5 Haziran 2017 Pazartesi

GERÇEK İSLAM'ı BULMUŞLAR:)


17 yorum:

  1. İşte gerçek islam diyesim geldi :D cidden manyak olmalı bunlar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllı insan ile dinci insan farkı:)

      Sil
  2. işin en acı yanı inatla çoğalıyorlar ve bunlara inanlar var. İç sesim hepsini köprüye davet ediyor ,bir kerede kurtuluruz...........................

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlardan kurtulmak için bin yıllar gerekecek sanırım:(

      Sil
  3. ay gülsem mi ağlasam mı bilemedim ya :-D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Audrey'cim, acaba içlerinden kaçı yarın, öbür gün canlı bomba olacak diye düşünüyorum bazen....:( yani keşke böyle hep dans etseler en azından zararsız:)

      Sil
  4. Hangi kabileden bunlar?
    Poposuna sopa yiyen cennette yerini garantiledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))Nil'cim Allah da seni güldürsün. Kabile kültürü gerçekten de...:(

      Sil
  5. buna yorum yazamayacağım galiba...!

    YanıtlaSil
  6. Yuhhhh, pesss diyorum başka da bişey demiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şebo'cum, buna benzer pekçok video dolanıyor sosyal medyada. Başkalarını da gördüm, kendinden geçmiş şekilde zıplıyorlar, filan. Aklın Gözü twitter sayfasında bunun BİLİMSEL (Psikoloji bilimi) açıklamasını koymuş. Beyin sallandıkça hipnoz gibi bir şey oluyormuş insan. Tam cümlesi aklımda değil tiviti bulursam tekrar eklerim.

      Benim alt kat komşumda da benzer ayinler yapıyorlar huuuu diyerek kendinden geçerek bağırıyorlar filan. Ben gözümle görmüyorum nasıl bir görüntü arz ettiklerini ama sesleri tüm apartmanda tabii bende de duyuluyor. :)

      Sil
  7. HAYIRETDİN YOLYABDI :)) ya ne isimler buluyolar,acayip olmuş..videodaki görüntülere de baktım,yani desem bilemiyom ki..Ççç..Allah Allah! :)) gel de şimdi gülme :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet yaaa, ne güldüm, ne güldüm:) Buna benzer twitter'da çok ünlü biri var, Yusuf Yakub diye çok güldürüyor bak linki:

      https://twitter.com/YUSUFYAKUB632

      Sil
    2. baktım,demek ki ihtiyaç varmış böle şeylere :)) elinize sağlık..

      Sil
    3. Bazen biraz kırmızı noktalı şeyler yazıyor ama bazen de çok süper ironi yapıyor. :))))

      Sil
    4. Sen de sağol arkadaşım.

      Sil