halleri olanları bilelim :D

      Sil
    3. Tamam canım nasıl istersen. Hikayeyi geçen yıl yazarken iki erkek kardeş Kerem, Erdem olarak düşünmüştüm. Kafiyeli olsun diye.:) Erdem iyi kardeş olacak. İleriki bölümlerde hikayeye dahil olacak. Bir de kız kardeşleri ve eşi var. Ailenin damadı. Sonra alzheimerlı büyükhanım denen anneanne var. Burada fazla kötü adam yapmadım sadece Kerem ve ailenin damadı kötü olacak.:)

      Sil
    4. :) sabırsızlıkla bekliyoruz diğer bölümleri de , ayrıca çok teşekkür ederim çok ince düşüncelisin :D

      Sil
    5. Allah ömür verdikçe Karpuz Apartmanı maceralarına devam edeceğim. Rica ederim ne demek. :)

      Sil
  13. Tahmin ettiğim gibi alçak göz dikti kıza. Yazık annesine ve kardeşine. Ama herkes kanabilir o yaşta, ah kader işte. İki bölümü birden okuyorum Müjde'm. Sıcak 39 idi dün Milas'ta. Kolumu kıpırdatamadım.
    Bir de neye üzülüyorum biliyor musun, blogger buluşmasına katılamadığım için. Seni tanımak istiyordum, hem de çok. Ama gelebilsem de Ankara'yı bilmiyorum ki. Uçakla gelirim ama aynı gün dönmem gerekir. Saatler uyar mı? Uzun sürerse hakimevi nerededir, kalsam orada hava limanına nasıl giderim. Neyse, nasip olsaydı sevinirdim. Seni ve Yurdanur'u görmeyi özellikle istiyordum.
    Kalemine sağlık canım. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 39 mu? Ooo! Ablacım çok aşırı sıcak, ne olur dikkat et kendine. Buluşma için üzülme ablacım sana özel olarak bu konuda yazacağım. Benim de şu an manim yok, inşallah çıkmaz, ikinizi de görmeyi ben de çok istiyorum. Yorum için sağol ablacım, sevgilerimle.:)

      Sil