20 Haziran 2017 Salı

EN YÜKSEK MAKAMA ÇAĞIRILAN KONUKLAR !!!

Dünyanın demokratik, özgürlükçü, adil, laik, bilime, sanata, sanatçıya, bilim adamına değer veren,  çağdaş ülkelerinde en yüksek devlet makamına herhangi bir vesile ile bazen o ülkenin değerli sanatçıları, bilim adamları, Nobel ödülü alanlar, Oscar alan oyuncular, tanımış yazarlar, ünlü sinema, tiyatro oyuncuları davet edilir. Kısaca ülkenin en elit, en seçkin, kültürlü, entellektüel, sinemaya, tiyatroya, bilime, edebiyata, müziğe, sanata katkıda bulunmuş, ödüller almış isimler çağırılır.

Şimdi bizim de en yüksek devlet makamının iftar yemeğine çağırılan konuklara bakalım:

Görüntünün olası içeriği: 5 kişi, yazı

İzdivaç programı sunucusu, "Gıııı hadi göbek atalım" lı konuşarak komik olduğunu sanırdı bir vaktiler, hala yapıyor mu bilmiyorum. Seda Sayan, 

"Ayakkabını beğenmedim, o çanta, o elbiseye yakışmamış" diyen sosyete modacısı Nur Yerlitaş.


nur yerlitaş ile ilgili görsel sonucu


İzdivaç programı sunucusu Esra Erol. 

E, normal. Böyle başa, böyle tarak.:)))

Kimler olacaktı ki? NOBEL ödüllü Aziz Sancar, İdil Biret, Suna Kan, ödüllere doymayan Fazıl Say, Yıldız Kenter mi? Uğur Dündar mı? Müjdat Gezen mi? Erol Evgin mi? Güher - Süher Pekinel ? Cüneyt Arkın mı? 


Orada sanatçıya benzeyen bir tek Emel Sayın'ı gördüm. (ki, çok üzüldüm, umarım korkudan kabul etmiştir daveti.)Diğer davetlileri bilmiyorum. Aziz Sancar davetli olsa resmi olurdu görmedim. Bir opera sanatçısı var mıydı? Ayşe Kulin mesela- ünlü bir yazarımız şu an aklıma geldi var mıydı?  

Hiçbirini görmedim, hiçbirinin davet edilmesini de beklemedim. Eskaza, edilse de, gitseler çok üzülürdüm. 

Bir gün ülkemizin bu en yüksek makamına Atatürk'ten nefret etmeyen, ulusal bayramlara alerjisi olmayan, laiklikle sorunu olmayan, banka elele oturan kız - erkeklere düşman olmayan, cumhurun yarısından nefret etmeyen, o makama layık birisi oturursa, davetli listesi de yazdığım şekilde değişecektir. İnşallah o günleri de görürüz. 


nobelli türk anıtkabir ile ilgili görsel sonucu



12 yorum:

  1. Tam da dediğin gibi Müjde abla 'böyle başa böyle tarak' Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tencere yuvarlanmış, kapağını bulmuş.:)))
      Sevgiler.

      Sil
  2. Bilinçli olan kişi gitmez zaten o davete. İnşallah bu ülkeye değer katanlarla yapılan davetler görür gözlerimiz. Ve sanatçıya, bilim adamına değer veren devlet adamlarını.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel dedin: Ülkeye değer katanlar.
      Evet ya, ülkenin en yüksek makamına davet edilecekler herhalde o ülkeye değer katanlar olmalıdır, bu davetin tek eksiği bizim apartmanın önüne minder atıp, çekirdek çıtlayıp, dedikoducu teyzeler olmuş ...:))

      Sil
  3. Böyle bir davete çağrılmak onur değil hakarettir sanatçı için. Bu yüzden sanatçı olmayanlar dolduruyor masaları. Benim katre payım varsa yediklerinde haram zıkkım olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle canım. O yüzden Emel Sayın'ı orada görmekten ötürü çok üzgün ve kızgınım. Yazıklar olsun. Çok severim Emel Sayın'ı, belki gitmemeye korkmuş olabilir. Malum diktatörler halkı korkutarak ayakta kalırlar.

      Zehir zıkkım olsun...

      Sil
  4. Emel Sayın'ın gitmesine üzüldüm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım. Korkudan gitmemiş diye kendimi avutuyorum. Ama ben onun yerinde olsaydım yani düşün Tarık Akan'a, Halit Akçatepe'ye onca lafı söyleyen, Erol Evgin'e bile "yeaaa sen kimsin yeaaa?" diye bulaşan, Atatürk düşmanı, cumhurun yarısından nefret eden birinin davetine asla gitmezdim. O Emel Sayın değil mi ki, Halit Akçatepe ile Tarık Akan'la filmlerde oynadı? Onların anısına hürmeten gitmezdim ya. Sonuçta ne korkusu bu? Uydur bir şey, kendisi uydurmuyor mu 23 Nisan'lara katılmamak için yok dişim, yok gözüm, yok şu, yok bu diye....Yazıklar olsun diyorum Emel Sayın'a....çok hayal kırıklığına uğrattı beni.

      Sil
  5. Ya Allah aşkına Emel Sayın o yaşta artık neyden korkacak, hastayım dese bile gitmeden durabilirdi Müjdecim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bilemiyorum ki, milletin ödü kopuyor diktatörlük psikolojisi, Stockholm sendromü vs. kimbilir belki de aman davette gözükeyim ne olursa olsun mu dedi:((((

      Sil
  6. Yavuz Bingöl'ü çağırmamışlar mı? tüh yazzıkkk :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))onu bilmiyorum çağırmışlardır belki, aslında şimdi aklıma geldi Şivan Perver'i de çağırmaları gerekirdi hani Diyarbakır'da Tayyip bir elinde Barzani, öteki elinde Şivan sahneye çıkmıştı. Google'de, youtube'de hepsi mevcut.

      Sil