6 Haziran 2017 Salı

İYİ Kİ, O ÜLKEDE YAŞAMIYORUZ

Bir ülke var ya şimdi ismini yazmak istemedim. Nasılsa yazmasam da bileceksiniz. Öyle bir ülke ki, ülkenin cumhurbaşkanı, cumhurun yarısından nefret ediyor. Ülkenin yarısı da ondan nefret ediyor. İnsanların yarısı da diğer yarısına düşman.

O zaman dans. :)

şuraya tıklarsanız çok sevdiğim bir şarkı olan Moonlight Serenade (Ay Işığı Serenadı) ile dans edebilirsiniz. Şarkının bestecisi Glenn Miller. Hayatını konu alan bir film izlemiştim. Film çok güzeldi. Bu tıklarsanız dinleyeceğiniz güzel besteyi nasıl yaptığını da öğrenmiştim. Aşık oldu, evlendi, iki çocuğu oldu. 2. Dünya Savaşı sırasında, kendi kullandığı uçakla uçarken, esrarengiz bir şekilde kayboldu ve ne uçağı, ne cesedi bulundu:(  Filmde, kendisini ünlü oyuncu James Steward canlandırdı. Mekanı cennet olsun. :(


24 yorum:

  1. İyi ki de yaşamıyoruz, yoksa halimiz ne olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Di mi? Verilmiş sadakamız varmış:)))

      Sil
  2. Ne desem bilemedim:))bahsettiğiniz filmi merak ettim, ona bakayım teşekkürler Müjde Hanım sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İçinden çıkılmaz bir durum:)) Düşünüyorum da bir ülkenin cumhurbaşkanısın ama ülkenin yarısı senden nefret ediyor, sen de onlardan nefret ediyorsun.

      Film sonuna kadar çok güzel, romantikti, sonunda ağlattı:(ismi Glenn Miller Story. Benden de sevgiler Eylem'cim. :) bana sadece Müjde diyebilirsin:)

      Sil
    2. Çok teşekkürler Müjde Abla'cım, sevgiler:)

      Sil
    3. Ay canım, ne demek, ben de teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil
  3. Hayal bile edemiyorum bak, nasıl bir ülke ki o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma Handan'cım, kendi kurtarıcısına düşmanların türediği bir ülke...:(

      Sil
  4. Filmi ben de merak ettim.Hadi dans edelim ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tavsiyeni tutuyorum gördüğün gibi, olumlu düşünüyorum. :)))Hadi dans:))

      Sil
  5. film güzeldi ama ülke daha güzelmiş :-D

    YanıtlaSil
  6. Evet Müjde'ciğim yaşamıyoruz iyi ki :) Zaten bu durumda aklı olan kim yaşamak ister ki? Müzik yine beni eskilere götürdü. Seçimin harika. Hikâyesi hüzünlü. O zamanlardan beri şaibeli uçak ya da helikopter kaza olayları gizemini koruyor. Allah rahmet eylesin. Sevgiler kardeşime :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kabus gibi olduk sorma yaaa:( beğenmene sevindim, bu şarkıyı çok severim, aminnn, bu kadar değerli bir bestecinin öyle ölmesi çok trajik:( Benden de sevgiler ablacım:)

      Sil
  7. Eminim o reisi cumhur tüm halkını çok seviyordur, sen yanlış biliyorsundur. Cennet gibi bir ülkedir orası.
    Şappiiii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihihi:)hatta muhalefeti bile seviyormuş, saygı duyuyormuş:)))

      Sil
  8. Yasamamakla bitmiyor kabus. Kasaba hikayelerinizi özledik yine öyle bir seri gelse 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa, sahi mi? Gurur duydum valla, bakalım, inşallah:))

      Sil
  9. bu gün bu vatan bizimmm diye bağırıyordu çok seviyor diyeceğim ama ayının hikayesi gibi o da yavrusunu severken boğarmış. Ah bu ayılar ah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duy da inanma. Bence sevdiği tek şey para, pul, Euro, altın, servet. Ve tek yaptığı da bu serveti korumaya çalışmak.

      Sil