21 Haziran 2017 Çarşamba

DİZİLER TATİLE GİRDİ, BENİMKİLER BAŞLIYOR:))

Hep diyorum sevgili arkadaşlarım, benim dizileri yapımcılar beğenmezse, biz kendi aramızda izleriz.:))) Yarın perşembe, Begonvilli Ev'in 2. Bölümü başlıyor. Saat 12.00 olunca, Perşembe olmuş olacak ve  yayına alacağım.

Dahası: Yeni bölümlerle Karpuz Apartmanı' na da başlıyoruz. Diziler tatile girdi, sezon finali yaptı ama benim diziler yeni başlıyor:))Karpuz Apartmanı'nda hepinizi çok güldürmeyi hedefliyorum.:)))))

O yüzden bugün ziyaretlerinize gelemedim, kusura bakmayın, hepinizi öpüyorum. Sevgiler:)

21 yorum:

  1. Amaaan, Karpuz apartmanına hayranım ben Müjde'm. Merakla bekliyorum. Kadir gecesi mübarek olsun. Hikmetlerine inanmak isteğim zirvede. Seni sevgiyle öpüyorum. Bizlere gelemiyorsun diye sıkıntı yapma canım arkadaşım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mutlu oldum ablacım, bugün bol bol çizim yaptım, senin de Kadir gecen mübarek olsun canım, ben de kocaman öptüm. Sevgiler. Sağol en kısa sürede geleceğim ziyaretlere inşallah. :)

      Sil
  2. Senin yazdığın dizileri izlemek benim için daha iyi... Tv dizilerini izlemiyorum ki:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurur duydum canım, çok teşekkürler.
      Sevgiler:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. Karpuz Apartmanı'nda sana büyük bir sürpizim olacak. Esin kaynağım oldun. :)

      Sil
    2. Minik bir ipucu veriyorum 'evreni kucaklamak'...

      Sil
  4. Hangi kanal ablam :) ama ya fox ya kanal d dir tahminim :) başlasin yeter ki ben hepsine bakarimmmm 😘😘 o günlerde gelir insallah. Hayrli kandiller 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım ama nerede o günler?:)))Benim dizilere burun kıvırıyorlar, beğenmiyorlar. Ne yapalım beğenmesinler. Benim buradaki seyircilerim yeter bana:))♥♥ Sana da hayırlı kandiller. ♥

      Sil
  5. Ben türk dizisi hiç izlemiyorum biliyorsun, ilk seninkileri izleyeceğim,bak buraya yazıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gurur duydum Handan'cım, çok teşekkürler:)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Estağfurullah Hatice'm sen de sağol.

      Sil
  7. Yanıtlar
    1. Sağol Semi'cim, Bücürük TV kanalı izleyicilerin hizmetinde. :)

      Sil
  8. Karpuzculardan biri olarak merakla bekliyor olacağım Müjde Abla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saatlerdir çizimlerini hazırlıyorum. Çok teşekkürler Burcu'm. Umarım sen de, diğer arkadaşlar da çok gülersiniz.

      Sil