24 Haziran 2017 Cumartesi

DİN - HOŞGÖRÜ İLİŞKİSİ

1) Sokakta dondurma yiyen ufacık çocukların yanına kara sakallı, gözleri tam Tayyip'in tarifine uygun şekilde "kindar" bakan, üzerinde cübbe, sarıkla gezen bir tip sataştı. Çevrede başkaları olmasa eminim o çocuklara saldırırdı da.

2) Birkaç gün sonra, yine bu zihniyette biri minibüste şort giyen kıza saldırdı.

3) Daha önce biliyorsunuz şort giyen kadına tekme atmıştı.

4) Dün "Oruçluyum" diyen bir adam pencereden havalı tabancayla ateş edip 4 yaşındaki ve 6 yaşındaki iki çocuğu sırtından vurdu. Şu an ne durumdalar bilmiyorum.

5) Bugün de  33 yaşındaki O. Ç  (adı soyadının baş harfleriymiş),  bisikletle gezen 9 yaşındaki kıza kaldırım taşıyla kafasına vurmuş. Olayın orijinal haberi, güvenlik kamerasından alınan kayıttaki fotoğrafı, (tam adam eline taşı almışken) alttaki linkte:


Koca koca adamlar niye  çocuklara, genç kızlara saldırmaya başladılar?

Ben çocuktum, 60'lı yıllarda, 70'li yıllarda sokakta şortla da gezdik, dondurma da yedik, ağaçlara da tırmandık, kimse bize yan gözle bakmadı. Kimse "Niye dondurma yiyorsun? Ben orucum" diye bizi azarlamadı.  

2002'den beri 'dinciler' iktidarda. 15 yıldır ülkeyi 'dinciler' yönetiyor.

Ben 60'ıma geldim. Çocukken, gençken böyle şeyler görmedim, yaşamadım. Duymadım.

Dinciler gelince ülke insanları daha mı hoşgörülü oldu?

Tam tersi mi oldu cevap verin.

Çocuk lan  o, daha çocuk. Bisiklete de binecek, ağaca da tırmanacak, koşacak, atlayacak, zıplayacak, şort da giyecek, etek de giyecek, donu da gözükecek, siz ne sapıksınız o'lm? Sizin kızınız, bacınız yok mu? 

17 yorum:

  1. İstedikleri kadar kapatsınlar bu zihniyet değişmedikçe aynen onların sapıklıklar devam eder 😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle haklısın Audrey'cim. "Sorun kadınlar değil, sorun SENSİN" yazımda çok uzundur ama ayrıntılarını ve Suudi Arabistan, Mısır gibi ülkelerdeki taciz haberleriyle anlatmıştım. Ne kadar kapatılırsa kapatsınlar kadınları sapıklıkları daha da artıyor. Çarşaflı, peçeli, pardesülü kadınlara tacize başlıyorlar bu seferde. Videolar ekledim çarşaflı kızlara nasıl saldırırlarken sokakta...kapalı kızları Mısır'da nasıl taciz ederlerken fotoğrafları ekledim.

      Sil
  2. Kapanınca bitiyor sanki sapıklıkları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam tersi oluyor. Varsayalım tüm kadınlar, 5 yaşındaki, 9 yaşındaki çocuklar dahil masa örtüsü örttüler kafalarına. Bu sefer de kapalılara saldırmaya başlıyorlar. Çünkü sorunun kaynadığı kadın değil, KENDİLERİ.

      Sil
  3. Bu olaylar olup biterken çevrede avarel avarel izleyen insanlara çok kızıyorum. Kötülüğün sizi hedef alması şart değil. Korkmak, susmak tüm bu olanları normalleştirir. Hiçbir şey yapamıyorsan avaz avaz bağır! Durma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın Burcu'm, insanları çok korkutup, çok sindirdiler. Koca koca paşaları hapsetmekle bunu başardılar. Herkes "Ya bunlar genel kurmay başkanına terörist diyorlar, pkk'lılara açılım yapıyorlar, bunlardan korkulur" dedi. :(
      Yanısıra sürekli Mısır, Rabia, Katar, Suudi Arabistan bunlar çok matah yerlermiş gibi! Sürekli Atatürk'ü, laikliği, modern yaşamı kötülemenin sonu işte böyle 9 yaşında kızın kafasına tuğlayla vuran 33 yaşındaki AKyetişkinler!!!

      Sil
    2. AKP, 5 yaşındaki çocuğu örten bir aile TÜRÜ yetiştirdi, bu türün yetiştirdiği AKgençlik, örtünmeyen 9 yaşındaki kıza o...pu' gözüyle bakıyor, örtünmediği için, pantolon giydiği için, bisiklete bindiği için. Bunlar tamamen şartlandırma:(

      Sil
  4. O O.Ç denen arkadaş aslen tacizciymiş. Tacizci olması serbest kalması için yeterli bir sebep. Bugün de arkadaş aradı. Çarşaflı gezen bir kadın varmış, 7-8 yaşındaki çocuğunu da aynı şekil kapatmış. Şimdi de sıra bütün okullara abdesthane açmaya gelmiş :/ Yahu niye gerilemeye bayılıyor bunlar? Gerçi sebebini sen de ben de biliyoruz da, neyse.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akraba evliliği sonucu ülkenin yarısı düşük zekalı Belle'cim. Düşük zekalı insanlar dinle kandırılmaya en müsait insanlar. Türban gibi de bir koz vardı ellerinde şimdi tepe tepe kullanıyorlar. Ne desen faydasız akılsız başa çare yok. (

      Sil
  5. Tenine guNes değmeyen hasta nesillerimiz mi yetişiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle. Beyinleri hasta akgençlik yetişiyor, kindar ve güya dindar nesil. Nasıl bir gençlikse, insanın suçlu mu, suçsuz mu olduğu kanıtlanmadan, mahkemeye çıkmadan, delilsiz, ispatsız kafasını kesip, köprüden aşağı atan, 9 yaşında kız çocuğunun kafasında parke taşı kıran HASTA bir nesil. :((

      Sil
  6. "kindar nesil",bu olsa gerek.. :) türksattaki çok sayıdaki dinci kanalların yayınlarını izlerseniz,kindar nesilin neden bu kadar çok olduğunu ve bunların nereden böle kaynaklandığını çok iyi anlayabiliyorsunuz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kindarlar, Tayyip Erdoğan denilen şahsın fotoğraflarında gözleri, bakışları da öyle, bakamıyorum bile tiksintiden, aynı o dondurma yiyen çocuklara bulaşan sarıklı gibi bakıyor. Alayı ruh hastası. O tür kanallara bakabileceğim sanmıyorum. :)))Gerçekten DİNDAR İNSANIN BAKIŞLARI SEVGİ DOLU OLUR.

      Sil
  7. Vurulan çocuklar iyiler ama psikolojilerini bilemiyorum. Dindar nesil yetiştireceğiz diyenler, boktan bir nesil yetiştiriyorlar. Kusura bakma küfür için ablacığım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi olmalarına çok sevindim, belki bu travma yüzünden bir yıl evden çıkmaya korkacak, okula gidemeyecekler korkudan:(((ne kusuru Emre'cim, bunlara az bile....

      Sil
  8. Çocuk olmak bile kötü bu devirde... Allah kahretsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, bu yaşıma geldim ben böyle hükümet görmedim. Adalet için yürüyorlar ya, yola bok dökmüşler, az kaldı neredeyse akp dışında herkesi Fetöcü ilan edecekler. Soyları kurusun...

      Sil