3 Haziran 2017 Cumartesi

İĞRENÇSİNİZ






26 yorum:

  1. Yani nereden tutsan elde kalır bir durum ne etik ne ahlak ne vicdan ne korku hiç bir şey yok bu insanlarda 😡

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Audrey'cim, hiç utanmaları yok.

      Sil
  2. Çok şaşırdım.Bu nasıl bir twit :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Sibel hanımın twitlerini hiç kaçırmıyorum Yurdagül'cüm, çok güzel dalga geçiyor AKP'lilerle.

      Sil
  3. Allahıım ne kadınlar var :) Kocası bir dediğini iki etmemiş..

    YanıtlaSil
  4. İğrençler gerçekten...!
    İhtiras kurbanı herkes...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanrısı Dolar, Euro olan AKP tipi dinciler...

      Sil
  5. İlahiyatla ilgili konularda yetkin olduğu için atamış. Çok komik. İlahi adalete teslim ediyoruz bu insanları.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah, umarım vardır o dediğinden ablacım.

      Sil
  6. Ben de şüpheler içindeyim artık Müjde'm.

    YanıtlaSil
  7. Müjde'ciğim yaşadığım şehrin yüzkaraları bunlar.Halk bunları gördükçe umarım isyanı artar...Evet iğrenç ;memuriyetimde gördüm eşini böyle kayıranları...Ne eşmiş!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yüz karası gerçekten, nasıl bir zihniyet bu anlamıyorum benim rahmetli babam , kendine bedavadan orduevinden her akşam(!!!!)yemek getirttirdiğini öğrenen paşaya kafa tutmuş zamanında. "Hayır olmaz ya parasıyla alır, ya alamaz" demiş. Ay babacım böyle biriydi işte, sonuç kovmuşlar yani başka yere tayin ettirmişler:) Gülerek anlatırdı, "Ben kimseye torpil yaptırmam" diye. Her yerde oluyor böyle yüz karaları.

      Sil
    2. kovmuşlar derken tabii babacımı kovmuşlar:)))

      Sil
  8. Yetkin olarak atamış :( Yakında saç baş kalmayacak diyorum ben hiç birimizde :( Müjde Ekonomi desen allahlık Zeytin ağaçları mevzusu var :( offfff...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma yaa, ülke batsın diye bunlara para mı verdiler nedir? Ordusuna kumpas, ağacına düşman, ülkenin yarısına düşmanlar onu anladım da zeytinlerden ne istiyorlar?:(((

      Sil
    2. Ağaçlar batıyor diyim ne diyim :(

      Sil
  9. Diyecek laf kalmadı ki...

    YanıtlaSil
  10. Eh, tepedeki damadını bakan yapar da, rektör karısını sekreter yapmaz mi? Bence yardımcısı yapmalıydı, az bile yapmış.

    Hâle bak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hah, işte bu....:( hoca o...., cemaat bilmem ne yaparmış.

      Sil
  11. hani geçenlerde sözünü ettiğimiz bir rektör vardı , kitap okuyandan hiç hoşlanmam falan diyen , sonrasında istifa ettiği açıklanmıştı , rektör yardımcısı olarak görevine devam ediyormuş. İnan bunlarda utanma falan yok, biz onlar adına utanıyoruz ama ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ediyor, ediyor...hiç istifa eder mi? Ballı maaşı kesilir sonra. Utanma yok, milletin yarısına düşmanlar sadece dediği gibi cahil, okumamış insan istiyor ki, yüzlerce yıl kandırsın.

      Sil
  12. Tepeden inme nice atama yaptılar. Kendilerine maaşlar bağlattılar.
    Bu yaşanan durumlara ne demeli;
    Yıllarca çalışıp terfi almayı bekleyenlerin ahları yerde kalmaz inşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Bu sadece basına yansıyanlar, birkaç cesur gazetecinin, görevini iyi yapan gazetecinin araştırmasıyla ortaya çıkanlar. 15 yıldır iktidardalar araştırılsa ansiklopedi kalınlığında torpilli atama dosyası çıkar herhalde.
      Aminnnn...

      Sil